DjurMaxi Arvostelua 81

TrustScore 2.5/5 tähteä

2,6

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Svarar inte på mail och skickar inte det man beställt. Oseriöst rakt igenom. Skyller på hög arbetsbörda så hjälp dom att få lite mindre börda och beställ från någon annan. Bara att man inte har ett te... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Kontakten med Djurmaxi var jättebra. Klar och snabb kommunikation kring förhandsbetalda varor varav en restnoterats. Varan avbeställdes därför och pengarna återbetalades till mitt betalkonto. Till... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Efter jag la min order, tittade jag på recensionerna här och blev genast orolig, dock helt utan anledning. Jag fick min beställning 3 arbetsdagar efter jag la ordern. Produkterna motsvarade beskrivnin... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Uselt företag. Tar betalt direkt när man beställer och förhalar sedan utskicket av varorna. Första gången man skriver till kundtjänst får man ett standardsvar. Efter det slutar kundtjänst att svara på... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Lemmikkieläinkauppa

Yrityksen kirjoittama

DjurMaxi är en svensk nätbutik med ett av Sveriges största utbud av djurtillbehör. Vi erbjuder dig allt det bästa för dina husdjur. Hos oss kan du hitta alla tillbehören för akvarium, fågel, hund, katt, smådjur, terrarium, vildfågel och även en hel del produkter för alla husdjurägare. Allt du behöver till dina husdjur 🐾


Yhteystiedot

2,6

Välttävä

TrustScore 2.5/5 tähteä

81 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 83 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 4/5 tähteä

Okej

Redigerar mitt inlägg efter att jag fått varorna.
För det var trots allt fina saker till ett väldigt bra pris, det enda är leveranstiden var väl inte den snabbaste om man jämför med andra butiker, men inte heller oacceptabelt.

23. syyskuuta 2017
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

fick en felaktigt produkt

fick en felaktigt produkt, (felltillverkad) och deras kundservice är ett skämt med noll förståelse för deras kunders behov,
en hund- resväska kunde ersättas på 3 dagar!! för " de har inte express- leverans "

Hopplöst företag

27. kesäkuuta 2017
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Beställde en vara den 13 april efter 14 …

Beställde en vara den 13 april efter 14 dagar kunde jag hämta ut den, när dwn kom visades det att den var trasig vid lev. Fick vänta ca 10 dagar innan jag fick en returfraktsedel. Skickade in den till djurmaxi fick vänta vänts över 12 dagar innan jag fick något svar om min reklamation. Har ännu inte fått min vara idag är det den 1 juni?

Exempel:
Från gävle - Hälsingland = +10 mil
Leveranstid: +40 dagar

Från hongkong- Hälsingland = +850 mil
Leveranstid: +21 dagar

Väldigt dålig kundservice, kommer aldrig handla på djurmaxi.se igen om inte företaget gör enorma förbättringar gällande kundservice, leveranstider m.m

VARNAR för detta företaget

1. kesäkuuta 2017
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Alldeles för lång leveranstid

Beställde den 26/11, fick ingen orderbekräftelse så mailade de. Fick ett svar 29/11 att det blev nåt fel men att de nu fixat det. Det är en sak jag kan ta, vad jag däremot inte kan ta är att de inte skickade paketet förrän 6/12. Sakerna hade dock ganska bra pris och allt var helt och bra. Litet störningsmoment var dock att jag bad om specifika färger på grejerna, men fick färgerna jag absolut inte ville ha.. Handla här om ni har tid att vänta länge

9. joulukuuta 2016
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Alldeles för lång leveranstid!

Jag beställde mitt paket onsdagen 12/10. Onsdagen den 19/10 började jag bli otålig och stressad över att vi inte hört något om paketet och vi behövde ha paketet innan helgen eftersom att vi skulle hämta vår valp på söndagen. Så den 19:e mejlar jag dem och undrar vad som händer. Dagen efter får vi ett mejl om att paketet nu har skickats från deras lager. Så det tog 7 dagar för dem att få iväg paketet från lagret. Tydligen är det deras vanliga leveranstid, sedan tar själva frakten 1-2 dgr (vilket jag trodde inkluderade vägen genom lagret till postbilen) men nej. Så vi kommer inte beställa där igen..

21. lokakuuta 2016
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Långsam leverans

Bra sortiment och priser men orimligt långa leveranstider. Oftast får man räkna med att det tar minst 4-5 vardagar innan varan ens skickas. Jag har vi två tillfällen, som jämförelse, beställt varor från Japan på söndagkvällen och hämtat ut dessa på torsdagen 4 dagar senare. Då har dessutom paketen gått genom Svenska tullen...

23. elokuuta 2016
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Jättebra och fina saker

Köpte presenter till min hund härifrån och är väldigt nöjd. Trevligt bemötande och bra hjälp på kundtjänst. Rekommenderar!!

13. kesäkuuta 2016
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

DjurMaxi

Köpte en ryggsäck till hunden, men den visade sig inte passa riktigt bra så jag returnerade den till DjurMaxi dagen efter jag fick den. Har fått meddelande från fraktfirman att de ej har hämtat ut varan, Snart går den i retur till mig och får betala frakt en gång till då. På deras hemsida står det att det tar 447 kr för ej uthämtat paket, man kanske ska skicka faktura till dem på den summan om de ej hämtar paket. Det var sista gången jag handlar hos dem när man inte kan lita på deras rutiner för returer. Har varit nöjd med dem tidigare.

18. huhtikuuta 2016
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Usel service , lång lev. 3 veckor innan återbetalning

Beställde lite hundprylar och all fanns i lager vid beställning,
när paketet kom efter 2 veckor så var ändå en vara slutsåld/restad,
Tog 3 veckor innan vi fick pengarna tillbaka.
Aldrig mera Djurmaxi

26. helmikuuta 2016
Oma-aloitteinen arvostelu
DjurMaxi-logo

Vastaus yritykseltä DjurMaxi

Hej Stefan

Vi beklagar om du upplevt att din leveranstid varit lång. Leveranstiden anges i kassan när du genomför din order samt står noterad på din orderbekräftelse. Leveranstiden som anges är behandlingstid som det normalt tar innan paketet skickas från vårt lager. Därefter tillkommer leveranstid för valt fraktsätt, normalt 1-2 vardagar. Om du har några frågor eller funderingar, är du välkommen att kontakta vår kundtjänst.


Med vänliga hälsningar:
DjurMaxi, Kundservice

Saanut 2/5 tähteä

Sen leverans och dålig kundservice

Leveransen va sen och kontakta kundservice och fick sent svar även där.
Leveransen tog 9 dagar vilket var mer än dom angav.

8. joulukuuta 2015
Oma-aloitteinen arvostelu
DjurMaxi-logo

Vastaus yritykseltä DjurMaxi

Hej Louise

Vi beklagar om du upplever att leverans- och svarstiden varit lång.

Normal leveranstid på de flesta varor är idag 3-7 dagar. Oftast är leverantiden ännu kortare. Beräknad leverans för en specifik produkt står angiven i varukorgen, kassan och på din orderbekräftelse. Leveranstiden som anges är beräknad tid innan paketet skickas från vårt lager. Därefter tillkommer leveranstid för valt fraktsätt, normalt 1-2 dagar.

Vi besvarar alla mail så snabbt som möjligt. Normal svarstid är 1-2 vardagar. Vid högre belastning kan svarstiden vara lite längre, men alla mail besvaras så snabbt som möjligt.

Dina synpunkter är viktiga för oss. Om du har några frågor eller funderingar är du är varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst.


Med vänliga hälsningar:
DjurMaxi, Kundtjänst

Saanut 5/5 tähteä

Jättebra service

Kontakten med Djurmaxi var jättebra. Klar och snabb kommunikation kring förhandsbetalda varor varav en restnoterats. Varan avbeställdes därför och pengarna återbetalades till mitt betalkonto. Till syvende och sidst handlar det förstås om hur du själv uppträder som kund - rådet är som alltid vänlighet, positiva förväntningar och en god portion kärlek till allas vår mänsklighet!
Eva

3. lokakuuta 2015
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Trevligt kundtjänst

Jag beställde en hundsele som blev fel. Blev inga problem hos dem alls. Fick en ny utskickad direkt och kunde snabbt och smidigt byta varan. Allt flöt fint.

23. syyskuuta 2015
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Uruselt

Svarar ej på mail, eller kontakt formulär, Långa leverans tider, har inte varor som man fått igenom till kassan, samt bekräftelse på vid köp. Varning köp inte från denna webbsida

14. joulukuuta 2014
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Super nöjd!

Har köpt en kattlucka hos dem till jättebra pris. Nu kan min katt Sigge springa fritt ut och in. Jag är supernöjd, bästa klippet!

31. heinäkuuta 2014
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

ohederligt blufföretag

Förbetalade dumt nog min beställning, men efter tio veckor har fortfarande inte allt levererats och jag har tvingats köpa samma saker på annat håll. Två av sakerna jag fick, där stämmer inte de angivna måtten med verkligheten. Kundtjänst svarar inte på mail och inget telefonnummer uppges. Företaget har tagit betalt för även det olevererade.
SKÄMS!

1. kesäkuuta 2014
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin