chinese brol, oplichting, kreeg een kleed toegestuurd helemaal niet wat ik bestelde, ook veel te klein alhoewel ik XL vroeg volgens hun maattabel en uiteraard niet meer bereikbaar voor retour. AFBLIJ... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Schenden het consumentenrecht op veel fronten, wekken valselijke indruk door ordinaire themu producten die niet overeenkomen met foto’s site, kopje “over ons” staat haaks op hoe in werkelijkheid dit b... Näytä lisää
Oplichters. Ze profileren zich als drie jonge dames uit Brabant met een eigen webshop, maar in werkelijkheid gaat het om een Chinees bedrijf dat waardeloze producten levert. De extreem lange levertijd... Näytä lisää
Niets bestellen hier! Dropshipping concept!! Dan weet je al hoe laat het is. Producten matig kwaliteit. Zogenaamde klantenservice doet blijkbaar niet aan herroepingsrecht. Meerde malen geprobeerd cont... Näytä lisää
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Nooit bij Haarlemo kopen omdat het is…
Nooit bij Haarlemo kopen omdat het is een scam
Het is bijna lachwekkend
Ik denk dat ik nog steeds niet kan beseffen wat mij is overkomen! Dacht ik een leuke jas besteld te hebben, bleek het een opgeblazen gekreukelde vuilniszak te zijn😔. En ik kan het, je raadt het al, ook niet retouren. Ik voel mij absoluut van alle kanten belazerd. Had nooit gedacht dat ik een slechte review zou achterlaten van een ‘Nederlands’ bedrijf op trustpilot door oplichterij… maar daar ga je dan hè 😂😂😂😂. Ik lach erom, maar het is absoluut niet grappig.
We hadden eerst de reviews moeten…
We hadden eerst de reviews moeten lezen. Rieker schoenen besteld maat 38. Na lang wachten geleverd. ZIJN GEEN RIEKER SCHOENEN EN IS GEEN MAAT 38. Schoenen 2 maten te klein !!!!en van het merk Rieke.!!!!
Als dat al een merk is.!!!!
begin dec'24 schoenen besteld
begin dec'24 schoenen besteld , 22 jan'25 nog niets ontvangen
veronica Belgie
KOOP HIER NIETS !!!!!!!!
Oh wat voel ik mij toch stom dat ik niet éérder de reviews had gelezen.........
Eigenlijk precies hetzelfde als alle andere reviews hier... Het begint met de lange levertijd, dan wanneer het pakket binnen is, blijkt het echt een vormloze jas te zijn. Toen pas begon de ellende... Via de website een contactformulier ingevuld, week later een mail gestuurd, twee weken later wéér een attentie gestuurd. Daarna heb ik nog gebeld naar het nummer dat op de site staat maar dat nummer was niet in gebruik. Kortom: dit bedrijf is een en al oplichting en je kunt hier niks retourneren! Je bent je geld kwijt voor LELIJKE spullen die je gewoon niet eens weg durft te geven. Please: wees slimmer dan ik en KOOP HIER NIETS! Dit bedrijf staat ook niet ingeschreven bij de KvK!!!
Heel slecht!!
Heel slecht!!
Lang wachten op je kleding, vervolgens als je het terug wil sturen( vanwege de slechte kwaliteit) reageren ze niet, ook niet op de mail, en het telefoonnummer bestaat niet!
Weg geld niet bestellen!
Had er al een slecht gevoel bij toen ik een vraag had over retourneren, maar daarna meerdere malen contact proberen te zoeken maar ze zijn niet thuis!
Dank!
Wat ben ik blij dat ik deze reviews hier nu lees. Had bijna een jasje bij deze aanbieder besteld omdat het er leuk uitzag. Ook mijn dank voor jullie reacties.
Waardeloze service
Waardeloze service. Niet reagerend op meerdere mails voor het retourneren van bestelde artikelen. Geleverde producten zijn niet voorzien van labels. Dus zeer bedenkelijk wie, waar en door uitgebuite medewerkers deze zeer slechte kwaliteit producten hebben gefabriceerd.
Bestel nooit bij Haarlemo! Ordinaire dropshipper met zeer slechte kwaliteit.
Helaas 1 keer niet de reviews gecheckt voordat ik ging bestellen en meteen weer opgelicht.
Haarlemo is een dropshipper. Je wacht super lang op je bestelling om er uiteindelijk achter te komen dat ze gewoon een ordinaire dropshipper zijn. 2 trainingspakken uit China ontvangen van een kwaliteit, zo intens slecht dat de tranen je in de ogen schieten. Een pasvorm van een jutezak en de maatvoering is al helemaal beroerd.
Aan retouren doen ze niet, hoewel ze de schijn hooghouden dat ze dat wel doen. Trap er niet in. Oplichters zijn het!!!
Blij dat ik nog niks heb besteld
Wat ben ik blij dat ik nog niks heb besteld na het lezen van deze reviews… dank jullie wel allen🤙🏽🤙🏽🤙🏽
Slechtste webwinkel ooit!
Slechtste webwinkel ooit!! Maat klopt niet en het product is niet gelijk aan de foto op de site. Je krijgt geen enkele reactie als je wat wilt retourneren, niet op mails en niet op het contactformulier op de site. Het is schandalig! Ik ga overal waar het maar kan een slechte review schrijven! Nooit bestellen bij Haarlemo!!
Totale oplichters!
Totale oplichters!
Het lijkt solide. Snel voor de kerst iets besteld en toen ik de track&trace zag wist ik genoeg. Na even verder gekeken te hebben blijken ze vanuit Hong Kong te opereren.
Na heel lang wachten idd een jas opgestuurd gekregen. Slechte kwaliteit en een vermoedelijk chinese maatvoering. Veel te klein. Op het retour verzoek wordt niet gereageerd en het telefoonnummer is niet in werking.
KOOP HIER NIET
Ik had het moeten zien aankomen dat ik niet zou krijgen wat er op de foto stond. De site zag er al sketchy uit. Maar toch voor €50 dan moet het misschien wel oke kwaliteit zijn dacht ik.. nee. Kwaliteit slechter dan temu. Terugbrengen voor eigen kosten. Koop hier niet. Hoe leuk dingen er ook uit zien.
Nul sterren!!!
Nul sterren!!!
Het is je reinste diefstal. Na bijna drie maanden nog steeds niets ontvangen. Ik ben bang dat ik gewoon mijn geld kwijt ben en dat ik er niets tegen kan doen.
Let op
Let op! Als je hier besteld kan je niet retourneren. Ze sturen namelijk geen retourlabel mee en als je ze om een retourlabel vraagt krijg je geen reactie. Inmiddels drie keer gevraagd om een retourlabel nog steeds geen reactie. Het telefoonnummer die aangegeven staat op hun website gaat ook niet af.
Kortom: ontzettend slechte service. Nog nooit zo een slecht bedrijf meegemaakt. Ik bestel hier in ieder geval nooit meer.
Zelfde negatieve ervaring als de andere reviewers
Zelfde ervaring als de andere reviews. Helaas lijkt de site echt aan alle kanten betrouwbaar, maar er worden zeer ondermaatse producten geleverd. Beloofde correspondentiemogelijkheden lopen dood. Niets kopen en mensen waarschuwen om het ook niet te doen! Vooral via je smartphone trap je er eenvoudig in omdat je dergelijke sites dan niet makkelijk kunt onderzoeken op betrouwbaarheid.
No go
Tja, ik had ook eerst de reviews moeten lezen. De tweede keer nu dat ik hier iets heb besteld. Alle twee de keren is het plaatje van het kledingstuk op de website vele malen mooier dan in het echt.
Beide kledingstukken bleken ook te klein. Hun maten kloppen niet.
De eerste keer had ik problemen met het terugsturen. Ik moest veel geld bijbetalen. Het duurde zeer lang voordat ik het kledingstuk überhaupt kreeg. Ik durfde het niet aan. Ook nu ga ik het niet terugsturen, de reviews lezende.
Haarlemo is een no go.
Oplichters
Erg jammer, pakket veel te laat ontvangen. Kwaliteit is erg laag, totaal niet wat je verwacht naar aanleiding van de foto’s op de erg mooie website. Reactie per e-mail is snel maar volgens mij ook automatisch gecreëerd door AI. Jammer dat jullie zulke kwaliteit verkopen, ik had jullie omzet kunnen laten verdubbelen met mijn klanten/kennissenkring in onze branche als de kwaliteit goed was, ten opzichte wat je ervoor betaald. 50 euro voor een pak, waar jullie 7 euro voor betalen in China, daarnaast met bulktransport laten leveren, waardoor een levertijd van >4 weken zal zijn.
Dropship tijd is voorbij, ga zelf eens naar de fabrieken zodat je weet wat je inkoopt en verkoopt, dan ben je eerlijk voor jezelf en voor je klanten.
Ik hoop dat andere kopers dit dus eerst lezen voordat ze hier iets kopen. Deze eigenaar van Haarlemo zal hoogstwaarschijnlijk meerdere websites hebben en zichzelf omhoog kopen op de zoekresultaten, waardoor ze professioneel en Nederlands lijken (kwaliteit/prijs) maar dat is helaas niet zo!
Jammer dat je hier geen nul sterren…
Jammer dat je hier geen nul sterren kunt geven..wat een oplichting! Heel lang op goedkope, van slechte kwaliteit sandalen uit China gewacht, waar ik €55 voor heb betaald. Terug sturen gaat niet. Bestel hier niet!
Geen reactie op verzoek tot retour
Geen reactie op verzoek tot retour
We hebben voor onze zoon een stoere broek besteld, na tig weken de broek eindelijk binnen. Is het een totaal andere broek! We hebben al 3 keer geprobeerd contact te zoeken met de klantenservice, maar ontvangen niet eens een reactie. Nu ik hier de review en reacties lees verwacht ik daar ook niet veel van. Toch zonde, 55 euro voor een broek die we nooit gaan dragen.
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








