Asyautoparts Arvostelua 

182
•
TrustScore 4.5/5 tähteä

4,4

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

I paid for fast delivery for an item on Monday. Which on the website says 1-2 working days delivery time. After getting in contact by email I was informed that processing took 2 working days and then... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Received exactly what we needed (a specific wing mirror for a 14-year-old Peugeot 107), and through chat communications was able to confirm it was the correct part before they sent it. Delivery was a... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

easy to use site and give you the exact colour for your car if you look up the colour code before hand you can find a match. had to replace my wing mirror on my 2015 corsa and was a bit sceptical if t... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Expecional service from this supplier. Had a problem first time around with delivery company no fault of ASY. The customer service to get a replacement to me. The part arrived painted beautifully and... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Auton varaosatoimittaja
  2. ja myös
  3. Auto- ja peltikorjaamo
  4. Auton varaosaliike
  5. Autonkorjauspalvelu
  6. Autotarvikkeet

Yrityksen kirjoittama

We sell a wide range of vehicle parts at very competitive prices we do headlights wing mirrors or mirror covers or glass we also sell the indicator lenses. and much more as we are updating all the time with new products if you don't see what give us a email and we will do our best to assist you. About Us ASY Auto parts are a importer and distributor of vehicle parts in the UK. These parts include: Aftermarket Car Parts Replacement Car Panels OEM Parts Genuine manufacturers parts Our concept is to provide top quality car parts direct to the automotive trade and the public throughout the UK. By being the single largest importer Buying direct from quality manufacturers throughout Europe and the Far East, Delivering direct, we are able to keep our prices exceptionally competitive, whilst maintaining high levels of service and product. we sell Vauxhall , ford, seat, Vw, mini, and most other vehicle makes and models if you cannot find the part you are looking for we will do our best to find it for you at the best price we can also do brakes body parts, brakes lights indicators, carbon fibre hydro dipped parts. we are a small family company adding new products to our web site on a regular basis and work hard to please you.


Yhteystiedot

4,4

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

182 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 14 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 kuukauden sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,4

Kaikki arvostelut

(182)

59 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Perfect match to the original

I needed a replacement wing mirror after my daughter decided to remove the original with a wall.
Asyautoparts offered a replacement at a sensible price (sorry Peugeot but you were being ridiculous).
The new mirror was easy to fit and a perfect colour match to the car.

12. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 3/5 tähteä

Great Wing Mirror, took a while to arrive

When my wing mirror finally arrived it was great, however it took much communication and excuses about "the courier" - I tried phoning to be told in my email "the phone doesn't work". A good price but be prepared for a wait and chase if you don't receive in the time frame.

5. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Asyautoparts-logo

Vastaus yritykseltä Asyautoparts

We aim to ship orders out in 2 working days then free shipping takes a further 7-10 working days to deliver it does state this information on my site , we do also have faster dellivery options available.

Saanut 1/5 tähteä

Asyautoparts.

ASYAUTOPARTS LIARS FOR SURE

Good job.
TRUSTPILOT
So when a company really does get it wrong.
At least the customer can tell the TRUTH.

It’s just a shame we can’t copy and paste, the actual real conversation and emails.
Cause then they’ll be put to shame.

By the way if you’ve updated your website.
And now put Colour or Code Required.

I would go to Description and update that.
As it says.

This listing is for either a left passenger side or a right driver side (choose at checkout) Fiesta 2008-2017 wing mirror cover and indicator lens professionally painted in any colour required I would just need your vin number. Brand new high quality replacement part.
If unsure of colour if you get in touch with your vin number we can check for you.
If you require a different colour no problem I can supply in any colour required I would need either the name of exact colour or vin number or you can contact me (your email) and I’ll be happy to help you find the part.

Better update that before you call me a LIAR.

You should really get all your FACTS straight.
Before you make anymore a idiot of yourself.

I received my refund.
But DON’T however call a customer a LIAR or make them out to be the BAD GUY.
And ask them to RETRACT there review, to make you look better.
And then say call it a day and THEN REPLY like that.

You sent an email, which I DID NOT RECEIVE.
Hence you got no reply.
When I asked for PROOF OF EMAIL.
YOU COULD NOT PROOF.
Then you sent another one.
Which I did receive.
However as I explained in that email to you.
I gave the VIN NUMBER of the vehicle which you REQUESTED, that GIVES you the PAINT COLOUR, when I ordered.
WHICH YOU STIPULATE.

However YOU COULD NOT get the info. Which is not my fault.
YOUR FAULT. For not having the correct update information, which you said you have.
BEFORE and AS ORDER WAS PLACED.
Otherwise why ASK FOR VIN Number of VEHICLE?
BEFORE ORDER IS ACCEPTED.

Ordered 26th Feb.
1st Email.
I sent chasing was 5th MARCH
THAT is 5-7 days after £3.99 extra payment for delivery.
YOUR REPLY.
“I will chase it for you. Thanks.”

Then on 6th March.
YOUR REPLY.
“I was assured it was in transit?”

THEN NOTHING FOR 5 DAYS

Then on 11th March
“I have sent you email asking for you to call Ford to name of colour. As the site we use isn’t working. But I have had no reply.”

So this is we’re I asked for the proof of that email, that you said you sent.
Between the 6th and 11th.
Which YOU COULDN’T give.
Wonder why?????
MORE LIES

THIS NOW 14 DAYS after placing order.

But, by then I’d already received the part painted and posted by another company.
I had to source my own.
Which cost me more.

Hence I asked for a refund.
Which I received.

But don’t make out that it’s my fault by this reply.

DONT ASK FOR INFORMATION IN THE VERY FIRST INSTANCE.
THAT YOU CANNOT USE.
So THAT MAKES IT YOUR FAULT.
As does all the email chasing after.
Which the customer has to do.
If they don’t receive the order in the time specified, they pay for.

But clearly you have no idea on how to treat customers, but slate them off after you plead for them to put a better review.
As I said. I’m glad for all the 5 star review customers.

But for me. Still should be NO STAR for calling a CUSTOMER A LIAR.
Unfortunately I can’t copy and paste my Order.
But this is how my ORDER RECEIPT came via EMAIL.
Taken address away.

WHAT DOES IT SAY.
COLOUR or VIN NUMBER REQUIRED.
And you say you don’t call customers LIARS.
Whose a LIAR now.
You really are.
Thanks for nothing.

ASY Autoparts
Order Number
25960/260225/04
Thank you for your order!
Hi Paul, we have received your order and will process it as soon as possible. We will let you know when it's on the way.
Visit ASY Autoparts
Your order
Ford Fiesta Mk7 08 - 17 Wing Mirror Cover And Lens Lh Or Rh Side Painted Any Colour X 1
SIDE REQUIRED: PASSENGER
Colour Or Vin Number Required: WF0JXXGAJJCB17576
£ 31.99
Subtotal
£ 31.99
COURIER (5-7 working days)
£ 3.99
Total
£ 35.98
Your details
Delivery address
Paul Neri
-
-
-
Billing address
-
-
-
If you have any questions please reply or email
Has been removed as not allowed to include your Email address.

Definitely they really are LIARS
And wait until it happens to you.

Check the bad reviews.
Glad to see, I’m not the only one.
So can’t be wrong.

But hey.
I got my money back.
Just a shame there so rude.
And can’t tell when a customer is right.

11. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Asyautoparts-logo

Vastaus yritykseltä Asyautoparts

This order was a paint to colour part i asked for customer to call Ford to get the name of the colour required but had no reply , customer then requested a refund which refund was done straight away. customer refused to find out his colour if he had done so he would have had no problem with transaction we have many customers who provide their colour. and are happy to do so. so was not our fault either there was no mention of calling customer a liar. we dont ask for vin numbers. just colour or code. we have plenty of genuine feed backs from thousands of happy customers. and do our best to keep customers happy. you were in the wrong

Saanut 5/5 tähteä

All good

All good. Part arrived and was the correct colour and fit straight onto my Mondeo with no problem

21. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

VW T5 wing mirror cover.

Ordered a new wing mirror cover for my T5 but sadly it never arrived. I contacted ASYAutoparts who tried to locate its whereabouts. They soon sent out another one, which this time was trackable, and that arrived two days later. Really good customer service, good communication and an excellent product.

20. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Easy return - full refund

Ordered a new side mirror for my car.
Unfortunately the mirror didn't fit my car due to different electricity sockets.
The return process was fast and easy. As promised, I got a full refund (shipping excluded). Very friendly and honest customer service.

3. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Auto parts

Took slightly longer to receive the part, but only because the first one sent out never actually arrived (courier issue). Second replacement part sent out straight away and received quickly. Communications excellent throughout. Would definitely use again. Thank you

15. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Mirror cap Seat Leon St

I have a Seat Leon St. Passenger side mirror cap had suffered minor dinks and scratches over the years. Looking online, lots of primed replacements, but Asyautoparts colour matched to original for a reasonable cost. Very happy with result and purchase.

11. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Fantastic customer service

Ordered a wing mirror cover, but it failed to arrive. Contacted the seller who tried to find out what had happened from the courier and, when they were unhelpful, dispatched a replacement to arrive the next day via Royal Mail. Colour matches perfectly and excellent communications - would definitely recommend.

14. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

VW T6 wing mirror cover

Bought a wing mirror cover for my Transporter from ASY. Spoke to the seller on the Chatbot, good communication. Order shipped within 2 days and arrived a couple of days later. No issues at all with shipping or Royal Mail. The item is a perfect colour match, and fitted perfectly.
Would definitely use again, and would recommend. Don’t be put off by the negative reviews- my transaction was perfect.

3. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin