chinese brol, oplichting, kreeg een kleed toegestuurd helemaal niet wat ik bestelde, ook veel te klein alhoewel ik XL vroeg volgens hun maattabel en uiteraard niet meer bereikbaar voor retour. AFBLIJ... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Schenden het consumentenrecht op veel fronten, wekken valselijke indruk door ordinaire themu producten die niet overeenkomen met foto’s site, kopje “over ons” staat haaks op hoe in werkelijkheid dit b... Näytä lisää
Oplichters. Ze profileren zich als drie jonge dames uit Brabant met een eigen webshop, maar in werkelijkheid gaat het om een Chinees bedrijf dat waardeloze producten levert. De extreem lange levertijd... Näytä lisää
Niets bestellen hier! Dropshipping concept!! Dan weet je al hoe laat het is. Producten matig kwaliteit. Zogenaamde klantenservice doet blijkbaar niet aan herroepingsrecht. Meerde malen geprobeerd cont... Näytä lisää
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Ook zeer slechte ervaring
Ook zeer slechte ervaring. Jasje besteld, moest een winterjas zijn, veeeeel te dun en veeeel te groot. 100x contact gezocht, geen enkele reactie. Geen geld retour en geen jas die past. Kansloos bedrijf.
Schoenen besteld
Schoenen besteld, te klein en zeer slechte kwaliteit. Tel.nr klopt niet en geen reactie op contactformulier of mail. Waardeloos.
Nog slechter dan verwacht
Ik dacht ik bestel een goedkope winterjas ergens. Nadat ik de jas had besteld las ik de reviews van Haarlemo, dus dacht ik al klotezooi. Ik ben door de lange levertijd zelfs vergeten dat ik de jas had besteld. Na een snelle 5 weken kwam de jas binnen en jezus anus wat een slechte kwaliteit. Bestelde maat L en kreeg een jas die 3 maten te klein was. Toch zonde dat ik die sneue dropshippers 59,99 heb gegeven.
Een colbertje besteld in de kleur…
Een colbertje besteld in de kleur groen, echter was het een totaal andere kleur meer turquoise met een vreemde glans. Heb dit gemeld en gevraagd hoe ik het kon retourneren. Moest foto’s maken van het jasje en de verpakking…heel vreemd.
Alles zoals gevraagd aan Haarlemo doorgegeven. Het komt er in het kort op neer dat ik niet de mogelijkheid krijg om het jasje terug te sturen en €55,00 kwijt ben voor iets wat ik nog niet eens weg wil geven…Ik voel me enorm beetgenomen…
Ga niet in zee met dit bedrijf!!! 🤢
Helaas had ik de revieuws niet gelezen…
Helaas had ik de revieuws niet gelezen wat ik meestal wel doe . .
Ik had het geluk het artikel niet meer in voorraad .
En er werd gelukkig wel goed gecommuniceerd
Ben verder heel netjes behandeld en het geld was in een paar dagen op de rekening terug .
Ga voortaan weer beter opletten verder een ieder succes
Michael
Vreselijke winkel
Vreselijke winkel. Lijkt betrouwbaar maar is het helemaal niet. Heb op 9 november 2024 contactformulier ingevuld met de vraag hoe ik kan retourneren, want zo staat het op de site. Geen enkele reactie op gekregen. Echt foute winkel. Telefoonnummer met een plusje (+) en 11 cijfers klopt van geen kant. Je kunt niet eens bellen. Ik voel me echt bedonderd. Ik raad iedereen aan: eerst de reviews lezen, voordat je in zee gaat met een (neppe) winkel!!
Ik voel me ook echt oliedom nu ik de…
Ik voel me ook echt oliedom nu ik de reviews heb gelezen. 80 euro verspild, nadat ik 4 weken op de levering hebt moeten wachten, de wandelschoenen maat 38, die normaliter goed zitten, zijn te krap, en nadat 5 december heb gehaald en contactformulier heb ingevuld, geen reactie heb vernomen... bale dus
Had ik maar eerst de reviews gelezen
Had ik maar eerst de reviews gelezen! De site leek zo betrouwbaar, zodanig dat ik me niet eens bedacht heb om eerst te checken. 85 euro kwijt voor lucht of nep. Dus ook ik adviseer: eerst checken!
Ik ga geen enkele moeite doen om mijn geld terug te krijgen. Heeft geen zin.
Onzin
Wil eigenlijk niet eens 1 ster geven want wtf is dit. Ik heb een bonte jas besteld, 89 euro. 2 weken langer gewacht dan de track&trace zei. En krijg vervolgens een stink jas vol met stof. Die niet eens lijkt op de jas die ik besteld had. Voor de mensen die dit lezen uit Rotterdam , je kan de jas die ik zojuist heb binnen gekregen kopen in een boutique op zwartjan of zuidplein. Alsjeblieft denk niet dat je een gokje kan wagen want je word hoe dan ook genaaid. Had ik maar eerder op trust pilot gekeken voordat ik het kocht.
Haarlemo, je moeder.
NIET DOEN!!!!
Ongelooflijk, wat een scam. En zo stom dat ik deze reviews niet heb bekeken, dat doe ik normaal altijd. Maar de boodschap dus: NOOIT doen!!! Het is niet het product dat je denkt te bestellen, hoe aanlokkelijk het ook lijkt! Nogmaals NIET doen!!
Vreselijk pak binnen gekregen uit…
Vreselijk pak binnen gekregen uit China.
Nooit bestellen daar.
Wel betaald maar zoals iedereen zegt terugsturen kan niet, laat staan je geld terug krijgen!
Nooit meer, wees gewaarschuwd
Oplichters
Slechte kwaliteit, bestelling van €160,- willen retourneren, maar krijg geen gehoor meer via elk van hun contact mogelijkheden
Hier nooit iets bestellen !!!
Hier nooit iets bestellen !!!
- De bestelde kleding voldoet totaal niet aan de verewachtingen.
- De beloofde levertijd van 6-9 werkdagen werd ruim overschreden.
- De betaling ging rechtstreeks naar Hong-Kong.
Echt geen NL bedrijf (!) dus al is de site en de bevestigende e-mail in het Nederlands.
Na het lezen van de reacties hier maar niet de moeite genomen om te mailen voor retourneren van mijn bestelling. Zou toch geen antwoord komen.
Dit is een pure dropshipper. Nooit iets bestellen hier!
Oplichterij
Oplichterij. Niet kopen daar. Chinese troep krijg je en kun jij niet retourneren.
Ze hebben nu het adres en mail aangepast: haarlemo-winkel.nl
Het bedrijf belooft binnen 24 uur te…
Het bedrijf belooft binnen 24 uur te reageren, echter ze reageren nooit. Retourneren is onmogelijk. Artikelen komen via dropshipping. Kleding is van zeer slechte kwaliteit.
Pure oplichting. Koop niets bij Haarlemo.
Zware oplichting
Zware oplichting. Helaas zo stom geweest om een jas te bestellen. Kwaliteit is dramatisch. Geen reactie. Je kunt niets retourneren want je krijgt geen antwoord.
FRAUD, STAY AWAY
In simple word, save your money and don't shop from this website. It's a fraudster company. Poor quality clothes, no refund
Oplichters dropship
Niet bestellen ze retourneren niet reageren niet en de prijzen zijn over priced helaas ook een jas bij ze besteld van zeer slechte kwaliteit 😭😭
Oprichters haarlemo
Echt fck slecht bedrijf, kleding zoals van AliExpress, en als je het product wilt retourneren, reageren ze niet op e-mails.
oplichters
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








