chinese brol, oplichting, kreeg een kleed toegestuurd helemaal niet wat ik bestelde, ook veel te klein alhoewel ik XL vroeg volgens hun maattabel en uiteraard niet meer bereikbaar voor retour. AFBLIJ... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Schenden het consumentenrecht op veel fronten, wekken valselijke indruk door ordinaire themu producten die niet overeenkomen met foto’s site, kopje “over ons” staat haaks op hoe in werkelijkheid dit b... Näytä lisää
Oplichters. Ze profileren zich als drie jonge dames uit Brabant met een eigen webshop, maar in werkelijkheid gaat het om een Chinees bedrijf dat waardeloze producten levert. De extreem lange levertijd... Näytä lisää
Niets bestellen hier! Dropshipping concept!! Dan weet je al hoe laat het is. Producten matig kwaliteit. Zogenaamde klantenservice doet blijkbaar niet aan herroepingsrecht. Meerde malen geprobeerd cont... Näytä lisää
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
chinese brol
chinese brol, oplichting, kreeg een kleed toegestuurd helemaal niet wat ik bestelde, ook veel te klein alhoewel ik XL vroeg volgens hun maattabel en uiteraard niet meer bereikbaar voor retour. AFBLIJVEN
Une vraie arnaque !!!!!
Une vraie arnaque !!!!!
Ne pas commander !!!!
Pas de retour possible et vêtement de qualité médiocre.6/1/2026
Dit is geen Nederlands bedrijf want…
Dit is geen Nederlands bedrijf want alles komt van China. De foto’s op de website komen niet overeen met de werkelijkheid. Dit is een scam website en je kan er beter niets kopen
Blijf ervan weg aub
Blijf ervan weg aub ! Puur bedrog. De website ziet er (jammer genoeg) heel geloofwaardig uit. Het lijkt een kledingbedrijf uit Nederland te zijn. Ik kocht er een wollen trui en kreeg iets goedkoops in katoen. Chinees bedrog ...
Nooit iets kopen bij deze oplichters
Gisteren was het dan zover: na ruim 5 weken ontving ik mijn broek.
Niet de broek die ik besteld had: andere kleur , ander model waardoor het meteen een joggingbroek is. En: zeer slechte kwaliteit.
Om zeker te weten dat de broek lekker ruim zou zitten bestelde ik maat XXL (maat 44-46). Deze broek is hooguit maat 40, hij past helemaal niet, ik krijg 'm niet aan.
In de reviews lees ik dat ik op eigen kosten de broek naar China moet sturen en vervolgens mijn geld niet terug krijg.
OPLICHTERS zijn het.
Ik ga melding maken bij de ACM
_____________________________________
Schenden het consumentenrecht op veel…
Schenden het consumentenrecht op veel fronten, wekken valselijke indruk door ordinaire themu producten die niet overeenkomen met foto’s site, kopje “over ons” staat haaks op hoe in werkelijkheid dit bedrijf te werk gaat. Geld terug bij retourneren willen ze maar tm 20 procent doen.. diefstal ten top
AUB BESTEL HIER NIETS!!
AUB BESTEL HIER NIETS!!! Had schoenen besteld waarvan ik dacht dat het om Rieker ging. Bleek dan om chinese rommel te gaan. Kunnen direct de vuilbak in😡. Het gaat hier om oplichters en dieven.!!!! Had jammer genoeg deze reviews niet op tijd gezien🥴
JEZUS WAT SLECHT
Jezus!WAT SLECHT
hele slechte dropshippers.
haarlemo-winkel.nl is oplichterij💯
haarlemo-winkel.nl is 100% oplichterij. Ze leveren slechte producten en reageren niet op e-mails. Ze zijn met een paar honderd euro ervandoor gegaan.
Niet kopen van dit winkel.
Een bende met oplichters
Een bende met oplichters. Schoenen besteld en 65 euro betaald. Schoenen zijn geen 5 euro waard. Mail gestuurd en zonder gevolg. 1 ster gegeven omdat het moet( anders kan je geen review schrijven). Hopelijk is elke euro die ze kunnen oplichten een stap dichter bij een ongeneesbare ziekte. Charlatans crepeer.
Oplichters
Oplichters. Ze profileren zich als drie jonge dames uit Brabant met een eigen webshop, maar in werkelijkheid gaat het om een Chinees bedrijf dat waardeloze producten levert. De extreem lange levertijd via Yunexpress was al een veeg teken. Terugsturen naar China kan alleen op eigen kosten. Het jasje kon meteen bij het vuilnis.
Artikel retour gestuurd
Artikel retour gestuurd
Bevestiging post NL van aankomst!!!!! Geen enkele reactie van het bedrijf
Na mijn 10 tallen emails!!!!!!
Zijn oplichters!!!
Wij moeten als gedupeerde hun aanklagen!!!!!
Nooit wat bestellen!!!
Nooit wat bestellen!!! Er komt goedkope rommel naar je toe. Daarna geen reactie meer… Lijkt een Nederlandse site, maar zitten niet in Nederland.
Slechte ervaring
Slechte ervaring, product komt niet overeen met foto, na retour wordt niet gereageerd. Op mail niks. Pakket is wel op een adres aangekomen, maar nul reactie.
Bestel er niks!
Bestel nooit op deze site
Bestel nooit op deze site. Je denkt het is betrouwbaar omdat het een nederlandse site is. Het zijn bedriegers, ze beloven om binnen de 24 u te antwoorden op de e-mail die je stuurt. maar heb verschillende e-mails gestuurd. Geen reactie, Heb nadien de reviews gelezen deze zijn echt verschrikkelijk. Zag daarna ook dat je moet bellen naar een Frans nummer. Lees voortaan eerst de reviews voordat je iets besteld op een site.
SCAM SCAM SCAM WEBSITE!
Don’t order with this web site
Don’t order with this web site.
You will lose your money, long waiting with bad quality, bad service,
The dress I ordered looked nothing like…
The dress I ordered looked nothing like the image on the website and sizing was way off. They are now refusing to let me return the dress. They have stopped replying to my emails
Koop nooit bij Haarlemo!
De bestelde sandalen waren zeer teleurstellend. Op mijn mail ivm de retour kreeg ik enkel de algemene voorwaarden teruggestuurd. Aangezien ik bestelde via Haarlemo, heb ik ze op dat adres geretourneerd (op eigen kosten welteverstaan). Nog meerdere mails gestuurd, zonder antwoord. Geld wordt niet terug gestort. Ga dus eveneens klacht indienen wegens malafide praktijken.
OPLICHTERS
Vanwege het uiterlijk van de website besteld bij deze oplichters !!! Ik had te laat de reviews gelezen....ik had 3 heren sweaters besteld, 2 weken wachten en ontzettend lelijke kwaliteit. De kwaliteit was zo slecht dat we ze ook niet konden weggeven. NIET BESTELLEN ZIJN OPLICHTERS
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








