Verkeerd toetsenbord en verkeerde lader geleverd. Ondanks plus minus 10 maal contact geen enkele acties van digoo gezien, niets ontvangen. Volledig onder de maat Ondanks snelle reactie hieronder... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Verkeerd toetsenbord en verkeerde lader geleverd. Ondanks plus minus 10 maal contact geen enkele acties van digoo gezien, niets ontvangen. Volledig onder de maat Ondanks snelle reactie hieronder... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Helemaal niet tevreden van de service. 7 maanden geleden een GSM toestel gekocht met 2 jaar garantie. Na 4 maanden werkt het toestel niet meer. Toestel moeten op sturen voor garantie 6 weken geleden.... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Dat is hier precies een beetje 'op goed geluk' laptops kopen. Bij de één is het "fantastische service", bij de ander is het een opeenvolging van mankementen in producten en diensten. Mijn persoonlij... Näytä lisää
J'ai acheté un MacBook pro en octobre 2018 et suite à de nombreux problèmes graphiques j'ai décidé de l'emmener en réparation en février 2019. Après plus de 3 mois d'attente je reçois à nouveau mon o... Näytä lisää
Actief sinds 2011 als speciaalzaak voor nieuwe en refurbished toestellen. Door onze klantvriendelijke en ervaren team wordt je altijd professioneel geholpen! Klanten kunnen onze fysieke winkel bezoeken of online bestellen via onze webshop met gratis levering in België en Nederland. We hopen je snel te zien op onze webshop of in ons kantoor!
Eindgracht 3, 3600, Genk, Belgia
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Meer aandacht als er voor één of andere reden vertraging optreedt en je krijgt 5 sterren
Was van het aangekocht product heel te vrede . Zou je zeker aanraden
J'ai acheté un MacBook pro en octobre 2018 et suite à de nombreux problèmes graphiques j'ai décidé de l'emmener en réparation en février 2019. Après plus de 3 mois d'attente je reçois à nouveau mon ordinateur soit disant "réparé", mais au bout de quelques jours d'utilisation le même problème est revenu sauf que le magasin ne répond plus à mes e-mails ou téléphone. Je voudrais donc prendre un dernier rendez-vous en magasin pour un échange ou un remboursement car ma patience a des limites... Je n'aime pas menacer mais si je n'ai toujours pas de réponse de votre part je devrais faire appel à un avocat...
Maxime
Niets op aan te merken, product in opmerkelijke goede staat, niet van nieuw te onderscheiden, perfecte service.
Bestelde Acer laptop is prima, heel goede staat voor de helft van de nieuwprijs. Als school laptop zal die zeker nog goed dienst doen voor office toepassingen.
Heel behulpzaam. Problemen worden insamenspraak met de klant direkt opgelost. Super!
Reeds derde laptop bij Digoo besteld. Steeds snelle service en uitstekend product.
Ik raad ten stelligste af om bij Digoo te kopen. Na bestelling van mijn laptop, kreeg ik geen enkele informatie toen die er na enkele dagen nog niet was. Ik heb telkens zelf moeten contact opnemen en kreeg telkens andere informatie (laptop stond klaar voor verzending, dan bleken ze hem niet in voorraad te hebben).Uiteindelijk hebben ze een andere laptop gestuurd die goedkoper was en heb ik nooit het verschil van het bedrag dat ik al betaald had, teruggekregen.

Vastaus yritykseltä digoo
Alles is correct verlopen. Heb wel moeten bellen om te horen wanneer het toestel zou geleverd worden na 2-3 dagen omdat ik niets vernomen. Om dit goed te maken zat er een persoonlijk kaartje in met excuses en dat er gratis upgrade is gedaan naar Windows 10 t.w.v. 40 euro, wat enorm wordt geapprecieerd. Had graag een azerty gehad, het was een qwerty met stickers op van azerty, misschien moet dit wel ergens duidelijk staan op de website
Na het lezen van al deze goede reviews vind ik het spijtig dat ik dan de ene klant ben die te lang moet wachten op m’n laptop en die door de helpdesk niet serieus word genomen,
Ik heb al meerde mails gestuurd en ze verzekerde mij telkens dat ik de track and trace zou krijgen vanaf bpost het pakketje had, we zijn inmiddels 3 dagen verder terwijl mn bezorgtijd maar 2 dagen was, en heb nog steeds geen track and trace gekregen,
Ik vind het spijtig, overal goede commentaar en dan dit...
Correcte afhandeling v/h volledige bestel- en leverproces. Toestel was snel geleverd, geïnstalleerd zoals men het verwacht (of hoopt).
Kan voorlopig niks slecht zeggen over deze handelaar, hopelijk zorgt het toestel voor nog vele jaren iMac-plezier.
Zoekende naar een laptop voor professioneel gebruik kwam ik op de website van Digoo.be terecht en zag mooie 'tweedehands' laptops staan voor een mooie prijs! Daarom hen een mail gestuurd voor info of zij een laptop hadden die geschikt was voor mij (al dan niet nieuw of 2de hands)... kwam echter geen reactie op, had de reviews hierover ook al gelezen, maar bleef toch proberen... zeker omdat ze mooie prijs/kwaliteit op hun site aanbieden, en na enkele mails kreeg ik toch antwoord waarna ik besloot een HP Probook te kopen die zij in de aanbieding hadden... en deze voldeed mijn wensen!
De bestelling ging vrij vlot, had enkele upgrades bijbesteld, en de laptop werd keurig en zeer snel geleverd (totaal niets op aan te merken)! Echter wel was de draadloze muis niet meer op voorraad en dat geld werd teruggestort... ook dat werd keurig en snel geregeld!
De laptop was, bij levering, startensklaar maar al snel merkte ik dat er stickers op het toetsenbord waren geplakt... om van het qwerty een Azerty te maken (want had een azerty besteld)! Ok, niet echt professioneel... maar ach, ik kon ermee leven... maar niet veel later stelde ik vast dat mijn linker pijl-toets ook een sticker bevatte met letter (die ik trouwen veel nodig heb) en deze dus 'uiteraard' niet functioneerde... dit komt omdat het een Amerikaans toetsenbord is (met lange shift-toets en één toets minder)! Daarom opnieuw 'verschillende' mails moeten sturen en uiteindelijk kreeg ik antwoord en lieten ze weten dit geheel kosteloos wilde vervangen en dat ze opzoek gingen naar een toetsenbord! Na één week gevraagd wanneer deze geleverd zou worden... antwoord: de week erna... de week opnieuw eens navraag gedaan (weer paar mails en chats) kreeg ik antwoord dat deze vóór vrijdag zeker binnenkomt... echter niets meer gehoord, opnieuw mails gestuurd (en chats en messenger) en sindsdien is het muisstil! Er komt geen enkele reactie meer en het lijkt er dus sterk op dat ze hun belofte niet gaan houden...
Tevens heb ik ook ondertussen ontdekt, ook al kocht ik deze op 24/07/2019... dat mijn garantie al, via de HP Support Assistent, sinds 23/10/2018 vervallen is en het eerst gebruik, van deze laptop, gebeurt is in 2017?! Ik heb bij de aankoop wel degelijk een nieuwe laptop besteld... en het lijkt er wel heel sterk op dat ze me een 2dehands laptop hebben verkocht?!?! Dan heb ik uiteraard wel heel veel betaald als dit geen nieuwe laptop is! Trouwens de werking van het apparaat heb ik niets op aan te merken, deze werkt perfect!
Ik vind dit een zeer spijtige zaak en zit hier wel serieus mee verveeld! Zeker omdat er gewoon geen enkel reactie meer komt van hun kant... en ik toch van mening ben dat het leverde toestel niet voldoet aan het gene ik besteld heb!!! Ik zie dan ook geen andere keuze meer dan de federale ombudsdienst in te schakelen en hoop dat zij hierin kunnen bemiddelen...
Top! Snelle levering! Alles dik in orde! Echt een aanrader.
Veel keuze uit te producten. Makkelijk te bestellen en veel verschillende betaalmogelijkheden.
Snelle levering, en goed toestel
Super mooi en goede laptop gekocht . Super vlug geleverd .
Het toestel voldoet aan alle verwachtingen.
Digoo raad ik zeker aan alles correct afgehandeld.
snelle levering .laptop is als nieuw, zeer tevreden
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.