Noisestopsystems Arvostelua 

28
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,7

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 4/5 tähteä

Hi , I had been for years contemplating getting a full kit for my defender from Noisekillers . I finally purchased it . We are so very happy with the comfort it offers to drifting our 2005 TDI... Näytä lisää

Saanut 4/5 tähteä

Well like another on here with a house C1930 unfortunately the premium direct to wall panels have not worked, am sure they would work on a different type house construction, but unfortunately not my... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I ordered the Noise Stop Acoustic Panels as could consistently hear noisy neighbors through the adjoining wall. Noise stop systems were at a good price point and got the delivery out within the week.... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Awful delivery both times I have had to use this company. Deliveries late and entirely a surprise. Products damaged. Boards edges not great. Promises of calls back were broken in both instances and th... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Rakennustarvikeliike

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

Noisestop Systems provide soundproofing products for walls, floors and ceilings throughout the UK.


Yhteystiedot

3,7

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

28 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,7

Kaikki arvostelut

(28)

1 arvostelu kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 4/5 tähteä

Worked out fine for me!

First time I have left a review on Trustpilot but I have read reviews here and can't say that I shared the same devastating experience.
Order went in on a Wednesday night and received what I guess was an automated purchase confirmation. Thursday and Friday passed with nothing in the way of communication-started to worry and checked Trustpilot reviews (worrying was amplified).
Monday morning, called Noisestop Systems and spoke with staff member (possibly owner). Established that order was waiting on one part of the order, order should be with me on Wed/Thurs.
Rang on Thurs late afternoon and asked for update, same person at Noisestop Systems end said it could arrive late Thurs or Friday.
Order arrived Friday and was all correct and what looks to be good quality materials. The delivery company did not communicate anything until outside the house which for some people could be very problematic, I was luckily in the vicinity!
I have rated four stars as I really think they could improve on their communications and I believe a lot of their problems with customers is derived from the delivery side issues

My order number was 18412.

7. kesäkuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Noisestopsystems-logo

Vastaus yritykseltä Noisestopsystems

Thanks for your review. As we use a third party carrier or our deliveries sometimes lines of communication are not always followed through. We have now up dated our delivery procedures to include contacting customers that place orders online within 24 hours to arrange a suitable delivery date.

Kind regards

Mike

Saanut 3/5 tähteä

Delivered, but experience could be better

delivered, but communication could be better: had to chase myself.

Order #18374

28. toukokuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Noisestopsystems-logo

Vastaus yritykseltä Noisestopsystems

Thanks for your review o our service. We are sorry you feel you had to chase your order, our staff will be reminded o keeping customers up to date with the progress of orders.

Saanut 1/5 tähteä

charge vat but wont issue vat invoices…

charge vat but wont issue vat invoices despite repeated requests over a 5 m4 month period.

29. elokuuta 2018
Oma-aloitteinen arvostelu
Noisestopsystems-logo

Vastaus yritykseltä Noisestopsystems

We have discussed your concern over the documents produced once an order has been placed. We are told by our accountants that the online order confirmation is sufficient to use as a VAT receipt. We always want to ensure everything is done in accordance with rules and regulations. We will be updating admin procedures to stay within guidelines should the need arise.

Saanut 2/5 tähteä

Avoid

Avoid. They promised delivery on 29th November and I am still awaiting the items on 29th December. 10 emails and phone calls brought only one return call. Even speaking to the Managing Director was of no use; he promised someone would get back to me that day with the courier details and pallet number FOR ME TO CHASE THEIR COURIER; they did not call back of course. Avoid.

29. joulukuuta 2017
Oma-aloitteinen arvostelu
Noisestopsystems-logo

Vastaus yritykseltä Noisestopsystems

Under new ownership since April 2018. Unfortunately we are not able to comment on this review.
We have notified Trust pilot that these reviews do not reflect the company under the new ownership. A copy of trust pilots response is below.

Rhea (Trustpilot)

Oct 2, 12:40 CEST

Hi Mike,

Thanks for your email.

While we can appreciate your position, if we were to accommodate your request to delete your pre-existing reviews, we’d be censoring the voice of the consumer. This would contradict our core value of transparency, the foundation of our company and the very reasons why Trustpilot was created. To take this further, just because you've taken over the domain, this does not mean that the reviewers who have posted before this have now had invalid experiences.

Saanut 1/5 tähteä

A dodgy company and website

This company is run by a professional thief. 3 months ago, I have placed an order with them totalling to almost £900, but I have changed my mind and cancelled it only a couple of hours later. I was then reassured that I will receive a refund once cleared funds would have been received. A couple of weeks later, still no refund and was told that they will issue it asap, but I haven't seen it to this date. I have phoned, emailed and written them letter quite a few times by now to ask for my money back, but with no success. I'm in shock and cannot believe that Trading Standards are allowing these people to run a dodgy business and steal people's money to their liking. My advice is to steer clear from this website & company at all cost.

11. lokakuuta 2017
Oma-aloitteinen arvostelu
Noisestopsystems-logo

Vastaus yritykseltä Noisestopsystems

Under new ownership since April 2018. Unfortunately we are not able to comment on this review.

We have notified Trust pilot that these reviews do not reflect the company under the new ownership. A copy of trust pilots response is below.

Rhea (Trustpilot)

Oct 2, 12:40 CEST

Hi Mike,

Thanks for your email.

While we can appreciate your position, if we were to accommodate your request to delete your pre-existing reviews, we’d be censoring the voice of the consumer. This would contradict our core value of transparency, the foundation of our company and the very reasons why Trustpilot was created. To take this further, just because you've taken over the domain, this does not mean that the reviewers who have posted before this have now had invalid experiences.

Saanut 1/5 tähteä

Awful both times

Awful delivery both times I have had to use this company. Deliveries late and entirely a surprise. Products damaged. Boards edges not great. Promises of calls back were broken in both instances and the products arrived separately both times and over a week late. No notification of delivery. Staff ineffective. Plenty of alternative companies do similar products. I feel a fool for giving them a second go.

10. lokakuuta 2017
Oma-aloitteinen arvostelu
Noisestopsystems-logo

Vastaus yritykseltä Noisestopsystems

Under new ownership since April 2018. Unfortunately we are not able to comment on this review.

We have notified Trust pilot that these reviews do not reflect the company under the new ownership. A copy of trust pilots response is below.

Rhea (Trustpilot)

Oct 2, 12:40 CEST

Hi Mike,

Thanks for your email.

While we can appreciate your position, if we were to accommodate your request to delete your pre-existing reviews, we’d be censoring the voice of the consumer. This would contradict our core value of transparency, the foundation of our company and the very reasons why Trustpilot was created. To take this further, just because you've taken over the domain, this does not mean that the reviewers who have posted before this have now had invalid experiences.

Saanut 3/5 tähteä

Decent work but very slow

I had them install some soundproofing for me, to correct inadequate soundproofing for a party wall. Their quote was competitive, and the main part of the work was quickly and competently carried out (as far as I can tell; at least the noise problems have been significantly lessened).

However, there were some issues with the finishing: we had a non-standard coving, which they hadn't realised in advance would be an issue, and the quality of work on the skirting boards was inadequate. It took five weeks to get these issues resolved!

So in the end I'm satisfied with the work, but I wouldn't use them again. It's been grim having the living room in a state for this long.

4. maaliskuuta 2016
Oma-aloitteinen arvostelu
Noisestopsystems-logo

Vastaus yritykseltä Noisestopsystems

Under new ownership since April 2018. Unfortunately we are not able to comment on this review.

Saanut 1/5 tähteä

Very dissapointed...

I am sorry to say I am currently experiencing terrible service from this company. I ordered a number of their NSSW1 wall panels which arrived damaged round the edges and the rubber backing peeling off and damaged in several places. The manager [name removed] said I was 'trying it on'. Having spent in excess of £4000 on materials in the last week alone and only finding fault with his boards which were £300 ish this does not make a lot of sense. The product's were not fit for purpose - they blamed the courier company, but the adhesive used for product clearly wasn't doing its job which suggests either workmanship or materials? Lead time on products is over a week as well so slow delivery. Anyway this experience has cost me a lot of time and is still not sorted out... Please please save yourself a lot of hassle.

27. kesäkuuta 2013
Oma-aloitteinen arvostelu
Noisestopsystems-logo

Vastaus yritykseltä Noisestopsystems

Under new ownership since April 2018. Unfortunately we are not able to comment on this review.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin