Wheat Arvostelua 

382
•
TrustScore 3/5 tähteä

2,8

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 3/5 tähteä

Vi er glade for kvaliteten på *wheat, og manglede et par termobukser. Jeg bestiller gummistøvler samtidig, fordi jeg alligevel er inde og bestille på siden. Der går et par dage, og så får jeg besked o... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Utrolig treg levering. Pakken har ligget i Danmark uten å bli sendt videre i 2 uker. Nettbutikken tilbyr kun 15% rabatt på neste kjøp som plaster på såret, men dette har i praksis ingen verdi ettersom... Näytä lisää

Saanut 3/5 tähteä

Ware bestellt, bekommen. Leider zu groß und retourniert auf eigene Kosten. Ware wurde beim Händler nicht angenommen und an mich zurück geschickt. Die angegebene Email als Kontakt ist ungültig, sodass... Näytä lisää

Saanut 3/5 tähteä

Får bekræftelse på retur, hvor returbeløb minimalt ikke stemmer, så irriterende at skulle bruge tid på. Kundeservice har ret begrænset åbningstid, 10-14, hvilket så alligevel ikke stemmer, for kl 12.1... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Lastenvaateliike

Yrityksen kirjoittama

Wheat er et dansk børnetøjsbrand med klassisk dansk design. Vi fokuserer på komfort, bevægelsesfrihed og design til fornuftige priser. Wheat blev grundlagt i 2002 af Charlotte & Peter Galsgaard. Hvert design er tilpasset børns præmisser. Justerbar elastik, tilpas vidde og naturlige materialer er med til at sikre hvert barns bevægelsesfrihed. Ved at gå med Wheat tager vores børn del i den skandinaviske livsstil, der vægter kvalitet og komfort. Designets stærke identitet har sammen med Charlottes tætte kontakt til både produktion og salg ført til en velorganiseret succesfuld organisation, der vokser støt sæson for sæson.


Yhteystiedot

2,8

Keskitasoinen

TrustScore 3/5 tähteä

382 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 92 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 kuukauden sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,8

Kaikki arvostelut

(382)

26 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Lækre varer og lynhurtig levering

Jeg bestilte det lækreste børnetøj, som ankom med DAO dagen efter. WHEAT får min varmeste anbefaling.

21. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wheat-logo

Vastaus yritykseltä Wheat

Hej Helene,

Tusind tak for din feedback! Det glæder os virkelig når pakkerne kommer hurtigt frem og bringer glæde.

Tak for din ordre og vi glæder os til at se dig igen!

De bedste hilsner,
Emilie // Team Wheat

Saanut 1/5 tähteä

I still have not received my order.

I still have not received my order.

#9638. 1 December 2025

Please can you look into it for me?

1. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wheat-logo

Vastaus yritykseltä Wheat

Dear Helen,

Thank you for your feedback. The delivery time was certainly not satisfactory, and this has been reported to GLS.

As soon as we were made aware of the issue, we handled it promptly and have issued a full refund, as the parcel was unfortunately lost in transit.

Thank you for your order and we hope to see you again.

Best wishes,
Emilie // Team Wheat

Saanut 1/5 tähteä

Kundeservice findes kun i AI form

Bestilte en vare d. 28/11-2025. Fik ordrenummer og kunne tracke varen. Jeg har nu 14 dage efter ikke modtaget varen og ifølge track og trace, så er varen ikke leveret til GLS endnu. Ringede til Wheat en hverdag kl 13. det var uden for åbningstider, men disse åbningstider kan ikke findes nogen steder. Så skrev jeg mail, som AI generede et svar om at ordren var hos GLS, og gav et link til det track og trace som stadig informerer om at pakken ikke er leveret. Så ringede jeg til GLS, der kunne give samme info som track og trace: Der er lavet en label, men den fysiske vare er ikke leveret til GLS... Dårlig kundeservice, som reelt ikke er eksisterende, og derfor går der sikkert en krig og en sommer før nogen finder ordren, hvis den overhovedet er på lager. gad vide om jeg bare han sponsoreret denne uges frokost hos wheat.

12. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wheat-logo

Vastaus yritykseltä Wheat

Kære Jesper,

Tak for din anmeldelse. Vi er kede af at høre, at din oplevelse har været så frustrerende.

I perioden op til jul oplevede GLS desværre ekstraordinært lange svartider og leveringstider. Det medførte, at flere ordrer stod stille i track & trace-systemet, selvom de var afsendt fra os. Vi er helt enige i, at leveringstiden i dit tilfælde var langt fra tilfredsstillende, og dette er blevet videregivet direkte til GLS.

Vi beklager også, hvis vores tilgængelighed og det automatiske mailsvar har givet indtryk af manglende kundeservice. Det har ikke været intentionen, og vi forstår fuldt ud din frustration over situationen.

Tak fordi du gjorde os opmærksomme på sagen. Vi tager din feedback alvorligt og bruger den til at forbedre både vores kommunikation og samarbejdet med vores fragtpartner.

Tak for din ordre og vi håber at se dig igen!

De bedste hilsner,
Emilie // Team Wheat

Saanut 1/5 tähteä

Non réception commande

Deux articles achetés le 10/11/25.
Non reçus à ce jour . Problème au niveau transport DHL.
Malgré de nombreuses relances , on me répète la même chose … nous lançons des recherches …
Impossible d’obtenir un remboursement.
En attendant j ai du racheter sur un autre site des articles similaires .
Service après vente incompétent
Site à fuir …

10. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wheat-logo

Vastaus yritykseltä Wheat

Hello Marina,

We’re very sorry for the inconvenience you experienced. We can confirm that your case has now been processed and the full refund has been issued.

As part of our standard procedure, we first investigate the issue with the carrier before issuing a refund, but we understand that this took longer than it should have. We apologise for the delay and for the frustration it caused; especially since you had to purchase the items elsewhere.

Thank you for your patience, and please feel free to contact us if you need anything further.

Best regards,
Emilie // Team Wheat

Saanut 1/5 tähteä

Order no 9485 placed 24/11 and not yet…

Order no 9485 placed 24/11 and not yet received

22. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wheat-logo

Vastaus yritykseltä Wheat

Hello,

Thank you for your review. Your order (no. 9485) was shipped on 25/11, and our delivery time is 6–10 business days from dispatch. According to the tracking information, the parcel was delivered last Thursday; just three days after my colleague informed you that it would arrive within the next few days.

We’re glad to see it has now been delivered, but please feel free to contact us if there is anything else we can help with.

Best regards,
Emilie // Team Wheat

Saanut 5/5 tähteä

High quality and well cut

I purchased the James cords - I debated it as you can obviously buy cheaper versions . But these are high quality, and cut so beautifully. They are large fitting but they sit really well even when rolled in the legs - super cute with the wide leg on my toddler

30. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wheat-logo

Vastaus yritykseltä Wheat

Thank you so much for your very nice review! We are so happy that you love the quality and the fit of the pants you bought.

We really appreciate your support!

Best,
Emilie // Team Wheat

Saanut 2/5 tähteä

Schuh fällt trotz Empfehlung nicht…

Schuh fällt trotz Empfehlung nicht kleiner aus.
Ich habe einen Kinderschuh nach Empfehlung eine Nummer kleiner bestellt. Der Schuh ist nun aber zu klein und die Transport- und Retourekosten werden nicht übernommen.
Die Schuhe werden in China produziert- trotzdem sind sie hochpreisig und augenscheinlich nicht genormt.

31. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wheat-logo

Vastaus yritykseltä Wheat

Vielen Dank für Ihre Bewertung!

Wir können leider nicht sehen, dass Sie sich bezüglich der Größenempfehlung oder einer möglichen Übernahme der Rücksendekosten an uns gewandt haben. Auf der Produktseite ist angegeben, dass der Schuh tendenziell etwas größer ausfällt.

Wir bemühen uns stets, so transparent wie möglich zu sein, auch in Bezug auf die Produktionsstandorte unserer Produkte. Trotz der Herstellung in China legen wir großen Wert auf hohe Qualität und faire Produktionsbedingungen.

Wir würden uns freuen, wenn Sie sich direkt mit unserem Kundenservice in Verbindung setzen, damit wir gemeinsam eine Lösung finden können.

Saanut 2/5 tähteä

Virkelig dårlig kundeservice

Virkelig dårlig kundeservice. Man skal virkelig overveje om det er det værd at købe noget fra denne hjemmeside.

Jeg havde købt en ordre på tre varer, hvilket gav mig gratis fragt. En af de tre varer var udsolgt. Jeg ville derfor gerne bestille en anden varer i stedet for men ikke betale for fragten da jeg bestilte tingene sammen for at få fri fragt. Men de kan ikke give mig fri fragt eller sende en anden varer i stedet. Jeg kan sende alt retur og købe det igen som eneste mulighed. Virkelig dårlig service.

15. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wheat-logo

Vastaus yritykseltä Wheat

Hej Mette,

Tak for din anmeldelse. Vi er kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse.
Vi kan se, at du først fik svar fra vores AI, som desværre ikke kunne tilbyde gratis fragt i den situation. Kort efter blev du dog kontaktet af en medarbejder, som tilbød dig gratis fragt på en ny ordre.

Vi beklager forvirringen og den ulejlighed, det måtte have givet. Vi arbejder løbende på at forbedre vores system, så sådanne misforståelser undgås fremover.

Venlig hilsen,
Emilie // Team Wheat

Saanut 1/5 tähteä

I’m very disappointed with this brand

I’m very disappointed with this brand! I placed an order on September 8th and still haven’t received it!!! It’s been almost a month! I’ve written to them by email and on Instagram three times! There’s no response at all — this company seems like a scam judging by my experience and what I’ve read from others. The customer service is terrible. I DEFINITELY DO NOT RECOMMEND ORDERING FROM THIS COMPANY.

4. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wheat-logo

Vastaus yritykseltä Wheat

Hi Natalia,
We’re truly sorry to hear about your experience – this is not the level of service we aim to provide. Unfortunately, we’ve had some delivery challenges to the UK, which have caused delays for certain orders.

We completely understand your frustration and would love to help resolve this as quickly as possible. I've contacted you directly with a solution.

Thank you for your patience, and again, our sincere apologies for the inconvenience.

Best regards,
Emilie // Team Wheat

Saanut 5/5 tähteä

Order arrived

Order arrived! Great quality, worth the wait!

With one week delay, my order arrived today. Instead, GLS is not a very good carrier, but from what I found , when you are checking on their website the status of the order, when you see arrived in the UK, since that moment you need to track the parcel on ParcelForce website / Royal Mail.

The products are very good quality, worth the wait at the end to be honest. And Emilie treat my case with respect and kindness, offering a 40% reduction which was immediately in my account.

Instead, it is a problem with the carrier but from what I can see , Wheat is trying to do their best to solve the issues!

Thank you for these lovely shoes.

22. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wheat-logo

Vastaus yritykseltä Wheat

Hi Maria,

Thank you so much for your kind words! We’re glad to hear your order arrived safely and that you’re happy with the quality.

We really appreciate your patience with the delay and your understanding regarding the carrier!!

Thanks again for choosing Wheat — we hope you enjoy your new shoes.

Best regards,
Emilie // Team Wheat

Saanut 1/5 tähteä

Taken my money, no items received

It’s been 2 months since I placed a large online order and I haven’t received it. Customer services are ignoring me - at a loss. Really wouldn’t recommend.

18. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wheat-logo

Vastaus yritykseltä Wheat

Dear AA,
We are truly sorry to hear about your experience, and we want to start by offering our sincere apologies for the long delay with your parcel.
Unfortunately, we have faced challenges with our couriers, which led to longer delivery times than expected.

We understand how frustrating this has been, and we are already taking concrete steps to resolve these issues and improve the reliability of our deliveries going forward.

Please contact us at webshop@wheat.co.uk and we will find a solution for you!

Thank you for sharing your experience – your feedback helps us improve.

Best regards,
Emilie // Team Wheat

Saanut 1/5 tähteä

Terrible customer service and delivery times

I ordered many expensive items on 3rd September and it is now 18th September and none of my parcels have arrived.

I have emailed customer service three times and am yet to get an updated timeline or response on the items. Very disappointing customer service and would not recommend.

18. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wheat-logo

Vastaus yritykseltä Wheat

Dear Sarah,
We are truly sorry to hear about your experience, and we want to start by offering our sincere apologies for the long delay with your parcel.
Unfortunately, we have faced challenges with our couriers, which led to longer delivery times than expected.

We understand how frustrating this has been, and we are already taking concrete steps to resolve these issues and improve the reliability of our deliveries going forward.

Thank you for sharing your experience – your feedback helps us improve.

Best regards,
Emilie // Team Wheat

Saanut 1/5 tähteä

Ekstremt treg levering i post…jeg ser…

Ekstremt treg levering i post…jeg ser på sporing at pakken har vært liggende i Danmark nesten i to uker nå.. har bestilt pakke til Norge.
Kommer ikke to å handle der igjen

18. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wheat-logo

Vastaus yritykseltä Wheat

Kære Kaja,

Vi er virkelig kede af at høre om din oplevelse, og vi vil gerne starte med at undskylde for den lange forsinkelse med din pakke.
Desværre har vi oplevet udfordringer med vores kurerer, hvilket har ført til længere leveringstider end forventet.

Vi forstår, hvor frustrerende dette har været, og vi er allerede i gang med at tage kigge på vores interne processer for at løse problemerne og forbedre vores leveringer fremover.

Kontakt os venligst på webshop@wheat.no, så finder vi en løsning for dig.

Tak fordi du deler din oplevelse – din feedback hjælper os med at blive bedre.

De bedste hilsner,
Emilie // Team Wheat

Saanut 1/5 tähteä

Long Delivery

Site says "Dispatches every Monday, Wednesday & Friday. So orders will be sent on one of those days, depending on which comes next after your order.". I ordered 7 days ago, my order hasn't been dispatched yet. their phone number doesnt work

16. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wheat-logo

Vastaus yritykseltä Wheat

Dear Clemence,

We are truly sorry to hear about your experience, and we want to start by offering our sincere apologies for the long delay with your parcel.
Unfortunately, we have faced challenges with our couriers, which led to longer delivery times than expected.

We understand how frustrating this has been, and we are already taking concrete steps to resolve these issues and improve the reliability of our deliveries going forward.

Please contact us at webshop@wheat.co.uk and we will find a solution for you!

Thank you for sharing your experience – your feedback helps us improve.

Best regards,
Emilie // Team Wheat

Saanut 2/5 tähteä

Pas de nouvelle de ma commande

Commande passée le 28 août, nous sommes le 10 septembre et je n’ai aucune nouvelle de celle-ci. J’ai écrit au service client et je n’ai aucune réponse quant à où se trouve ma commande.

28. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wheat-logo

Vastaus yritykseltä Wheat

Hi Emilie,
Thank you for your message, and we’re very sorry for the inconvenience you experienced with your order. We completely understand your frustration about not receiving any updates earlier.

We’ve been in contact regarding your order, and we can confirm that a full refund was issued to you on September 26.

We truly apologize for the delay and any confusion caused, and we appreciate your patience and understanding throughout the process.

Kind regards,
Emilie // Team Wheat

Saanut 1/5 tähteä

Sehr schlechte Erfahrungen

Sehr schlechte Erfahrungen, Kundenservice reagiert überhaupt nicht auf Anfragen und es muss bei Retoure sehr hohe Versandkosten gezahlt werden! Nicht bestellen!

3. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wheat-logo

Vastaus yritykseltä Wheat

Liebe Annalena,
es tut uns sehr leid zu hören, dass Sie mit unserem Kundenservice und dem Rücksendeprozess unzufrieden waren. Wir möchten uns dafür aufrichtig entschuldigen.

Unser Kundenservice sollte selbstverständlich zeitnah auf Anfragen reagieren – wir bedauern sehr, dass dies in Ihrem Fall nicht so war. Bezüglich der Rücksendekosten möchten wir darauf hinweisen, dass diese transparent in unseren Rückgabebedingungen aufgeführt sind. Wir verstehen jedoch, dass dies ärgerlich sein kann.

Bitte kontaktieren Sie uns direkt unter webshop@wheat.de, damit wir Ihr Anliegen persönlich klären können. Sie dürfen uns auch gerne direkt unter +4545200220 anrufen.

Freundliche Grüße
Emilie / Team Wheat

Saanut 1/5 tähteä

This is the most disgusting part

This is the most disgusting part — when a seemingly high-quality children’s clothing brand treats its customers so poorly. I placed an order and immediately decided to cancel it. It hadn’t even been processed yet. I wrote five emails to customer support, chatted with both their AI assistant and supposedly a real person, and yet they still couldn’t cancel the order, blaming it on their “warehouse system.”

Honestly, as a customer expecting basic client-oriented service, I don’t care that they’ve built such an unreliable system — one that forces me to spend money on shipping and returns for something I tried to cancel right away.

I WOULD NOT RECOMMEND ORDERING FROM THEM TO ANYONE if there’s even the slightest chance you might need to cancel. I regret not reading the reviews here earlier — I would’ve never used their services. Because yes, everything people say about the delivery issues and complete lack of empathy in customer support is absolutely true.

I will try to spread the word about this experience on Instagram to a wider audience, on Reddit, and on Google.

18. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wheat-logo

Vastaus yritykseltä Wheat

Hello,
we are truly sorry to read about your disappointing experience and the frustration it has caused you. This is not the feeling we want our customers to be left with.

We understand your concern regarding the cancellation of your order. As mentioned in our terms and conditions, and also shown in the order summary, our logistics are handled by an external automated warehouse. This means that once an order is placed, it is immediately processed in their system and unfortunately cannot be cancelled afterwards. We realize this may feel inconvenient, especially when the order has just been placed, and we sincerely apologize that this was not aligned with your expectations.

We will, however, gladly support you with the return process and make sure it is handled as smoothly as possible if you contact us on webshop@wheat.eu.

Best regards,
Emilie / Team Wheat

Saanut 1/5 tähteä

Ehrlicherweise bin ich sehr enttäuscht…

Ehrlicherweise bin ich sehr enttäuscht von der Qualität aber auch vom Kundenservice. Ich habe eine befleckte Short erhalten (stark sichtbar in rot) und ich musste trotzdem den rückversand hierfür zahlen. FÜR eine REKLAMATION?! Das war das letzte Mal dass ich dort bestellt habe

27. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wheat-logo

Vastaus yritykseltä Wheat

Liebe Merve,
es tut uns sehr leid zu hören, dass Sie eine befleckte Shorts erhalten haben und Ihre Erfahrung mit unserem Kundenservice enttäuschend war. Das entspricht selbstverständlich nicht unserem Qualitäts- und Serviceanspruch.

Eine Reklamation sollte für Sie selbstverständlich kostenfrei und unkompliziert sein. Bitte entschuldigen Sie die entstandenen Unannehmlichkeiten. Wir möchten das gerne schnellstmöglich für Sie in Ordnung bringen. Kontaktieren Sie uns bitte direkt unter webshop@wheat.de, damit wir Ihnen die Rücksendekosten erstatten können.

Vielen Dank, dass Sie uns auf dieses Problem aufmerksam gemacht haben – nur so können wir unseren Service verbessern.

Freundliche Grüße
Emilie / Team Wheat

Saanut 1/5 tähteä

Very expensive return policy

The .eu webpage and sending to all EU countries is misleading, because you have to return to Denmarkt which is extremely expensive. Customer service is not willing to give any help. I wanted to return a few items, but with this cost I will return it all. So disappointing.

31. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wheat-logo

Vastaus yritykseltä Wheat

Dear Git,
Thank you for your review.

We’re sorry to hear that you're disappointed with the return process. We completely understand that international returns can be costly, and it’s certainly not the experience we want for our customers.

However, we would like to clarify that it is clearly stated on our website, as well as in our terms and conditions, that we ship from Denmark and that any returns must be sent back to Denmark. At this time, we unfortunately do not have the option to provide prepaid return labels for all customers.

We’ve been in contact with you via email and have done our best to assist within the limits of what we can offer. We're truly sorry we couldn’t meet your expectations this time, and we genuinely appreciate your feedback. It helps us work toward a better experience for all customers.

Best regards,
Emilie // Team Wheat

Saanut 5/5 tähteä

Jeg er tosset med wheat

Jeg er tosset med wheat, det er mit absolutte yndlings mærke 🌸
Lidt lang leveringstid nogen gange, men jeg synes også de varsler når der er dette.
Er vild med de laver nogle ens print til både drenge og piger 🌸
Har aldrig oplevet dårlig kvalitet.

2. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin