Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

The standout feature of the Wodar range is being able to choose a Kubik sink, boiling water tap and soap dispenser in the same brushed brass finish. It creates a really cohesive look across the kitche... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

I wasn't convinced we needed a boiling water tap but after using one at my brother's house I gave in. We chose Wodar mainly because I couldn't justify paying €1500+ for some of the alternatives we'd... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 4/5 tähteä

Tap itself is lovely but wanted to review the service. We managed to lose one of the fittings during our kitchen renovation. Emailed Wodar expecting to have to buy another one and they helped identi... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Beware, I feel I was scammed. I've ordered a sink for £350 and the delivery box came just with the fittings. Thinking it was an admin error and having to get it installed within next couple of days,... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Lämminvesijärjestelmien toimittaja
  2. ja myös
  3. Arkkitehtisuunnittelija
  4. Hillihapolliset juomat
  5. Keittiötarvikkeet
  6. Sisustusliike
  7. Vedensuodatintoimittaja

Yrityksen kirjoittama

Wodar - Architects in Boiling Water Taps - choice through design. Modernise your kitchen and revolutionise the way you use it with an instant hot water tap from Wodar. Brought to you by our British design team, we have reimagined the instant hot water tap to bring our customers a wide choice of great looking appliances that deliver boiling hot water on demand, the moment you want it – without a kettle in sight. Liberate your kitchen surface and never again spend precious minutes staring at the wall whilst your water boils. Instead, you can access instant boiling water at the pull of a lever. Whether you’re making a simple cup of tea or preparing the elements of a gourmet meal, Wodar instant hot water taps make life easy. You’ll wonder how you ever managed without one. At Wodar our design experts have worked hard to create a range of ergonomic instant hot water taps in a variety of unique styles and colours so that you’re sure to find the perfect tap to fit seamlessly into your home. From sleek and modern to timelessly traditional we have a design you’ll love and having instant boiling water whenever you need it, alongside filtered cold and warm water -all from a single tap - is not only wonderfully convenient, but it’ll also save you time, money and prevent water waste. Concerned about safety? Fear not, all Wodar instant hot water taps are fitted with child safety locks to protect little hands and give you peace of mind. All of our instant boiling water taps come with a 2-year warranty.


Yhteystiedot

3,9

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

244 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,9

Kaikki arvostelut

(244)

113 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Dreadful no technical only email

Dreadful no technical only email

28. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
wodar.com-logo

Vastaus yritykseltä wodar.com

Hi Sean, thank you for your feedback. We havent seem to had an email or message on live chat? Please can you supply more details so we can help address any issue you have? Many thanks Team Wodar

Saanut 5/5 tähteä

Quick to respond to issues.

Had an issue with display flashing after a new filter installed. Now rectified by very quick response from their customer support. Happy with the follow up and information provided.
Press and hold the temperature button for ten secs.

28. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
wodar.com-logo

Vastaus yritykseltä wodar.com

Hi Carl, thank you for your review. We have emailed with the details on your request, also all install manuals are available on our website https://www.wodar.com/pages/installation
Many thanks

Team Wodar

Saanut 5/5 tähteä

Premium Kitchen Upgrade

Chose the Design+ Flex in brushed brass and it completely lifted the whole kitchen. It has that warm, premium look without the price tag you’d expect. Been using it daily and no issues at all.

10. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
wodar.com-logo

Vastaus yritykseltä wodar.com

Thank you for your kind review! Happy Wodar! :-)

Saanut 5/5 tähteä

Smooth stylish tap

We went for the Pro Flex in matte black and it’s easily the most practical tap we’ve owned. The pull-out hose is really smooth and makes cleaning up so much quicker. It also looks great against a lighter worktop.

2. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
wodar.com-logo

Vastaus yritykseltä wodar.com

Thank you for your kind review! Happy Wodar! :-)

Saanut 1/5 tähteä

Nice looking tap, rubbish customer services

Nice tap, dreadful customer services when there's an issue. The guy who is supposed to be able to help with problems is not only incapable of providing an adequate explanation, he clearly can't be bothered

6. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
wodar.com-logo

Vastaus yritykseltä wodar.com

Hi Penny, we are sorry if you feel like you didnt have a sufficient response. We can see from our records you have sent various emails and questions, all of which we responded in full. If we have missed something, we apologise, please can you supply more details so we can rectify this issue? We strive to give the best service possible. Many thanks Team Wodar

Saanut 5/5 tähteä

Wodar customer service is brilliant!

Wodar customer service is brilliant!
So very helpful sorting out a problem, the communication was excellent and very helpful.
We love the Wodar boiling water tap it is sturdy and looks great in our kitchen.
We have also recommended Wodar to friends & family who have bought these taps and are also very pleased with them.
Thank you for your excellent customer service!

8. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
wodar.com-logo

Vastaus yritykseltä wodar.com

Thank you so much for your kind review :-) Happy Wodar!

Saanut 5/5 tähteä

Beyond expectations!

Quick and simple answer to my question.
Solved my problem immediately without hesitation! Brilliant service !!!

27. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
wodar.com-logo

Vastaus yritykseltä wodar.com

Thank you for your kind review! :-) Happy Wodar!

Saanut 5/5 tähteä

Absolutely fantastic tap we have the…

Absolutely fantastic tap we have the 4in1 antique brass with filtered and boiling water both work great the normal tap pressure is very good a millions times better then the one we had great customer service maybe could do with a better way on contacting them instead of email but was well packaged brilliantly presented and all the metal braided tubing and connections feels really good quality fast dpd delivery will recommend and use in future for filters

13. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
wodar.com-logo

Vastaus yritykseltä wodar.com

Thank you for your kind review :-) Happy Wodar!

Saanut 1/5 tähteä

Terrible experience! No refund!

Terrible service! Total Scammers!
We purchased a tap from Wodar but the colour was different to that of the pictures online. After emailing Wodar we returned the tap as directed just over three weeks ago!
Since returning, we have been unable to speak with anyone as the sales team will not discuss returns and instead asked us to make contact via email. Despite numerous emails sent to Wodar, we are yet to receive any correspondence, let alone a refund!

Not only are we £200 out of pocket for the tap, we also spent £20 on postage costs, as Wodar stipulate the tap must be sent back in the original oversized outer packaging.

Perhaps a member of their team will read this and will be able to shed light on our overdue refund!

Reply to Wodar response 16/3
My partner has already sent numerous emails and yet no response. Please check those and issue a refund. Or do you just need us to send another so that can be ignored too?

16/3 Stephen Walker order 12966. We look forward to receiving our refund.



12. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
wodar.com-logo

Vastaus yritykseltä wodar.com

Hi Stacey,

Sorry to hear that you have had an issue with your return. Your refund should have been processed when the order was checked.

We can't find your order by your name, please can you email us your details, where we will look into straight away and if the order has been returned, processed the refund.

Hi Stacey, order 12966 as quoted is for a customer named AUDREY Thompson? Please provide us with the correct name, email and order number to hello@wodar.com so that this issue can be resolved. This will be the issue causing the delay. Many thanks Team Wodar


Once again, sorry for any inconvenience caused.

Reply to response 16/3
We respond to emails. What is your partners email address / name? We are trying to find your order to resolve this for you, and need the details to locate your order.

Saanut 1/5 tähteä

Six weeks and still no resolution

It's coming up to six weeks and still no response for a tap that very little pressure. Support asked for a pressure reading so we had a plumber confirm it was perfect. Followed by emails back and forth and they completely ignored what I had articulated. Called sales and asked for a call back from a senior, was promised on many occasions but still no where weeks later. Am now considering legal action. ***Edit: your replied to a post by a Stacey, that's clearly not me! Again, nothing but pure incompetence of basic things like replying to a post. Nine days and still awaiting a refund!

2. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
wodar.com-logo

Vastaus yritykseltä wodar.com

Hi Stacey, we are very sorry that you have experienced any issue with your Wodar system. Please can you confirm the email address you have used to send the requested information so that we can help resolve this as we cannot locate any order under your name. Many thanks Team Wodar

Hi Stacey, we are still waiting for a reply, please can this be sent through to us?

Saanut 5/5 tähteä

Great customer service from Jonny at Wodar

Unfortunately the safety button on our heritage hot tap stopped working after just over a year of use meaning the hot tap water could accidentally be turned on. Emailed for support and was sent two videos by Jonny showing fixes for the problem. Neither of these worked, so was sent a link to choose a replacement as they no longer stock our model. This was dispatched the next day and received 24hrs later. What brilliant and helpful customer service! Alot of larger companies could definitely learn a thing or two from Wodar!

19. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
wodar.com-logo

Vastaus yritykseltä wodar.com

Hi Jane, thank you for your kind review, this is highly appreciated! :-) Happy Wodar!

Saanut 5/5 tähteä

Top quality tap and sink

Boiling water tap and undermount sink, both copper, the quality - highest, nothing I seen so far. High quality finish and packaging. The sink is very heavy, you wouldn't expect. It comes with its own cloth to use it for aftercare.Exceeded our expectations. The order has been delayed but once we got in touch with them, the service was spot on and items got delivered within 24 hrs.

10. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
wodar.com-logo

Vastaus yritykseltä wodar.com

Thank you so much for your kind review, Happy Wodar! :-)

Saanut 5/5 tähteä

Had our boiling tap for 6 months now…

Had our boiling tap for 6 months now and the soap dispenser and no issues! I'm really impressed with the quality!

6. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
wodar.com-logo

Vastaus yritykseltä wodar.com

Thank you for your kind review :-) Happy Wodar!

Saanut 1/5 tähteä

Avoid, unable to contact once you purchase & they ignore emails.

Still waiting to be contacted regarding my issues on my brand new tap! Even though they asked for contact details 2 days ago. My husband emailed 60 hours ago & he is also waiting for a reply.
Misleading company as there isn’t a contact number to call once you have purchased. The lady in Sales was rude & unhelpful!

I am unable to reply to your reply. The email address is my husbands I was pointing out that we had both been ignored. To inform people, I filled out a contact form on Monday, which was sent to me with my mobile number & I have still not been replied to to sort out my issue. Also my husbands email has still not been replied to!
*** you had not called me & I have filled out another form that was sent this morning. You have my email so pls email me & I ca provide my husbands email privately!!! Just so everyone knows you have not contacted me to resolve this & your lady who answers the phone in sales is rude & would not take a message or transfer a call. I only left a poor review to honestly inform others of my experience & your even worse customer care.

4. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
wodar.com-logo

Vastaus yritykseltä wodar.com

Hi, you have already left a bad review? We have tried to contact you, we feel it very un-necessary to leave another review when we already requested more details?

Hi Natalie, we have checked our inbox and we have not received an email from this email address. Please email us at hello@wodar.com so we can resolve any issues for you.

What is your husbands email address please? So we can search this?

Hi, thank you for your response, we were dealing with your request on live chat, we had over 30 messages back and forth. We simply requested that you dropped us an email so that we could confirm your warranty. We still havent received this. All warranty details are available on the link below.

https://www.wodar.com/apps/warranty/registrants/new

Saanut 5/5 tähteä

First class customer service

I’m so impressed with Wodar and the level of customer care I received. When I had an issue with my kitchen tap, Jonny couldn’t have been more helpful. He was friendly, responsive, and genuinely committed to putting things right.
The replacement tap was arranged quickly and without any hassle, and the whole experience left me feeling really well looked after. It’s rare to find a company that treats customers this thoughtfully, and I’m genuinely grateful for how smoothly everything was handled.
A huge thank you to Jonny and the team at Wodar — you turned a stressful situation into a really positive one.

30. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
wodar.com-logo

Vastaus yritykseltä wodar.com

Thank you for your kind review! I wish all customers were as kind as you and appreciated our efforts :-)

Saanut 5/5 tähteä

Amazing service and products

Amazing service and products! Products are beautifully crafted and of superior quality. Service was second to none - refreshing to have such an easy exchange process after we ordered the wrong product. Thank you for delivering such a great service!

30. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
wodar.com-logo

Vastaus yritykseltä wodar.com

Thank you for your kind review! :-) Happy Wodar!

Saanut 5/5 tähteä

Amazing service from Wodar

Amazing service from Wodar, the tap is very high quality, in fact for the cost of this how water tap, and the high quality of the tap itself, I am sure it would cost more, for just a normal tap from a kitchen showroom without the functionality of these taps.

29. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
wodar.com-logo

Vastaus yritykseltä wodar.com

Hi Steve, thank you so much for your kind review, this means alot to us! Happy Wodar!

Saanut 4/5 tähteä

This brand provided an amazing…

This brand provided an amazing experience. The products are beautiful. I purchased the 4-in-1 tap featuring a dark brass finish and a sturdy brass spout. Absolutely breathtaking! Initially, I believed a brushed brass tap was necessary to complement handles from a different brand, so I overlooked the dark brass choice. Later, I realized the dark brass would be a superior match and reordered! Kudos to Jonny for his fantastic customer support!

25. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
wodar.com-logo

Vastaus yritykseltä wodar.com

Hi Valerie, thank you for your kind review! But you missed a star off ;-) Happy Wodar...

Saanut 5/5 tähteä

Excellent Customer Service

I ordered a ProFlex tap and boiler system in mid December and after a couple of weeks I contacted the company to ask when my order would be delivered. They apologised for the delay and offered me a free extra filter. The order was delivered a week later. After the fitting of the tap I had a few operational queries which Jonny in Customer service answered very efficiently for me. I am very happy with the product and the level of service.

16. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
wodar.com-logo

Vastaus yritykseltä wodar.com

Thank you for your kind review Karen! Happy Wodar! :-)

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin