Svarar inte på mail och skickar inte det man beställt. Oseriöst rakt igenom. Skyller på hög arbetsbörda så hjälp dom att få lite mindre börda och beställ från någon annan. Bara att man inte har ett te... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Kontakten med Djurmaxi var jättebra. Klar och snabb kommunikation kring förhandsbetalda varor varav en restnoterats. Varan avbeställdes därför och pengarna återbetalades till mitt betalkonto. Till... Näytä lisää
Efter jag la min order, tittade jag på recensionerna här och blev genast orolig, dock helt utan anledning. Jag fick min beställning 3 arbetsdagar efter jag la ordern. Produkterna motsvarade beskrivnin... Näytä lisää
Uselt företag. Tar betalt direkt när man beställer och förhalar sedan utskicket av varorna. Första gången man skriver till kundtjänst får man ett standardsvar. Efter det slutar kundtjänst att svara på... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Yrityksen tiedot
Yrityksen kirjoittama
DjurMaxi är en svensk nätbutik med ett av Sveriges största utbud av djurtillbehör. Vi erbjuder dig allt det bästa för dina husdjur. Hos oss kan du hitta alla tillbehören för akvarium, fågel, hund, katt, smådjur, terrarium, vildfågel och även en hel del produkter för alla husdjurägare. Allt du behöver till dina husdjur 🐾
Yhteystiedot
Gävle, Ruotsi
- kundservice@djurmaxi.se
- djurmaxi.se
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
On vastannut 83 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 1 viikon sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Tog 1 vecka
Tog 1 vecka, allt var rätt och bra paketerat.
Ett förmånligt pris.
Rekommenderas.
Okej
Redigerar mitt inlägg efter att jag fått varorna.
För det var trots allt fina saker till ett väldigt bra pris, det enda är leveranstiden var väl inte den snabbaste om man jämför med andra butiker, men inte heller oacceptabelt.
fick en felaktigt produkt
fick en felaktigt produkt, (felltillverkad) och deras kundservice är ett skämt med noll förståelse för deras kunders behov,
en hund- resväska kunde ersättas på 3 dagar!! för " de har inte express- leverans "
Hopplöst företag
Beställde en vara den 13 april efter 14 …
Beställde en vara den 13 april efter 14 dagar kunde jag hämta ut den, när dwn kom visades det att den var trasig vid lev. Fick vänta ca 10 dagar innan jag fick en returfraktsedel. Skickade in den till djurmaxi fick vänta vänts över 12 dagar innan jag fick något svar om min reklamation. Har ännu inte fått min vara idag är det den 1 juni?
Exempel:
Från gävle - Hälsingland = +10 mil
Leveranstid: +40 dagar
Från hongkong- Hälsingland = +850 mil
Leveranstid: +21 dagar
Väldigt dålig kundservice, kommer aldrig handla på djurmaxi.se igen om inte företaget gör enorma förbättringar gällande kundservice, leveranstider m.m
VARNAR för detta företaget
Ska man ha köp med Klarna så kan man …
Ska man ha köp med Klarna så kan man inte ha faktura avgift. Kostnader med avgift och frakt kommer upp i 100kr. Katastrof så jag handlar lokalt istället för nätet..
Lite längre leveranstid men nöjd ändå!
Lite längre leveranstid än vad jag är van vid, men fick allt jag beställde på ca 5 dagar och inget krångel. Är nöjd!
Urusel service!
Lång svarstid på mail och katastrofalt dåligt system kring hanteringen av ordrar.
Alldeles för lång leveranstid
Beställde den 26/11, fick ingen orderbekräftelse så mailade de. Fick ett svar 29/11 att det blev nåt fel men att de nu fixat det. Det är en sak jag kan ta, vad jag däremot inte kan ta är att de inte skickade paketet förrän 6/12. Sakerna hade dock ganska bra pris och allt var helt och bra. Litet störningsmoment var dock att jag bad om specifika färger på grejerna, men fick färgerna jag absolut inte ville ha.. Handla här om ni har tid att vänta länge
Alldeles för lång leveranstid!
Jag beställde mitt paket onsdagen 12/10. Onsdagen den 19/10 började jag bli otålig och stressad över att vi inte hört något om paketet och vi behövde ha paketet innan helgen eftersom att vi skulle hämta vår valp på söndagen. Så den 19:e mejlar jag dem och undrar vad som händer. Dagen efter får vi ett mejl om att paketet nu har skickats från deras lager. Så det tog 7 dagar för dem att få iväg paketet från lagret. Tydligen är det deras vanliga leveranstid, sedan tar själva frakten 1-2 dgr (vilket jag trodde inkluderade vägen genom lagret till postbilen) men nej. Så vi kommer inte beställa där igen..
Långsam leverans
Bra sortiment och priser men orimligt långa leveranstider. Oftast får man räkna med att det tar minst 4-5 vardagar innan varan ens skickas. Jag har vi två tillfällen, som jämförelse, beställt varor från Japan på söndagkvällen och hämtat ut dessa på torsdagen 4 dagar senare. Då har dessutom paketen gått genom Svenska tullen...
Jättebra och fina saker
Köpte presenter till min hund härifrån och är väldigt nöjd. Trevligt bemötande och bra hjälp på kundtjänst. Rekommenderar!!
DjurMaxi
Köpte en ryggsäck till hunden, men den visade sig inte passa riktigt bra så jag returnerade den till DjurMaxi dagen efter jag fick den. Har fått meddelande från fraktfirman att de ej har hämtat ut varan, Snart går den i retur till mig och får betala frakt en gång till då. På deras hemsida står det att det tar 447 kr för ej uthämtat paket, man kanske ska skicka faktura till dem på den summan om de ej hämtar paket. Det var sista gången jag handlar hos dem när man inte kan lita på deras rutiner för returer. Har varit nöjd med dem tidigare.
Snabbt och enkelt!
Fick det jag beställt redan efter 2 dagar! Väldigt nöjd.
Usel service , lång lev. 3 veckor innan återbetalning
Beställde lite hundprylar och all fanns i lager vid beställning,
när paketet kom efter 2 veckor så var ändå en vara slutsåld/restad,
Tog 3 veckor innan vi fick pengarna tillbaka.
Aldrig mera Djurmaxi

Vastaus yritykseltä DjurMaxi
Sen leverans och dålig kundservice
Leveransen va sen och kontakta kundservice och fick sent svar även där.
Leveransen tog 9 dagar vilket var mer än dom angav.

Vastaus yritykseltä DjurMaxi
Jättebra service
Kontakten med Djurmaxi var jättebra. Klar och snabb kommunikation kring förhandsbetalda varor varav en restnoterats. Varan avbeställdes därför och pengarna återbetalades till mitt betalkonto. Till syvende och sidst handlar det förstås om hur du själv uppträder som kund - rådet är som alltid vänlighet, positiva förväntningar och en god portion kärlek till allas vår mänsklighet!
Eva
Trevligt kundtjänst
Jag beställde en hundsele som blev fel. Blev inga problem hos dem alls. Fick en ny utskickad direkt och kunde snabbt och smidigt byta varan. Allt flöt fint.
Uruselt
Svarar ej på mail, eller kontakt formulär, Långa leverans tider, har inte varor som man fått igenom till kassan, samt bekräftelse på vid köp. Varning köp inte från denna webbsida
Super nöjd!
Har köpt en kattlucka hos dem till jättebra pris. Nu kan min katt Sigge springa fritt ut och in. Jag är supernöjd, bästa klippet!
ohederligt blufföretag
Förbetalade dumt nog min beställning, men efter tio veckor har fortfarande inte allt levererats och jag har tvingats köpa samma saker på annat håll. Två av sakerna jag fick, där stämmer inte de angivna måtten med verkligheten. Kundtjänst svarar inte på mail och inget telefonnummer uppges. Företaget har tagit betalt för även det olevererade.
SKÄMS!
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.







