Sheena's Boutique Arvostelua 

1 724
•
TrustScore 5/5 tähteä

4,8

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Great store with lovely helpful staff. Sheena kindly took time to advise regarding building an outfit around an existing piece I owned. Lots of great pieces in store and online.

Saanut 5/5 tähteä

Amazing staff , Breda and her colleague were so helpful and friendly , it was a very pleasant and homely atmosphere, There was just just the correct balance of assistance versus time for oneself... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Fabulous shop ! Was delighted to visit it in person . Met the stunning Suzanne who was very helpful . Bought 2 shirts which I love - great quality and fantastic colours . Will definitely visit again w... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Very helpful staff , who listened and then provided suggestions, were never pushy and seemed genuinely interested in helping me find what I wanted. After looking for a wedding guest dress in many st... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Naistenvaateliike
  2. ja myös
  3. Asusteet
  4. Pluskoon vaatekauppa

Yrityksen kirjoittama

With close to 50 years of fashion retailing experience, Sheena's boutique has blossomed into one of the most loved, stylish and influential boutiques. Driven by a passion that has never ceased, Sheena's distinctive yet individual style combined with her savvy business acumen has propelled her into a fashion treasure amongst today's world. Great fashion is at the heart of everything we love. https://sheenasboutique.ie/collections/latest We adore the creativity, empowerment and fun that fashion can bring to the world. This is evident in our power house collections most notably Joseph Ribkoff, Camelot, Vilagallo, GoaGoa,Pia Michi, Eva Kayan, Molly Bracken, Summum,Jane Lushka, Mos Mosh, Traffic People and many more. We at Sheena's offer a unique and personal shopping experience where our relaxed atmosphere and warm welcome invites our customers in where we can build a fashion identity together. Call to See Us When in Cork, we’d love to see you. - Sheena.


Yhteystiedot

4,8

Erinomainen

TrustScore 5/5 tähteä

2 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 92 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,8

Kaikki arvostelut

(1 724)

280 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

The jacket I bought Vilagallo was 25€…

The jacket I bought Vilagallo was 25€ more in your boutique than another well known boutique I buy from. This is too much of a price hike. The only reason I bought it is the other boutique didn’t have my size and I think it’s awful charging 7€ on a jacket that cost 330€ (25€) over priced from another boutique who deliver free around Ireland if purchase is over 100€. I buy a lot on line from boutiques around Ireland who sell the brands I like and I never pay postage unless I’m returning and of course I absorb that cost. I think it’s disgraceful to charge 25€ I accept a few quid difference between boutiques but not this much and charging for delivery is scandalous. Posted to me Wednesday through a post still haven’t received it and it’s Saturday. All other boutiques I buy from do courier and it’s always here day after it’s posted by the boutique. Will only be buying from here if I’m stuck and can’t get an item elsewhere. It’s not the first time if I’m looking for a size that I see in your website it’s always dearer than any others.

18. helmikuuta 2026
Sheena's Boutique-logo

Vastaus yritykseltä Sheena's Boutique

We are very disappointed to read your review and would like to clarify a number of points.

Firstly, we have not, nor have we ever, overcharged for any of our products. All of our garments are sold strictly at the Recommended Retail Price (RRP) as set and advised by the brands we stock. The Vilagallo jacket you refer to is available on the official Vilagallo website at the exact same price as it was sold in Sheena’s Boutique.

The price difference you mention relates to another retailer choosing to discount below RRP. While that is their decision, it is not reflective of overpricing on our part. We will be alerting Vilagallo to this, as significant undercutting can damage brand positioning and impacts independent retailers who adhere to agreed pricing structures. We are confident pricing will be brought into alignment across stockists.

Regarding delivery charges, our postage fees are in line with many retailers across Ireland. We charge only what it costs us to send parcels — we do not profit from shipping. In addition, unlike many retailers, we do not charge customers for bags or additional packaging.

In relation to delivery times, once an item is dispatched, delivery timelines are dependent on the postal service provider. We always aim to dispatch orders promptly and provide tracking where applicable.

We work extremely hard to deliver a positive in-store and online experience and value all of our customers. As outlined in our previous email, we are always here to support and assist in any way possible and would have welcomed the opportunity to address your concerns directly.

Kind regards,
Sheena’s Boutique

Saanut 5/5 tähteä

First 'Online' Purchasing Experience

This is my first 'Online' purchasing experience with Sheena's Boutique, Cork. The website is very informative and quite helpful. I received two beautiful purchases in excellent condition. Thank you, Sheena's Boutique.

9. helmikuuta 2026
Saanut 5/5 tähteä

This store delivers!

This store delivers! Its as simple as that. Not my first online order. Prompt, excellence in packaging and the clothing always pristine. Easy returns clearly labelled and well recieved.
Keep up the good work Sheena's Boutique. You are appreciated!

8. helmikuuta 2026
Saanut 2/5 tähteä

Advertised as XL

Advertised as XL, but arrived as size 42. This does not match standard sizing. Disappointed and returning.

2. helmikuuta 2026
Sheena's Boutique-logo

Vastaus yritykseltä Sheena's Boutique

Here’s a friendly, professional response you can post publicly that acknowledges her feelings while calmly explaining the sizing:

Hi Brid,

Thank you so much for your feedback, and we’re really sorry to hear you were disappointed.

We completely understand how frustrating sizing can be. For EsQualo, their size guide runs from 34 (XS) up to 42 (XL), so the size 42 you received is classed by the brand as an XL. That said, we know that sizing can vary between brands and styles, and it doesn’t always feel consistent.

If you’d like, we’d be more than happy to help you with an exchange or return to make sure you get something you feel great in. Please feel free to contact us directly and we’ll look after it for you.

Thanks again for bringing this to our attention 💛

We look forward to welcoming you again in the future. XXX

Saanut 1/5 tähteä

No commmunication

Still haven't received my order ,sent emails to which no one replied

3. tammikuuta 2026
Sheena's Boutique-logo

Vastaus yritykseltä Sheena's Boutique

Thank you for your review, and I’m really sorry to hear your order hasn’t arrived yet — I completely understand how frustrating that is.

Your order was placed on Saturday 3rd January and was collected by An Post on the next working day, Monday 5th January. Unfortunately, An Post have advised there are delays in the mail centre due to high volumes, which has affected delivery times.

As soon as we received this review, we contacted you immediately by email and began investigating the tracking with An Post. As a goodwill gesture, we have also waived/refunded your delivery fee. Please know this is the first time we have been made aware of any issue. We take all feedback very seriously. It helps us learn and grow as a team.

We look forward to looking after you again in the future.

Regards,
Miriam XXX

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin