Your Keto Diet Arvostelua 

583
•
TrustScore 2.5/5 tähteä

2,4

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Apres avoir souscrit un abonnement j ai decliné l offre quelque jours apres suite a un décé.4 mois plutard les retrait sont toujours effectués Apres avoir contacte le service apres vente ils peuven... Näytä lisää

Saanut 3/5 tähteä

Bra och tydlig hemsida men detta var inget för mig. Recepten är lite svåra, Krävs ingredienser som bara används en gång och då får man över. Måtten är svåra att följa (1,5 ägg) och enheten är ofta i... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Odradzam. 1 dieta monotonna przez dwa miesiące 2 warzyw brak nawet tych dozwolonych 3 według mnie niektore dania "niejadalne" 4 zakupiłam jednorazowo na próbe a to okazuje się że subskrypcja... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

תוכנית מעולה התחלתי איתה לפני שנה ירדתי עליה בהתחלה 25 קילו אני אחרי שנה של התוכנית ירדתי 45 קילו עצרתי לחודשים ועכשיו אני חוזר ממליץ בחוף לכל מי שסובל מבעיות השמנה זו ה... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Ravintoneuvoja

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

So you decided to go keto but you're still not sure where to start? Feeling overwhelmed by all the information and recipes on the web? No worries, we're here to help! Simply complete our 2-minute test, let us know what you like and what your habits are. Our algorythm, internally developed by professional nutricionists will give you the perfect, easy to follow menu, including grocery list and top up videos! Make the first step to a healhier lifestyle with Your Keto Diet!


Yhteystiedot

2,4

Välttävä

TrustScore 2.5/5 tähteä

583 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 41 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 kuukauden sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,4

Kaikki arvostelut

(583)

15 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Nice can wait to start

17. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Your Keto Diet-logo

Vastaus yritykseltä Your Keto Diet

Hello Suzanne,

Thank you for taking the time to leave feedback! We're pleased to be a part of your health and wellness journey. Keep up the good work, and don't forget that our Support Team is here for you. Contact us at support@yourketo.diet for any support you may need.

Best Regards,
YourKeto Team

Saanut 5/5 tähteä

keto

ich hab schön mehr mal das keto benutz und bin zufriden

16. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Your Keto Diet-logo

Vastaus yritykseltä Your Keto Diet

Hello Wieslaw,

We're grateful for your 5-star rating! It's wonderful to hear that our meal plan is making a difference in your life. Your journey is important, and we're here to support you. If you have questions or need assistance, please don't hesitate to contact our Support Team at support@yourketo.diet.

Best Regards,
YourKeto Team

Saanut 5/5 tähteä

i will tray to do the diat

i will tray to do the diat, every day for the necesary time
thanks

14. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Your Keto Diet-logo

Vastaus yritykseltä Your Keto Diet

Hello Jose,

Thank you for taking the time to leave feedback! We're pleased to be a part of your health and wellness journey. Keep up the good work, and don't forget that our Support Team is here for you. Contact us at support@yourketo.diet for any support you may need.

Best Regards,
YourKeto Team

Saanut 5/5 tähteä

Πρωτότυπες ιδέες

10. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Your Keto Diet-logo

Vastaus yritykseltä Your Keto Diet

Hello Panagiotis,

We're excited that our meal plan is contributing to your well-being. Your success is our mission, and our Support Team is available to assist you. Reach out to us at support@yourketo.diet anytime.

Best Regards,
YourKeto Team

Saanut 1/5 tähteä

Thieves

these are thieves here to scam ur credit cards. Update my review 7/26/24. I just received a reply from the credit card scammers. They said they were sorry I had a bad experience. Lol. The review I left was in February this year. And I did speak to a scamming service representative. Y'all still get a 1 star. Scammers. U been warned

8. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Your Keto Diet-logo

Vastaus yritykseltä Your Keto Diet

Hello David,

We are truly sorry to hear about your experience and we take such concerns very seriously. We want to assure you that customer satisfaction and security are our top priorities.

Our subscription process is designed to be transparent, and we strive to ensure that all charges are clear and authorized.

We would be glad if you could get in touch with us and our Support Team at support@yourketo.diet for further assistance, and so we can address your worries.

Best regards,
Your Keto Team

Saanut 1/5 tähteä

Very poor experience

Edit
Response is ridiculous as it's clear in my review that I've already got in touch and they wouldn't help me. Pathetic.

Very poor experience.
£33 for 3 months
Signed up thinking that based on the advert it looked really good.
App is clunky.
Everything is USA based descriptions foods, amounts etc
LOTS of meal preparation and cooking time
Expensive ingredients many of which are quite obscure
Not enough choice at all.
Really bad example of a keto diet and not at all user friendly.
Customer service would not refund me despite my advising them I wished to cancel within one hour of accessing the content.
I would understand if they charged me for one week as that is what I was able to view and therefore -from their point of view - I had 'used' the content but I have not accessed anything beyond that.
Really unhappy and would absolutely not recommend.

6. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Your Keto Diet-logo

Vastaus yritykseltä Your Keto Diet

Hello Mish,

Thank you for your feedback!

We're sorry to hear about your experience. We will be glad to assist check and assist further regarding your query. Please, do not hesitate to get in touch with our Support Team for further assistance at support@yourketo.diet

Best Regards,
YourKeto Team

Saanut 5/5 tähteä

Se ve interesante el programa

Se ve interesante el programa , la atención rápida y también el envío de los materiales .

5. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Your Keto Diet-logo

Vastaus yritykseltä Your Keto Diet

Hello Maria,

We're excited that our meal plan is contributing to your well-being. Your success is our mission, and our Support Team is available to assist you. Reach out to us at support@yourketo.diet anytime.

Best Regards,
YourKeto Team

Saanut 5/5 tähteä

Espero resultados

28. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Your Keto Diet-logo

Vastaus yritykseltä Your Keto Diet

Hello Jose,

We're delighted that our meal plan is making a positive impact on your health and wellness journey. Stay motivated, and if you have any questions, our Support Team is just an email away at support@yourketo.diet.

Best Regards,
YourKeto Team

Saanut 1/5 tähteä

Do not trust them they will still your money

Do not trust this company. When you made first payment they will charge you without notice after your first plan ends and they will not refund it. In app or your account you will not find any informations about subscribtion. You can cancel only via email. You do not know if you are subscribed or not.

18. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Your Keto Diet-logo

Vastaus yritykseltä Your Keto Diet

Hello Martin,

We're grateful for your 5-star rating! It's wonderful to hear that our meal plan is making a difference in your life. Your journey is important, and we're here to support you. If you have questions or need assistance, please don't hesitate to contact our Support Team at support@yourketo.diet.

Best Regards,
YourKeto Team

Saanut 5/5 tähteä

verkar lovande

26. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Your Keto Diet-logo

Vastaus yritykseltä Your Keto Diet

Hello Dan,

Thank you for your feedback! If you need any assistance, please, do not hesitate to get in touch with our Support Team at support@yourketo.diet

Best Regards,
YourKeto Team

Saanut 4/5 tähteä

Mi sembra un modo semplice per perdere…

Mi sembra un modo semplice per perdere peso

22. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Your Keto Diet-logo

Vastaus yritykseltä Your Keto Diet

Hello Erika,

We're excited that our meal plan is contributing to your well-being. Your success is our mission, and our Support Team is available to assist you. Reach out to us at support@yourketo.diet anytime.

Best Regards,
YourKeto Team

Saanut 5/5 tähteä

Ancora non ho provato ma ne parlano bene

21. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Your Keto Diet-logo

Vastaus yritykseltä Your Keto Diet

Hello Anna,

We're overjoyed that our meal plan is contributing to your healthier lifestyle. Your journey is important to us, and our Support Team is here for you whenever you need help. Contact us at support@yourketo.diet anytime.

Best Regards,
YourKeto Team

Saanut 5/5 tähteä

It has given clear notification and…

It has given clear notification and easy to follow.

21. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Your Keto Diet-logo

Vastaus yritykseltä Your Keto Diet

Hello Stella,

Thank you for taking the time to leave feedback! We're pleased to be a part of your health and wellness journey. Keep up the good work, and don't forget that our Support Team is here for you. Contact us at support@yourketo.diet for any support you may need.

Best Regards,
YourKeto Team

Saanut 5/5 tähteä

inizio

proviamo per la prima volta

20. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Your Keto Diet-logo

Vastaus yritykseltä Your Keto Diet

Hello Carmelo,

Thank you for your feedback and trust in us! We're delighted that our meal plan is making a positive impact on your health and wellness journey. Stay motivated, and if you have any questions, our Support Team is just an email away at support@yourketo.diet.

Best Regards,
YourKeto Team

Saanut 5/5 tähteä

תוכנית מעולה התחלתי איתה לפני שנה …

תוכנית מעולה התחלתי איתה לפני שנה ירדתי עליה בהתחלה 25 קילו אני אחרי שנה של התוכנית ירדתי 45 קילו עצרתי לחודשים ועכשיו אני חוזר ממליץ בחוף לכל מי שסובל מבעיות השמנה זו הדרך הקלה לרדת במשקל בשילוב ספורק

19. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Your Keto Diet-logo

Vastaus yritykseltä Your Keto Diet

Hello Kaisar,

It's wonderful to hear that our meal plan is making a difference in your life. Your journey is important, and we're here to support you. If you have questions or need assistance, please don't hesitate to contact our Support Team at support@yourketo.diet.

Best Regards,
YourKeto Team

Saanut 1/5 tähteä

Watch out very basic meal ideas not worth the cost, you can find better on line

I decided to purchase the program less than a week ago Sunday the 14th January 24 even after reading some bad reviews. We all have different expectations and rightfully so but this so called personalized plan has nothing personal to it. After logging in I realized that the plan wasn't that tailored and the meals were basic. Being already acquainted with Keto I was hoping for some more interesting food but anyone starting on keto knows to eat 2 eggs for breakfast. Suggesting I eat 2 eggs and some almonds is not scientific or a personalized plan.
The meals are repetitive with not much variation. I just looked at the 1st week and decided this wasn't for me so I wrote to the customer support to cancel my subscription and refund me. However, they are claiming I have downloaded digital content so they won't refund. How have i downloaded if the content is on the app and I haven't touched the shopping list but just looked at the meal suggestions in the first week which is what you see when you log on?? I am still within my 14 day refund rights but they are refusing to give me back my money.

I am beyond shocked and appalled by their persistence to not refund as I haven't downloaded any material. I don't know if getting the app is considered downloading but that is all the downloading I have done with regards to their products. I will not recommend this company.

16. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Your Keto Diet-logo

Vastaus yritykseltä Your Keto Diet

Hello Sheila,

Thank you for your feedback. Please, note, that our cancellation/refund policies are outlined in our Terms and Conditions in the section covering the accounts and products.

We will be glad to help with the variety of the meal plan and advise further on the meals. Please, do not hesitate to get in touch with us at support@yourketo.diet for further assistance.

Best Regards,
YourKeto Team

Saanut 1/5 tähteä

Incorrect calorie information

AVOID

I received the meal plan and noticed two identical meals (scrambled eggs and sunny side up eggs have a 200
calorie difference even though the ingredients are identical (3 eggs and 1.5 tbs butter). Reached out to the support service and no explanation can be given and i was told “ Please be advised that the meal plan is specially generated by a specific software that calculates the calorie intake” clearly faulty software.

Their reply is generic and should be ignored - i have emailed their customer services numerous times and be told that they cannot provide calorie information for any of the meals as it is all computer / software generated. Regardless if calories are a guide or not the same ingredients SHOULD have the same calorific information, not 200 difference

9. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Your Keto Diet-logo

Vastaus yritykseltä Your Keto Diet

Hello DB,

Thank you for the feedback! Please, note the calories may vary from meal to meal. However, we will be glad to check further your case. Please, do not hesitate to get back in touch with our Support Team at support@yourketo.diet.

Saanut 5/5 tähteä

Lätt att välja

11. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Your Keto Diet-logo

Vastaus yritykseltä Your Keto Diet

Hello Åsa,

We're excited that our meal plan is contributing to your well-being. Your success is our mission, and our Support Team is available to assist you. Reach out to us at support@yourketo.diet anytime.

Best Regards,
YourKeto Team

Saanut 1/5 tähteä

AVOID THEM AT ANY COST!

Ordered the service but within minutes found out that all they offer is personalized diet plans and nothing more. I thought that this company also provides products. Asked for a refund immediately but they refused. The seller doesn't offer digital goods yet refused to provide a refund because of digital goods download exception? They offer a subscription based service that cancelation and refunds are not only covered by the EU Refund law but also the EU Right to Withdraw law. Avoid them!

9. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Your Keto Diet-logo

Vastaus yritykseltä Your Keto Diet

Hello Ziggy,

Thank you for your feedback!

We have checked our systems and the communication with our Support Team, and after investigating further, we have to reaffirm our decision as per our Terms and Conditions, and as advised by our team.

If you have any further questions, do not hesitate to get in touch with us at support@yourketo.diet.

Best Regards,
YourKeto Team

Saanut 5/5 tähteä

A facilidade de acesso ao plano

8. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Your Keto Diet-logo

Vastaus yritykseltä Your Keto Diet

Hello Andrea,

We're grateful for your 5-star rating! It's wonderful to hear that our meal plan is making a difference in your life. Your journey is important, and we're here to support you. If you have questions or need assistance, please don't hesitate to contact our Support Team at support@yourketo.diet.

Best Regards,
YourKeto Team

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin