bougerv.com Arvostelua 2 705

TrustScore 4.5/5 tähteä

4,3

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

This is my third purchase from Bougerv , first was small camp light, I was impressed by it's build quality,it feels heavy duty, strong magnet. Holds charge for a long time plus the light outpu... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Customer service has been great. I have had 2 issues with items, one was a shipping issue and they resolved with a refund. The other issue was with a telescoping lattern that didn't work anymore, t... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Light did not work. I returned it after spending several days of communication with Customer Service. After one week of their receipt of the returned light I followed up with an email asking for statu... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I did purchase recently a portable fridge (BougeRV 12V 30 Quart), delivery company had done some damage on the fridge, customer service was quick to resolve, Wenny their customer service agent was exc... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Aurinkoenergiayhtiö
  2. Automarkkinat
  3. Venetrailerimyyjä
  4. Virkistyskeskus

Yrityksen kirjoittama

Founded by a group of outdoor mobile adventurers, "Bouge" the meaning of "mobile" states the outdoor spirit for BougeRV.


Yhteystiedot

4,3

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

3 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Trustpilotissa on kyse ihmisistä. Tämä yritys voi käyttää lisäksi tekoälyavusteista työkaluamme, joka auttaa vastausten laatimisessa.

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Horrible logistics and customer service.

Horrible logistics and customer service.

24. helmikuuta 2026
bougerv.com-logo

Vastaus yritykseltä bougerv.com

Hi MARK,

We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the inconvenience caused.

We’re sorry that the delivery failed twice due to an address issue, which led to a frustrating experience for you. To resolve this matter, we have already arranged a refund for your order.

In addition, we have contacted you by email and look forward to your reply so we can further assist you if needed.

Thank you for your understanding and cooperation.

Warm regards,
BougeRV Official Website Customer Service

Saanut 2/5 tähteä

I ordered replacement handles for my…

I ordered replacement handles for my refrigerator cooler, and took 2 months to receive the parts, and the parts didn’t have all hardware. I was told the hardware was included. The worst customer service I have ever seen, I would have to reach out to customer support to get updates. Terrible in my opinion.

24. helmikuuta 2026
bougerv.com-logo

Vastaus yritykseltä bougerv.com

Hi marcus,

We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the inconvenience and frustration this caused.

We understand your disappointment regarding the long wait for the replacement handles, the missing hardware, and the lack of timely updates during the process. The replacement parts process normally takes some time, and during that period there was also a holiday at the overseas warehouse, which made the delay even longer. We’re truly sorry that this caused you inconvenience and led to a poor experience.

We have already contacted you by email and look forward to your reply so we can further assist you and work toward a proper resolution.

Thank you for your understanding and cooperation.

Warm regards,
BougeRV Official Website Customer Service

Saanut 5/5 tähteä

3 Great Purchases

I have purchased two fridges which have been great. I just purchased the a/c unit and am looking forward to using that. Coolers have both worked just as they should very happy with them.

23. helmikuuta 2026
bougerv.com-logo

Vastaus yritykseltä bougerv.com

Thank you so much for your support and for sharing your experience! We’re thrilled to hear you’ve been happy with both fridges, and we hope you’ll love the A/C unit just as much. Enjoy your BougeRV gear! 😊❄️

Saanut 5/5 tähteä

easy

easy to understand product details. The thing works, so that is good. Dimensions were stated clearly.

22. helmikuuta 2026
bougerv.com-logo

Vastaus yritykseltä bougerv.com

Thank you for your feedback! We’re glad the product details and dimensions were clear, and even happier to hear everything works as expected 😊👍

Saanut 1/5 tähteä

Very bad experience

Very bad experience. Made the payment and my order wasn’t shipped after three weeks. Bad customer service

15. helmikuuta 2026
bougerv.com-logo

Vastaus yritykseltä bougerv.com

Hi Yasmin,

We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the inconvenience caused.

We’re sorry that your package was lost during transit. To resolve the issue, we have already arranged a refund for your order.

In addition, we have contacted you by email and look forward to your reply so we can further assist you if needed.

Thank you for your understanding and cooperation.

Warm regards,
BougeRV Official Website Customer Service

Saanut 5/5 tähteä

Great Customer Service

Great Customer service and great product! I now have the fridge and the shower and love both. I plan on getting the BougeRV Rocky edition fridge next.

14. helmikuuta 2026
bougerv.com-logo

Vastaus yritykseltä bougerv.com

Thank you so much for your support! We’re thrilled to hear you love both your fridge and shower. The Rocky edition fridge is a great choice—we hope you’ll love that one too! 😊🚐❄️

Saanut 3/5 tähteä

I would have given a 4 star review if…

I would have given a 4 star review if it hadn’t taken so long to receive it.

14. helmikuuta 2026
bougerv.com-logo

Vastaus yritykseltä bougerv.com

Hi Brad,

We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the inconvenience caused.

We’re glad to know that you are satisfied with the product itself. Regarding the delivery issue, sometimes there are uncontrollable factors during transit, which in this case caused a 2-day delay. We completely understand your frustration, especially with the way the package was delivered.

We have already contacted you by email and look forward to your reply so we can further assist you and work toward a solution.

Thank you for your understanding and cooperation.

Warm regards,
BougeRV Official Website Customer Service

Saanut 1/5 tähteä

Do buy from them

Terrible company that doesn’t accept returns. Dont not buy anything from them!

21. helmikuuta 2026
bougerv.com-logo

Vastaus yritykseltä bougerv.com

Hi Matthew,

We’re very sorry to hear about your experience and apologize for any frustration this may have caused.

After reviewing your case, we would like to clarify that your return had already been accepted and the refund was arranged previously.

