DjurMaxi Arvostelua 81

TrustScore 2.5/5 tähteä

2,6

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Svarar inte på mail och skickar inte det man beställt. Oseriöst rakt igenom. Skyller på hög arbetsbörda så hjälp dom att få lite mindre börda och beställ från någon annan. Bara att man inte har ett te... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Kontakten med Djurmaxi var jättebra. Klar och snabb kommunikation kring förhandsbetalda varor varav en restnoterats. Varan avbeställdes därför och pengarna återbetalades till mitt betalkonto. Till... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Efter jag la min order, tittade jag på recensionerna här och blev genast orolig, dock helt utan anledning. Jag fick min beställning 3 arbetsdagar efter jag la ordern. Produkterna motsvarade beskrivnin... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Uselt företag. Tar betalt direkt när man beställer och förhalar sedan utskicket av varorna. Första gången man skriver till kundtjänst får man ett standardsvar. Efter det slutar kundtjänst att svara på... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Lemmikkieläinkauppa

Yrityksen kirjoittama

DjurMaxi är en svensk nätbutik med ett av Sveriges största utbud av djurtillbehör. Vi erbjuder dig allt det bästa för dina husdjur. Hos oss kan du hitta alla tillbehören för akvarium, fågel, hund, katt, smådjur, terrarium, vildfågel och även en hel del produkter för alla husdjurägare. Allt du behöver till dina husdjur 🐾


Yhteystiedot

2,6

Välttävä

TrustScore 2.5/5 tähteä

81 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 83 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Beställ inte härifrån

Beställ inte härifrån. Får fel saker och för lite. Lång leveranstid. Dålig kundtjänst.
HÅLL ER BORTA ! Finns bättre företag.

26. kesäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Riktigt dåliga på att informera.

Beställde från dem och då stod det inget om att det var längre leveranstid för att de flyttar. Beställde varor 2 veckor innan jag behövde dem för att vara extra säker på att de skulle komma. Men jag får inget svar förens de gått 2 veckor att de byter lokal och det blir försenat och jag ska få en kompensation att de är försenade. Jag fick ett ben som kanske är 5 cm långt som är för väldigt små hundar och en annan liten tugg sak för små hundar och en liten licktreat. Alltså 3 veckor försenade och fick de inte till då jag skulle ha dem. Kommer aldrig beställa härifrån igen.

13. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

lång tid innan de skickar

beställde saker den 27de april beräknad leverans (eller om det var beräknad att skicka) var senast den 29de april men blev skickat igår den 12 maj
fick köpa en av produkterna på ett annat ställe medan jag väntade på att sakerna skulle skickas då det var akut

12. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Inget svar på min leverans.

Beställde kattnät och skulle levereras innan 2024-05-08. Hörde inget och nu är det 2 dagar sen. Otroligt dålig på att återkoppla.

Kommer inte använda dem igen.

10. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Farliga produkter & dåligt bemötande

Skulle inte rekomendera någon att handla här. Köpte ett hus till mina marsvin som gick sönder efter ca 1 månad. Hittade dessutom huset i buren med vassa häftstift/spikar som stack ut och kunde skadat mina marsvin. Skickade bildbevis på det trasiga huset och kunde inte få tillbaka pengarna men kunde få 20 procent rabatt eller byta till en annan produkt. Vilket inte känns så bra då jag är missnöjd med kvaliteten. Eftersom det hade gått några veckor sedan beställningen så hade jag inte kvar kartongen och Djurmaxi ville att huset skulle returneras i en kartong med vaddering. Eftersom jag inte hade det hemma bad jag dom skicka en till mig så jag kunde returnera produkten. Dom svarar då att det är mitt ansvar att hitta lämplig kartong och föreslår att jag ska fråga runt i affärer efter en eller få 15 procent rabatt som kompensation. Jag fortsätter hävda att ansvaret ligger på dom och att jag vill att de förser mig med en kartong. Efter det får jag inget svar och det har nu gått flera månader och jag har fått slänga huset och inse att jag inte kommer få några pengar tillbaka. Så dåligt kundbemötande!

27. syyskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
DjurMaxi-logo

Vastaus yritykseltä DjurMaxi

Hej Emelie

Beklagar att ditt smådjurshus har gått sönder. Returetikett är utskickad till dig så du kan returnera den trasiga varan. Om du inte har kvar den gamla kartongen behöver du ordna en annan, självklart kan du använda en begagnad kartong och tidningspapper då det är viktigt att tänka på miljön. Ur miljöhänsyn har vi inte möjlighet att skicka ut en tom kartong. Om du har några frågor är du alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst, vi hjälper dig gärna!

Saanut 1/5 tähteä

Byte

Av misstag beställde jag en storlek för stor och efterfrågade då att få göra ett byte. Fick då informationen att jag måste lägga en ny order och betala 99:- i returfrakt. Så fungerar inte ett byte överhuvudtaget och 99:- är hutlöst dyrt även om det faktiskt hade varit en retur i sig m.

11. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
DjurMaxi-logo

Vastaus yritykseltä DjurMaxi

Hej Anna. Du har alltid öppetköp i 14 dagar när du handlar hos oss. För oss är det viktigt att du blir helt nöjd med dina varor du har beställt. För enkel retur kan du använda vår returetikett. Du kan naturligtvis även skicka tillbaka dina varor med egen motsvarande returfrakt om du vill använda annat alternativ som passar dig bättre.

Om du har några frågor eller funderingar tveka inte att kontakta vår kundtjänst. Vi hjälper dig gärna!

Saanut 1/5 tähteä

De skickar en trasig lampa

De skickar en trasig lampa. Kundtjänst svarar typ en gång i veckan dessutom. Skickar videobevis att den är trasig som de önskat, sen vill de ha tillbaka lampan så jag skickar tillbaka den.
De hämtar inte ut lampan så jag får hem den igen. De säger de ska skicka fraktetikett men ingenting har kommit efter 11 dagar. De pausar inte fakturan.

10. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
DjurMaxi-logo

Vastaus yritykseltä DjurMaxi

Hej Maria!
Vi beklagar att du mottagit en trasig vara och självklart skall vi byta ut den till dig. För att skicka tillbaka en reklamation bör du använda fraktetiketten som vi har skickat ut till dig 2023-11-17 i samband med att ditt reklamationsärende har skapats. Vid användning av vår fraktetikett står vi för fraktkostnaden och paketet levereras säkert med spårbart sändningsnummer.

Om du vill att vi skickar ut din fraktetikett igen vänligen kontakta oss via kundtjänst så vi kan hjälpa dig vidare i ärendet.

MVH: DjurMaxi.se

Saanut 5/5 tähteä

Vi är så nöjda :)

Jag och mina katter är så nöjd med vårt senaste köp. Snabb leverans, fick paketet redan efter två dagar. Godiset är redan slut, hihi och klösträdet används flitigt varje dag :)

19. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
DjurMaxi-logo

Vastaus yritykseltä DjurMaxi

Hej Ella! Tack för ditt fina omdöme och för att kund hos oss. Roligt att kattgodiset och klösmöbeln uppskattades av din bästis :)

MVH, dina vänner på DjurMaxi!

Saanut 5/5 tähteä

Billiga priser och snabb leverans

Billiga priser, snabb leverans och fina hundbrickor. Beställde en graverad namn tagg till min hund. Jättefin! Så superbra och fin. Fick den redan efter 1 dag.

1. marraskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
DjurMaxi-logo

Vastaus yritykseltä DjurMaxi

Hej Aleksander! Tack för ditt fina omdöme och för att kund hos oss. Det glädjer oss att du är nöjd med ID-brickan. Vi gör alltid vårt bästa för att våra graverade ID-brickor skall vara i toppkvalité med riktigt snygg design. Så roligt att du blev nöjd :)

MVH, dina vänner på DjurMaxi!

Saanut 1/5 tähteä

Varning

Varning, köp inget på denna sida! De hittar på andra villkor vid retur och håller inte vad de lovat och ljuger! Mycket besviken och förbannad på detta lurendrejeri företag!!!!!!!!
Gör inte samma misstag som jag gjort!
/Sofia

6. syyskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
DjurMaxi-logo

Vastaus yritykseltä DjurMaxi

Hej Sofia

Vi beklagar din upplevelse. Det verkar tyvärr skett något missförstånd i samband med ditt köp. När vi ser på ditt ärende gäller det ett outlöst paket som inte har hämtats ut hos paketombudet. Om paketet inte hämtas ut skickas det tillbaka till oss som outlöst. Vid outlöst paket behöver vi debitera kostnad för administration och fraktkostnader som uppkommer i samband med returen.

Vi har i kontakt med dig gett dig information om vad som gäller om ett paket inte hämtas ut. Vi beklagar om du missat denna information.

Om du har några fler frågor är du varmt välkommen att kontakta oss. Vi hjälper dig gärna.

Saanut 5/5 tähteä

Toppen nöjd!

Jätte nöjd med mitt köp till Knasen. Bästa priserna, jämfört mad alla andra djuraffärer. Trevlig kundservice och bra support med val av mixade färger :)

29. maaliskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Kundtjänst via mail

Företaget är säkert bra då leveransen fungerar. Men i mitt fall har leveransen försvunnit och det går då inte ringa företaget och fråga hur vi löser situationen. Företaget kommunicerar bara via mail, var tredje dag, så det är inte lätt att få bra support. Nu får Klarna ta över och lösa allt.

9. marraskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
DjurMaxi-logo

Vastaus yritykseltä DjurMaxi

Hej Katrin
Oj, så tråkigt att ditt paket har försvunnit hos Postnord. Det låter inte alls bra. Vänligen kontakta vår kundtjänst så skall vi undersöka och ordna detta till dig omgående.
Vi besvarar kundtjänst normalt inom en vardag, men när det är högre orderingång kan svarstiden på kundserviceärenden vara lite längre än normalt.

Hör av dig till vår kundservice så löser vi detta till dig!
MVH: DjurMaxi kundtjänst

Saanut 4/5 tähteä

Lång leveranstid!

Lång leveranstid!
La min beställning den 4 april och nu är det den 7 april och min beställning har ännu inte packats.

Men jag måste ändå ge dom att de har ett stort utbud av produkter till husdjur och framförallt till smådjur.

7. huhtikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin