Minulla on huonoja kokemuksia Kämpin…
Minulla on huonoja kokemuksia Kämpin Filippa K-mnyymälästä. Erityisesti yhden miesmyyjän kanssa. Hän käyttäytyy tosi huonosti. Hän vain flirttailee muiden naismyyjien kanssa. Hän myös puhuu pahaa muista asiakkaista asiakkaiden kuullen. Hän ei sovi ollenkaan asiakaspalvelutehtäviin. En tarkkaa päivämäärää, mutta tuo mioes (kim kaurala )on siellä aina.








