Snelle levering
Ik had slechte reviews gelezen, maar zag dat dit bedrijf was overgenomen, dus besloot ik toch te bestellen. Snelle levering en goede communicatie. Zeker een aanrader!
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 1 kuukauden sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Ik had slechte reviews gelezen, maar zag dat dit bedrijf was overgenomen, dus besloot ik toch te bestellen. Snelle levering en goede communicatie. Zeker een aanrader!
Door nieuwe eigenaar is deze website terug betrouwbaar! Ik heb lontwol gekocht om 2 dekens te maken, geweldige kwaliteit en lichte schapengeur! Verzending naar België was meteen de dag zelf of de dag erna, ik heb het binnengekregen enkele dagen na bestellen. Snel, juiste product. Nieuwe eigenaar is dus beter en betrouwbaar. Goed bezig!
Helaas hetzelfde als bij eerdere reviews. Besteld, betaald, bestelling niet ontvangen en geen reactie op mails. Bij mij ging het gelukkig maar om een digitaal patroon voor een paar euro, maar toch vervelend om zo behandeld te worden...

Vastaus yritykseltä Zijdewinkel.nl
Op 16 mei 2025 een bestelling geplaatst en betaald. Nooit iets geleverd. Meerdere e-mails gestuurd, geen reactie. Telefoonnummer is buiten gebruik. Ook na formele ingebrekestelling geen enkel teken van leven.
Let op: deze verkoper opereert onder KvK 72686758 en is actief onder meerdere namen, waaronder:
Bobbinygaren.com, Haak maar aan bij Sas, Zijdar, Wolwinkel Hoorn, Zijdewinkel, Wol Boutique, Besa de Boer V.O.F.
Vermijd dit bedrijf en deze eigenaren! Structureel geen levering en geen klantenservice.

Vastaus yritykseltä Zijdewinkel.nl
Bestelling niet ontvangen, geen respons op mail, geen mogelijkheid telefonisch contact op te nemen.

Vastaus yritykseltä Zijdewinkel.nl
Ik heb twee keer eerder lontwol gekocht. Geen problemen gehad. Werd netjes geleverd. Een paar maanden geleden kon ik hetzelfde niet meer op de website vinden. Na mailwisseling bleek dat het over een paar weken weer op voorraad zou zijn. Na een aantal weken nog steeds niet op voorraad. Daarom twee proefpakketjes ander lontwol besteld. Na een paar week nog niets ontvangen. Melding bij de track&trace 'wachten op voorraad'. Omdat ik een tijdje niet thuis zou zijn gevraagd om het niet meer te bezorgen en om het geld terug te storten. Helaas. Na twee maanden niets meer vernomen. Telefonisch niet bereikbaar, op de diverse mails die ik heb gestuurd reageren ze niet. Het gaat om 26 euro, dat overleef ik wel, maar het lijkt nergens op. Ik bestel ook niet weer bij zijdewinkel.nl
Helaas, de wol was goed, maar de service laat te wensen over. Alie.
Update 18 November 2025
Uiteindelijk kreeg ik mijn geld terug. En inmiddels heb ik opnieuw wol besteld en nu met deze nieuwe eigenaar ging dat helemaal goed. Binnen een paar dagen heb ik het bestelde ontvangen. Supergoed. Ik heb nu 5 sterren gegeven.
Dank voor de opmerking waardoor ik wist dat het bedrijf weer overgenomen is.

Vastaus yritykseltä Zijdewinkel.nl
Twee maanden geleden een bestelling geplaatst en tot op heden niks ontvangen. Twee keer erachteraan gemaild (geen reactie) en gebeld (zou worden teruggebeld, maar dat gebeurde niet).

Vastaus yritykseltä Zijdewinkel.nl
lontwol besteld maar levering duurde lang, dit was eind 2024. gebeld en toen is het gelijk opgestuurd., tot zover ging het goed.
Helaas bleek het te weinig lontwol om een normaal formaat baby nestje te hand haken. nu past de baby van 3 weken oud er net in. paar x gemaild geen reactie.
slecht. want niet goedkoop!

Vastaus yritykseltä Zijdewinkel.nl
30 nov bestelling geplaatst, nooit meer wat van gehoord. Emails worden niet beantwoord. Telefoonnummer lijkt niet meer te werken.
Eerder staaltjes besteld en gekregen dus verder niet over nagedacht om reviews opnieuw te bekijken bij de echte bestelling, en nu genaaid voor 105 euro.

Vastaus yritykseltä Zijdewinkel.nl
Had lontwol besteld op 22 november en lang gewacht maar tot op het heden nog niets mogen ontvangen. Heb gemaild, een contact formulier ingevuld en nog steeds geen reactie. Heb ook 2x gebeld en steeds kreeg ik de toon dat het nummer niet bestond
Het zijn oplichters en ik raad je aan niets hier te bestellen.

Vastaus yritykseltä Zijdewinkel.nl
Edit. Ik had een update gegeven op Google, maar was vergeten dat hier ook te doen. Uiteindelijk heb ik destijds (na bijna 2 maanden en meerdere mails) het geld teruggekregen. De ervaring was echter nog steeds negatief, dus ik houd het voor nu op 2 sterren. Ik hoop dat de nieuwe eigenaren deze winkel nieuw leven gaan inblazen en ik wens ze veel succes. Mocht ik in de toekomst iets nodig hebben, zal ik Zijdewinkel een nieuwe kans geven.
Pas op met bestellen hier. Het lijkt erop dat dit eerder een goedlopend bedrijf was (vandaar ook de hogere beoordeling op Google). Ik heb in verschillende reviews gelezen dat deze winkel is overgenomen. Sindsdien komen er klachten binnen over het niet of veel te laat leveren van bestellingen. Ik heb zelf 23 juni een bestelling geplaatst. Daarna op 28 juli een mail gestuurd voor meer informatie. Na 2 weken geen reactie gekregen. Daarna, afgelopen maandag, een mail gestuurd voor koopontbinding aangezien de webshop hun verplichtingen niet nakomt. Tot op heden nog niks mogen vernemen.

Vastaus yritykseltä Zijdewinkel.nl
Bestelling niet bezorgd, geld kwijt
Vroeger bestelde ik geregeld bij Zijdar/Zijdewinkel en was altijd heel tevreden. Goede service, snelle levering. Maar sinds het bedrijf is overgenomen is het helemaal mis. Mijn bestelling van begin maart is nooit gekomen en ondanks meerdere mailtjes krijg ik geen enkele reactie. Geen levering en mijn geld is weg. Uit de andere reviews begrijp ik dat bellen geen enkel nut heeft, want je wordt met een kluitje in het riet gestuurd. Nooit meer daar bestellen dus!
Bestelling gedaan, stond online op direct leverbaar. Betaald, bestelbevestiging ontvangen. Daarna niets ontvangen en niks meer gehoord. Het is inmiddels ruim twee maanden geleden. Op mail krijg ik wel een auto-reply maar verder wordt ook daarop niet gereageerd.
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.