Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 3/5 tähteä

Pakket voor de deur neergezet zonder te bellen. Doos was omgevouwen. Het blad met de print was aan de onderkant redelijk gekreukeld. De pen was omgebogen. Gelukkig was het niet de eerste bestelling an... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Jag har beställt från ett foto på Lilla My. Olika storlekar och runda eller fyrkantiga pärlor. Väntade med spänning på mitt paket. Det var så fantastiskt när det kom. När jag pärlat klart så såg... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Anna always helps me when I have any question/request. I'm totally satisfied with the products, the best online shop I have ever tried. I'm especially interested in landscape patterns. The discounts a... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 4/5 tähteä

Al diverse diamond paintings gemaakt afgelopen jaren zowel kant en klare als via aangeleverde foto's. Iedere keer mooi geworden. Alles goed geregeld. Maar 1x niet goed, werd toen gelijk opgelost. Zeer... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Skräppäysmyymälä

Yrityksen kirjoittama

An International Diamond Painting webshop with daily customer service and weekly upload of new designs!


Yhteystiedot

4,0

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

233 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Horrible customer service

Horrible customer service. Was guaranteed Christmas delivery......didn’t happen. Finally arrived, beads were everywhere. Poor quality. They do not care or want to make things right.

Update: Funny how you refunded AFTER I posted review. Raj could have cared less about my experience and was very unprofessional!

1. tammikuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Happy Painting Store-logo

Vastaus yritykseltä Happy Painting Store

Dear Tamra,

I am so sorry for your bad experience. I understand that it is disappointing that your Christmas present did not arrive on time. I am sorry that our 10-21 days delivery time was not met, it has been very busy at Parcel services due to the holidays and Covid-19.
Since the parcel you received was also damaged, I have refunded the full amount of the order. Apologies for the delay, we did not expect this up front.

Saanut 1/5 tähteä

Disgusting Customer Service and Money Grabbers

My partner had ordered me a diamond painting from this site, well safe to say it never arrived. When emailing them about this problem, I was met with 'sort it out with Hermes.' Absolutely disgusting service. For £52 and that is the response? Don't bother.
Currently escalating this problem and waiting for a resolution.

29. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Happy Painting Store-logo

Vastaus yritykseltä Happy Painting Store

Dear Lee,

So sorry to hear about your bad experience with our customer service. Have you received your parcel yet?
I would really like to receive your order number so that I can get to the bottom of this. Of course you should receive the parcel you've paid for, no matter the price!

Hope to hear from you.

Saanut 1/5 tähteä

Like many other reviewers our…

Like many other reviewers our Granddaughter is still awaiting her Christmas gift from this company which was ordered and supposedly shipped on Nov 28th 2020. The same thing happened in 2019 and we swore never again but our Granddaughter loved the products (only part of the order showed up then) so much that we relented and here we are again in the same boat. Time to abandon ship we think!

27. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Happy Painting Store-logo

Vastaus yritykseltä Happy Painting Store

Dear Zabeth,

I am sorry to hear that your Christmas present arrived too late and that you weren't able to surprise your granddaughter with a diamond painting... If you provide some more information on your order I can ask our customer service team to get back to you with a compensation for the delay..
About the 2019 issue, I don't think that was us since we only started doing business in spring 2020!

Sorry for the inconveniences caused.

Saanut 1/5 tähteä

Horrible Customer Service

Horrible Customer Service! Lies about delivery. I ordered in the before Christmas deadline. I still do not have it. They keep saying they are doing everything they can. They have done nothing. They couldn’t even explain to me the tracking information they emailed me.

27. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Happy Painting Store-logo

Vastaus yritykseltä Happy Painting Store

Dear Tamra,

I am so sorry for your bad experience. I understand that it is disappointing that your Christmas present did not arrive on time. I am sorry that our 10-21 days delivery time was not met, it has been very busy at Parcel services due to the holidays and Covid-19.
Since the parcel you received was also damaged, I have refunded the full amount of the order. Apologies for the delay, we did not expect this up front.

Saanut 1/5 tähteä

that a worker should not have let through. Im stuck with garbage and my mother in law is out money

my mother in law ordered a custom picture of my dog, who happens to be golden in color still cant figure out why he has one blue and green ear we never did as it was not like the picture we sent in. too expensive even at half off for 42.00 cad. Now trying to figure out how i can get her money back.

26. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Happy Painting Store-logo

Vastaus yritykseltä Happy Painting Store

Dear Geraldine,

So sorry for that! It seems that another size would be a better fit for your painting, this also explains the colours. I must elaborate on the fact that in diamond paintings, sometimes we use colours that are not prominent at first sight. However, to provide perspective and depth, certain colours have to be used. Otherwise the painting would end up to be very flat and superficial. You can also read our blogs on this to see what I mean.
https://happypainting.com/blogs/new/help-my-colours-do-not-match https://happypainting.com/blogs/new/own-picture-painting-with-black-white-pictures

At least, I see that our staff is busy handling your complaint internally. I am sure they will find a satisfying solution for you :)

Saanut 1/5 tähteä

Order over a month ago

Order over a month ago, and still not here. Their email isn't valid. I did send them a message in messenger and got a reply that they were still working on getting a tracking number!! Never will order from this company again.

25. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Happy Painting Store-logo

Vastaus yritykseltä Happy Painting Store

Dear Vicki,

I see that you have received your parcel on 26 of December. I am sorry for the delay and that our 10-21 days delivery time was not met.. I hope you will still enjoy your diamond painting.
I will speak to our customer service regarding them not getting back to you about the T&T code. Apologies for the inconvenience!

Saanut 1/5 tähteä

DO NOT ORDER!!!

Ordered almost two and a half weeks ago for before Christmas delivery, no information so messaged customer service and was given a tracker which said it’s still in China!!!! So no way I’m getting it before Christmas so a complete waste of money and time. Messaged customer service asking what can be done and what the delay is and just simply given a 20% off code for my next order and they cannot do anything, will definitely NOT be ordering again. God knows when my order will arrive as even they can’t tell me!! DO NOT WASTE YOUR MONEY.

23. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Happy Painting Store-logo

Vastaus yritykseltä Happy Painting Store

Dear Naomi,

Sorry to see you so upset. However, since our delivery times are 10-21 days, ordering 2.5 weeks before Christmas was a bit of a close call. Especially since now is a busy time for all delivery services and a lot of parcels are delayed during the holidays.. I am sorry that your Christmas present did not arrive on time. I can provide you the 20% discount on your current order and will issue a partial refund.

Kind regards.

Saanut 3/5 tähteä

Good product, long shipping times!

Ordered on 26th November, package only just arrived today. Didn’t receive any tracking information until messaging customer service who took a couple of days to respond, but actual product is great - just takes a while to arrive! Allow at least three weeks if ordering for a gift.

19. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Happy Painting Store-logo

Vastaus yritykseltä Happy Painting Store

Dear Lucy,

I am sorry, our customer service was understaffed for a while, that might explain the late reply to your message. I am very happy to read that you like our product and are satisfied about the quality.

Saanut 1/5 tähteä

I placed on order on 1/12/20 and…

I placed on order on 1/12/20 and revived an email the following day and to say that my parcel was on the way. It’s now 18/12/20 and I have received no tracking information, I understood current circumstances so thought I would allow time before trying to contact them. I went on the website where it states that if you haven’t received this information to email them, in which they will reply quickly too. My email has failed to send as their mailbox is disabled and no longer accepting emails. I am beginning to think this is a scam, I have lost money and my family member isn’t going to be getting a Christmas present. I have also noticed that the company is replying to positive reviews on here, will be interesting to see if the negative ones can get some answers!

18. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Happy Painting Store-logo

Vastaus yritykseltä Happy Painting Store

Dear Felicity,

Can you please provide me with the message you received saying that our email is disabled and is not accepting emails? I was surprised to read this, as it is not the case at all. Have you emailed to happypaintingstore@gmail.com? That is the correct one!
Our delivery time of 10-21 days could not always be met over the past month due to holiday and Black Friday business at delivery services. I hope you have received your parcel now and that all is well :)

Sorry for any inconvenience caused.

Saanut 1/5 tähteä

No answer in emails or messenger

No answer in emails or messenger. Money Is already withdrawn from my account but no traking number has been sent and no word from happypainting😫😫😫

17. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Happy Painting Store-logo

Vastaus yritykseltä Happy Painting Store

Dear Christina,

I am so sorry for that! I do not see any previous contact between you and our customer service. I will ask someone to get in touch with you to get to the bottom of this. Can imagine that you feel quite stressed. Sorry for that!

Saanut 2/5 tähteä

I order a cartoon diamond painting pen…

I order a cartoon diamond painting pen and Dimond art owl key chains. I got the key chains but not the pen I got something completely different.. I email them asking for it or a refund that was a week ago and I have not got an answer at all!!!!!

16. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Happy Painting Store-logo

Vastaus yritykseltä Happy Painting Store

Dear Shelby,

I am so sorry to hear that! I will let someone from customer service get in touch with you asap to either send or refund the missing item.
Sorry for any inconvenience caused.

Saanut 1/5 tähteä

We got a bad expirience with this…

We got a bad expirience with this company, my wife ordered and the order came 24 days after with some beads missing so...

14. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Happy Painting Store-logo

Vastaus yritykseltä Happy Painting Store

Dear Nik,

So sorry to hear that! Our delivery times are 10-21 days, unfortunately we did not make it on time for your order. Black Friday was more hectic than we expected ;)
The orders are packed by humans, so it happens sometimes that a bag of beads is missing or put in extra. Please, if you have any shortage, contact our customer service and they will make sure you receive them asap!

Enjoy your painting!

Saanut 1/5 tähteä

No shipping information no help!! Bad experience thus far.

It has been 12 almost 13 days since I placed order. Got a email within 3 days said my order shipped. I thought well thats great. . Im now 12 days without any kind of tracking information or help from this company customer service. I have a number but its either wrong or no information to be found on my order. Anna hasn't helped me at all. Keeps saying can't get updated tracking at this time. This is a gift for my daughter and dont know anything except I paid them. Very upset about this whole order situation and getting even madder every day. I can't imagine what it going to be as quality if this much trouble about shipping information. Very very mad!!

10. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Happy Painting Store-logo

Vastaus yritykseltä Happy Painting Store

Dear,

Our delivery times are 10-21 days, since we ship from an overseas supplier.
I am sorry that the T&T did not provide you with any information. I am sure you have now received your order and am wondering what you think about our products? In general, customers are very satisfied about its quality and so are we.
Thank you for your criticism, I will take this on internally.

So sorry for the inconvenience caused.

Saanut 5/5 tähteä

Happy Paintings

Happy Paintings, my experience has been wonderful. I have completed 1 picture & have 3 more ready to enjoy. Their variety of pictures is outstanding, shipping has been about 3 weeks, pretty normal & tracking is always updated & easy. Customer service, namely Anna, is amazing. Any questions I have sent in were answered in less than a day. Diamond painting is a wonderful way to spend some time during the day & relax. If you have not tried it, I would recommend diamond painting but more importantly I recommend Happy Paintings. It is a great company

20. marraskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Happy Painting Store-logo

Vastaus yritykseltä Happy Painting Store

Dear Kathy,

We get all proud and happy when reading your review. Thank you so much for your kind words!
I am glad that we have convinced another person about diamond painting and that you appreciate our website and service. See you soon & enjoy all your paintings to come!

Saanut 5/5 tähteä

Fantastic service

Fantastic service, easy to access on line, good packaging. Prompt communication and helpful to your individual order . Thank you to Anna and the team x 💙

15. marraskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Happy Painting Store-logo

Vastaus yritykseltä Happy Painting Store

Thank you Claire, that is so great to hear!

Saanut 5/5 tähteä

I received a custom designed painting…

I received a custom designed painting and it is absolutely amazing. Thank you Happy Painting.

5. marraskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Happy Painting Store-logo

Vastaus yritykseltä Happy Painting Store

Thank you Lindsey, that is so great to hear. I am glad you like our products :)
Happy Painting!

Saanut 5/5 tähteä

Absolutely love My diamond painting…

Absolutely love My diamond painting from Happy painting. Had a photo of my late father-in-law with my fiancé and his mum to do as a present for her and it’s amazing. I will definitely be ordering several customised ones from them in the near future. Super communication between the staff and myself regarding delivery

3. lokakuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Happy Painting Store-logo

Vastaus yritykseltä Happy Painting Store

That is wonderful to hear, Elizabeth! Diamond paintings are indeed great gifts!

Saanut 4/5 tähteä

Extremely happy

I have been very happy with the order that I placed and received, even though there was a slight mishap with one item, I am extremely happy and would recommend this company!

30. syyskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin