DAY Birger et Mikkelsen Arvostelua 

146
•
TrustScore 4.5/5 tähteä

4,4

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Fremragende kundeservice af Lotte af 2 omgange. Dit vigtigste fokus var, at jeg fik min bluse til tiden, endda selv om jeg i første gang, bestilte en størrelse der ikke passede. Du forstår virkelig at... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Always an easy purchase online from the other side of the world. Beautiful quality clothes you’ll see nowhere else at reasonable prices, couriered quickly and efficiently. I am very happy with my purc... Näytä lisää

Saanut 4/5 tähteä

bestilte tirsdag aften og havde pakken torsdag morgen, vil dog sige billede og farve i virkeligheden slet ikke passer sammen, tyrkis blå på billedet og mærkelig blå/grøn da jeg fik tasken og pungen,... Näytä lisää

Saanut 3/5 tähteä

Dyr returkostnad, och att man själv behöver skriva ut retursedel. Det är svårt med klädstorlekar så jag behöver prova flera olika storlekar, och när det inte riktigt är beskrivet hur "oversized" plagg... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Naistenvaateliike
  2. ja myös
  3. Asusteet
  4. Vaateliike

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

DAY Birger et Mikkelsen creates versatile fashion that aims at fulfilling the needs of a modern woman and showcase the contemporary aesthetic of the everyday. A Scandinavian lifestyle brand offering feminine and effortless design with ethnic details. We blend opposite ends of the style spectrum. Something romantic with something minimalistic. Unadorned items with embellished accents. Where East meets West with a Scandinavian twist. You’ll find a vast range of versatile styles you can choose as fundamentals and pieces that can take you from day to night without complications.


Yhteystiedot

4,4

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

146 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,4

Kaikki arvostelut

(146)

57 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Downright fraudulent

My daughter bought a bag which we wanted to return two days later.
We had the reciept but were not given our money back. I then called the manager who confirmed that "that's our policy when you buy something in our store. We can give you a voucher". A voucher...
This is fraudulent business policy.
I'll never buy anything ever again at Day by Mikkelsen.

10. helmikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
DAY Birger et Mikkelsen-logo

Vastaus yritykseltä DAY Birger et Mikkelsen

Hi Håvard,
I am sorry about your experience, but we do not sell bags. You may have made your purchase in another webshop.
Best,
Birgitte @DAYBirgeretMikkelsen

Saanut 1/5 tähteä

Despite paying £12.85 to return item

Despite paying £12.85 to return item, and postage tracking receipt saying the goods have been delivered, Day Birger et Mikkelsen Customer Service deny this, hence 5 weeks later still waiting for refund! Apparently there's also an administration cost to return items to add insult to injury!

30. kesäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Terrible. Avoid.

I have returned an item within the allotted time frame, which was also received by them within the allotted time scale for returns (14 days) as I paid extra for tracking. I have sent enumerable emails to the customer services and any other emails available on the contact section of their website. I have directly messaged them on Instagram. I have lost count of the number of phone calls I have made to them - all of which are in vain. Still no refund.
AVOID AVOID AVOID.

7. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Manglende tilbagebetaling efter returnering

Min kæreste havde købt en habitjakke til kr 2.700 i jeres Århus butik slut oktober.
Den da desværre var for stor blev den returneret d 3/11 til jeres lager i Herning efter aftale.
GLS oplyser at pakken er leveret, men
vi har fortsat ikke modtaget pengene og kan ikke komme igennem til kundeservice - hverken på mail eller telefon.
Nu er der snart gået en måned, og vi har fortsat intet hørt.
Pt har I modtaget kr 2.700 samt jakken retur, og vi hører ikke fra jer.

Dette er langt fra en god kundeoplevelse!

30. marraskuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Kundeservice svarer ikke

Jeg har købt en skjorte som desværre viste at have tre grimme syfejl i stoffet. Jeg har desværre først opdaget det efter returretten er udløbet, og har derfor forsøgt at komme i kontakt med deres kundeservice.
Men det er umuligt at komme i kontakt med dem, der er intet svar fra den anden ende.

31. lokakuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Terrible experience never again

Terrible experience. I ordered boots and trousers. The delivery was very slow and communication worse. I returned the boots and even though I got proof of delivery they claimed not to have received them and I am £200+ out of pocket. They hate responding to emails, are extremely unhelpful and rude. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY.

29. syyskuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Fantastisk service

Bestilte en pompom nøglering. Da jeg modtog den, så var farven på nøgleringen blå istedet for lyserød, som der var vist på billedet. Kontaktede kundeservice. Det var en fejl... de havde slet ikke den lyserøde, så billedet var forkert. Men den flinke medarbejder Martin lod mig få deres sample som de havde på kontoret... hvilket vil sige, at jeg alligevel fik en lyserød. Den var tilmed sendt i en lille taske.
Jeg havde bestilt flere ting..pakken kom hurtigt og den nye pakke med den lyserøde nøglering kom også meget hurtigt efter, at jeg havde skrevet til dem. Bestemt ikke sidste gang, at jeg handler der.

8. tammikuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Dårlig service

Jeg lagde en ordre på deres hjemmeside og efter 10 dage var den stadig ikke sendt afsted. Jeg skrev så til dem og fik svar 3 dage efter, hvor de siger der er sket en fejl på filen der skulle sendes til lagret. Da jeg så modtager pakken mangler en af de 3 ting som jeg har bestilt...

8. tammikuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Bestilling gennemført, intet hørt efter 3+ uger

Bestilte for mere end tre uger siden og fik en bekræftelse samt gennemførte betaling. Har intet hørt - heldigvis har de ikke trukket de 3000 jeg bestilte for. Det håber jeg heller ikke de gør! Ifølge hjemmesiden er noget af det jeg bestilte nu udsolgt, så måske det er fordi de ikke havde de bestilte produkter da det kom til stykket? Hvem ved... Har nu bestilt et andet sted.

29. marraskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Dårlig oplevelse med Magasin Aarhus og…

Dårlig oplevelse med Magasin Aarhus og efterfølgende kontoret for Day Birger et Mikkelsen, der endnu ikke har svaret på min henvendelse d. 25. februar 2020.
Her skrev jeg følgende:

D. 3/1 2020 køber jeg vare 5712960653640 i Magasin Aarhus.
Dagen efter købet ser jeg hvide plamager på jakken og tager ind med den. Her får jeg at vide, at plamagerne skyldes den hængt op ad noget kalk i kælderen og at det kan tørres af med fugtig klud. Det kan de ikke.
For tre uger siden går syningen totalt i siden på jakken ved lommen (ca. 15 cm). Fuldstændigt lige snit som om, den aldrig er blevet syet rigtigt sammen og derudover bøvler jeg rigtigt meget med lynlåsen, hvor den skal være fuldstændig lige i millimeter for at kunne køre.
Jeg tager igen ind til Magasin som faktisk er ret omstændigt for mig og beder om en ny jakke, yderligere prisreduktion + reperation eller købet ophævet. Viser det med pletter, lomme syningen samt klager over det med lynlåsen. Ift. låsen får jeg bare at vide, at det er noget de også gør opmærksomme på ved køb. det gjorde de nu ikke ved mig - så havde jeg ikke købt den, da jeg ikke gider bøvle med det og desuden siger det jo netop noget om, at det ikke er helt fedt, når det skal italesættes af sælger.
Sælger vil ikke tilbyde ny jakke og ej ophæve købet, men men modvilligt tale med chefen om reducering af pris . Sælger tager derfor imod jakken og sender den til skrædder, således står jeg uden vinterjakke i februar mdr. en halvanden mdr efter købet af en forholdsvis dyr vinterjakke. Det synes jeg ikke er acceptabelt.
Da jeg modtager jakken har de hverken kigget på pletter eller lynlås, men kun syet. Sælger forklarer, at de ikke kan tilbyde yderliger prisnedsættelse. Jeg synes simpelthen det er ringe, at jeg en halvanden mdr. efter køb skal have den repareret. Jeg synes ikke længere man kan kalde det en ny vare og jeg synes ikke den lever op til forventningerne, når det sker så tidligt,
Jeg er også uforstående overfor sælgers manglende evne eller vilje til at imødekomme mine krav jf. forbrugerloven virker min vare ikke, bestemmer jeg som udgangspunkt selv om jeg vil have den repareret eller byttet. Jeg vil gerne høre jeres svar herpå.

6. maaliskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Virkelig god service i Bruuns Galleri

Købte en kjole i Bruuns Galleri i Aarhus.
Ville gerne have haft et to delt sæt, så de tog kjolen fra og undersøgte muligheden for et sæt. Da sættet ikke kunne skaffes købte jeg kjolen. Jeg skulle bruge kjolen til mit bryllup, så dagen før dampede jeg kjolen, hvilket desværre resulterede i en plet på kjolen. Jeg afleverede kjolen på renseri og gik i Bruuns Galleri for at finde en kjole i reserve, hvis min egen ikke kunne reddes. Ekspedienten dampede reserve kjolen og gav mig den med i en dragtpose. Senere på dagen ringede renseriet at de havde opdaget en fejl på min kjole.
Jeg gik igen forbi Bruuns Galleri, hvor ekspedienten straks anerkendte fejlen på min kjole og gav mig penge retur for den ene kjole. Så dampede hun faktisk igen min kjole, så jeg kunne gå hjem med en flot og ny dampet kjole.
VIRKELIG god service, så jeg kommer helt klart tilbage til Day Birger et Mikkelsen i Bruuns Galleri, hvor jeg også før har handlet.

14. lokakuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

God oplevelse

Var forbi DAY butikken i Frederiksberg centeret, personalet var vildt behjælpelige. Der shopper jeg helt sikkert igen.

3. lokakuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
DAY Birger et Mikkelsen-logo

Vastaus yritykseltä DAY Birger et Mikkelsen

Hvor dejligt at høre! Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden gang :-)

Saanut 1/5 tähteä

Dårlig nedladende service

Vil ikke engang give jer en stjerne !

Jeg havde fået en trøje af min kæreste i gave, som jeg kun nåede at have på nogle få timer, før jeg opdager at stoffet er gået i stykker (et hul). Det kan jo ske at der er en produktionsfejl, fair nok og derfor tager jeg den med det samme af og går op til butikken og forklare situationen. Dette i håb om at få en ny, da den til den høje pris, på ingen måder har levet op til den kvalitet den burde være.

For det første vil de ikke tage den retur, da de kan se den er brugt (ja nogle timer), men derudover anklagede de mig for at lyve, da de mente de kunne se at trøjen var brugt i mere end en dag, og beskyldte mig for at det var min egen skyld, at den var gået i stykker.

Jeg havde virkelig forventet forståelse, men derudover også en meget bedre service !
Alt i alt meget utilfreds og ubehagelig oplevelse.

Lægger aldrig penge i den forretning igen !

10. joulukuuta 2016
Oma-aloitteinen arvostelu
DAY Birger et Mikkelsen-logo

Vastaus yritykseltä DAY Birger et Mikkelsen

Vi er meget kede af den service, du har modtaget. Ring endelig til vores kundeservice på 33898800 en anden gang - så gør vi vores bedste for at gøre oplevelsen bedre for dig :-)

Saanut 2/5 tähteä

Virkelig dårlig service vdr. ødelagt vare

Jeg købte i starten af året en taske fra Day, som efter få måneder gik i stykker. Det kan jo ske, og jeg får en ny - helt fint. Da den nye taske så også går i stykker efter et par måneder, har jeg fået nok! Det kan simpelthen ikke passe. Jeg tager den ind til butikken, og de siger, at jeg enten kan gå op og vælge en ny taske eller få et tilgodebevis. Jeg spurgte flere gange, om jeg kunne få refunderet pengene, men det kunne bestemt ikke lade sig gøre... Jeg synes dette er helt uacceptabelt for en virksomhed, da det er en fejl fra deres side, og jeg selvfølgelig ikke har lyst til at købe en ny taske - eller andre varer - hos Day, når de to andre er gået i stykker efter kort tid... Jeg står nu uden taske, og har ikke råd til en ny, da jeg som nævnt på ingen måde har tænkt mig at købe fra Day... På ingen måde ordentlig service fra deres side!

1. syyskuuta 2016
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ofattbart dålig service/bemötande, icke kompletta varuleveranser samt rent felaktiga uppgifter på hemsidan

Jag beställer en necessär och en väska. Necessären är betydligt mindre än storleksangivelsen på hemsidan. Day vill att jag mailar en bild på denna tillsammans med en linjal för att bevisa att den är för liten innan jag returnerar den. Väskan saknar den avtagbara axelremmen, Day vill att jag mailar en bild där man kan se att den saknas (!), innan dom överhuvudtaget kan ta ställning till om dom kan skicka det dom kallar för "en reservdel". Vilket dom naturligtvis inte kan. Jag måste således även returnera väskan. Supporten talar endast engelska, långa telefonköer där jag efter 15 min ger upp och lägger på utan att någon tagit mitt samtal. Långa väntetider innan dom svarar på mail och dessutom är flera personer inblandade och ingen vet vad den andre gör. Mitt råd är att absolut välja ett annat företag om möjligt, Day verkar inte speciellt måna om sina kunder.

11. toukokuuta 2016
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Usædvanlig dårlig service

Har købt og betalt en taske fra Day, men fik ikke hentet den til tiden. Det skulle have været den 26. men kom lige et par dage for sent. Det er så min fejl og jeg ringer skyndsomt til Day og beder dem sende den igen, og selvfølgelig vil jeg indbetale for ny fragt. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Jeg skal vente til de lægger denne ene taske ind på hjemmesiden og så bestille den på ny, hvis jeg altså kan nå at bestille den samme taske jeg har betalt for, inden en anden gør det. Jeg ved at tasken er afsendt fra
BZT FASHION AB, som ligger i Malmø. Så dem ringer jeg også til for at høre om den ligger på deres lager. Det gør den, siger den engelsktalende dame, men giver mig samme besked. Det kan ikke lade sig gøre at sætte en ny label på og afsende igen, når jeg har indbetalt for fragt.
Da jeg selv har haft webshop i mange år, ved jeg at selvfølgelig kan det lade sig gøre. Det tager langt længere tid at kreditere og indsætte på ny.
Det handler alene om service og samarbejdsvilje og den lider BZT Fashion altså ikke af. Så besværligt skal det ikke være at handle på nettet.

28. tammikuuta 2016
Oma-aloitteinen arvostelu

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin