VÄRLDENS BÄSTA FÖRETAG Kom dit och fick omedelbar bra service. Jag behövde byta ut mina glasögon eftersom min 3 åriga son hade ätit upp det gamla paret. Jag blev bemött av en trevlig ung dam som va... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Aoptik i Eskilstuna är allmänt mycket trevliga. Och deras unga kvinnliga optiker är så där alldeles fantastiskt professionell! Hon kan allt, svarar på allt, är petimeter-noggrann och gör allt hon kan... Näytä lisää
Jag är mycket missnöjd med hur min senaste synundersökning hos er hanterades. Det uppgavs att undersökningen var kostnadsfri, men när jag begärde en kopia av resultatet för att lämna till sjukhuset... Näytä lisää
Såg American Psycho och tänkte ett par Oliver People's ska man såklart ha. Gick in i butiken i Malmö och möttes av världens bästa service och 15 minuter senare gick jag därifrån med ett par perfekta b... Näytä lisää
Yrityksen tiedot
Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto
Kvalitet är viktigast. Därför väljer vi att ha ett standardsortiment som håller mycket hög kvalitet, både i material och design. Du kan välja vilken standardbåge som helst ur vårt sortiment och känna dig trygg i att du köper en kvalitetsprodukt.
Yhteystiedot
Bogesundsgatan 14, 523 30, Ulricehamn, Ruotsi
- aoptik.se
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Väldigt duktig optiker och även…
Väldigt duktig optiker och även säljaren gav ett mycket professionellt intryck. Super nöjd med mina nya progressiva glasögon!
Enklare än att köpa pizza
Såg American Psycho och tänkte ett par Oliver People's ska man såklart ha. Gick in i butiken i Malmö och möttes av världens bästa service och 15 minuter senare gick jag därifrån med ett par perfekta brillor i helt rätt modell och skärpa. Tog en kaffe under tiden. Perfektion.
Aoptik i Lund
Lockades dit efter en titt på deras hemsida och löftet om "gratis synundersökning", varav det senare skulle visa sig vara rena rama påhittet... EXTREMT stressad personal, så till den grad att även jag blev uppstressad och glömde bort mina frågor... De själva gav ingen prisinformation heller. Nej, hit går jag inte igen. För oseriösa och hetsiga.
Rullstolsburen pensionär
Min mamma, 82 år o rullstolsburen skulle ha en synundersökning. Mamma var med när besöket bokades men när vi kom dit kunde undersökningen inte genomföras för mamma fick inte sitta kvar i rullstolen under undersökningen. Hon var tvungen att sitta i deras stolar vilket inte fungerar. Varför påtalades inte detta när besöket bokades? Ska man inte kunna undersöka sin syn när man sitter i rullstol?
Jag kommer anmäla detta för jag som dotter tycker detta är diskriminering och mamma blev så besviken.
Trevliga ,bra bemötande kunniga ingen…
Trevliga ,bra bemötande kunniga ingen stress .
Älmhult
Eskilstuna Aoptik
Har provat ett par glasögon som typ är bästa som progressiva men det är ett fel på deras tekniker tycker jag. Själva undersökningen funkar utmärkt men glasögon passar dåligt. Synd.
Var hos AOptik i Olofström för…
Var hos AOptik i Olofström för synundersökning och rekommenderade bågar, glas mm. Fantastiskt trevliga tjejer och besöket gick väldigt smidigt! Väldigt bra information och praktisk vägledning i valet av glas baserat på både synfel och vardaglig användning.
VÄRLDENS BÄSTA FÖRETAG
VÄRLDENS BÄSTA FÖRETAG
Kom dit och fick omedelbar bra service. Jag behövde byta ut mina glasögon eftersom min 3 åriga son hade ätit upp det gamla paret. Jag blev bemött av en trevlig ung dam som var väldigt kunnig inom optik. Tog bara 10 minuter sen fick jag ett nytt par prada glasögon. Skulle starkt rekommendera AOPTIK till alla som vill ha bra service och bra glasögon.
Aoptik Eskilstuna
Aoptik Eskilstuna, fick 2 par glasögon som inte passade min syn, ägaren vägrade att ordna nya glasögon, lämnade tillbaka dom till butiken efter ca 2 månader eftersom jag inte kunde använda dom, ingen reaktion överhuvudtaget, över 7000kr för 2 par glsaögon, helt bortkastade pengar VARNING
VÄLDIGT OSERIÖST
SÅ SKA DET SKÖTAS
Trevliga och kunniga damer såg till att jag skulle se bättre ut. Tummen upp!
Professionellt prisvärt och trevligt…
Professionellt prisvärt och trevligt besök i Malmö, inte ofta man verkligen får den hjälp och tid som behövs för att hitta rätt glasögon och ovanligt med personal som verkligen bryr sig om att göra kunden nöjd på riktigt
oroffesionellt bemötande
De första glasögonen jag beställde där var helt ok. Men efter 4 år var det dags igen och nu blev det sämre. Jag kan inte se riktigt genom de nya glasögonen, känns som att gå i lustiga huset. Efter en ny syntest gjordes justering på dem, men förändrande inget för mig. Det är som att gå in i ett syberområde där man är osäker på avstånd till olika saker. Men personalen rådde mig att låta ögonen vänja sig så skulle det nog gå bra. De nya glasögeonen ligger nu i soporna och jag har betalat 2500kr för att lära mig vilken optiker och butik jag inte skall gå mer till.
Mitt grava missnöje ned A-OPIC gäller…
Mitt grava missnöje ned A-OPIC gäller butiken i Älmhult går nu vidare med ärendet då NÅGOT har fallerat i butikens behandling till exempel att markera ögats synfält i glaset ELLER möjligen används sekunda glas ! I alla fall obrukbara glasögon! Sorgligt!
Aoptik Malmö
Har beställt ett par progressiva terminalglasögon på Aoptik i Malmö, S. Förstadsgatan. Fick inledningsvis ett bra och proffesionellt bemötande vid undersökning. När glasögonen anlände var en central yta på 2x2cm på ena glaset suddig/oskarp. På övriga glaset var det bra skärpa och inga problem på andra ögat. När jag tackade nej till att försöka ”vänja mig” vid den suddiga ytan suckade en kvinnlig optiker och sa ”det kanske är fel på ditt öga”. Inte uppriktigt, som att hon skulle vilja undersöka ögat, utan drygt och anklagande.
Jag använder glasögon från ICA för 100kr så länge och ser utmärkt med dem, inga suddiga/oskarpa ytor.
Eftersom det inte verkar möjligt att åtgärda den suddiga ytan så att den har samma egenskaper som övriga glaset har de erbjudit att byta till enkelslipade glas. Blir de lika bra som ICAs så får de duga.
Aoptik Ludvika har en fantastiskt…
Aoptik Ludvika har en fantastiskt trevlig och hjälpsam personal. Den bästa servicen den här pensionären fått, jämfört med alla andra optikerkedjor. Samt mycket prisvärda.
Kommer aldrig gå dit igen
Kommer aldrig gå dit igen , så dåligt bemöt och okunnig personal . Gick där i från och beställde tid på Synsam i stället .
Dåligt bemötande av ägaren
Dåligt bemötande av ägaren, oprofessionellt
Hässleholms mest otrevligaste och…
Gå Inte Dit!!!
Hässleholms mest otrevligaste och stöddiga personal. Framför allt två blonda kvinnor i ca 50års åldern. De har båda förvirrat mig med olika priser samt haft en väldigt stöddig attityd. Jag vill inte bli nedvärderad och tror inte att någon annan kund vill det heller. Handlar inte hos er efter andra otrevliga incidenten i er butik i Hässleholm! Fy vad jag känner mig ledsen och att ni försöker lura mig med priser. Tack men nej tack.
I’m being forced to pay a pair of glasses that I can’t see with
In Aoptik’s Olofström branch office the staff is very unprofessional, just waste of time & money. I ordered a pair of glasses after their examination, they made something that I can’t see with and insisted that it is the right glasses for me even though I CAN’T SEE. I’ve been using glasses for more than 20+ years so I’m not a newbie, I know what could possibly expect me when trying a new pair of glasses, but this problem wasn’t one of them. Then they booked another appointment, I even brought my old glasses to provide a reference, and when new glasses arrived 2 weeks later the problem was still the same... Each time I have to wait for almost a month and in the end of 2 months I have NOTHING, but the phone calls saying that I can’t cancel the purchase, I have to book A NEW APPOINTMENT for another examination, or PAY THE FULL PRICE of glasses I didn’t even get and can’t see with. This is simply harassment and a horrible service. Now because I don’t have to spend a few thousands of SEK for NOTHING I will have to go and get another examination and will have to wait forever for a decent pair of glasses, and I don’t have a chance to left to visit another optometrist since my sources are limited. Do yourself a favor, if you need glasses find a different place to go!
Aoptik i Eskilstuna är allmänt mycket…
Aoptik i Eskilstuna är allmänt mycket trevliga. Och deras unga kvinnliga optiker är så där alldeles fantastiskt professionell! Hon kan allt, svarar på allt, är petimeter-noggrann och gör allt hon kan för att jag ska få behålla min falksyn (med optiska hjälpmedel) och hon lyckas. Vilken stjärna! Eller snarare fem-stjärna!
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








