Foryougifts Arvostelua 

40
•
TrustScore 2/5 tähteä

2,0

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

DO NOT USE. Purchased two items, both arrived chipped and bashed at sides. 5 emails with photos sent & almost 3 weeks later still no acknowledgement or response. Have put a dispute in with my credit... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Don't order here! The delivery date is not what they promise. Better save your money because the owners of this company don't care about the satisfaction of their customers AT ALL.

Saanut 2/5 tähteä

On 18 October 2024 I placed an order for some candles based For delivery by a specific date. The date was important and I would’ve used a different company. Had I known a delay was likely. The deliver... Näytä lisää

Saanut 3/5 tähteä

Initially contacted the Ireland team who took time to respond quickly to my email as to why my Next Day Delivery order is no show. No tracking or indication received of when the items would be deliv... Näytä lisää

Yritys on vastannut


Yhteystiedot

2,0

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

40 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,0

Kaikki arvostelut

(40)

2 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

DO NOT USE

DO NOT USE. Purchased two items, both arrived chipped and bashed at sides. 5 emails with photos sent & almost 3 weeks later still no acknowledgement or response. Have put a dispute in with my credit card company.

3. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

No customer service at all

No customer service at all. You send an email to the one they supply and they totally ignore it. Ordered a gift for next day delivery which didn’t arrive. Waited for the post the next day and when it didn’t arrive I messaged to see if they could track it. I have since sent an email every day since and had no response at all. Absolutely disgusting that they ignore customers who have given them money.

30. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Non delivery of item

I ordered 2 items on the 13th March said they would be delivered between 17th & 19th March 1 item was delivered on the 19th no issue the other item never delivered we are now 26th march have sent 4 emails heard nothing back if its a issue with delivery times just say so don't have the person hanging on hoping its going to get delivered very disappointed is an understatement i have ordered from a lot of companies this is the only one that has never replied to an email so now i have to go through my credit card company to get my money back so i know to not order from them again.So eventually the package arrived but still heard nothing from company so even though the gifts arrived and were as advertised the lack of customer care is the big problem 🤨

11. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Delayed delivery and uncommunicative

On 18 October 2024 I placed an order for some candles based For delivery by a specific date. The date was important and I would’ve used a different company. Had I known a delay was likely. The delivery was delayed; it is very very difficult to contact this company. There is for example, no phone number. Based on other reviews, I would take their promises as to Delivery time with a pinch of salt.

18. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Oplichters

Oplichters, kijk uit, ik ben 25 euro kwijt aan een ballon die nooit geleverd is, "service" doet niks beloven binnen 1 dag bestelling te sturen, niet gebeurd. Wilde een ziekte patiënt verblijden, nooit aangekomen, zeer teleurstellend en extreem duur voor niets!

28. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Nothing went wrong I have oarkinsons…

Nothing went wrong I have oarkinsons and pressed the wrong button. The item ordered was very good value for money ey brilliant service.and quick delivery .should be 5 Starr review.

18. lokakuuta 2024
Foryougifts-logo

Vastaus yritykseltä Foryougifts

Hi Michael

Thank you so much for your kind feedback. I really appreciate your positive comments. No worries at all about the rating—it’s completely understandable. We're just glad to hear that you’re happy with your order.

Audrey

Saanut 1/5 tähteä

Order Late & Poor Customer Experience

The order arrived late, no tracking or dispatch information. Customer service has been non-existent with no replies to emails. Very disappointing experience. I would not recommend buying from Foyyougifts.

18. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Foryougifts-logo

Vastaus yritykseltä Foryougifts

Dear Chris

I am very sorry to hear about your disappointing experience and the delay in your order’s arrival. The package was due for delivery on Saturday, and I’m unsure why it wasn’t completed then. I understand it subsequently arrived Monday. I’ve refunded your delivery charge as a gesture of goodwill and have also been in touch with you directly via email to address this matter.

We strive to respond to all enquiries promptly, and I apologise if this was not the case in your experience. If you have any further concerns, please do not hesitate to reach out directly.

Kind Regards,
Audrey

Saanut 3/5 tähteä

Next day delivery non-existent and poor communication

Initially contacted the Ireland team who took time to respond quickly to my email as to why my Next Day Delivery order is no show. No tracking or indication received of when the items would be delivered by their UK team until i sent emails, poor business model. I paid extra for next day delivery as needed in time for an event. Thank you however to Audrey from UK team who did respond with apology for the delay, postage refunded and tracking number issued.
Parcel delivered by RM today, 3 days after ordering and emails back and forth to the Ireland support team of same name but different legal entity. All a bit confusing and not the best customer experience albeit gift wrapping is beautiful.
Order number #238907U

9. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Foryougifts-logo

Vastaus yritykseltä Foryougifts

Hi SuzyB

Thank you for your order and for sharing your feedback. I sincerely apologise that your order did not arrive on the day you expected, and instead was delivered the following day. I understand the importance of timely delivery, especially when you’ve opted for next-day service.

I’m glad we were able to assist you and provide a refund for the postage. We appreciate your patience throughout this process and are happy to hear that you were pleased with the gift wrapping.

If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out directly.

Saanut 1/5 tähteä

We ordered a calendar specifically…

We ordered a calendar specifically requesting it start from January 2025 as not much use starting 2024 anymore. Order came late and then of course its 2024. It was a gift for someone going through a hard time and I couldnt even give it to them. I have emailed already 3 times but had NO response at all. Note, this company has 2 websites with one based in Ireland: foryou.ie, the strange thing is they'll respond from the website based in ireland but won't deal with the issue, they'll direct you to the website .co.uk, which don't respond. If you do see this please respond...
ETA: We were given a full refund after the company made contact for the first time! So now feel a bit better knowing there is someone out there...

10. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Foryougifts-logo

Vastaus yritykseltä Foryougifts

Thank you for your feedback, and I sincerely apologize for the inconvenience you experienced with your calendar order. The year should be specified during the ordering process, as the details go directly to print, making it difficult to edit afterward. However, I understand you reached out via email, and I’m sorry that we couldn’t adjust the order before it was posted.

I’m glad to hear that a full refund has now been processed, and I appreciate your patience while we resolved the issue.

Saanut 1/5 tähteä

Ordered a gift for my son's teacher as…

Ordered a gift for my son's teacher as he leaving and the delivery timeframe has passed.I have sent several emails no response so far .Everytime i check my account is still processing and it is now too late as the teacher is leaving today..So disappointing.Will not recommend this company

12. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Unhappy with general customer service

Unhappy with general customer service. I ordered a necklace and I still haven't had confirmation if it was delivered or an email to confirm the order itself, as this was a gift going direct to someone else. After sending several emails, I still haven't had a response.

19. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Cheap and tacky

Cheap and tacky, I would feel ashamed to give someone a gift like this…I ordered compass with engraved message, and except for being worthless it is also scratched right in the centre…of course no response to my email

8. toukokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Item not received, emails not replied to. Very disappointing service.

Order placed 4th August with delivery due by 10th August. Item did not arrive. I emailed and was told another could be sent but it would not arrive in time for event. I asked for a refund instead - have emailed 15th and 23rd August and gave received no reply and no refund and the item hasn’t arrived either. Extremely poor and unacceptable customer service. I would definitely not recommend using this company ever.

Item was eventually refunded after several emails on 29th August. No explanation as to where my item was or why it never arrived.

27. elokuuta 2022
Foryougifts-logo

Vastaus yritykseltä Foryougifts

Hi Angela, I am sorry to hear that you had a poor experience and I am glad it was resolved for you. Our apologies for the inconvenience this has caused you. You should have certainly received your order within the timeframe provided and are of course entitled to refund in the event of any issues.

Edit to reply: Hi Angela, you didn't purchase your order from us using PayPal. You might be mixing us up with an other company, you purchased your order by credit card using our Stripe payment option at the checkout, your refund was processed as requested and will have been reimbursed to your card used for payment. :) Niamh.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin