Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com) Arvostelua 594

TrustScore 2/5 tähteä

2,1

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Sold defective 1 TB SD card, Won't honor return because past 10 day deadline. SD card won't retain stored files once PC has shut down. Didn't know about defect til weeks later when I went to retrieve... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

It took over 2 months to receive 2 wands, customer service was slow and really poor. Now I found that they have been billing my credit card $29.99 monthly without my approval or authorization. I neve... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Bought the mini wi fi camera as a joke gift and it weirdly became the thing everyone kept passing around all night.

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

do not buy from this website. they scammed me off of a onesie that i purchased. not only did they take about a month to deliver, but i only received one out of the two onesies that i ordered, and when... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Lahjatavaraliike

Yrityksen kirjoittama

Welcome to incendioMagicWand.com – the home of the legendary Incendio Wand that lets you shoot real fireballs with a flick of your wrist. But that’s not all – here you’ll also find a wide range of unforgettable gift ideas for every occasion and for everyone you care about.


Yhteystiedot

2,1

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

594 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

On vastannut 29 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Scam

Scam website will send you the item but in purchasing you sign up for a $55 membership without your knowledge and they charge you for it.

13. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

It gives soft glow

The lamp gives such a soft glow, not too bright, just makes late nights feel less harsh.

15. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)-logo

Vastaus yritykseltä Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)

Hello!

Thank you for your lovely review! We’re really glad to hear the lamp provides a soft, comfortable glow and helps make your late nights feel more relaxed. Your feedback means a lot and is greatly appreciated.

Best regards,
IncendioMagicWand Team

Saanut 5/5 tähteä

Mini wi fi camera

Bought the mini wi fi camera as a joke gift and it weirdly became the thing everyone kept passing around all night.

25. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)-logo

Vastaus yritykseltä Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)

Hi Lebo,

Thanks so much for your review! We love hearing that the mini WiFi camera turned into a fun surprise and ended up being shared and enjoyed throughout the night. Sounds like it made for a memorable moment!


Best regards,
IncendioMagicWand Team

Saanut 5/5 tähteä

Small lamp

Small lamp, big cozy mood!!

4. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)-logo

Vastaus yritykseltä Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)

Dear Phillip,

Thank you for your great review. We’re so happy to hear the lamp is creating such a cozy and comfortable atmosphere for you, small but making a big difference really is the best kind of lighting!


Best regards,
IncendioMagicWand Team

Saanut 1/5 tähteä

Gadget GRIFTERS

Their return policy requires you to contact them within 10 days of delivery so I did contact them within 3 days of delivery over a defective device (a bad microSD card). They asked for proof so I sent them a screen recording of the device failing to accept a document transfer and a screenshot of the pictures that it ruined.

When I transferred my photos to their cheap SD card, it made all the images black and white stripes or pink and green stripes or just solid gray or black squares. I sent the screenshot of these corrupted photos.

When I tried to transfer text documents to their cheap SD card, the SD card would not even accept the transfer. I sent a screen recording of this happening.

Then they rejected my return/refund and provided no reason or excuse for doing so.

I don't believe that there is a real person named briar at their email address and it is an AI bot because it will not have a normal conversation or explain anything and just repeats the same old generic script.

Plus when you call their phone number it is another AI bot recording that hangs up on you.

1. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)-logo

Vastaus yritykseltä Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)

Hi Michael,

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear about your experience and understand your frustration. However, after a full review by our returns department, the decision was made not to issue a refund in this case as the request did not meet the requirements of our return policy.

All return requests must be assessed based on the provided evidence and policy conditions, and in this instance the case was concluded accordingly.

We also want to clarify that all communication is handled by real members of our customer support team, and we are always here to assist within our working procedures.

We appreciate your understanding.


Best regards,
IncendioMagicWand Team

Saanut 5/5 tähteä

Very easy checkouts

Honestly easiest checkout I've had in a while.

23. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)-logo

Vastaus yritykseltä Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)

Dear Nina,

Thanks so much for the great feedback! We're thrilled to hear the checkout process was smooth and easy for you. We appreciate your support and look forward to seeing you again soon!


Best regards,
IncendioMagicWand Team

Saanut 5/5 tähteä

Geniunely impressed

The sunglasses arrived in about 10 days and fit perfectly straight out of the box.

23. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)-logo

Vastaus yritykseltä Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)

Dear Melissa,

Thank you for your review! We’re happy to hear that your sunglasses arrived quickly and fit perfectly 😊


Best regards,
IncendioMagicWand Team

Saanut 1/5 tähteä

It took over 2 months to receive 2…

It took over 2 months to receive 2 wands, customer service was slow and really poor. Now I found that they have been billing my credit card $29.99 monthly without my approval or authorization. I never signed up for a subscription or monthly plan, I feel this company fraudulently has been stealing from me for 4 months, I have received no products, no email confirmations and or response from support.
The wands also don’t work, 1 was broken and the other did not work to how it was marketed and broke after a few uses. I do not recommend purchasing their products or buying anything from this company! They are a scam!

5. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)-logo

Vastaus yritykseltä Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)

Dear Amanda,

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. During high-demand seasons, shipping times can unfortunately be longer than usual, and we understand how frustrating delays can be.

We’d also like to note that we did not receive any direct contact from you regarding the faulty products. If you had reached out to our support team, we would have been happy to help resolve the issue with replacements or troubleshooting.

Regarding the billing concern, we take these matters seriously and would encourage you to contact our customer support directly so we can investigate and assist you further. Our goal is always to provide a positive experience for every customer.


Best regards,
IncendioMagicWand Team

Saanut 1/5 tähteä

This is a con website

This is a con website. The products did arrive... but they signed me up to a membership without consent. Just realised they've been charging me US$29.99 per month

4. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)-logo

Vastaus yritykseltä Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)

Hi Grant,

We’re sorry to hear about your experience and understand your concern.

Please note that any subscription or membership is clearly presented during checkout and requires customer confirmation before activation. That said, we’d be happy to review your case.

Please contact our support team with your order details so we can:

- Check your account
- Cancel any active subscription (if not already cancelled)
- Assist you further

We’re here to help resolve this for you as quickly as possible.

Saanut 1/5 tähteä

do not buy from this website

do not buy from this website. they scammed me off of a onesie that i purchased. not only did they take about a month to deliver, but i only received one out of the two onesies that i ordered, and when i went to complain about it they basically told me that it was the shipping service’s fault and didn’t offer any more help afterwards

24. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)-logo

Vastaus yritykseltä Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)

Hi Faith,

We’re sorry to hear about your experience. Unfortunately, we’re unable to locate an order under the name provided in this review. Please contact our support team at support@incendiomagicwand.com with your order number and the full name used for the purchase so we can investigate this issue further and assist you properly. Our team will be happy to look into the missing item and work toward a resolution.


Best regards,
IncendioMagicWand Team

Saanut 4/5 tähteä

Pedí un producto que me llegó,lo pedí…

Hola nuevamente escribo para informar que me ha sido devuelta la cantidad cobrada indebidamente de la membresía de 35,agradecer a la persona que me atendido) saludos.

Pedí un producto que me llegó,lo pedí en esta página web,hasta ese momento todo bien,lo que no sabía es que te inscriben en una membresía y te hacen un recargo de 35 euros en la tarjeta,por mes,al menos escribí y me atendieron,informando que me daban de baja en la membresía, quería solo comprar un producto, no inscribirme en ninguna página ni membresía saludos

30. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)-logo

Vastaus yritykseltä Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)

Dear Jose,

Thank you for your feedback. We can confirm that the membership was cancelled upon your request, and a full refund was issued. We’re glad our support team was able to assist you and resolve the matter.


Best regards,
IncendioMagicWand Team

Saanut 1/5 tähteä

do not trust this company

I ordered and paid for a watch. it arrived while I was on vacation. I arrived home, opened the package, and found that the watch did not work. I tried to return it, and was told that their ten day return policy had passed. guarantee, warranty?..same ten days. I will never do business with this company again.

8. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)-logo

Vastaus yritykseltä Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)

Dear Mike,

We’re sorry to hear about your experience. Please note that our return policy allows 10 days after delivery for customers to inspect their order and report any issues. Unfortunately, we were contacted well after this timeframe had passed, so we were unable to process a return or refund in this case.

Best regards,
IncendioMagicWand Team

Saanut 1/5 tähteä

Sold defective 1 TB SD card

Sold defective 1 TB SD card, Won't honor return because past 10 day deadline. SD card won't retain stored files once PC has shut down. Didn't know about defect til weeks later when I went to retrieve a file. Seeing the same complaints now, these people shouldn't be in business.
A defective SD card should not have a deadline.

2. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)-logo

Vastaus yritykseltä Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)

Dear Bob,

We’re sorry to hear about your experience. Please note that our return policy allows 10 days after delivery for customers to inspect their order and report any issues. Unfortunately, we were contacted well after this timeframe had passed, so we were unable to process a return or refund in this case.


Best regards,
IncendiomagicWand Support Team

Saanut 1/5 tähteä

Scammers Double charge fake products

They sent me a fake micro usb storage
Charged my card multiple times

22. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)-logo

Vastaus yritykseltä Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)

Hello!

We’re sorry to hear about your experience. Unfortunately, we’re unable to locate an order under the name provided in this review. Please contact our support team at support@incendiomagicwand.com with your order number and the full name used for the purchase so we can investigate this issue further and assist you properly. Our team will be happy to look into the missing item and work toward a resolution.


Best regards,
IncendioMagicWand Team

Saanut 1/5 tähteä

Theives!!!

Ordered SD cards that were supposed to be V30 speed. Cards say V30 on them however they do not operate at that speed rendering them useless. They refuse to make it right. Also I had to cancel my credit card because they tried to charge me $29 for nothing ordered. These people are crooks!

2. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)-logo

Vastaus yritykseltä Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)

Hello,

We’re sorry to hear about your experience. Unfortunately, we’re unable to locate an order under the name provided in this review. Please contact our support team at support@incendiomagicwand.com with your order number and the full name used for the purchase so we can investigate this issue further and assist you properly. Our team will be happy to look into the missing item and work toward a resolution.


Best regards,
IncendioMagicWand Team

Saanut 1/5 tähteä

Much like other reviews this company is trash

Much like other reviews, ordered well before Christmas, didn’t arrive until well after Christmas. One of the two Wands has worked ONE time, the other wand the button doesn’t even press. Completely useless and disappointing. On top of these wands being nothing more than paper weights, they have billed me $29.99/month since December without my approval. I went through my order and nowhere does it say anything about monthly charges. I have received zero communication about a subscription. STAY AWAY FROM THIS COMPANY! If it weren’t for them scamming me out of $120 I wouldn’t have even written a review, food for thought thieves.

14. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)-logo

Vastaus yritykseltä Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)

Hello Danielle,

We’re sorry to hear about your experience. Unfortunately, we’re unable to locate an order under the name provided in this review. Please contact our support team at support@incendiomagicwand.com with your order number and the full name used for the purchase so we can investigate this issue further and assist you properly. Our team will be happy to look into the missing item and work toward a resolution.

Best regards,
IncendioMagicWand Team

Saanut 1/5 tähteä

ESTAFADORES

Es la única empresa del mercado online que NO acepta devoluciones, a pesar de enviar un artículo en mal estado !!

1. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)-logo

Vastaus yritykseltä Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)

Dear Gloria,

We reviewed your case and can confirm that the item was not reported as damaged. Based on the information provided, the return request was submitted because you were dissatisfied with the product rather than due to a defect or shipping issue.

Please note that the color may vary slightly depending on lighting conditions and screen settings when viewing or ordering the item.
Please note that it is the customer's responsibility to select the correct size based on the size chart provided on our website. We always recommend measuring your body and comparing the measurements to our chart to ensure the best fit before placing an order.


Best regards,
IncendioMagicWand Team

Saanut 1/5 tähteä

Most horrible experience I’ve ever had…

Most horrible experience I’ve ever had with an online company. They do a lot of false advertisement & are very misleading. I bought a matching set shirts and pants once I received it, it was not what I ordered as advertised on google & their website. I notified the company to request a refund, they kept trying to offer me a partial refund, which I didn’t want I wanted 100% of my money back since the product was not what I ordered. Then I noticed another charge from this company on my bank statement. I reached out again and they said when you purchase a product from them you become a VIP member, which I was not aware of. Mind you I reached out to the company stating I don’t want to be a member I just want all my money back and I’m still waiting for some type of action from them. It’s been 3 weeks now and I’m still waiting. If the product was as advertised I would not have any issues but they falsely advertised something different and this is why I’m highly upset!!!

28. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)-logo

Vastaus yritykseltä Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)

Hi!

We’re sorry to hear about your experience. Unfortunately, we’re unable to locate an order under the name provided in this review. Please contact our support team at support@incendiomagicwand.com with your order number and the full name used for the purchase so we can investigate this issue further and assist you properly. Our team will be happy to look into the missing item and work toward a resolution.


Best regards,
IncendioMagicWand Team

Saanut 1/5 tähteä

Product arrived late

Product arrived late and didn’t function as advertised. I bought it as a gift and it was a huge disappointment.

11. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)-logo

Vastaus yritykseltä Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)

Dear Hendrik,

We’re sorry to hear about your experience. Unfortunately, we’re unable to locate an order under the name provided in this review. Please contact our support team at support@incendiomagicwand.com with your order number and the full name used for the purchase so we can investigate this issue further and assist you properly. Our team will be happy to look into the missing item and work toward a resolution.


Best regards,
IncendioMagicWand Team

Saanut 5/5 tähteä

Perfetta.

Ci ha messo 1 mese per arrivare ma alla fine è arrivata. Semplicemente perfetta.

4. marraskuuta 2025
Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)-logo

Vastaus yritykseltä Incendio Magic Wand (incendiomagicwand.com)

Hi Luigi.

Thank you for your patience and for your lovely feedback! We’re very happy to hear that the item arrived safely and that you are satisfied with it 😊


IncendiomagicWand support team

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin