Exceptionally rude staff. I witnessed a driver shouting at an Italian child for not speaking to him when her father was trying to pay on the contactless system. The bus driver asked me whether I was... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Goedemorgen en goedemiddag kunnen ze tegenwoordig niet meer zeggen als je instapt.. zitten ze niet op hun telefoon dan kijken ze je gewoon recht in je gezicht aan en zeggen niks terug. Super onvriend... Näytä lisää
Op de Marnixstraat om 18:21 stak ik over naar de Noord-Willemsstraat toen het stoplicht op de Marnixstraat op rood stond. Ik zag bus nummer 22 ( of nr 21, had geen tijd om het nummer te checken),... Näytä lisää
Honestly, how can you not offer benches for so many tramstops? Think about your own mothers growing old. Also your staff is so rude it’s mindblowing, what kind of lousy culture do you have? Your tram... Näytä lisää
Yrityksen tiedot
Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto
Gemeentelijk vervoersbedrijf biedt informatie over het openbaar vervoer in Amsterdam. Kaartsoorten en tarieven, haltetijden, actuele reisinfo.
Yhteystiedot
Hollanti
- gvb.nl
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Muut katsoivat myös näitä
Vreselijke dienst en vooral de bus 61
Vreselijke dienst en vooral de bus 61 , ik ben zovaak te laat geweest door de bus 61 het is gewoon vermoeiend elke keer, doe er wat aan of zet de tijden anders neer als jullie je afspraken niet na kunnen komen, of er problemen spelen
Most of the times cancellation and top…
Most of the times cancellation and top of that more ghost trains where u will see its running as per ovinfo but u will see the train physically.
Worst service at its peak !
Gvb is een schandalig slecht bedrijf…
Gvb is een schandalig slecht bedrijf dat steeds slechter wordt. Van constant stilstaande bussen en trama tot het niet melden van geplande of ongeplande wijzigingen. Het ergste is dat er nergens een klacht kan worden ingediend over dit vreselijke bedrijf, aangezien elke klacht betrekking heeft op een specifieke route en niet op hun algehele slechte service.
geen voordeel bij P&R van GVB Amsterdam
Wat ging er goed kun je beter vragen.
Twee dagkaarten gekocht bij GVB. Auto geparkeerd bij P&R RAI, waar je met een dagkaart voor €6,- kunt parkeren.
Al bij het eerste poortje (10.30 uur) weigerde de qr code. Helaas ging dit de hele dag zo door, ook in de tram weigerde de code. Tot 17.30 uur, toen deden ze allebeide helemaal niks meer. Lastig als je aan de andere kant van de stad bent en nog verder moet reizen.
Dus bij de overige overstap naar steeds hulp gevraagd bij de zuil.
En toen we 's avonds weer bij de auto waren, moesten we ook nog de volle mep betalen, omdat ook hier geen enkele code werkte. Al met al €55,- kwijt voor een teleurstellende dag.
Wat ik nog het ergst vind, is dat je een klacht indient en vervolgens niks meer hoort.
Waardeloze service.
De recruiters discrimineren, er is geen tekort aan personeel!
De recruiters zijn niet ok. Ik heb me als wit persoon gediscrimineerd gevoeld tijdens de sollicitatie. Kunnen ze eindelijk beter personeel aannemen, sturen ze deze weg. Men zoekt alleen personeel dat hún plaatje moet vallen en verstoppen zich achter: multi culti. Maar als je ooit op wintersport bent geweest kom er mooi niet tussen. Vind je het gek dat ze zooo op zoek naar personeel zijn. Allemaal gemiste kansen door niet capabel personeel op kantoor!
Wat doen ze met hun leven?
Wat een kansloze bedrijf als ze zo doorgaan met hun constante uitvallingen en 'verwachte' tijden, het zijn allemaal leugens. En dan vinden ze het gek dat niemand daar wilt komen werken, je moet echt een zielig persoon zijn om in een GVB tram te werken en dan alles doen behalve op tijd komen en mensen naar hun bestemming te brengen.
Terin!g GVB gebruik het nooit en…
Terin!g GVB gebruik het nooit en wanneer ik het gebruik is er altijd wat. Betekent dat er gewoon heel jaar iets aan de hand is elke jaar! Elke terin!g Jaar!
te vroeg wegrijden
elke keer valt de 305 uit en elke maandag rijd die van 14:00 te vroeg weg van Amsterdam centraal, vandaag rende er 6 mensen met hun ov pas omhoog naar de bus en rijd die gewoon weg
bus 37
first of all bus 37 is al een probleem for a whole decade now, voor eeuwig te laat of te vroeg zelden op tijd. hoe moeilijk is het om een bus die van station noord helemaal naar amstelstation gaat om de 10 minuten te laten rijden? laat me niet beginnen over hoe ze bewust kleine bussen kiezen voor een rit waarbij bewoners uit oost en noord instappen. jullie maken me leven zuur in noord en dat is best wel insane voor een bedrijf wat alleen mensen hoeft te vervoeren. overall vind ik derest prima en is het alleen bus 37 die onopgeleide mensen laat rijden.
Can't believe what kind of scamers they…
Can't believe what kind of scamers they are gvb Amsterdam i call them to ask about subscription from my home to my work and they gave me totally wrong info just to get 60 € from me later I ask for refund and they didn't want to give me back, I asked so what can I do now I cant use my card neither get refund and what kind of scam is it? They gave me customer service number which is never available
Op lijn 4 zeer vriendelijk personeel
Op lijn 4 zeer vriendelijk personeel.
Ik zag ook dat ze zeer behulpzaam waren voor toeristen.
Een pluim voor hen !
Unmögliche Fahrer,unmögliche Fahrweise
Unmögliche Fahrer,unmögliche Fahrweise. Geben vor der Haltestelle Gas und bremsen dann wie die Irren.Manche glauben sie sind Formel 1 Fahrer. Die GVB hat eine Verantwortung für die Sicherheit der Fahrgäste aber das checken die Fahrer nicht. Tempo 30 in der Göstingerstrasse wird sowieso nicht eingehalten. Von der GVB bei der Meldung heißt es immer nur das sie Kontrollen durchführen.....Scherz oder ?
Datum der Erfahrung unten zuzuordnen ist sinnlos weil es fast immer so ist
Slechte vervoer van heel europa kutland
Jan en alleman loopt door de poortjes…
Jan en alleman loopt door de poortjes van de metro
En de zogenaamde service medewerkers staan er bij en kijken er naar
Null Kulanz
Null Kulanz. Haben falsche Tickets gebucht die wir vom Hotel aus nicht nutzen konnten. Leider gab es keine Kulanz seitens des Unternehmen obwohl die Tickets nicht genutzt wurden.
Pont. Het bewijs van jarenlange incompetentie
Wat een belachelijk slecht systeem is het pont systeem. Al uren/dagen van mijn leven verspild aan dit kutsysteem. Elke keer 20 minuten wachten. Het is waarschijnlijk al die import ambtenaren die veel teveel betaald worden voor die schijnliefde voor de stad. Ik ben sneller op Texel, of naar Utrecht Centraal dan die rot pont.
Wat een stelletje kanslozen
Rent a car, or a bike or go by taxi
Bad website
No good information
Not even google or chat gpt can help because the infos are so contradicting
Weird zones, some let you drive some not
6 August between 15:30 and 16:00 Tram…
6 August between 15:30 and 16:00 Tram 2, the employee in the back, woman of color with glasses was extremely disrespectful and humiliating to a tourist who simply asked for a ticket, shouting at him in front of everyone asking him to get ticket outside and then come to the tram and that it's not her problem if he doesn't have a ticket, for your info those employees in the back sell tickets she just didn't want to work that day because the person that was with me struggled to buy his ticket from her as well, he paid for it and waited until she finished her shouting and kicking the tourist out to finally have his ticket, she also spoke on her microphone screaming at people to move forward in a very lame way, learn to hire civilized people...
Infoborden hallucineren
De info op borden met dienstregeling van bussen op CS komt vrijwel nooit overeen met de werkelijkheid. Sta je al een kwartier op bus 18 te wachten, verdwijnt die zomaar van het bord en staat er opeens dat de volgende pas over 26 komt. Geef me gewoon werkelijke info zodat ik andere opties kan kiezen op basis van echte informatie ipv vage indicaties. Alle bussen hebben trackers toch...!? Waardeloos en klantonvriendelijk.
Wat een ontzettend slechte chaffuesse…
Wat een ontzettend slechte chaffuesse rijdt er op tram 19
Deze mevrouw denkt dat ze grondstewardess is van de Klm. Maar een deur open doen kan ze niet. Heel erg bang schijnbaar dat er iemand zonder kaartje binnen komt.
Alleen is dit de 19 en duurt het ritje van 12 minuten nu al 20. Buiten het feit om dat ze haar eigen deurtje niet kan sluiten en deze al 2x tegen een reiziger is aan geknald.
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.







