Happy Gentleman Arvostelua 

1 918
•
TrustScore 4.5/5 tähteä

4,4

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

After initially having to send 1st suit back as wasnt the size we ordered, we re-ordered to get the size we wanted. Quality suit. Husband very pleased with it. Only downside is he wasnt able to order... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Love getting my suits from here always arrive fast and if there's any need to return no questions asked just this week alone I ordered a suit which had to be returned a few time's but no problems at... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Poor quality material. Awful sizing. Sleeves ended a full four inches short from wrist bone. But the worst part is the excessive return fee, a whopping 25 dollars charged to return a single item, a ja... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Absolutely amazing suit! Amazing customer service!!! Ordered the brown English 3-piece suit, the fabric and detail were better than the pictures! Suit did come in smaller than what I thought my measur... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot


Yhteystiedot

4,4

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

2 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 93 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 48 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,4

Kaikki arvostelut

(1 918)

202 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Poor quality, excessive return fee

Poor quality material. Awful sizing. Sleeves ended a full four inches short from wrist bone. But the worst part is the excessive return fee, a whopping 25 dollars charged to return a single item, a jacket. This is way out of line with what other apparel vendors charge, which is normally in the 5 to 8 dollar range.

22. syyskuuta 2026
Happy Gentleman-logo

Vastaus yritykseltä Happy Gentleman

Dear Richard,

Thank you for your review.

We’re sorry to hear that the jacket did not meet your expectations in terms of fit and material.

We appreciate your feedback regarding the sizing and return costs and will take it into consideration as we continue working to improve our products and the service we provide to our customers.

Best Regards,
Happy Gentleman team

Saanut 5/5 tähteä

I bought one 3 piece suit and the fit…

I bought one 3 piece suit and the fit and look were perfect. I bought another and guess what ?
You would struggle to get something better for the price from a bespoke tailor.
Hats off to you at HG !

24. syyskuuta 2026
Happy Gentleman-logo

Vastaus yritykseltä Happy Gentleman

Dear Nick,

Thank you so much for your 5* review and kind words. We strive to offer the best quality possible for the best price.

If we can be of any help in the future, please let us know at hello@happygentleman.com.

Best Regards,
Happy Gentleman team

Saanut 5/5 tähteä

I recommend getting your measurements…

I recommend getting your measurements then ordering. However, I am very happy with the service.

22. syyskuuta 2026
Happy Gentleman-logo

Vastaus yritykseltä Happy Gentleman

Dear Matthew,

Thank you for your positive review. We strive to offer the best service possible.

If you need any help with anything please let us know at hello@happygentleman.com

Best Regards,
Happy Gentleman team

Saanut 3/5 tähteä

I ordered the shirt with removable…

I ordered the shirt with removable collar but it was missing the collar

21. syyskuuta 2026
Happy Gentleman-logo

Vastaus yritykseltä Happy Gentleman

Dear Brett,

Thank you for your review.

We contacted you several days ago about this matter. Can you please respond so we can remedy the situation in the best way possible for you?

Thanks.

Best Regards,
Happy Gentleman team

Saanut 5/5 tähteä

The quality of the cap is superb and my…

The quality of the cap is superb and my husband loves it! . Delivery was speedy, ordered on Sunday and was delivered on Thursday to Sydney Australia.

21. syyskuuta 2026
Happy Gentleman-logo

Vastaus yritykseltä Happy Gentleman

Dear Sharron,

Thank you for your 5* review. We are working hard to ship to destinations worldwide as soon as possible.

If we can be of any help please let us know at hello@happygentleman.com

Best Regards,
Happy Gentleman team

Saanut 1/5 tähteä

An Warscheinlichkeit grenzender Betrugsschuppen

Vorweg die bestellung kam superschnell an, hat aber leider nicht gepasst, daraufhin habe ich versucht herauszufinden wohin ich die sendung zurückschicken soll. Da diese aus den niederlanden kam. Habe ich diese nach stundenlangem suchen der Afresse auch dorthin zurückgesendet. Danach habe ich den support angeschrieben, Und dieser sagte mir das es eine retouren adresse in Deutschland gibt. Warum findet man die nicht online? Warum musste ich mühsam nach irgendeiner adresse suchen? Sied 2 Monaten warte ich jetzt auf reaktion von Happy gentleman, das ist kein kundenservice, das grenzt an Betrug!
Man versteckt die Daten für eine rücksendung und wenn man eine gefunden hat ist es die falsche. Kauft hier bitte nicht, es gibt genug Seriöse anbieter. Dieser hier ist keiner! Ich versuche mehrere hundert euro wieder zu bekommen.

Edit: 30,20,26

Hallo Happy Gentleman Team,
Wenn ihr das guten Kundenservice nennt, dann will ich nicht wissen was bei euch schlechter service ist.
Bitte dann zeugt mir mal wo ihr eure rücksende adresse habt? Außerhalb des "Kundenservice" es gibt keine. Hört auf euch rauszureden. Das ist inakzeptabel. Da braucht man nichts schön reden.

Meine Rücksendung (an die adresse von dem das Päckchen kam) ist in der niederlassung In den niederlanden seid fast 2 monaten, (deswegen meine 2 monatsansage in der bewertung) zugestellt, deswegen komme ich nicht dran um es an eure (deutsche adresse) zu schicken, was ist daran so schwer mir mein geld zurückzugeben? Ihr habe euer Paket. In den Niederlanden wo es herkam.

17. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Happy Gentleman-logo

Vastaus yritykseltä Happy Gentleman

Lieber Thanuris,

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir möchten jedoch einige Punkte richtigstellen, da Ihre Darstellung so nicht den tatsächlichen Ablauf widerspiegelt.

Wir verstecken unsere Rücksendeadresse keineswegs. Im Gegenteil: Viele unserer Kunden schätzen unseren unkomplizierten Rückgabeprozess und haben damit sehr positive Erfahrungen gemacht.

Nachdem Sie uns kontaktiert hatten, haben wir Ihnen die korrekte Rücksendeadresse in Deutschland mitgeteilt. Auch auf Ihre weiteren E-Mails haben wir stets zeitnah geantwortet. Daher können wir die Aussage, Sie hätten seit zwei Monaten keine Reaktion von uns erhalten, nicht nachvollziehen.

Dass Sie die Ware zuvor eigenständig an eine andere Adresse in den Niederlanden zurückgesendet haben, obwohl dies nicht die von uns mitgeteilte Rücksendeadresse war, bedauern wir. Genau aus diesem Grund empfehlen wir, uns vor einer Rücksendung zu kontaktieren, damit wir die korrekten Rücksendeinformationen zur Verfügung stellen können.

Den Vorwurf, wir würden Rücksendedaten absichtlich verstecken oder betrügerisch handeln, weisen wir entschieden zurück. Wir haben Ihnen die korrekte Rücksendeadresse mitgeteilt und Ihre Nachrichten zeitnah beantwortet.

Wir bedauern, dass Sie mit dem Ablauf unzufrieden waren, möchten aber gleichzeitig sicherstellen, dass auch andere Kunden, die diese Bewertung lesen, den tatsächlichen Sachverhalt nachvollziehen können.

Nachtrag:

Die Anweisungen zur Rücksendung sind unten auf der Startseite deutlich aufgeführt und mit einem einzigen Mausklick abrufbar. Hier ist der Link: https://happygentleman.de/pages/umtausch-oder-ruckgabe-anfordern. Zudem wurde Ihre Rücksendung an keine Adresse in den Niederlanden zugestellt, da es sich bei der von Ihnen gewählten Adresse um eine Geschäftsadresse und nicht um ein Lager handelt. Dies geht eindeutig aus der von Ihnen bereitgestellten Sendungsverfolgung hervor. Wir können diese hier nicht veröffentlichen, da dies gegen die Richtlinien von Trustpilot verstößt. Wir haben auf alle Ihre E-Mails geantwortet und die korrekte Rücksendeadresse mitgeteilt. Wir haben Sie gebeten, das Paket zurückzufordern und an die richtige Adresse zu senden; anschließend werden wir den vollen Betrag erstatten.

Herzliche Grüße
Das Team von The Happy Gentleman

Saanut 5/5 tähteä

Great suit

Great suit. Delivery service was good and great quality.

17. syyskuuta 2026
Happy Gentleman-logo

Vastaus yritykseltä Happy Gentleman

Dear Taurus,

Thank you for your 5* review. We take pride in the quality of our items and love to hear you enjoyed the service.

If we can be of any further help, please let us know at hello@happygentleman.com.

Best Regards,
Happy Gentleman team

Saanut 5/5 tähteä

Very quick to dispatch my order and…

Very quick to dispatch my order and great value. I’d recommend Happy Gentleman.

16. syyskuuta 2026
Happy Gentleman-logo

Vastaus yritykseltä Happy Gentleman

Dear Rich,

Thank you for your 5* review. We aim to deliver the best suits possible in the fastest possible way.

If we can be of any further help, please let us know at hello@happygentleman.com.

Best Regards,
Happy Gentleman team

Saanut 5/5 tähteä

Fast delivery and perfect fit

Delivered ahead of expected schedule. Suit fit perfectly according to sizing guide. Very nice material; feels premium, justifying the cost.

15. syyskuuta 2026
Happy Gentleman-logo

Vastaus yritykseltä Happy Gentleman

Dear Liam,

Thank you so much for your 5* review. We take pride in our service and love to hear that the sizing guide helped you.

If we can be of any further help, please let us know at hello@happygentleman.com.

Best Regards,
Happy Gentleman team

Saanut 1/5 tähteä

Defective products and poor customer service

Bought a green suit that arrived defective and didn't look like the picture.

I wrote to them about the defective product and got the response that I have to handle the return myself since they don’t offer free returns even if the product is defective.

It ended up taking 5 days and countless emails explaining their own return policy before getting any clarification, as their customer service ignores emails.

Their excuse was that the shipping companies wouldn’t create a return label.

Not recommended.

24. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Happy Gentleman-logo

Vastaus yritykseltä Happy Gentleman

Dear Jacob,

Thank you for your review.

We are sorry for the inconvenience caused by the loose threads on your suit. We could not provide you with a free return label initially because we were looking for options to create a free return label for you to return your suit from Finland. I am sorry for the delay. We will make sure a full refund for your return is submitted as soon as possible.

Best Regards,
Happy Gentleman team

Saanut 2/5 tähteä

Mehh

Suit looked great in terms of the style, but the material was super heavy and super stiff. Definitely keep that in mind if buying. Also, they basically charged $50 to return it. So there's that. If you aren't sure, do not waste the money.

21. heinäkuuta 2026
Happy Gentleman-logo

Vastaus yritykseltä Happy Gentleman

Dear Mark,

Thank you for your review.

We're glad you liked the style of the suit, but we're sorry to hear that the material didn't meet your expectations. We have suits for all seasons. We can help you pick one, just contact us at hello@happygentleman.com.

Regarding the return cost, it's a flat fee of $25; the other $25 is for the tie you ordered and did not return.

Best Regards,
Happy Gentleman team

Saanut 2/5 tähteä

Low Quality Factory Second

The first jacket arrived in a retail box and looked to be of good quality but was too small so I exchanged it for the next size up. The replacement jacket arrived in a plastic bag. The cuffs on the replacement jacket were visually different sizes from each other and the diameter of the wrist openings were also noticeably different. The hood on the replacement jacket had what looks like ballpoint pen writing on it as well. I would rate the overall quality of the replacement jacket to be lower than a factory second. I would not buy another item from this seller.

16. syyskuuta 2026
Happy Gentleman-logo

Vastaus yritykseltä Happy Gentleman

Dear Peter,

Thank you for your review.

We’re very sorry to hear about your experience with the replacement jacket. The issues you’ve described, including the uneven cuffs and marking on the hood, are certainly not up to the quality standards we expect.

We completely understand your disappointment and appreciate you bringing this to our attention. Please contact at hello@happygentleman.com so we can look into this and work toward a suitable resolution.

Best Regards,
Happy Gentleman team

Saanut 5/5 tähteä

Love getting my suits from here always…

Love getting my suits from here always arrive fast and if there's any need to return no questions asked just this week alone I ordered a suit which had to be returned a few time's but no problems at all.
Will always recommend Happy Gentleman

10. syyskuuta 2026
Happy Gentleman-logo

Vastaus yritykseltä Happy Gentleman

Dear Ade,

Thank you so much for your 5-star review! ⭐ We truly appreciate your support and are so happy you had a great experience with Happy Gentleman.

If we can be of any help, please let us know at hello@happygentleman.com

Best Regards,
Happy Gentleman team

Saanut 5/5 tähteä

Did not get correct size for one of my…

Did not get correct size for one of my waist coats, my fault due not checking confirmation with care, but all follow up to correct error has been excellent, thank your team

3. syyskuuta 2026
Happy Gentleman-logo

Vastaus yritykseltä Happy Gentleman

Dear Terry,

Thank you so much for your 5-star review! ⭐ We truly appreciate your support and are so happy you had a great experience with Happy Gentleman.

If we can be of any help, please let us know at hello@happygentleman.com

Best Regards,
Happy Gentleman team

Saanut 1/5 tähteä

Misleading product information

I heb dit shirt besteld:

Klassiek herenoverhemd met dubbele manchetten en cutaway-kraag - Zwart × 1

Bij ontvangst blijkt dat dit shirt enkele manchetten heeft.

Sorry maar ik kan voor dit soort misleiding geen betere review geven. Ik ben zeer teleurgesteld.

—

De standaard AI reactie van happy gentlemen is ook onjuist, zij hebben geen contact met mij opgenomen.

10. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Happy Gentleman-logo

Vastaus yritykseltä Happy Gentleman

Beste Rico,

Bedankt voor uw review.

Het spijt ons zeer dat u teleurgesteld bent en we begrijpen uw frustratie. We hebben inmiddels rechtstreeks contact met u opgenomen om te onderzoeken wat er is misgegaan en samen tot een passende oplossing te komen. We hopen dit zo snel mogelijk voor u recht te kunnen zetten.

Met vriendelijke groet,
Het Happy Gentleman-team

Saanut 5/5 tähteä

Great quality product and fast shipping.

Great quality product and fast shipping.

4. syyskuuta 2026
Happy Gentleman-logo

Vastaus yritykseltä Happy Gentleman

Dear Stephen,

Thank you so much for your 5-star review! ⭐ We truly appreciate your support and are so happy you had a great experience with our product and our speedy shipping.

If we can be of any help, please let us know at hello@happygentleman.com

Best Regards,
Happy Gentleman team

Saanut 5/5 tähteä

Fast professional service

Fast professional service. Quality materials. Great customer service

20. toukokuuta 2026
Happy Gentleman-logo

Vastaus yritykseltä Happy Gentleman

Dear David,

Thank you so much for your 5-star review! ⭐ We truly appreciate your support and are so happy you had a great experience with Happy Gentleman.

If we can be of any help, please let us know at hello@happygentleman.com

Best Regards,
Happy Gentleman team

Saanut 5/5 tähteä

I bought a size 42 in the jacket which…

I bought the size 42 jacket, but it came with 36-inch pants. The jacket wouldn’t button, so I had to exchange the suit. I’m hoping the size 44 I reordered fits better, which it should. The navy blue herringbone suit looks great, and I love the bright red and blue paisley detail on the vest. Shipping was super quick both ways, and I’d definitely shop with Happy Gentleman again.****** Edit I reached out to customer service about the fit, and they sent me a larger coat and vest. Thanks to the team for looking out for me, I’ll be looking sharp for my wedding now. Much love to everyone at Happy Gentleman.

Best,

Braden

Thanks, Happy Gentleman.

30. elokuuta 2026
Happy Gentleman-logo

Vastaus yritykseltä Happy Gentleman

Dear Braden,

Thank you so much for your 5-star review! ⭐ We truly appreciate your support and are so happy you had a great experience with Happy Gentleman.

If we can be of any help, please let us know at hello@happygentleman.com

Best Regards,
Happy Gentleman team

Saanut 5/5 tähteä

Great service

Fast shipping, quality and sizing are great

28. elokuuta 2026
Happy Gentleman-logo

Vastaus yritykseltä Happy Gentleman

Dear Jose,

Thank you so much for your 5-star review! ⭐ We truly appreciate your support and are so happy you had a great experience with Happy Gentleman.

If we can be of any help, please let us know at hello@happygentleman.com

Best Regards,
Happy Gentleman team

Saanut 5/5 tähteä

I got the wrong sized pants shipped to…

I got the wrong sized pants shipped to me, in very little time the customer service team had responded and gotten my return label ready. The exchanged pair of pants came in quickly. Very satisfied.

28. elokuuta 2026
Happy Gentleman-logo

Vastaus yritykseltä Happy Gentleman

Dear Alfredo,

Thank you so much for your 5-star review! ⭐ We truly appreciate your support and are so happy you had a great experience with Happy Gentleman.

If we can be of any help, please let us know at hello@happygentleman.com

Best Regards,
Happy Gentleman team

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin