AutoWin.com Arvostelua 

158
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,5

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 2/5 tähteä

Product is decent, customer service was great then they ghosted me. Bought a custom mat, didn't fit; they asked me to go measure my currents mats which I did. They sent me replacements, which I apprec... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Great set of floormats, exactly what the website presented them to be. Nice quality and fast shipping.

Saanut 3/5 tähteä

Shipment was lost by Fedex. Have tried contacting the company for 3 weeks not, email, phone, online support. No response Update: I did hear back from Autowin and they are remaking my floor mats.... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 4/5 tähteä

Good value and the colors were refreshingly represented very well. It would be 5 stars if the "special instructions" section they have, questions, and comments were responded to. Cannot comment on dur... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Autotarvikkeet

Yrityksen kirjoittama

Our floor mats are designed to fit precisely in each vehicle model, providing complete coverage and protection against dirt, moisture, and wear and tear. We understand that vehicle owners take pride in their vehicles, and we strive to create products that not only meet but exceed their expectations.


Yhteystiedot

3,5

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

158 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 58 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,5

Kaikki arvostelut

(158)

36 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

I bought the Ferrari 458 Italia carpet…

I bought the Ferrari 458 Italia carpet from them less than two years ago. The size was okay, but the quality leaves something to be desired. Since this car is used very rarely, only in good weather, the upholstery has fallen off and is slowly starting to get holes. It has 4-5000km on it at most. I reported the problem to them, but they are not willing to take on the warranty, which is 2 years as written in the law. They give me a 20% discount if I buy a new one, but I am not willing to pay any more money for such a poor quality product. So I do not recommend anyone to buy from them.

12. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AutoWin.com-logo

Vastaus yritykseltä AutoWin.com

We believe this review gives a misleading impression of the situation.

The mats were ordered in September 2024, and the complaint was made in August 2026 — approximately 23 months later. In other words, the customer is requesting a free warranty replacement after nearly two years of ownership and use.

Floor mats are wear items. We have customers using our mats daily for 5+ years without holes or this type of damage. Localized wear on a driver's mat can depend on heel position and pressure, footwear, repeated friction, cleaning methods/products, moisture and other conditions of use. A clean area elsewhere on the mat does not prove that localized wear is a manufacturing defect.

A 2-year legal guarantee is not an unconditional warranty covering every type of wear or damage occurring within 24 months.

Despite this, we offered the customer a 20% discount on a brand-new complete set plus his requested yellow-trim customization free of charge as a goodwill solution. He chose not to accept it.

We believe this was a fair and reasonable solution after 23 months of ownership.

AutoWin Team

Saanut 2/5 tähteä

Product is decent, customer service is a hit or miss

Product is decent, customer service was great then they ghosted me. Bought a custom mat, didn't fit; they asked me to go measure my currents mats which I did. They sent me replacements, which I appreciated. Still didn't fit. They asked me to do some changes myself to make it fit but I wasn't willing to potentially destroy my original mats to do that. Its been almost 2 months and no reply to a few emails. If you don't have a 100% accurate product - don't sell it.

9. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I would give Autowin negative stars if…

I would give Autowin negative stars if I could. Way overpriced, cheap materials used, embroidery falls apart. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY OR YOU WILl REGRET IT.
I sent them numerous emails to get a mat replaced and they refused. This tiny company is in Lithuania and doesnt give a dam about customers.

28. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AutoWin.com-logo

Vastaus yritykseltä AutoWin.com

Dear Herb,

We are sorry that you remain dissatisfied.

For transparency, we have reviewed the full order history and previous communication regarding this matter. When the mats were first delivered, you confirmed in writing that the embroidery looked fine. Your original complaint was not about a defective logo, but about carpet thickness, price, and your request for a partial refund.

After your refund/remake request was declined, the embroidery issue was later reported only after the mats had already been used. Floor mats are installed on the vehicle floor and are naturally exposed to shoes, friction, dirt, pressure, and normal wear. For this reason, damage or wear appearing after use cannot automatically be treated as a manufacturing defect.

We also note that you previously stated you would post 1-star reviews unless AutoWin provided a replacement or refund, and that you would remove the reviews if compensation was provided. AutoWin does not make refund or replacement decisions based on threats to post or remove reviews.

Our decision remains based on the order record, your own written confirmation after delivery, the advertised product specifications, and the facts of the case.

Kind regards,
AutoWin Support Team

Saanut 1/5 tähteä

Absolutely terrible service and…

Absolutely terrible service and communication, very quick to take an order but when contacted numerous times regarding an issues they don’t even respond. They eventually sent me a case number but don’t reply to that either.
Considering the premium price they charge for floor mats you would expect customer service to match, unfortunately this is certainly not the case with this company.

15. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AutoWin.com-logo

Vastaus yritykseltä AutoWin.com

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience.

After checking, we are unable to locate any order or email correspondence under your details. We would like to investigate this properly and help resolve the issue as quickly as possible.

Please contact us directly at support@autowin.com with your order number, full name, and any relevant details so our support team can look into this and assist you further.

Saanut 1/5 tähteä

Unhappy customer

Ordered floor mats. Never arrived. Could not get a response from company. Filed complaint with CC company, then I received a response, they would remake and resend. Mats arrived, wrong monogram on them. Over 2 months and no resolution. Would not buy from this company.

13. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AutoWin.com-logo

Vastaus yritykseltä AutoWin.com

Thank you for your feedback. We’re sorry for the inconvenience caused with your order.

As previously communicated, we have already remade and reshipped your replacement order via FedEx. Please refer to the FedEx tracking details provided for the latest delivery updates.

We remain committed to resolving this matter and appreciate your patience while the replacement shipment is completed.

Saanut 3/5 tähteä

Shipment was lost by Fedex

Shipment was lost by Fedex. Have tried contacting the company for 3 weeks not, email, phone, online support. No response

Update: I did hear back from Autowin and they are remaking my floor mats. Upgrading rating to 3 stars, will update again once I receive.

15. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AutoWin.com-logo

Vastaus yritykseltä AutoWin.com

Thank you for your feedback. We’re sorry for the inconvenience caused with your order.

As previously communicated, we have already remade and reshipped your replacement order via FedEx. Please refer to the FedEx tracking details provided for the latest delivery updates.

We remain committed to resolving this matter and appreciate your patience while the replacement shipment is completed.

Saanut 1/5 tähteä

I ordered a set of car mats from…

I ordered a set of car mats from AutoWin. On their website it clearly states that the price includes taxes. However, when the package was delivered via FedEx, I was required to pay an additional €108 in import duties and taxes before I could receive it.
After contacting customer service several times, I kept receiving the same response: that I should try to claim the money back from customs myself. I find this very strange. If a mistake was made with a code or shipping declaration, that is not the customer’s responsibility. I have no influence over that.
It does not seem reasonable that I first have to pay extra and then try to recover the money myself from a government authority. I expect a company to resolve these kinds of issues themselves instead of placing the burden on the customer.

dd. 30-06-2026
Even after both my complaint and AutoWin's own dispute with FedEx were rejected, AutoWin still refuses to take responsibility for their shipping and customs error and leaves the customer to bear the consequences.

12. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AutoWin.com-logo

Vastaus yritykseltä AutoWin.com

Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your experience and would like to clarify the situation.

As soon as we received your message regarding the additional charges, we immediately contacted FedEx to investigate the issue. We worked directly with their team to understand why import duties were requested on your shipment.

According to FedEx, the shipment was sent from one EU country to another EU country. In such cases, there should normally be no import duties or additional VAT, as these shipments move freely within the EU. This indicates that the charge was caused by an internal error in the FedEx or customs processing system, and not by the product price, our store policy, or the way the order was placed on our website.

FedEx also confirmed that because the payment was made directly to customs through the carrier, the refund process must be requested by the recipient (the customer) with the local customs authority. Unfortunately, as the shipper, we are not able to contact your country’s customs office or request the refund on your behalf, since the payment was made directly under the recipient’s name.

For this reason, we advised contacting customs to request the refund, as they are the authority that can return the incorrectly charged amount. From our side, we were actively communicating with FedEx to clarify the situation and ensure the shipment itself was correctly declared.

We completely understand that this process can be frustrating, and we truly regret the inconvenience caused by this unexpected system error. If you still need any documentation from our side to help with the customs refund request, please feel free to contact us and we will be happy to assist.

Kind regards,
AutoWin Team

Saanut 1/5 tähteä

Wish zero stars was a option

The quality is rubbish, the shipping costs extortionate, the after sales services is beyond sub par.
Better off going to your local auto shop and buying the cheapest ones they have cause the quality will be the same and they will be 1/10th of the price if not less.
Stay way

18. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AutoWin.com-logo

Vastaus yritykseltä AutoWin.com

Hi Adam - thanks for sharing your experience, and sorry to hear you’ve been disappointed.

We’ve checked our records and we can’t find any order under the name “Adam Austin.” Because of that, it’s possible the purchase was made through a different seller or website, or under a different name/email.

We only supply high-quality products and we take shipping costs and after-sales support seriously, so we’d genuinely like to investigate this properly. If you did order from us, please reply with your order number or the email used at checkout (or even a screenshot of your order confirmation), and we’ll look into it right away. If you bought elsewhere, we’d recommend contacting the seller you purchased from so they can help.

Saanut 1/5 tähteä

Ghosted me when there's issue

I got the floor mat, but the stitching on the binding is extremely sloppy, unevenness everywhere, and I requested orange stitching, but the orange stitching ended up on the BACK side, and can't see any orange at all from the top. And I emailed several times to get in touch about the problem, NO FREAKING RESPONSE WHATSOEVER! Worst customer support ever or just company policy to ignore anyone with any issue?

2/27/26 update - So, they took the time to reply to my review here, but again, did NOTHING still when I email them on 2/18! STILL NO FREAKING RESPONSE! They only wanted to make it seem like they care here!

2. tammikuuta 2026
AutoWin.com-logo

Vastaus yritykseltä AutoWin.com

I’m really sorry about this — that’s not acceptable.

If the stitching is sloppy and the requested orange stitching ended up on the underside, then the mat clearly isn’t as ordered. And not getting any reply after emailing multiple times is especially frustrating.

We want to sort this out properly. Please send us your order number (or the email used at checkout) and, if possible, a couple of photos showing the stitching/binding and the top vs. underside. As soon as we have that, we’ll review it and arrange a replacement or refund.

Saanut 3/5 tähteä

Its NOT perfect

The quality seems good but I bought 4 sets and tried only one in my car RR Ghost and the mats are small. Side by side on the stock mats, they are clearly smaller and looks strange. I have not tried the other three sets yet for the RR Phantom, Porsche 996 Turbo S and Maserati .. I am hoping they fit better.

I tried the second set for the RR Phantom, not a perfect fit but the quality is good and its better than the Ghost. My star review remains the same as these are very expensive mats and the sizing and fitting must be better.

10. joulukuuta 2025
Saanut 1/5 tähteä

My product did not fit as described

My product did not fit as described. I’ve reached out to them multiple times through emails. I got two replies and then they stopped replying to me.
I was just trying to resolve my issue and they have ignored me

12. joulukuuta 2025
AutoWin.com-logo

Vastaus yritykseltä AutoWin.com

Bonjour,

Nous sommes désolés d’apprendre que le tapis reçu n’est pas conforme à la description, notamment l’absence des attaches spécifiques au modèle alors qu’elles apparaissent sur le descriptif et les photos. Ce n’est pas normal.

Pour que nous puissions vérifier et résoudre ça rapidement, pouvez-vous nous envoyer :

votre numéro de commande (ou l’e-mail utilisé lors de l’achat),

le modèle exact du véhicule,

des photos du tapis reçu (et des attaches manquantes), ainsi qu’une capture du descriptif/visuels où elles sont indiquées.

Dès réception, nous vous proposerons une solution (échange avec un tapis conforme ou remboursement).

Saanut 1/5 tähteä

Bad fitment for Lamborghini floormats

I ordered Lamborghini floormats from Autowin and they arrived in great condition, however the fitment was not correct. The top of the floormat was too long and can get stuck behind the brake pedal (safety issue). I emailed Autowin support within 5 days of receiving the product, and they replied, but refused to provide a return shipping address for refund. I sent pictures and explained that fitment was not correct as advertised ("Perfect Fit Guaranteed") and now they are no longer replying (have ghosted me). I'm very disappointed as I have $300+ floormats that I cannot use, and Autowin is not standing behind their product. This is bad business, and I will not order from them again.

8. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin