AolsteCell Arvostelua 

174
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,3

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Batterie hors service au bout d'un an et SAV inefficace Batterie commandée il y a un an, déjà totalement inutilisable. Le service client répond aux messages, mais complètement à côté de la p... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Bon pour cinq étoiles ! la batterie s'est bien adaptée elle était bien préchargee. Merci à IRIS conseillère commerciale compétente et rassurante et je conseille vivement ce fournisseur car ce n'était... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

The customer service is easy to access. Their customer service via Facebook Messenger is easy to access and easy to talk to. The batteries I received from them are also always in full capacity.

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

BATERIA NB50BAT-6 - BOM PRODUTO. Fiz a compra em 24/06/2026 e chegou em 22/07/2026. vindo diretamente da china, representado no Brasil pelo site Brazilbateria.com.br, ao qual eu fiz contato pelo Fa... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Akku- ja paristokauppa

Yrityksen kirjoittama

High-quality batteries for laptops, vacuum cleaners, cameras, and medical devices, covering 900,000 models, shipped from global warehouses with fast delivery, 30-day money-back guarantee, and 1-year warranty.


Yhteystiedot

3,3

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

174 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,3

Kaikki arvostelut

(174)

131 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 4/5 tähteä

Good product, shipping meh....

the replacement battery for my thinkpad x200 was great, however the shipping too almost forever. understandly due being a battery, but too almost 3 weeks to arrive. At least it did came without issues

18. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AolsteCell-logo

Vastaus yritykseltä AolsteCell

Dear Customer,

Thank you for your feedback. We’re glad the replacement battery for your ThinkPad X200 works well. We apologize for the long delivery time and truly appreciate your patience. We will continue improving our shipping service and addressing any shortcomings to provide a better experience.

Best regards,
AolsteCell Customer Service Team

Saanut 1/5 tähteä

Ordered 2x batteries for a medical…

Ordered 2x batteries for a medical device, which was advertised as compatible. Should have come with a temperature sensor, instead cable was wired to battery cells. Very poor quality construction and totally useless, not compatible at all. Customer service although polite and quick to reply, made all the excuses possible to not give a refund. Very poor.

20. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AolsteCell-logo

Vastaus yritykseltä AolsteCell

Dear Customer,

We are sorry that the battery is no longer working. Please contact us at https://www.aolstecell.com/ContactUs.aspx and provide your order details. We will investigate the issue and offer you a satisfactory solution.

Kind regards,
AolsteCell Customer Service Team

Saanut 1/5 tähteä

The replacement battery became swollen…

The replacement battery became swollen less than a year after purchase while it was still covered under the one-year warranty. I requested a replacement as the warranty was 1 year and paid the required shipping fee. However, the replacement battery does not charge at all.

I was told that my Dell Latitude might have an underlying hardware issue and that the battery may not be the cause. However, when I installed a battery of the same model from another laptop, my Dell Latitude worked normally and charged successfully. Once I reinstalled the replacement battery provided by your company, the laptop could not charge. This clearly indicates that the replacement battery is faulty.

Despite this evidence, you are refusing to provide another replacement and are insisting on offering only a 30% refund. This is not a reasonable resolution, as I paid shipping fee for a working battery but received a faulty replacement.

17. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AolsteCell-logo

Vastaus yritykseltä AolsteCell

Dear Customer,

We sincerely apologize for the inconvenience caused. When you reported the swollen battery, approximately ten months had passed since the original purchase, and the order was approaching the end of its one-year warranty period. We therefore arranged a replacement after the required shipping fee was paid.

Please note that the warranty period is calculated from the original purchase date and does not restart when a replacement is provided. Under our warranty policy, we normally do not provide a second replacement for the same order. Therefore, we offered a 30% refund as the available resolution. We will also refund the shipping fee you paid for the replacement.

We understand your disappointment and sincerely regret that the replacement battery did not meet your expectations.

Kind regards,
AolsteCell Customer Service Team

Saanut 1/5 tähteä

Batterie contrefaite bas de gamme

Batterie contrefaite bas de gamme
Tromperie, vice caché
Vendu pour 7800 mAh font réellement 6000 mAh avec des batteries et une carte de gestion de mauvaise qualité
Batterie HS à peine 1 an
Vendu par 3w (point) laptopbatterie (point) fr
En réponse à votre demande Trustpilot : Vous pouvez répondre à AolsteCell
Que je les ai contacté (chez AolsteCell) avec les références d’achats, j’ai bien expliqué le problème, ils s’en tapent et bottent en touche en brandissant une garantie d’1 an et n’applique pas les règles commerciales avant de déposer l’avis
1 - Produits non conforme
2 - Vices cachés
3 - Tromperie commerciale
4- Facturation non conforme (TVA adresse site mention obligatoire etc…)
Mention de 7800 mAh sur le site, la facture et le produits et le produit fait 6000 mAh (avec des batteries et une carte de piètre qualité) Ce qui n’a rien à voir avec une garantie d’1 an
C’est deux ans de garantie après la découverte sans compter la tromperie, qui est bien plus grave !
/
AolstelCell (Laptopbatterie) site a répondu en brandissant sa garantie d’1 an en proposant le rachat de la même batterie (mêmes tromperie probablement) avec 10% de remise
Vous êtes comme CERTIDEAL apparemment, des clowns, des charlatans, …

Pour votre info l’un comme l’autre :

1 - Produits non conforme
2 - Vices cachés
3 - Tromperie commerciale
4- Facturation non conforme (TVA adresse site mention obligatoire etc…)

Encore un droshippeur qui colle des autocollants sur des produits contrefaits dont les avis positifs doivent être tout aussi déguisés que leurs batteries

De plus vous insistez, alors que vous êtes informé, c’est de la fraude, c’est du pénal !

Réponse à la réponse malhonnête d’AolsteCell (Laptopbatterie)

C’est pas maintenant qu’il faut se remuer le popotin, vous avez été alerté comme il se doit, dès la découverte de votre supercherie, tromperie, arnaque, au choix, on va pas chipoter sur les termes, c’est vous qui voyez !

Votre demande est hors délais et malheureusement rejetée, par mes soins, pour ne pas avoir pris au sérieux la réclamation dans les délais raisonnables

Ici ou ailleurs, cela ne change rien, l’information sera donnée et les justificatifs donnés ou tenus à disposition

Ps : Soyez pas stupide Trustpilot en réclamant des documents qui se transforment en demande d’informations (références données pour info) Pour les documents on cherche encore, je les tiens au chaud !
Laptopbatterie/AolsteCell répondent en écrivant qu’ils ont été en contact et fait une proposition de 💩 pour essayer de compenser leurs tromperies

Et de l’autre côté, ces charlatans demandent des infos (qu’ils ont déjà) pour mieux comprendre, comprendre quoi ? Qu’ils vendent des produits non conforme ? Ils savent pas lires ce qui est inscrit sur leurs produits ? Sur leurs sites ? C’est surtout pour faire supprimer un commentaire qui n’est pas à leur avantage, les pauvres 😢 🤧 😭

1 an de garantie
1 an de durée de vie
Qu’ils se les gardent/rangent leurs batteries 🪫

Si les étiquettes ne sont pas bonnes, c’est qu’ils ne savant même pas coller des gommettes 🤦‍♂️

Trustpilot Avis vérifiés.com même combat quAolsteCell Laptopbatterie ???

Vérifiez les avis positifs (douteux pour certains (assez nombreux), auto lèche ? prestation de service en faux ?) sur AolsteCell/Laptopbatterie Pluto

17. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AolsteCell-logo

Vastaus yritykseltä AolsteCell

Bonjour,

Nous souhaitons préciser que la garantie commerciale proposée sur notre site est de 12 mois. Cette durée est clairement indiquée sur nos pages produits ainsi que dans nos conditions de garantie, accessibles au moment de votre achat.

Votre demande ayant été formulée après l’expiration de cette garantie commerciale, nous ne pouvons malheureusement pas proposer de remplacement gratuit. C’est pourquoi nous vous avons proposé une remise commerciale de 10 % sur l’achat d’une nouvelle batterie.

Si vous estimez que la capacité réelle de la batterie ne correspond pas à la capacité annoncée, veuillez nous transmettre des photos ou des captures d’écran du test de capacité, montrant clairement les résultats ainsi que les informations de la batterie. Dès réception de ces éléments, nous procéderons à une vérification approfondie de votre demande.

Cordialement,
L’équipe du service client AolsteCell

Saanut 5/5 tähteä

Better than HP after sales service

Just bought it. It looks great and works for my HP laptop to extend its lifetime. Delivery was made within 7-8 days from my order date and given a 1 year warranty. This is much better than my experience with HP service centre on battery replacement request. I wasted my time for almost 2.5 months to get a new original battery from HP directly, but in the end HP did not deliver it and has to cancel that order. Then I ordered AolsteCell and got it in 7 days. HP centre only gives 3 months warranty on its original battery but Aolstecell gives 1 year warranty (though it is not original HP battery) which is good.

16. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AolsteCell-logo

Vastaus yritykseltä AolsteCell

Dear Customer,

Thank you very much for sharing your detailed experience and for your kind support!

We’re glad to hear that the battery arrived quickly, works well with your HP laptop, and helped extend its service life. We truly appreciate your recognition of our delivery speed, warranty support, and customer service.

Although our batteries are replacement products rather than original HP batteries, we always focus on providing reliable quality, safe performance, and a worry-free experience for our customers.

Thank you again for choosing AolsteCell. We hope your new battery continues to perform well for a long time, and we look forward to serving you again in the future!

AolsteCell Customer Service Team

Saanut 5/5 tähteä

Quick shipping and easy to reach

Quick shipping and easy to reach. The battery was also very well packed.

16. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AolsteCell-logo

Vastaus yritykseltä AolsteCell

Dear Customer,

Thank you very much for your positive review and support!

We’re glad to hear that you were satisfied with the fast shipping, easy communication, and packaging quality. We always strive to provide reliable products and a smooth shopping experience for our customers.

Thank you again for choosing us, and we look forward to serving you again in the future!

AolsteCell Customer Service Team

Saanut 5/5 tähteä

非常好服務

非常好,回覆快速、安排快速,收貨都好快。感謝🙏🏽

4. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AolsteCell-logo

Vastaus yritykseltä AolsteCell

您好,

感謝您的好評與支持!🙏🏽

很高興我們的回覆速度、訂單安排以及配送效率都能讓您滿意。您的認可對我們非常重要,也是我們持續提供優質服務的動力。

再次感謝您的支持,期待未來有機會再次為您服務!

AolsteCell 客戶服務團隊

Saanut 5/5 tähteä

Prompt, undamaged delivery with tools provided for easier installation of battery

Ordered 11.4V 70Wh replacement battery for Razer BLADE PRO 17 FHD on 4th July 2026, managed to arrive safely yesterday on 15th July 2026. Small tight cardboard package with bubble packaging and soft Styrofoam sheets to protect the wrapped battery, with one safety screwdriver and one black vertical prying tool to take out the battery in the laptop for replacement. Nearly lost a screw during the replacement process but that's one me and managed to trace it back with much difficulty due to the small size and unconventional head design. All's well ends wells. Happy to remove the older swollen battery with this newer one, hopefully it should last me more than a year or longer and avoid overcharging now. Really appreciated the extra step of providing the tools for replacement despite already having them beforehand.

15. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AolsteCell-logo

Vastaus yritykseltä AolsteCell

Dear Customer,

Thank you very much for your detailed review and support!

We’re glad to hear that the battery arrived safely and that the included tools helped make the installation process easier. It’s great to know you successfully completed the replacement and removed the old swollen battery.

We hope the new battery provides reliable performance for a long time. Thank you again for choosing us, and we look forward to serving you again in the future!

Best regards,
AolsteCell Customer Service Team

Saanut 1/5 tähteä

"HIGH QUALITY BATTERY CELL" Akku von…

"HIGH QUALITY BATTERY CELL" Akku von Aostecell war nach 7 Monaten nicht mehr aufladbar.
Ich dachte schon mein Laptop wäre defekt.
Als ich aber meinen alten Akku, den ich Gott sei Dank noch hatte, wieder eingesetzt hatte, lief mein Gerät wieder einwandfrei.
Der AKKU von Aostecell ist also definitiv SCHROTT.
Ich werde ihn zurückschicken.
MEIN TIP:
Machen Sie immer SCREENSHOTS von jedem Bestellvorgang im Internet auf ihrem Computer.
Dann können Sie entsprechende Maßnahmen wie Rückabwicklungen mit Beweisen besser durchführen.

1. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AolsteCell-logo

Vastaus yritykseltä AolsteCell

Guten Tag,

es tut uns leid, dass der Akku nicht mehr funktioniert. Bitte kontaktieren Sie uns über https://www.aolstecell.com/ContactUs.aspx und teilen Sie uns Ihre Bestelldaten mit. Wir werden den Fall prüfen und Ihnen auf jeden Fall eine zufriedenstellende Lösung anbieten.

Mit freundlichen Grüßen
Ihr AolsteCell Kundenservice-Team

Saanut 5/5 tähteä

very good seller

15. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AolsteCell-logo

Vastaus yritykseltä AolsteCell

Dear Customer,

Thank you for your kind feedback! We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

Best regards,
AolsteCell Customer Service Team

Saanut 1/5 tähteä

Akku lädt sich von Anfang an nur bis…

Akku lädt sich von Anfang an nur bis ca. 78% auf und hatte im Neuzustand nur 1% und war somit "Tiefenentladen". Nach Reklamation werden bereits ca. 10 Konversationen geführt, die immer wieder zu neuen Fragen führen. Möglicherweise nur eine KI die alles verzögern will und den Kunden zur Aufgabe zwingt. Nie wieder ! (Tablet Lenovo Tab11)

6. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AolsteCell-logo

Vastaus yritykseltä AolsteCell

Vielen Dank für Ihr Feedback.

Wir haben Ihre Rückmeldung erhalten und nehmen Ihre Kritik ernst. Wir werden unseren Prüfungs- und Kommunikationsprozess bei Reklamationen weiter optimieren, damit solche Fälle schneller und effizienter bearbeitet werden können.

Unser Kundenservice hat Sie bereits kontaktiert, um gemeinsam eine passende Lösung für Ihr Problem zu finden. Wir hoffen, dass wir den Fall zu Ihrer Zufriedenheit lösen können.

Vielen Dank für Ihr Verständnis und Ihr Feedback.

AolsteCell Kundenservice

Saanut 1/5 tähteä

Serviço péssimo

Serviço péssimo.
Venderam uma bateria danificada e defeituosa, enviei vídeos a comprovar que o computador funcionava com a bateria antiga e ainda assim recusaram a devolução e envio de uma bateria boa.
Péssimo, péssimo, péssimo. Uma semana a trocar e-mails e foi tudo uma perda de tempo, dado que não resolveram o problema. Paguei 40€ pela bateria nova e fiquei no prejuízo.
Não recomendo.

10. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AolsteCell-logo

Vastaus yritykseltä AolsteCell

Olá,

Lamentamos que a sua experiência não tenha correspondido às expectativas.

Gostaríamos de esclarecer que sempre estivemos disponíveis para ajudar a resolver o problema. Durante o processo de atendimento, solicitámos algumas informações adicionais, incluindo fotos da bateria recebida e outros detalhes necessários para confirmar a situação e proceder com a melhor solução.

No entanto, recebemos apenas um vídeo indicando o problema, que foi enviado repetidamente, mas sem as informações complementares solicitadas. Sem esses dados, não conseguimos confirmar se o problema estava relacionado à bateria, à compatibilidade ou a outros fatores do equipamento.

Continuamos disponíveis para ajudar. Caso nos envie as fotos da bateria, a etiqueta do modelo e as informações solicitadas anteriormente, iremos analisar novamente o caso e procurar uma solução adequada.

Obrigado pela sua compreensão.

Saanut 1/5 tähteä

le service après vente est très mauvais…

le service après vente est très mauvais ne prenez pas chez eux quand tu te trompe de modèle ou que la batterie ne fonctionne pas il te demande des tas d'information pour perdre un maximum de temps et lorsque les 1 mois d'essaie est terminée il ne te réponde plus ( puisque tes obliger de garder la batterie apres 1 mois ) franchement plus jamais j'achète chez eux, c'est des personnes mal honnetes !

3. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AolsteCell-logo

Vastaus yritykseltä AolsteCell

Bonjour,

Nous sommes désolés d’apprendre votre expérience et nous prenons votre remarque très au sérieux.

Cependant, nous ne pouvons pas retrouver votre commande ni votre historique de contact uniquement à partir de cet avis. Pourriez-vous nous fournir vos informations de commande ou l’adresse e-mail utilisée lors de l’achat ?

Notre équipe vérifiera votre dossier dans les plus brefs délais et nous ferons tout notre possible pour vous proposer une solution satisfaisante.

Merci de nous contacter afin que nous puissions résoudre ce problème pour vous.

Cordialement,
L’équipe service client

Saanut 4/5 tähteä

Compré una batería para una dyson v15

Compré una batería para una dyson v15. La batería no hace funcionar a la máquina correctamente.
Puesto en contacto con el servicio de atención al cliente. Me envían una nueva.

3. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AolsteCell-logo

Vastaus yritykseltä AolsteCell

Hola,

Lamentamos mucho los inconvenientes ocasionados. Nuestro equipo de atención al cliente ya se ha puesto en contacto con usted y estamos revisando su caso.

No se preocupe, haremos todo lo posible para ofrecerle una solución satisfactoria de acuerdo con la garantía de la batería.

Gracias por su paciencia y comprensión.

Atentamente,
El equipo de atención al cliente de AolsteCell

Saanut 1/5 tähteä

Meine Batterie hat schon nach kurzer…

Meine Batterie hat schon nach kurzer Zeit (geliefert Feb 2026 / reklamiert Mai 2026) kaum noch Ladekapazität. Seither werde ich immer wieder auf's neue aufgefordert, weitere Daten zu schicken, um die "Ursache des Problems besser ermitteln zu können" (mail von heute). Ganz klar: mich interessiert keine Ursache, mich interessiert eine Lösung.

26. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AolsteCell-logo

Vastaus yritykseltä AolsteCell

Vielen Dank für Ihr Feedback.

Leider konnten wir anhand der vorliegenden Informationen keine passende Bestellung in unserem System finden. Bitte senden Sie uns Ihre Bestellnummer oder weitere Kaufdetails (z. B. die verwendete E-Mail-Adresse oder die Plattform, über die Sie bestellt haben), damit wir Ihnen schnell weiterhelfen können.

Sobald wir diese Informationen erhalten, prüfen wir Ihren Fall umgehend und bieten Ihnen eine passende Lösung an.

Mit freundlichen Grüßen
AolsteCell Kundenservice-Team

Saanut 4/5 tähteä

compatibilité 100% et livraison ultra rapide merci !

Bonjour à tous, seconde fois que je commande chez AolsteCell. batterie parfaitement compatible avec mon laptop, très bonne autonomie. j'aurais aimée que la précédente dure plus que 23 mois, légère baisse d'autonomie constatée ces derniers temps, puis autonomie de quelques secondes. Donc nouvelle commande chez AolsteCell, envoie en - de 24h, bravo ! c'est reparti pour 2 ans j’espère un peu plus...

19. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AolsteCell-logo

Vastaus yritykseltä AolsteCell

Bonjour,

Merci beaucoup pour votre fidélité et pour votre retour détaillé 😊
Nous sommes ravis d’apprendre que la batterie est parfaitement compatible avec votre ordinateur et que la livraison a été rapide.

Concernant la précédente batterie, une légère baisse de performance après une utilisation prolongée peut arriver selon les cycles de charge et les conditions d’utilisation. Nos batteries sont conçues pour offrir une bonne autonomie durable, mais l’usure naturelle reste possible avec le temps.

Nous prenons également vos remarques très au sérieux et nous allons continuer à améliorer la qualité et la durée de vie de nos batteries afin d’offrir une meilleure expérience à l’avenir 🔋

Nous vous remercions encore pour votre nouvelle commande chez AolsteCell et espérons que cette nouvelle batterie vous apportera entière satisfaction sur la durée 👍

N’hésitez pas à nous contacter si vous avez la moindre question.

Cordialement,
Équipe du service client AolsteCell

Saanut 5/5 tähteä

我更換了7.6V 52Wh 4芯 DELL戴爾Inspiron…

我更換了7.6V 52Wh 4芯 DELL戴爾Inspiron 5391替代電池, 電池更換後健康度立即由原先只有60%上升至100%。證明廠家提供的是全新的電池。令電腦終於可以如常充電。

20. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AolsteCell-logo

Vastaus yritykseltä AolsteCell

親愛的客戶,

非常感謝您的詳細回饋與支持!

很高興聽到您更換的 7.6V 52Wh 4芯 DELL Inspiron 5391 替代電池已正常安裝,並且電池健康度恢復至 100%,電腦也能順利充電與穩定使用 👍

我們一直致力於提供全新、高品質且 100% 兼容的替代電池,能夠幫助您的設備恢復正常效能,是我們最重視的目標。

如果您在後續使用過程中有任何問題,歡迎隨時與我們聯繫,我們將第一時間為您提供協助。

再次感謝您的支持與信任,祝您使用愉快!

AolsteCell 客服團隊

Saanut 5/5 tähteä

Second battery I’ve ordered and…

Second battery I’ve ordered and shipping was fast and battery worked great, first one was an HP that I couldn’t find anywhere else and this was for a dell that dell wanted 140.00 for and got it here for like 40.00, they even send you tools to help open the laptop without damaging it. Very happy and will use them again.

19. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AolsteCell-logo

Vastaus yritykseltä AolsteCell

Dear Customer,

Thank you for your kind review and continued support!

We’re glad to hear both batteries worked well and that you’re happy with the quality, price, and included installation tools. Your satisfaction means a lot to us.

We appreciate your trust and look forward to serving you again in the future.

Best regards,
AolsteCell Customer Service Team

Saanut 5/5 tähteä

Perfetti in ogni parte del rapporto

Perfetti in ogni parte del rapporto. Dalle spiegazioni all'acquisto, dalla spedizione alla ricezione. Anche la sostituzione del prodotto danneggiato è stata impeccabile. Grazie. Consigliato al 100%

9. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AolsteCell-logo

Vastaus yritykseltä AolsteCell

Buongiorno,

Grazie mille per il tuo feedback positivo! Siamo felici di sapere che tutto il processo, dall'acquisto alla consegna, fino alla sostituzione del prodotto danneggiato, sia stato all'altezza delle tue aspettative. La tua soddisfazione è la nostra priorità e il tuo consiglio significa molto per noi.

Cordiali saluti,
Équipe du service client AolsteCell

Saanut 5/5 tähteä

Ordered 2 batteries for Asus Laptops

Ordered 2 batteries for Asus Laptops. Couldn't get them easily anywhere else. They were delivered promptly and fitted perfectly. Easy to fit in 10 minutes due to tools being supplied with the batteries. I double checked with their customer service before ordering to confirm fitment for my model and they were super responsive. no complaints at all. only had the batteries for a few days so will see how they go longer term but seem fine.

3. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
AolsteCell-logo

Vastaus yritykseltä AolsteCell

Dear Customer,

Thank you for your detailed feedback! We’re glad to hear the batteries fit your Asus laptops perfectly and that the installation was smooth with the provided tools. It’s also great that our customer service was helpful before your order. We hope they continue to perform well for you over the long term.

Best regards,
AolsteCell Customer Support Team

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin