Bad og Fliser A/S Arvostelua 185

TrustScore 4/5 tähteä

4,0

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Min kæreste og jeg havde en god oplevelse fordi Reehan (rådgiver/sælger) tog sig tiden til at forstå hvad vi var ude efter, han rådgav os i øst og vest for at teste os af - det var med til at vi kom r... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Meget dårlig oplevelse efter købet Vi oplevede rigtig god service og hjælpsomhed, lige indtil fliserne var betalt. Herefter ændrede oplevelsen sig fuldstændigt. Ved leveringen var to af... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Jeg vil si at jeg har vært andre steder hvor jeg vurderte å kjøpe fliser, men gikk med dere. Grunnen til det at jeg fikk så god kundeservice fra Helle som jeg ikke har fått andre steder. Selvfølg... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Til trods for at jeg kom med en lille reparationsopgave, har jeg fået ekstrem god service. Thomas og Trolle har brugt lang tid på at finde de helt rigtige fliser selvom opgaven var af begrænset stør... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Kylpyhuoneen remontointi
  2. Sisustussuunnittelija
  3. Laattamyymälä

Yrityksen kirjoittama

Danmarks største fliseudstilling. Hos Bad & Fliser kan du opleve et inspirationsunivers med alt til badeværelset; fliser, sanitet, armaturer, bademøbler og badeværelsestilbehør. Vores sortiment er unikt og har fokus på eksklusivitet, kvalitet og design. Vi er eksperter i badeværelser og giver dig den rådgivning, du har brug for, for at du kan komme i mål med dit drømmebadeværelse.


Yhteystiedot

4,0

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

185 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Vælg et andet sted at købe dine fliser!

Vælg et andet sted at købe dine fliser!
Vi havde forelsket os i en flise hos bad og fliser som vi ikke kunne finde andre steder.
Vi ringer ind til bad og fliser city og kommer i kontakt med Sam. Alt er fint og det går lynhurtigt med bestilling af flisen over Mail. MEN ligeså snart bestillingen var lagt og vi havde betalt for fliserne som forudbetaling hørte jeg ikke mere fra Sam. Det var meget tydeligt at nu havde han solgt og så var der ikke grund til at bruge mere tid på os. Jeg skriver flere mails til Sam med spørgsmål omkring flisen. Men høre ikke noget.
Samtidig får vi en mail om forventet levering d. 17/5, og at dette kan ændre sig, i så fald vil vi få besked.
Vi høre ingenting og går derfor ud fra at alt er i fineste orden... Jeg ringer til bad og fliser mandag d. 17/5 for at høre om status på Fliserne og hvornår vi kan hente dem. Jeg får af vide de først kommer til deres lager senere på dagen, og at jeg derefter vil modtage en mail... jeg venter spændt... høre ingenting...
Tirsdag d. 18/5 ringer jeg igen, for at høre hvad status er.... igen bliver jeg mødt af at jeg skal stoppe med at ringe, da vores fliser ligger blandt en masse paller på deres lager, og de endnu ikke er pakket ud endnu... long story short, jeg ringer HVER dag hele ugen og bliver mødt med samme besked. Og til sidst bliver jeg sgu lidt sur. Så om torsdagen beder jeg en medarbejder i telefonen om at tage fat i Sam og svare på mine mails og samtidig finde ud af hvad der sker med vores fliser... de forsikre mig om at vores fliser ligger på deres lager og at vi høre fra dem inden for kort tid... fredag morgen bliver jeg så ringet op af Sam, som beklageligvis kan fortælle der er sket en fejl, og vores fliser ligger slet ikke ligger på lageret i Danmark! De er nemlig ikke blevet sendt! Men altså det var jo også kun en “forventet” leveringsdato de havde givet mig d. 17/5...
Jeg bliver tilbudt som kompensation at vi kan få gratis levering, men så bliver fliserne yderligere forsinket... jeg siger pænt nej tak, og beder istedet om rabat
På fliserne som kompensation... jeg får derefter en mail fra Sam omkring dette, som jeg svarer på inden for en time... hele vores byggeprojekt er blevet forsinket pga deres fejl og det har kompliceret så mange ting i vores planlægning, samt givet os ekstraudgifter i forbindelse med ryk af håndværker..... Nu har vi ENDELIG modtaget vores fliser, men igen er Sam stoppet med at svarer mig... så det er spændene om den kompensation som jeg blev tilbudt overhovedet kommer? Er det virkelig sådan i behandler jeres kunder?
Jeg endte med købe resten af mine materialer i mosaikhjørnet, og det kommer jeg også til at gøre fremadrettet.
Helt ærligt. Hold jer væk

8. kesäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Bad og Fliser A/S-logo

Vastaus yritykseltä Bad og Fliser A/S

Hej Signe,

Vi kan ikke andet end at beklage for det forløb, du har haft! Der har været fejl, som bare ikke skulle ske, og som vi selvfølgelig tager til efterretning. Det samme gælder for de ærgerlige kommunikationsfejl, hvor du ikke føler, at dine henvendelser er blevet taget alvorligt.

Vi er desuden rigtig kede af, at dine fliser ikke kom afsted fra fabrikken, som de skulle, og at det dermed har forsinket jeres projekt. Her skulle vi selvfølgelig have været mere skarpe.

Du vil blive kontaktet i løbet af dagen, så vi kan sikre, at sagen bliver afsluttet på ordentlig vis.

Mvh Janni fra Bad & Fliser

Saanut 5/5 tähteä

Hvis man vil have en god service skal…

Hvis man vil have en god service skal man direkte henvende sig til Rehan Abdullah!
Vi har været i dialog med Bad & Fliser siden februar måned, og siden da kom vi ingen vegne. Sælgeren som vi havde kontakt med før Rehan, rykket vi en del gange (mail, telefon opkald & fysisk fremmøde) da vi manglet et tilbud fra ham. Men vi modtog ikke svar retur, da han havde meget travlt. Alle de gange jeg ringet ind, blev der lagt besked til vores tidligere sælger og han ringet ikke tilbage.
Jeg ringet en sidste gang, opgivende ind på hovednummer, hvor Rehan Abdullah tog telefonen og tog godt imod mig. Han sat sig ind i opgaven, skrev tilbage på min mails og holdte mig opdateret under hele processen.
5 stjerner er ikke nok for den gode service han har givet. Hvis man kunne give 100 stjerner så, havde han fået det af os !
Til Bad & Fliser: Hold fast på jeres dygtige og kompetente medarbejder for dem har I ikke nogen af udover Rehan Abdullah.

4. kesäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Bad og Fliser A/S-logo

Vastaus yritykseltä Bad og Fliser A/S

Hej Husna,

Mange tak for din anmeldelse og pæne ord om Rehan! Vi håber på at se dig igen en anden gang.

Mvh Janni fra Bad & Fliser

Saanut 1/5 tähteä

Forkert vare to gange og manglende service

Jeg bestilte min vare for over en måned siden og forventede en hurtig levering da varen på webshoppen var “på lager”. En pakke kom også hurtigt frem, dog med forkert indhold. Jeg henvendte mig og fik at vide at varen nu ikke var “på lager”, men at jeg skulle vente 3-4 uger, samt sende den forkerte vare retur. Jeg accepterede og ventede 4 uger før jeg kunne hente min ordre igen. Desværre havde de igen sendt den forkerte vare. De beklagede igen og meddelte at jeg kunne få den korrekte vare halvanden uge senere. Jeg accepterede såfremt de ville give en fornuftig rabat for al min tid og besvær, samt hente/aflevere på min adresse. Rabat ville de ikke give, så jeg fortalte de kunne hente den fejlagtige forsendelse hos mig, men det kunne de udelukkende på en mandag mellem 7 og 14, hvilket jeg ikke lige kan sætte tid af til. Så nu skal jeg for tredje gang i pakkeshoppen for den her pakke uden faktisk at have fået noget ud af det. Så er decideret uimponeret over deres evne til at levere det bestilte, samt deres manglende service/fleksibilitet. Kan ikke anbefale at købe noget herfra.

27. toukokuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Bad og Fliser A/S-logo

Vastaus yritykseltä Bad og Fliser A/S

Hej Jakob,

Vi beklager mange gange, at vores leverandør har sendt dig den forkerte vare, ikke bare én men to gange. Det er på alle måder uheldigt, og vi forstår godt din frustration. Som vi skrev til dig, kan vi sagtens hente varen på din adresse. Grundet travlhed på vores kørsel kan vi dog først hente den mandag d. 7., hvis det skal være før kl.9, som du efterspurgte. Du må endelig kontakte os, hvis der er noget, vi har misforstået.

Mvh Janni fra Bad & Fliser

Saanut 1/5 tähteä

Det er mig svært at bedømme oplevelsen…

Det er mig svært at bedømme oplevelsen med Bad og Fliser, da de 1. ikke svarer på mail-henvendelser, og 2. enten ikke tager telefonen, eller tager den og lade en hænge uden at svare (dette er forresten et lidt mærkeligt valg, når man jo kan høre der sidder en person og hoster i den anden ende..?).

Jeg er lidt forvirret, da jeg jo blot henvender mig fordi jeg er interesseret i produkterne.. Men måske dette siger lidt om niveauet af kundeservice??

14. toukokuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Bad og Fliser A/S-logo

Vastaus yritykseltä Bad og Fliser A/S

Hej Katrine,

Vi er kede af at høre om din oplevelse og beklager, at vi har været længe om at besvare din henvendelse. Vi bestræber os altid på at nå alle kundehenvendelser, både i butikkerne, på mail og telefon.

Jeg kan forstå på min kollega, at din mail er blevet besvaret, så jeg håber, at I finder frem til det, du skal bruge.

Mvh Janni fra Bad & Fliser

Saanut 5/5 tähteä

Kæmpe udvalg i fliser

Kæmpe udvalg i fliser, og utrolig serviceminded og kompetent betjening

24. maaliskuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Bad og Fliser A/S-logo

Vastaus yritykseltä Bad og Fliser A/S

Hej Jan-Erik,

Tak for din anmeldelse. Vi er glad for at høre, at du har haft en god oplevelse ved dit besøg. Vi håber, at du fandt, hvad du skulle bruge.

Mvh Janni fra Bad & Fliser

Saanut 5/5 tähteä

FANTASTISK OPLEVELSE

FANTASTISK OPLEVELSE
Vi har købt fliser til vores lange gang, bryggers, (snart) køkken og badeværelse samt verdens fedeste badeværelses møbel hos bad og fliser. Vi oplevede hele vejen igennem en fantastisk vejledning og service fra Dennis, som end videre udviste enormt forståelse og fleksibilitet. Vi kunne aldrig finde på at købe fliser andre steder og kan kun give vores varmeste anbefalinger til bad og fliser.

4. maaliskuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Bad og Fliser A/S-logo

Vastaus yritykseltä Bad og Fliser A/S

Hej Simone,

Mange tak for din flotte anmeldelse og anbefaling! Det er fantastisk at høre, at du har haft en fantastisk oplevelse hele vejen i gennem. Vi sender dine pæne ord videre til Dennis.
Vi håber på at se jer igen en anden gang.

Mvh Janni fra Bad & Fliser

Saanut 5/5 tähteä

Super god service

Som altid super kompetent vejledning og fantastisk kundeservice af Dennis, da vi købte fliser i jeres showroom i Glostrup. Havde desuden glemt at bestille fragt af fliserne, hvilket hurtigt blev løst, uden beregning.

25. helmikuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Bad og Fliser A/S-logo

Vastaus yritykseltä Bad og Fliser A/S

Hej Bjarke,

Tak for din anmeldelse og pæne ord om Dennis. Vi håber, at du bliver glad for fliserne, og at resultatet bliver som ønsket.

Mvh Janni fra Bad & Fliser

Saanut 5/5 tähteä

badeværelse

super sted hvor man kan se mange muligheder . kæmpe tak til Rehan Abdullah. havde det ikke været for ham ,var jeg nok ikke kommet i mål. (super service og vejledning) :-)

19. helmikuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Bad og Fliser A/S-logo

Vastaus yritykseltä Bad og Fliser A/S

Hej Peter,

Tak for din fine anmeldelse og ros til Rehan. Det er skønt at høre, at du kom godt i mål med dit projekt!

Mvh Janni fra Bad & Fliser

Saanut 5/5 tähteä

Super kundeservice

Super kundeservice! I showroomet er medarbejderne meget hjælpsomme, og da jeg for nyligt havde en reklamation blev den løst hurtigt og effektivt på trods af corona-luk

17. helmikuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Bad og Fliser A/S-logo

Vastaus yritykseltä Bad og Fliser A/S

Hej Lone,

Tusind tak for din anmeldelse! Det er dejligt at høre, at du har haft en god oplevelse, både ved dit besøg i vores showroom og efterfølgende reklamation.

Mvh Janni fra Bad & Fliser

Saanut 5/5 tähteä

Det var en god oplevelse

Det var en god oplevelse, god og kompetent behandling, mange lækre løsninger udstillet i butikken( Glostrup afd.) god opfølgning via mail på ordren.

25. tammikuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Bad og Fliser A/S-logo

Vastaus yritykseltä Bad og Fliser A/S

Hej Morten,

Tak for din anmeldelse og de pæne ord! Vi er glade for at høre, at du har haft en god oplevelse, og at du har haft glæde af vores udstilling i Glostrup.

Mvh Janni fra Bad & Fliser

Saanut 5/5 tähteä

Fantastisk vejledning og service

Fantastisk oplevelse og hvilken service. Tvivlen om hvorvidt jeg havde valgt rigtige var slet ikke til stede. Super professionel og serviceminded oplevelse.

18. tammikuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Bad og Fliser A/S-logo

Vastaus yritykseltä Bad og Fliser A/S

Hej Mette,

Mange tak for din anmeldelse. Det er dejligt at høre, at du har haft en god oplevelse. Vi er særligt glade for din ros af vores service, da det er noget, vi går rigtig meget op i. Vi håber, at vi kan byde dig velkommen igen en anden gang.

Mvh Janni fra Bad & Fliser

Saanut 5/5 tähteä

Super god service!

21. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Bad og Fliser A/S-logo

Vastaus yritykseltä Bad og Fliser A/S

Hej Laura,

Tak for din anmeldelse . Vi er rigtig glade for at høre, at du har fået en god service.

Mvh Janni fra Bad & Fliser

Saanut 5/5 tähteä

Perfekt kundeservice

Jeg vil si at jeg har vært andre steder hvor jeg vurderte å kjøpe fliser, men gikk med dere. Grunnen til det at jeg fikk så god kundeservice fra Helle som jeg ikke har fått andre steder.
Selvfølgelig har dere veldig gode varer også, men Helle toppet det hele.

Så tusen takk for å være så behjelpelig.
Hilsen
Julia Christensen

10. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Bad og Fliser A/S-logo

Vastaus yritykseltä Bad og Fliser A/S

Hej Julia,

Mange tak for din anmeldelse og de søde ord om Helle. Det er dejligt at høre, at du har haft en god oplevelse, og at du fik den hjælp, du skulle bruge. Vi håber på at se dig igen en anden gang.

Mvh Janni fra Bad & Fliser

Saanut 5/5 tähteä

Reklamation

Vi måtte reklamere et toiletsæde da overfladen begyndte at krakelere. Producent ville ikke godtage reklamationen, men bad og fliser valgte alligevel at give os et nyt - det er fin service

9. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Bad og Fliser A/S-logo

Vastaus yritykseltä Bad og Fliser A/S

Hej Coco,

Tak for din anmeldelse. Det er da irriterende med et toiletsæde, der krakelerer - sådan skal det ikke være. Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med løsningen på situationen.

Mvh Janni fra Bad & Fliser

Saanut 4/5 tähteä

Nyt badeværelse ( 3,5m2)

Bad & fliser i Glostrup har generelt udvist stor hjælpsomhed i hele processen med at finde frem til en god løsning bl.a med tegning af badeværelset i 3D inden bestilling. Særligt vil jeg dog fremhæve Rehan som har udvist professionalisme og imødekommenhed udover hvad kan forvente. 5 stjerner til ham.

8. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Bad og Fliser A/S-logo

Vastaus yritykseltä Bad og Fliser A/S

Hej Tim,

Mange tak for din anmeldelse og de pæne ord om Rehan. Vi er meget glade for at høre, at du har haft en god oplevelse, og at du fik den hjælp, du skulle bruge for at komme i mål med dit badeværelse.

Mvh Janni fra Bad & Fliser

Saanut 5/5 tähteä

Badeværelsesprojekt m.m.

I perioden august til november 2020 fik vi gennemført et større renoveringsprojekt af vores lejlighed på Frederiksberg omhandlende bl.a. badeværelse og gæstetoilet. I forbindelse med projektet samarbejdede vi med Bad & Fliser (Dennis Tronborg), som leverede armaturer, sanitet, fliser, badeværelsesmøbler m.v. Bad & Fliser skal have vores varmeste anbefalinger for deres rådgivning, produkter, levering, samt den service som de ydede i forbindelse med projektet. Bad & Fliser blev valgt gennem en budrunde med tre leverandører baseret på gode anbefalinger, den bedste løsning/økonomi, samt en god kemi med Dennis i bud processen. Vi kan kun give Bad & Fliser vores allerbedste anbefalinger. Vi vil ikke tøve med at bruge dem igen.

3. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Bad og Fliser A/S-logo

Vastaus yritykseltä Bad og Fliser A/S

Hej Kim,

Mange tak for din anmeldelse og anbefaling. Vi er glade for at høre, at I har haft en god oplevelse og et godt samarbejde med Dennis. Vi håber, at resultatet blev alt, hvad I drømte om, og at vi ser jer igen en anden gang.

Mvh Janni fra Bad & Fliser

Saanut 5/5 tähteä

Virkelig god service med råd og…

Virkelig god service med råd og vejledning i forbindelse med valg af fliser til mit nye badeværelse. Meget hjælpsomme med returnering af varer 👌🏼

2. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Bad og Fliser A/S-logo

Vastaus yritykseltä Bad og Fliser A/S

Hej Sigrid,

Tak for din fine anmeldelse. Dejligt at du fik den hjælp, du skulle bruge til at vælge de rigtige fliser. Vi håber, at du bliver glad for det endelige resultat på dit nye badeværelse.

Mvh Janni fra Bad & Fliser

Saanut 5/5 tähteä

Bad og Fliser Glostrup får mine…

Bad og Fliser Glostrup får mine varmeste anbefaling, tusind tak for kyndig og god rådgivning Rehan.
Vi købte i omegn af 300 m2 udendørs keramiske fliser.

Du er i trygge hænder hos Bad og fliser.

1. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Bad og Fliser A/S-logo

Vastaus yritykseltä Bad og Fliser A/S

Hej Thea,

Tak for din anmeldelse og anbefaling! Det er godt at høre, at I havde en god oplevelse og fik den rådgivning, I havde brug for. Vi håber, at I får det resultat, I har drømt om.

Mvh Janni fra Bad & Fliser

Saanut 1/5 tähteä

Kan ikke anbefales - Usædvanligt dårligt forløb

I slutningen af foråret bestilte vi badeværelsesmøbler hos Bad og Fliser i Glostrup. Dette var starten på et usædvanligt dårligt forløb. Vi fik at vide at det ville tage 6-8 uger at levere møblerne, men der gik over 3 måneder. Da møblerne så kom manglede der 1 skab og farven var ikke den vi valgte da vi var i butikken. Derefter bestilte vi nye møbler, men dette tog så yderligere 2 måneder. I denne omgang manglende benene samt soklen. Vores tålmodighed og tillid blev endegyldigt opbrugt. Vi snakkede om en kompensation for vores tidsforbrug, dårlige forløb samt manglende ben og sokkel, men har ikke hørt fra dem siden. Dette er nu 3 uger siden. Selvom det var en god start, så endte det meget ærgerligt. Det er formegentligt sidste gang vi handler i Bad og Fliser. Vi kan på ingen måde anbefale denne forretning.

25. marraskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Bad og Fliser A/S-logo

Vastaus yritykseltä Bad og Fliser A/S

Hej Elvir,

I første omgang kan vi selvfølgelig kun beklage den lange leveringstid på møblerne. Fabrikanten laver møblerne efter specifikke mål til hvert enkelte kunde, og de har derfor noget ekstra leveringstid. Det var meget ærgerligt med farven på det første møbel, som vi ellers havde fået bekræftet af dig inden bestilling. Da der i anden omgang blev bestilt et nyt møbel til dig, kompenserede vi for besværet med et afslag på prisen på møblet, da vi havde et ønske om, at du skulle få det møbel, du gerne ville have. Det var en fejl fra vores side, at der ikke blev bestilt sokkel og ben med som aftalt, og det forsøgte vi selvfølgelig også at kompensere ved at tilbyde en omkostningsfri eftersending af sokkel og ben, men det var du ikke interesseret i. Som du også fik forklaret over telefon, kan vi desværre ikke kompensere dig på andre måder end at eftersende de manglende varer.

Mvh Janni fra Bad & Fliser

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin