Verkeerd toetsenbord en verkeerde lader geleverd. Ondanks plus minus 10 maal contact geen enkele acties van digoo gezien, niets ontvangen. Volledig onder de maat Ondanks snelle reactie hieronder... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Verkeerd toetsenbord en verkeerde lader geleverd. Ondanks plus minus 10 maal contact geen enkele acties van digoo gezien, niets ontvangen. Volledig onder de maat Ondanks snelle reactie hieronder... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Helemaal niet tevreden van de service. 7 maanden geleden een GSM toestel gekocht met 2 jaar garantie. Na 4 maanden werkt het toestel niet meer. Toestel moeten op sturen voor garantie 6 weken geleden.... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Dat is hier precies een beetje 'op goed geluk' laptops kopen. Bij de één is het "fantastische service", bij de ander is het een opeenvolging van mankementen in producten en diensten. Mijn persoonlij... Näytä lisää
J'ai acheté un MacBook pro en octobre 2018 et suite à de nombreux problèmes graphiques j'ai décidé de l'emmener en réparation en février 2019. Après plus de 3 mois d'attente je reçois à nouveau mon o... Näytä lisää
Actief sinds 2011 als speciaalzaak voor nieuwe en refurbished toestellen. Door onze klantvriendelijke en ervaren team wordt je altijd professioneel geholpen! Klanten kunnen onze fysieke winkel bezoeken of online bestellen via onze webshop met gratis levering in België en Nederland. We hopen je snel te zien op onze webshop of in ons kantoor!
Eindgracht 3, 3600, Genk, Belgia
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Mijn refurbished Lenovo was zoals beloofd zo goed als nieuw! Goede communicatie en antwoorden op al mijn vragen via de online chat ! Supersnelle levering!
Refurbished laptop ontvangen, was in goede staat en ik werd goed geinformeerd over de levering. Het bijgeleverde handgeschreven kaartje vond ik heel leuk
Gr. Jo
Dank zij het doormailen van een link van jullie klantendienst, is het mij gelukt om mobiele connectie te activeren . Top kerels bij jullie👍
snelle levering ,de communicatie kon wel beter
Duidelijke website met goede informatie en gebruiksvriendelijk.
Twee dagen na betaling was ik in bezit van de laptop. Deze heeft de beloofde configuratie.
De laptop die ik ontving was maar een windows7,ik heb zelf het programma Windows 10 moeten kopen en installeren. Uiteindelijk had ik met wat meer euro 's een
nieuwe kunnen kopen. Nog een bestelling plaatsen bij deze firma doe ik niet meer.

Vastaus yritykseltä digoo
Jammer. er werd een artikel aangeraden in chat, na een nachtje slapen wil je dan bestellen en is het niet meer voorradig.
Pluspunt was de correcte levering. Toestel in goede staat.
Minpunt zijn de werktoetsen in vreemde taal. het basisklavier is prima, gewoon azerty, maar de toetsen daarbuiten... wat daar staat zou 'Russisch' kunnen zijn. (dwz ik begrijp er niets van).
tip: stem de specificaties van de foto's af op de specificaties in de gelijknamige tab van het product.
Ik had een laptop op 7 september gekocht. Dit kwam dan al 3 dagen later aan. Na het openen van de doos merkte ik al dat de oplaadkabel beschadigd was, er was precies door een hond aan gebeten geweest. Ik had dit eerst zo gelaten omdat het ook refurbished was. Na een paar dagen kreeg ik al problemen met de laptop, de lader werkte ineens niet meer. Na even gewacht te hebben werkte het terug. Dan begon de laptop zelf lastig te doen. Als de laptop was opgestart mocht ik het niet bewegen want dan viel het ineens uit, dit een paar keer achter elkaar. Het leek precies of er iets los zat vanbinnen. Ik had de lader dan ingestoken omdat ik dacht dat dit misschien het probleem kon zijn en had dit even laten doen. Na een half uurtje nam ik de laptop weer en starte het niet eens meer op. Ik trok de lader eruit en het lampje bleef branden! Ik had het nog net op tijd kunnen terug sturen dat binnen de garantie paste. Ik had 2 weken garantie en had het de 21e verzonden en de 24e was de laatste dag van de 2 weken garantie. Ik heb hier bewijs van dat het op tijd verzonden was. Het apparaat werd dan op 24 september 9:12 geleverd en er was niemand op dat moment dus is het meegegaan naar een bpost kantoor. Het apparaat is vandaag (29 september) nog steeds niet opgehaald. Heb hierover een mail gestuurd en het antwoord dat ik kreeg was: “ Bedankt voor je bericht via de livechat van digoo.be.
Je teruggestuurde toestel zal snel in behandeling worden genomen.
Hierbij laten we je onmiddellijk weten wat de huidige status is zodra mogelijk.”
Nu vraag ik mij af hoe lang dit nog duurt. Heb ondertussen een andere laptop gekocht omdat ik dit heel hard nodig heb, dus ik wil nu ook wel graag het geld van de teruggestuurde laptop terug!
deze is zeer te vertrouwen,snelle service
Snelle levering. Goede laptop. Jammer dat er geen papieren bij zaten. Nie qua gebruik nie voor de garantie.

Vastaus yritykseltä digoo
Ik had op vrijdag een laptop besteld en ze zijn die zaterdag komen leveren. Ik ben heel tevreden. Laptop zag er mooi in orde uit en werkt goed.
UPDATE 13/11/2019:
Nog altijd niets (langer dan een maand) van Digoo gehoord en ze blijven op deze manier reclame maken en blijven op deze manier met hun klanten omgaan. Laat u niets wijsmaken en kies aub voor een ander bedrijf.
Originele review:
Hier ook niets anders dan slechte ervaringen. 29 laptops gekocht voor een school, azerty, 'refurbished' en 'in zeer goede staat'. Nou, refurbished (=schoongemaakt, =onderdelen als nieuw, = technisch perfect) is het bij Digoo in Genk absoluut niet. Je kunt inderdaad kiezen voor een Azerty layout of een Qwerty maar wat je krijgt zijn plakletters op de toetsenborden. Ook hadden van de 29 laptops minimaal 18 mankementen en 5 toestellen hebben we vanwege de mankementen gewoonweg niet in gebruik genomen. De rest met tegenzin want Digoo stelt absoluut niet de klant centraal en ze doen zeer moeilijk over de mankementen. Korting vanwege de erbarmelijke staat van de toestellen, nee. De batterijen (geen nieuwe!) waarvan het Dell bios zelfs zegt dat ze vervangen moeten worden vervangen? Nee. Ze hebben ze toegezegd de kosten voor het vervangen van de toetsenborden (wie de f wil er nu plakletters? We zijn een school!) hebben ze ook niet overgemaakt. Ze hebben een gelikte website maar de business zelf wordt gerund door kinderen zo lijkt het. En ondertussen zitten wij met batterijen die niet meer goed zijn, adapters die underpowered zijn, versleten touchpads, scharnieren die los zitten, dvd-drives die niet werken, ethernetpoorten die niet werken, defecte usbpoorten, gebroken housing, enzovoort. Er zitten zelfs schermen bij waar spotting op voorkomt of toestellen die gevallen zijn en daarmee amper inzetbaar zijn of "in zeer goede staat" zijn. Ze liegen ook nog eens met de rating op hun website, zogenaamt een 9.1 maar klik je door dan zie je dat het een 4.1 is op 5 ofwel een 8.2. Om zeker te zijn dat dit niet de normale gang van zaken is hebben we ook 5 toestellen bij een concurrent besteld en die kwamen wel netjes met nieuwe batterijen, waren proper en hadden 0 problemen. Ze waren we niet allemaal even mooi, maar ze beweerden dan ook niet dat ze het wel waren.

Vastaus yritykseltä digoo
Zeer correcte snelle service
Website beloofd levering volgende dag maar dit klopt niet.
Afspraak gemaakt om pc af te halen. Bellen dan een paar uur op voorhand dat er niemand zal zijn. Dus niet volgende dag maar dagen later.

Vastaus yritykseltä digoo
Flexibel, prima support, snelle levering.
Laptop casing is gebarsten, zoiets mag je eigenlijk niet verkopen.
Te veel emails, ik ontving 8 berichten voor de levering van 1 pakje.
Toestel is niet volledig uitgetest alvorens naar de klant te sturen.
Het Wifi- onderdeel werkte niet
Heb het zelf opgelost met een USB wifi-stick.

Vastaus yritykseltä digoo
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.