We truly regret that this experience still left you dissatisfied. If there are any other concerns or unresolved issues, we sincerely welcome you to contact us at any time, and we will do our best to assist you further.

Thank you for your feedback.

Warm regards,
BougeRV Official Website Customer Service

Saanut 5/5 tähteä

Ease of shopping!

14. helmikuuta 2026
bougerv.com-logo

Vastaus yritykseltä bougerv.com

Thank you so much! We’re glad you found shopping with us easy and convenient 😊🙌

Saanut 5/5 tähteä

I ordered the t1 light which is awesome…

I ordered the t1 light which is awesome and had an issue with it several weeks later, they stood by their product and replaced it quickly. I have shown this to several people at work and so far 5 people have ordered one.

22. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
bougerv.com-logo

Vastaus yritykseltä bougerv.com

Thank you so much for your wonderful review! We’re glad to hear you love the T1 light, and we’re happy we could help resolve the issue quickly. It means a lot to know you’ve recommended it to others — we truly appreciate your support! 😊🔦

Saanut 5/5 tähteä

Fantastic quick response and helped us…

Fantastic quick response and helped us our question .

12. helmikuuta 2026
bougerv.com-logo

Vastaus yritykseltä bougerv.com

Thank you so much for your kind review! We’re glad we could respond quickly and help with your question. We truly appreciate your support! 😊🙌

Saanut 2/5 tähteä

Customer Service little to know help.

Called customer service 3 times. Biggest issue is could not talk to someone other than customer service rep. They had to submit e mail. Wanted to get a solar panel for fridge. No expidited shipment. Cord was only 8.2 ft by theie specs. Have this on a boat - need cors.2x that length, had shipping issues, again the rep had to submit a request, Had a technical issue. Sent email rep wanted a video for a simple problem. Boat is 3.5 hiurs away.
So far the fridge looks to be working, but if you expect to get any help from Bougerv, especially if it is not tmwhat they have on their website then go elsewhere

20. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
bougerv.com-logo

Vastaus yritykseltä bougerv.com

Hi R. Eva,

We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the frustration and inconvenience this has caused.

We understand your disappointment with the difficulty in reaching more direct support, the shipping limitations, the cord length issue, and the additional trouble caused by the technical support process. We can see how inconvenient this has been, especially with your boat being several hours away.

Our intention in requesting photos or videos is only to better understand the issue and provide the most accurate solution as quickly as possible, but we understand that this may not always be practical in every situation.

We truly value your feedback, as it helps us identify where we need to improve both our service process and product support. We have already reached out to you by email and would appreciate the opportunity to continue assisting you directly and work toward a proper resolution.

Thank you for your patience and understanding.

Warm regards,
BougeRV Official Website Customer Service

Saanut 4/5 tähteä

I like this ski rack

I like this ski rack; it is easy to install on the cross bars of my RAV4 and I like the ability to slide the racks outward to make it easy to place skis on the rack. The only concern I have is the wind noise from the rack which is most noticeable above about 35 to 40 mph.

16. helmikuuta 2026
bougerv.com-logo

Vastaus yritykseltä bougerv.com

Thank you for your review! We’re glad to hear the ski rack was easy to install and that the slide-out design has been convenient for you. We also appreciate your feedback about the wind noise — it’s very helpful to us. Thanks again for your support! 😊🎿

Saanut 5/5 tähteä

I got the new model propane shower!

I got the new model propane shower and am impressed. Well-built and very fast to set up and use.

18. helmikuuta 2026
bougerv.com-logo

Vastaus yritykseltä bougerv.com

Thank you for your great feedback! We’re so happy to hear you’re impressed with the new model propane shower and that it’s been easy and quick to set up and use. Enjoy it! 😊🚿

Saanut 5/5 tähteä

Juice and go work's exactly how I need…

Juice and go work's exactly how I need it to. Camp light is awesome, super bright plus extra charger. Could not be happier!

15. helmikuuta 2026
bougerv.com-logo

Vastaus yritykseltä bougerv.com

Thank you so much! We’re thrilled to hear the Juice and Go works exactly as you need and that you’re loving the camp light too. Your support means a lot to us—enjoy your adventures! 😊🔋🏕️

Saanut 5/5 tähteä

Flexible 200w solar panel and Camp Light

The flexible 200w solar panel and l.e.d. camp light appear well-designed and are working great so far. Both have become integral parts of my camper.
BougeRV provided good service, shipping, and communication. I'll continue to monitor their new products.

11. helmikuuta 2026
bougerv.com-logo

Vastaus yritykseltä bougerv.com

Thank you so much for your thoughtful review! We're thrilled to hear the 200W flexible solar panel and LED camp light are working great and have become important parts of your camper setup. We also really appreciate your kind words about our service, shipping, and communication. We look forward to bringing you more great products in the future! 😊⛺🔋

Saanut 5/5 tähteä

Great practical products

Great practical products. And awesome customer service.

10. helmikuuta 2026
bougerv.com-logo

Vastaus yritykseltä bougerv.com

Thank you for your support and kind words! 😊 We're so glad you love our products and service. Happy adventures! 🚐✨

Saanut 5/5 tähteä

Out, Around and Back

Item was received intact with all purchased parts, well packaged and in good time. This is the second BougeRV that we have purchased, this one being for a relative making a Route 66 cross-country trip. We recommended BougeRV products for their features and performance based on a 5-week personal journey in 2025, and their user experience, as ours, has been consistently excellent. BougeRV coolers perform reliably and have functions customizable to the user needs. Outstanding!

8. helmikuuta 2026
bougerv.com-logo

Vastaus yritykseltä bougerv.com

Thank you for your amazing feedback and for recommending us! 😊 We're thrilled to hear our products have been a reliable companion for your adventures and your relative’s Route 66 trip. Safe travels! 🚐❄️✨

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin