Ich habe im Juli bestellt genau genommen am 11.7.2025 habe immer noch nichts erhalten Habe im wert von 176€ bestellt Auf meine mails werden mit Hollandischen Insolvenz links geantwortet ich weis... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Ben al jaren klant, kwaliteit is zeer goed, de kledij heeft uitstraling," New style other dimension" to youre profile. De parfum ruikt heerlijk, schoenen, T-shirts, fleeces, jassen alles zit perfect,... Näytä lisää
Altijd tevreden geweest over Balr, maar dit slaat letterlijk nergens op. maart 2018 fitness outfit besteld (ontvangen eind april/begin mei!!!) vervolgens binnen de kortste keren letters eraf en besc... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Ik kocht een broek in de balr. Winkel in Roermond, na 2 maanden is hij al bijna helemaal kapot, overal scheuren, stof die super dun is geworden, etc. Ik stuur een mail naar de klantenservice, zij n... Näytä lisää
Yrityksen tiedot
Yrityksen kirjoittama
BALR. is an international luxury lifestyle brand known for its high-end fashion, travel products and accessories for men and women. The Amsterdam-based brand has created a complete range of high-quality items that inspire to live the life of a BALR.
Yhteystiedot
Hollanti
- balr.com
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Super tevreden
Super merk! Ik vind de kwaliteit van balr erg goed. Je betaald een redelijk bedrag maar je krijgt er echt wat moois voor terug. Ook het contact met balr is erg goed ! Super tevreden en ik raad het zeker aan om hier te bestellen!
2 Shirts gekocht a €85 p/stuk.
2 Shirts gekocht a €85 p/stuk van BALR.
3 maanden na aankoop vallen de gaten erin bij 1 shirt.
Foto sturen, zeggen ze ijskoud slijtage.
Hoe kun je op een foto slijtage zien, en als dit na 3 maanden gebeurt dan is de kwaliteit dus waardeloos.
Nooit meer Balr!
Ze moeten zich schamen om zoveel geld te vragen maar service leveren...ho maar!
mei shirt gekocht
mei shirt gekocht, gewassen volgens voorschrift, niet vaak gedragen
Nu na wassen is het zwart doorgelopen op witte shirt, binnen 3 maanden.
Klacht gemeld met foto's en aankoopbon en advies is.... ga terug naar de winkel waar je het hebt gekocht waar doen er niks aan?
ja lekker als dat niet in de buurt zit en he het hebt gekocht tijdens vakantie gewoon in nederland
Wat een flut advies, en klantvriendelijkheid van flut!!!
koop nooit meer iets bij Balr!!! service en klantvriendelijk van o nivo
Dat ze voorbij gaan aan het feit dat sommig mensen hier hard voor moeten werken om ook een x zo iets te kunen kopen boeit hun echt niets
Begrijp ook dat je geen nieuw shirt terug kan krijgen na 3 maanden maar iets van restitutie na 3 maanden?!
NOOIT MEER!!!!!
Zeer slechte kwaliteit en vooral slechte service!!
Een paar sneakers gekocht op 18 december. Hiervan laat de 'plakrand' aan de zijkant van de schoen nu al los. Net gesproken met een medewerkster van de live chat en mij werd verteld dat ik buiten de garantie zat en ze hierdoor geen oplossing konden bieden.
Voor zo'n duur merk mag je toch wel een goede service verwachten, zeker als dure sneakers na nog geen 8 maanden al kapot gaan.
Zeer slechte service en kwaliteit. Ik zal hier nooit meer bestellen!
uitstekend persoonlijk contact
Mijn zoon wilde nog voor de vakantie een hoodie, alleen was deze niet voorradig in de vestiging in Utrecht. Aan het einde van de dag toch gevraagd wat de mogelijkheid was met verzenden. Was eigenlijk al te laat, maar door een zeer meedenkende medewerkster geholpen om te kijken wat er mogelijk was. Samen de bestelling doorgenomen en de verzending bleek mogelijk te zijn. Volgende morgen om 8.45 werd pakket afgeleverd.
Top ondersteuning en hulp, laten blijken dat de klant belangrijk is.
BALR rommel
Shirts gekocht voor zoon. Na paar weken van beide balr shirts letters los aan het laten. Contact opgenomen met balr en helaas zeggen ze niks te kunnen doen. Wat een flauwekul ik heb toch niet voor deze rommel betaald. Mensen KOOP NIKS van dit merk, je krijgt er spijt van. Zeer slechte kwaliteit kleding en een klantenservice van niks. Had er echt wel meer van verwacht. Zij hebben hun geld al binnen dus waarom zouden ze nog moeite voor je doen...
Nooit meer
Altijd tevreden geweest over Balr, maar dit slaat letterlijk nergens op. maart 2018 fitness outfit besteld (ontvangen eind april/begin mei!!!) vervolgens binnen de kortste keren letters eraf en beschadigd. Schade gemeld (okt 2018) waar niks mee gedaan werd. Zojuist opnieuw gemeld en nu is de garantie ineens verlopen.
Ik bestel hier nooit meer! 😡

Vastaus yritykseltä BALR.
Nieuwe doos is teveel gevraagd
Black Friday deal : 1 trui en 1 t-shirt gekocht. De verpakkingsdoos is kapot. (niet door transport want aan deze doos was niets) Zeer vervelend als je dit kado wil geven. Ik vroeg om een nieuwe doos, maar dit kon niet. Dan moest ik eerst opnieuw iets bestellen en dan zouden ze een nieuwe doos meesturen. Ik koop dus voor bijna € 200, maar een nieuwe doos opsturen is teveel gevraagd.
Teleurstelling
Bij een hoge prijs verwacht je ook goede kwaliteit, helaas is de gekochte kleding voor mijn zoon na 2 keer wassen al flets, jammer.

Vastaus yritykseltä BALR.
Alleen de verpakking is goed
Alleen de verpakking is goed. Dat past bij de hoge prijs. Wat niet past bij de hoge prijs is de lage kwaliteit. Shirts die na 1x wassen al hun vorm verliezen. Nieuwe veters die je binnen een week kapot trekt. In de afgelopen 2 maanden heb ik vrij veel BALR. producten gekocht en bij een te groot deel van de producten ben ik erg teleurgesteld over de slechte kwaliteit. Geen aanrader dus, helemaal omdat de aftersales ook te wensen over laat. Na de koop heb je pech as het niet goed blijkt te zijn.

Vastaus yritykseltä BALR.
Schoenen van balr €160,00
Schoenen van balr €160,00
Na 2 maanden zolen los.
Geen garantie, niet zorgvuldig genoeg mee omgegaan, schoenen !!!
BALR doet aan oplichting
Ook ik heb net als velen gebruik gemaakt van de kortingcode van 60%. Maat was niet goed en heb dus een retour aangevraagd. Maar nee dit was niet mogelijk omdat ik gebruik had gemaakt van een Familie en Vrienden korting, waar ik dus niets vanaf wist. En hierdoor mocht ik dus niet retourneren. Doodleuk aannames in de mail met dat ik dingen wist, en dat het e.e.a. mij verteld was. Hallo BALR, beter lezen i.p.v. zulke dingen te schrijven, stel open vragen kunnen mensen antwoorden. NIET INVULLEN VOOR EEN ANDER!!!
In de voorwaarden staat nergens iets over het niet kunnen retourneren bij artikelen met een kortingscode. Ik beroep mij dus op mijn recht. Staat op de site van BALR, artikel 6. Goede manier om aan je geld te komen na al die jaren profvoetballer te zijn geweest, is dit hoe Demy de Zeeuw zijn bedrijf groot wil maken Dit is diefstal, oplichting. Ik vind dit echt belachelijk!!!
Klantenservice is zeer slecht
Klantenservice is zeer slecht, ik zit al 5 weken te wachten op een bestelling van €500 ze zijn zeer arrogant omdat je gebruikt maakt van een kortingsactie!
Ze beloven je dagelijks dat je bestelling is verzonden maar een track en trace code sturen ze je niet, eens maar nooit meer Balr!
Order still not shipped after 9 days
I placed an order on March 13, and it still needs to be processed. So I'm already waiting for 9 days, and communication from Balr has been terrible. I received one e-mail to inform me about the delay, and it basically says that they have no idea when my order will be shipped.
I really expected a much better service from Balr, which is marketing itself as a premium brand. I guess they still have a lot to learn about customer satisfaction...
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.







