Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

I’ve ordered a fair bit from Gearshop over the past few years. Always delivered to Auckland. Gear is always top quality and boxed which feels safe and secure. Always dispatched within the timeframe, s... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

was able to correspond with the shop and change my order to get the specific replacement part that I needed. no hassle. great service.

Saanut 5/5 tähteä

Overboard 20L Dry Bag worked perfectly during multiple full submersions at my River Safety exercise. Bone dry clothing inside after the whole pack was under. Great service that provided a solution to... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I'm a bit new to getting properly prepared and geared up to head out in the winter months so decided to check out the Gearshop store in Nelson. The guy instore who helped me out could not have been mo... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Ulkoiluvaatteiden ja ‑välineiden kauppa
  2. ja myös
  3. Kenkäkauppa
  4. Kuntolaitemyynti
  5. Pyöräilytarvikkeet
  6. Seikkailulaji
  7. Urheiluvälinekauppa

Yrityksen kirjoittama

Gearshop - Quality Outdoor Equipment. New Zealand based retailer of outdoor and lifestyle equipment. We operate gearshop.co.nz and gearshop.com.au only. No other gearshop domain name is genuine. Camping, climbing, fitness, biking and adventure, gear for every outdoor pursuit. Visit our store in Nelson 53c Bolt Road


Yhteystiedot

4,7

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

198 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,7

Kaikki arvostelut

(198)

31 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

EXTREMELY POOR SERVICE. LOOK ELSEWHERE

After placing the order Monday last week and hearing nothing I called the Gearshop offices after 5 working days. I was informed that the order couldn’t be fulfilled because they didn’t have the same colour dry bags I had ordered. This is not an issue as the colour is immaterial but the wait is as I am going traveling at the end of this week. The order was then sorted by the staff and I received a notification that it was on its way. Two days later I received an email saying that due to a stock error the sleeping mat I had ordered was not actually available. Nothing was mentioned about the sleeping mat when I called which was the most fundamental item of the order.
This is the 3rd order I have placed with the Gearshop and two have been very late on arriving.
This is the last time I will buy anything from this company as their entire system is a shambles. Macpac Nz have always delivered on time so I am transferring my business to them.

This is extremely disappointing as I now have a few days to scramble for the equipment required for my expedition.
EXTREMELY POOR SERVICE, LOOK ELSEWHERE!!!

17. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Gearshop-logo

Vastaus yritykseltä Gearshop

Hi Darroch
Thanks for your review, sorry that in this occasion your order wasn’t able to be completed in full.
I have reviewed the email chain and the order history and I have to say that your review seems a bit harsh.

Both your previous orders were dispatched promptly and delivered within fair time frames, in fact one was dispatched the same day you ordered it and delivery within a couple of days.

This most recent order has had a couple of errors
occur and you have had some positive correspondence back and fourth and a refund was provided promptly.
I also see that you have already secured an alternate mat, and had it delivered, so the suggested scramble to find a replacement isn’t actually the case.
Your suggestion that our entire system is a shambles is based on what exactly? One set of events with one order. I think this accusation is misleading and unfounded.
We handle an extremely high volume of orders a day, mostly without incident. With 95% dispatched within 48 hours.

Saanut 5/5 tähteä

Gearshop saves you money on quality gear

Gearshop saved me around $100 for some trekking poles compared to major retailers. Their delivery was fast and the goods arrived undamaged and as stated. They have a great selection of gear at the best prices.

12. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Gearshop-logo

Vastaus yritykseltä Gearshop

Thanks for your review Carmen.

Saanut 5/5 tähteä

Excellent customer service

I picked Gearshop because of the dispatch/delivery times listed and reviews. I ordered an item I would need on the 13th January on the 2nd of January, so there were public holidays and end of Christmas season. I panicked on the 8th and sent an email, since it wasn't a very long window and I may have to make new plans, and with the idea that they can't help if they are unaware that I'm on a deadline. Was told the item I'd ordered wasn't available which was disappointing, still they suggested an alternative item or the option of cancelling the order for a refund. I said if they could send the alternate in time to arrive for the trip it should work, they sent it out on the 10th, and it has arrived in time (today the 12th), very delighted! Excellent correspondence (email) and assistance, resolved well, I liked both the options they made available, particularly given the timeframes I was working with (time was part of why I chose them though).

12. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Gearshop-logo

Vastaus yritykseltä Gearshop

Thank for your review Eva, we really appreciate your honest and positive review.

Saanut 1/5 tähteä

Not like the pictur…

I ordered the relaxed fir duck washed Sherpalined jacket. First off it took several weeks to arrive even tough I paid a large shipping fee. The ad description said made in USA nope it was made in China. The elbows were supposed to be suede nope looked like painted on material. I contacted customer service and they said it was good quality and offered me a discount on my next item. I would never buy anything from this company again.

27. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Gearshop-logo

Vastaus yritykseltä Gearshop

Hi Cheryl

I see you are based in the US, so I think you have the wrong company, as we don’t sell any products like you have described. In fact we sell very little apparel. And we generally don’t ship to America.

Saanut 2/5 tähteä

Slow Dispatch Times

Slow dispatch times. Order was placed Friday and dispatched Thursday afternoon. Just be aware of this if purchasing and expecting it to be quicker as they do have it in their T&C's dispatch of 3-5 days.

Original review was written Thursday mid day and said "has not been dispatched at the time of writing this" by the time the review was approved and published the order had been dispatched.
Following this i received a very confronting phone call from someone at Gearshop saying i was lying and my claims were completely incorrect

21. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Gearshop-logo

Vastaus yritykseltä Gearshop

Update

Hi Again James,
The call you received was a call to advise you that the order had shipped and offer you the tracking number as you clearly hadn’t received it. There was no confrontation and aggression. It was simply a call in response to this review, as you obviously haven’t received the information by email.

Hi James

The dispatch time is exactly what was advertised, and what you agreed to when you ticked the box at checkout accepting the terms, 3-5 business days, and you order has been shipped earlier today and you were sent tracking details at 2.48pm, so your claim that as you are writing this it hasn’t been dispatched is completely incorrect.

Dispatch within advertised timeframes.

Saanut 1/5 tähteä

Ordered an item online 7 days ago

Ordered an item online 7 days ago. Still hasnt been dispatched. Still havent recieved a dispatch notice.
Website advises that 95% of orders are delivered within 5 days. I guess the other 5% dont even get sent out in that time.
No reply to emails.
Dont answer phone calls.

7 days after order still no dispatch notice or reply to emails until i placed this review.
Then told they dont have the product advertised. And offered refund.
Refund has been processed but will take up to 10 business days.
Funny how my payment was processed immediately.
Still one star.

19. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Gearshop-logo

Vastaus yritykseltä Gearshop

Hi Steven
Your order was placed 5 business days ago, unfortunately we were unable to fill the order, we have had several emails back and fourth with you offering you alternate and trying to provide you with a solution, we have the whole email chain we could post here if you like? All the is occurred well before you posted this review.
You requested that we cancel the order and your order was cancelled and refunded and you have been notified of this by email, prior to you placing this feedback. So your review here is somewhat misleading and dishonest.
Sorry for any inconvenience this may have caused.

The refund was processed right away at our end, the up to 10 days thing is a banking period, but in reality it’s unlikely to take that long. Really depends on your bank.

Saanut 3/5 tähteä

OK in the end

I purchased an item which broke within 2 months of ordinary use and felt that it didn't meet quality standards under consumer guarantees, nor the lifetime warranty for the particular product.

When I emailed Gearshop about it, I received a dismissive reply saying that I was at fault and it wasn't covered. This is where it went wrong - as a customer I would expect them to at least check with their supplier before communicating that to the customer.

I queried this with regards to the law and guarantee, via email, but received no response in several days. So, assuming I was being ignored, I left 2 negative reviews on websites and bought another bottle elsewhere. Gearshop responded both promising to help resolve it and also making a rude remark saying they were less inclined to try and help (due to a misunderstanding of the review process, it turned out) which was a bit confusing to me.

In the end, Gearshop did follow through on their promise, contacted the supplier and organized a replacement product for me. As they didn't have the exact one in stock, they were helpful and forthcoming with finding a similar product that would be suitable. All of these communications we're friendly and helpful - what I would have expected from the start.

I just wish that that's how the interaction had taken place to begin with, rather than all of the unnecessary stuff in the middle.

Gearshop have proven to me that they do have what it takes to provide a great customer experience and I would encourage them to start off with hearing, not dismissing, a customer's concern to begin with.

6. marraskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Excellent service

Service was excellent. I spoke to someone on the phone who confirmed the product I wanted was in stock and could be shipped out immediately. I completed the order on line and within a few days it arrived. I’m a very happy first time customer. Would definitely recommend.

6. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Fantastic range, great customer service

Like a true wazzock, I bought something which turned out to be the wrong item. No matter! I took it back to the shop and received a gift card credit in my inbox in minutes. Great service, I always check Gearshop first!

3. elokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Bad follow-up service

I was a repeat customer and had a pleasant shopping experience with Gearshop up until now. My last order however changed what I think about them. I placed an order and paid for it over the phone on 28 June. Today is the 18 July and I am still waiting for it to arrive. I never received a confirmation email or a courier tracking number. I repeatedly emailed them - no reply. When I finally managed to speak to them, they mentioned something about delays from one of their warehouses, but said it was shipped a while ago blaming NZ Post for being slack. I've emailed them twice to provide the tracking number for proof, you guessed it...no reply. That was more than a week ago, still waiting for my order to arrive. This is very poor and evasive customer service. Won't go near them ever again.

IN RESPONSE TO GEASRSHOP'S REPLY: "You just need to let staff do their job..." - this is ridiculous; there is no pro-activeness. Also, if "Tracking numbers are emailed automatically when orders ship out", why haven't I received that email, when they verbally state that items have been shipped a while ago. It doesn't matter how small your team is; it is about honest comm's and front-footing delay issues. It's just not good enough!

18. heinäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Gearshop-logo

Vastaus yritykseltä Gearshop

Hi Marcus You have purchased from us many times, always by phone and always asked for a discount and we have clearly given great service because you kept coming back, but you never gave us a review of our service until now? Why is that? Now when your planning your overseas trip and need things at the last minute and we unfortunately have some delays, we suddenly have such terrible service, even though we have offered to DHL ship your items to your overseas destination, at our cost. You admitted on the phone you were under stress about the trip and it seems that perhaps you are taking that out on us. We hope you enjoy your trip. Our staff are very proactive in dealing with customers, but when you call several times a day, you are making it difficult for them to do their job.

Saanut 5/5 tähteä

Great service

Postage is always fast. They have had the gear i've wanted at a cheaper price than anyone else

1. kesäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Gearshop-logo

Vastaus yritykseltä Gearshop

thanks Fraser

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin