Haakmaaraanbijsas Arvostelua 19

TrustScore 2/5 tähteä

2,0

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

2,0

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

19 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

BEDROG!!BEDRIJF OP ZWARTE LIJST!!

DIT BEDRIJF MOET OP DICHT EN OP DE ZWARTE LIJST KOMEN!!
Er klopt niets van!! Je kan niet eens de voorwaarden aanklikken..site werkt gewoon niet meer..en ze verkopen gewoon leeg maar leveren niets meer af!! Super slecht ik wil een ieder behoeden om hier iets te kopen alstublieft doe het niet!!
Ik ben niet de eerste die zijn geld kwijt is...STOP DIT BEDRIJF AUB!!

3. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Niet bestellen!!

Bestelling gedaan in april nooit ontvangen. Niet bereikbaar ga aangeven aan fod!!! Niet bestellen !

12. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

HIER NIET BESTELLEN!!!

1 ster is er helaas 1 teveel. Aangezien er zo ontzettend veel negatieve reacties zijn gaat het hier waarschijnlijk om een frauduleus bedrijf. Telefonisch niet bereikbaar. Wanneer je een mailtje stuurt krijg je een standaard bericht terug. Waarom is deze webshop nog online?

17. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Erg teleurgesteld en inmiddels boos

Erg teleurgesteld en inmiddels boos. Dat er niet gereageerd wordt op mijn mails (waar mijn betaalde bestelling blijft) en het telefoonnummer is niet in gebruik😏

Ik vind dat dit echt niet kan !!

Altijd met plezier hier spullen besteld, maar raad nu iedereen aan dit niet meer te doen.
Vind het vreemd en heel raar dat dit kan, zonder gevolgen voor de verkoper / ondernemer!!!

Zag in hun algemene voorwaarden dat ze binnen 30 dagen moeten reageren, anders........:

" Algemene voorwaarden, artikel 13: Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding."

Als ze binnen 30 dagen niet reageren, dan maak ik er werk van.

31. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

76,40 betaald, niets geleverd, geen contact mogelijk

Helaas een zeer negatieve ervaring bij Haak maar aan bij Sas opgedaan.

Op 8 december 2025 heb ik een bestelling gedaan, die meteen door mij betaald is (76,40 euro). Ik ontving geen bevestiging van de bestelling via mail en de bestelling is tot op heden niet bezorgd.
Ik heb sindsdien meerdere mails, vragen op Facebook en een messenger bericht gestuurd. Ook heb ik gebeld, maar het op de website vermelde 06 nummer werkt niet. Inmiddels heb ik gevraagd het bedrag terug te storten, maar ook daarop geen reactie. Ontzettend slechte service.
In de tijd dat ik bestelde, zag ik op de website een melding, waarin begrip gevraagd werd vanwege drukte. Heel begrijpelijk, maar ik heb na 3 maanden nog steeds geen reactie op mijn mail en dat vind ik absoluut niet klantvriendelijk!
Ik ben niet de enige met deze negatieve ervaring, gezien de reviews hier, op Google en meerdere berichten op Facebook.

8. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Voor de kerst 2 haakpakketten besteld…

Voor de kerst 2 haakpakketten besteld en er maar 1 geleverd gekregen. Vele malen contact gezocht via alle mogelijke kanalen zonder ook maar 1 enkele reactie
Ook geen ontvangstbevestiging gekregen van mijn bestelling.
Ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben!
Ik raad niemend aan hier wat te bestellen.

Een zeer teleurgestelde en inmiddels ook boze klant

13. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Pakket niet geleverd…

Op 10 december een kerststerpakket besteld. Geen bevestiging van bestelling, noch bestelling ontvangen.
2 keer gemaild met daarop een automatisch antwoord. Telefonisch niet te bereiken.
Ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben aan lucht.

Uiteindelijk toch bezorgd op 10 jan, helaas is de kerst voorbij

27. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

2 weken geleden haakpakket voor Kerst…

2 weken geleden haakpakket voor Kerst besteld (€55,60). Na een uurtje zendingnummer van DHL ontvangen. Maar de zending is alleen aangemeld maar er is bij DHL niets ontvangen. Tot heden nog niets geleverd. Diverse malen gemaild en gebeld maar geen contact mee te krijgen.
waarschuwing NIET BESTELLEN bij deze site.

19. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Geen contact mee te krijgen, bestelling niet geleverd!

Een week geleden besteld, kreeg geen bevestigingsmail van hen.
Op meerdere manieren contact proberen te krijgen, via contactformulier op de site, mail, chatberichten via facebook en instagram, maar ik krijg nergens een reactie.

Laat je niet oplichten door deze site!

10. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Duidelijke patronen, fijne materialen. Aanrader!

Al meerdere malen hier besteld. Een poncho, woonkleden en accessoires. Prima en snelle levering en fijne materialen. Met plezier gehaakt en wat een fijne en duidelijke beschrijving bij de patronen. Echt een aanrader.

30. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Slechte ervaring

Bij ontvangst bleek de inhoud totaal anders dan de bestelling. Gebeld, maar er werd niet opgenomen. Gemaild, daarop werd niet gereageerd. Ik zit nu met een bestelling waar ik niks aan heb. €44,- weggegooid.
Bestel vooral niets bij deze webwinkel!!!!

27. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ik heb een bestelling ontvangen die…

Ik heb een bestelling ontvangen die niet juist is, in geleverd product is niet zoals vermeld op de website, onderdeel van een haakpakket Kroonluchter, te weten de lampenkap frame. Jammer genoeg wordt er niet meer gereageerd op mijn mails. Teleurstellend, ik kan niet door met dit haakproject. Daar ligt het dan stof te vangen....is toch weer € 45.50 weggegooid. Niet meer bestellen hier is mijn advies.

5. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Snel en netjes bezorgd

Ik heb twee haakpakketten besteld die snel en keurig verpakt zijn aangekomen. Op mijn vragen werd snel en adequaat gereageert. Heel blij mee.

30. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Opgelicht

Breipakket besteld en betaald, maar nooit een bevestiging of bestelling gekregen. Tuin hier niet in!

28. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Prima service!

Niet alles was op voorraad, daar werd ik netjes over gebeld en er werd over vervanging meegedacht. De dag erna al bezorgd! Netjes verpakt. Zeer tevreden!

8. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Waarschuwing: bestel, betaal, maar geen levering of geen contact

Op 16 mei 2025 een bestelling geplaatst en betaald. Nooit iets geleverd. Meerdere e-mails gestuurd, geen reactie. Telefoonnummer is buiten gebruik. Ook na formele ingebrekestelling geen enkel teken van leven.
Let op: deze verkoper opereert onder KvK 72686758 en is actief onder meerdere namen, waaronder:
Bobbinygaren.com, Haak maar aan bij Sas, Zijdar, Wolwinkel Hoorn, Zijdewinkel, Wol Boutique, Besa de Boer V.O.F.
Vermijd dit bedrijf en deze eigenaren! Structureel geen levering en geen klantenservice.

20. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin