A Perfect Nomad Arvostelua 

60
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,5

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

We had an issue with a garment we purchased ages ago in the hope A Perfect Nomad could help. As the garment was last years there wasn’t anything they could do to help. They offered us a credit note ag... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

La Peace Beach T me ha encantado. La calidad del algodón es una pasada: tejido súper suave, gustoso y fresquito, muy agradable al tacto. Ideal para llevarla sobre el biquini o con unas bermudas... Da... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Totally gorgeous dress. Fits beautifully and the cut is fantastic - so flattering!! The order was delayed due to flooding in India where the dress was produced but the team let me know immediately and... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Beware of customs traps. I paid over 100 euros in import duties for two dresses worth 300 euros. The company is based in the UK and does not mention the additional customs fees. Overall, the product... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Naistenvaateliike
  2. ja myös
  3. Vaateliike

Yrityksen kirjoittama

A PERFECT NOMAD IS A LUXURY, ETHICAL + CONTEMPORARY CLOTHING BRAND. CULTIVATED BY THE RHYTHM AND AESTHETICS OF AN ARTISTIC LIFE. EVERY DESIGN SEEKS TO EMBODY CRAFTSMANSHIP AND TIMELESS BEAUTY. WHERE UNIQUE IMPACT AND SIMPLICITY DANCE TOGETHER TO EMPOWER EVERY INDIVIDUAL.LIVING BY THE BELIEF THAT A FREE SPIRITED APPROACH TO LIFE & A CAREFUL APPROACH TO HOW WE TREAT OUR PLANET & OUR PEOPLE SHOULD COMBINE INTO A LIFESTYLE & AESTHETIC WHICH IS BEAUTIFULLY INDIVIDUAL, ELEGANT & KIND.


Yhteystiedot

3,5

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

60 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,5

Kaikki arvostelut

(60)

22 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Above and beyond

We had an issue with a garment we purchased ages ago in the hope A Perfect Nomad could help. As the garment was last years there wasn’t anything they could do to help. They offered us a credit note against any garments we might order in the future which we did. The item was considerably more than the credit note. Customer service waiverd the extra cost and posted the item to us within a couple of days. A Perfect Nomad went way beyond our expectations what an excellent company to deal with and we will certainly be ordering from them in the further. BRAVO 👏👏👏

7. lokakuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

I bought a bikini without knowing…

I bought a bikini without knowing anything about this brand or reading Trust Pilot. I wasn't sure about sizing and had a delivery issue as I needed it sent to a place I wasn't living and someone emailed me back and sorted it all out. The bikini is great to wear and I will probably get the same in black so maybe the company changed but five stars from me and thanks for getting it to me in time for my holiday.

23. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Calidad Top y muchas formas de combinarla

La Peace Beach T me ha encantado. La calidad del algodón es una pasada: tejido súper suave, gustoso y fresquito, muy agradable al tacto. Ideal para llevarla sobre el biquini o con unas bermudas... Da mucho juego!
​Como dato extra, antes de pedirla contacté con soporte para confirmar si llegaría a tiempo para mis vacaciones y me contestaron súper rápido resolviendo todas mis dudas. Un 10 en atención y en producto. ¡Repetiré seguro!

1. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

My order was a little bit delayed but …

My order was a little bit delayed but I didn’t mind - I understand it’s a slow fashion brand and often things are made to order. A frefreshing change to mass production. Customer service were super helpful and updated me in the delay.

The dress arrived in time for my holiday and I was the only one wearing this beautiful piece - which was nice. I had 2 compliments from strangers who asked where I got the dress from.

Stunning beautiful, flattering piece which was well worth the wait and will come on every holiday with me for the foreseeable future.

27. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Totally gorgeous dress

Totally gorgeous dress. Fits beautifully and the cut is fantastic - so flattering!! The order was delayed due to flooding in India where the dress was produced but the team let me know immediately and let me know it would take a bit longer to arrive. The dress was completely worth the wait, and a small price to pay for supporting ethical slow fashion.

2. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Unreliable company - avoid!

Ordered three weeks ago and two weeks went by before being contacted that there was a delay in my order. I replied asking for a refund and that was delayed also - now finally got a refund. I would avoid this company, the items are expensive but the service is unreliable and the customer service is terrible.

27. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
A Perfect Nomad-logo

Vastaus yritykseltä A Perfect Nomad

We are very sorry for the delay in shipping your order and for the experience you had with us.

Our factory in India experienced severe flooding this summer, which significantly affected the restock shipments we were able to receive. We appreciate that this does not lessen the frustration caused by the delay or by the time it took to resolve your refund request.

Once we received your request, we processed the refund. Depending on the payment provider, funds can take up to 10 working days to appear in an account.

We sincerely apologise again for the inconvenience and disappointment caused.

Saanut 5/5 tähteä

Really pleased with my purchase

Really pleased with my purchase. Beautifully soft cotton and unique style. I love the ethos and designs of Perfect Nomad but was hesitant to order after reading some of the reviews here. I had a very positive experience. Customer service team responded swiftly to my query about delivery date. Will definitely choose an ethical brand over fast fashion again.

5. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
A Perfect Nomad-logo

Vastaus yritykseltä A Perfect Nomad

Thank you so much for your lovely review. We are delighted to hear that you are pleased with your purchase and love the softness, style, and design.

It means a great deal to us that you chose Perfect Nomad and our commitment to ethical fashion. We are also so pleased that our customer service team could help with your delivery query.

Thank you again for your support — we hope to welcome you back soon.

Saanut 1/5 tähteä

Avoid this company.

Avoid this company.

My experience has been extremely disappointing from start to finish.

The company failed to dispatch my order within the delivery timeframe promised on its website. Because of this delay, I knew I would no longer be available to receive the parcel and had no choice but to refuse the delivery.

I was then informed that the parcel was stuck in customs and would eventually be returned to the company. However, I have now gone more than a 1.5months without any update on where the parcel actually is or when my refund will be processed.

It has been almost two months, and I am still waiting for my €200 refund.

My emails are repeatedly ignored, and when I do receive a response, it contains no useful information or timeline. I am simply expected to keep waiting while the company holds my money.

At this point, I have honestly lost confidence that I will ever get my money back. After almost two months of waiting, no meaningful updates, and almost no communication, it is becoming increasingly difficult to believe that this issue will ever be resolved.

This level of customer service is completely unacceptable. A company should honor its promised shipping times, communicate honestly with customers, and process refunds within a reasonable time.

20. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
A Perfect Nomad-logo

Vastaus yritykseltä A Perfect Nomad

Thank you for taking the time to leave us your feedback. We are sorry to hear how frustrating this experience has been.

To clarify the timeline, your order was placed on **20 June** and was shipped from our UK warehouse on **25 June**. On **29 June**, a request for customs payment was made by your local customs authorities, which was subsequently refused.

We explained that, once the parcel was returned to us, we would issue a refund for the goods returned. Unfortunately, parcels that are refused due to customs charges can take an extended period of time to make their way back to the sender, and in this instance, the return has taken considerably longer than usual.

We appreciate you bringing this to our attention and understand your frustration that the return has taken longer than expected. We can confirm that a refund for your order has now been issued.

Thank you again for taking the time to share your experience with us.

Saanut 1/5 tähteä

Extremely disappointing quality and customer service

I purchased the Orange and White Yin Yang Shirt Dress from A Perfect Nomad through a third party retailer. At £280, I expected both the quality of the garment and the customer service to reflect the brand's claims of ethical, contemporary luxury.

I bought the dress some time ago and had been saving it for a special occasion because it was such a beautiful and expensive piece. Around six weeks ago, I wore it for the first and only time. Afterwards, I followed the care instructions exactly as stated on the label and hand washed it in cold water. To my shock, the orange dye completely bled into the white side of the dress, leaving it ruined after just one wear.

I contacted A Perfect Nomad as soon as this happened. To begin with, they were apologetic and confirmed in writing that they would refund me the full £280. They asked me to email my bank details, which I did immediately.

After hearing nothing, I contacted them again through their online chat. I was told the refund would be paid into my account on Monday. That was several weeks ago and no refund has arrived.

Since then, I have had to chase them repeatedly for an update. I find it incredibly frustrating that I have had to spend weeks pursuing a refund that the company had already agreed to pay. This is not the level of service I would expect from a brand positioning itself as an ethical luxury label.

What disappoints me most is not only the fault with the dress, but the lack of follow through. If a company promises a refund, it should honour that promise without customers having to repeatedly ask for what they have already been told they are entitled to.

After reading other reviews, I was concerned to see that similar experiences have been shared by other customers. Based on my own experience, I cannot say that the customer service reflects the values the brand promotes.

I genuinely wanted to support an independent ethical brand, which makes this experience even more disappointing. I hope A Perfect Nomad honours the refund they promised, but until that happens, I would not feel confident recommending them to others.

Update:

Thank you for your response, but it still fails to address the core issue.

My refund was agreed **in writing** three weeks ago. By now, the refund should already have reached my account, particularly as you told me a week ago that it would be processed on Monday. That has come and gone, yet I have received neither the refund nor any explanation for why it has not been completed.

Whether the purchase was made through a third-party retailer is irrelevant at this stage. You agreed to issue the refund, so the responsibility now lies with you to honour that commitment. If there were delays or complications, these should have been communicated proactively rather than leaving me to chase repeatedly for updates.

What I find particularly disappointing is that my emails have gone unanswered, and attempts to contact you through your website have been ignored. Yet you have responded publicly on Trustpilot. That gives the impression that responding to public reviews is a higher priority than communicating with customers directly.

Asking for my "patience and understanding" after three weeks of delays and broken promises comes across as patronising. Clear communication and following through on the commitments you have already made would have prevented this situation entirely.

At this stage, I expect the refund you agreed to issue, along with a clear explanation for why the promised payment has still not been made.

16. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
A Perfect Nomad-logo

Vastaus yritykseltä A Perfect Nomad

Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry for the frustration and disappointment you have experienced.

We would like to clarify that you initially contacted us through our online chat service on **19 July**, just over two weeks ago. We sincerely apologise for the time it has taken to process your refund and understand how frustrating it must be to have had to follow up with us.

As the item was purchased through a third-party retailer rather than directly from A Perfect Nomad, the refund process is unfortunately more complex. We have been working to arrange the refund for you and appreciate your patience and understanding while we work to fulfil your request.

We are very sorry that this process has taken longer than expected. We are continuing to work on your refund request and appreciate your patience while we bring this matter to a resolution.

Thank you again for your feedback and for bringing your experience to our attention.

Saanut 5/5 tähteä

Wow what a dress

Wow what a dress! Just received my beautiful Bora Bora dress in black and I am absolutely over the moon with it. It's my first piece from A Perfect Nomad and it definitely wont be my last. I love the philosophy behind the brand and the beautiful organic yet luxury fabrics, as a vegan I am always looking for other ways to be kind to our planet and enjoy supporting brands that are actively in the same pursuit. Fashionable yet ethical is difficult to find in the luxury market so finding this brand has been an absolute win, cant wait to order my next piece.

30. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
A Perfect Nomad-logo

Vastaus yritykseltä A Perfect Nomad

Thank you so much for your incredible review! We are absolutely delighted to hear how much you love your **BORA BORA DRESS** in black. 🤍

It means so much to us that your first piece from A Perfect Nomad has been such a positive experience and that you connect with our philosophy and commitment to creating beautiful, thoughtful pieces.

We are especially grateful for your kind words about our fabrics and our approach to more conscious fashion. It is wonderful to hear that our values resonate with you and that you enjoy supporting brands that share your desire to make more thoughtful choices for our planet.

Thank you again for your support and for choosing A Perfect Nomad. We can't wait to welcome you back for your next piece! ✨

Saanut 5/5 tähteä

Beautiful dress

Worth every day of the wait. I love that A Perfect Nomad embraces slow fashion rather than fast fashion. My dress was on pre-order, but knowing it was being made thoughtfully made the wait feel worthwhile. The quality is incredible, the fit is so effortless, and it’s one of those timeless pieces I’ll wear for years to come.
Also a beautiful touch with the label

20. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
A Perfect Nomad-logo

Vastaus yritykseltä A Perfect Nomad

Thank you again for your kind words and for supporting A Perfect Nomad. We hope you enjoy wearing your dress

Saanut 5/5 tähteä

Enjoyable quick and helpful customer experience

In love with this brand! The customer service is top notch- I accidentally made a mistake with my address and the helpful lady on customer service arranged a quick change to make sure I got my beautiful dress in time for my birthday party. very responsive and helpful. I live in Spain and received my order quickly - love the fabric and colour of the dress - would 100% buy again.

16. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
A Perfect Nomad-logo

Vastaus yritykseltä A Perfect Nomad

Thank you so much for your wonderful review! We are absolutely delighted to hear that you had such a positive experience with our customer service and that we were able to help make sure your beautiful dress arrived in time for your birthday party. 🎉 Thank you again for your kind words and for choosing A Perfect Nomad. We truly appreciate your support and hope to welcome you back again soon! 🤍

Saanut 5/5 tähteä

I brought the SYMi dress and absolutely…

I brought the SYMi dress and absolutely love it, it’s perfect for my holiday and great quality. Quick delivery.

14. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
A Perfect Nomad-logo

Vastaus yritykseltä A Perfect Nomad

Thank you so much for your lovely review! We are delighted to hear that you absolutely love your SYMI DRESS and that it is the perfect piece for your holiday. 🤍

It means so much to hear that you are happy with the quality and that your order arrived quickly.

Thank you again for choosing A Perfect Nomad and for your kind words. We hope you have a wonderful holiday and enjoy wearing your dress! ✨

Saanut 5/5 tähteä

Cotton Syros & Bella Lace Dress

Thank you for the excellent service and two amazing beautiful dresses.

I bought Cotton Syros and Bella Lace Dress and both dresses are absolutely dream come true, perfect for any occasion on summer.

8. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
A Perfect Nomad-logo

Vastaus yritykseltä A Perfect Nomad

Thank you so much for your beautiful review! We are absolutely delighted to hear that you love your **COTTON SYROS** and **BELLA LACE DRESS**. 🤍

It means so much to us to hear that both dresses are a dream come true and that you find them perfect for any summer occasion.

Thank you again for your kind words and for choosing A Perfect Nomad. We hope you enjoy wearing your beautiful dresses all summer long! ✨

Saanut 1/5 tähteä

J’attends ma commande depuis le 23…

J’attends ma commande depuis le 23 juin, je leur envoie des mails, il ne me répondent pas, je décommande fortement ce site

23. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
A Perfect Nomad-logo

Vastaus yritykseltä A Perfect Nomad

Thank you for taking the time to share your experience. We are sincerely sorry for the difficulties you experienced with your order, and we completely understand your disappointment.

To clarify the situation, your order was placed on **23 June** and shipped from our UK warehouse on **28 June** with Royal Mail. Unfortunately, the parcel was unable to be delivered and appears to have encountered difficulties while in transit, which was outside of our control.

As soon as you made us aware of the issue on **4 July**, we immediately opened an investigation with our shipping partner to locate your parcel. We kept you updated throughout our investigation as we received further information.

Unfortunately, the parcel is still considered lost in transit. As soon as we became aware that your order was experiencing difficulties, we worked to resolve the matter and issued you a full refund without delay.

We are truly sorry for the difficulties you experienced with this order. We were not aware of the issue until you brought it to our attention, and unfortunately, on this occasion, our shipping provider let us down.

Thank you again for your feedback, and please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.

Saanut 5/5 tähteä

High-quality dress

I bought the Silk Syros and it’s absolutely amazing, the fabric feels incredibly soft and luxurious, it gives a sophisticated look. The colour is eye-catching and it makes it perfect for special occasions as I needed. The fit is very comfortable if you like feeling lightweight and not restrictive but still feminine and elegant! Highly recommended! ❤️

2. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
A Perfect Nomad-logo

Vastaus yritykseltä A Perfect Nomad

Thank you so much for your wonderful review. We are delighted to hear that you love your Silk Syros.

It means so much that you took the time to write this review; we truly appreciate it. Thank you for recommending us! ❤️

Saanut 5/5 tähteä

Beautiful dress. Great experience

I bought the Bella dress for my wedding. Ordered on a Saturday & it arrived within 5 days.
I nearly didn’t buy it because the reviews are really bad on here but I loved the dress so decided to risk it & I'm glad I did. The dress is gorgeous it’s nicely made although even an XS is big (I’m a size 8). I wore an underskirt as it’s slightly see through & boob tape to hold the v neck against my skin

13. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
A Perfect Nomad-logo

Vastaus yritykseltä A Perfect Nomad

Thank you so much for taking the time to write us this review — it really does mean a lot to us.

We are so happy to hear that you love the Bella Dress, and we hope to welcome you back in the future❤️

Saanut 5/5 tähteä

I brought the beautiful syros dress

I brought the beautiful syros dress. Being a tall girl sadly it was slightly too short for me. I contacted the customer service who were fantastic at getting back to me quickly. As I love the fabrics from this company they offered me the option to swap the dress for something that would be longer. I swapped it for a lace skirt which I love!!! Thanks so much for all your help and great customer service!!

6. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
A Perfect Nomad-logo

Vastaus yritykseltä A Perfect Nomad

We were happy to help. Thank you so much for giving us the opportunity to assist with your exchange.

Thank you also for taking the time to write this review — it means a lot to us. We hope to welcome you back to APN in the future❤️

Saanut 1/5 tähteä

Absolutely shocking experience with A…

Absolutely shocking experience with A Perfect Nomad.

I placed an order on April 10th for a dress costing over €425 and paid extra €18 for next day dispatch. Today is May 20th and I still do not have my order.

Over the past 5+ weeks I’ve had to send endless emails just to chase information about a purchase that was fully paid for from day one. First the company shipped the parcel from the wrong country due to their “system error,” then it got stuck in customs, then I was told to refuse delivery, and ever since then I’ve been stuck in an exhausting loop of delays, excuses, and operational mistakes entirely caused by their side.

What is most disappointing is that this brand positions itself as luxury, yet the customer service experience has been one of the worst I’ve ever encountered. When someone spends this amount of money on a single item, they expect professionalism, efficiency, and basic respect for the customer’s time.

Instead, I’ve spent more than a month acting like a customer service manager for my own order.

Completely unacceptable experience. I would strongly reconsider ordering from this company unless you are prepared for serious delays and extremely poor handling when problems arise.

20. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
A Perfect Nomad-logo

Vastaus yritykseltä A Perfect Nomad

We are very sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback.

We would like to clarify a few points regarding your order. We do not offer a guaranteed next-day EU shipping service; our standard EU shipping rate is €17.95. This was also outlined in our email correspondence.

In this case, the item you ordered was located in our UK warehouse, and we attempted to move stock to our EU facility in order to ship from within the EU and avoid additional customs delays and charges being passed onto you. Due to a system error, your order was initially dispatched from the UK. We sincerely apologised for this and informed you that we would still be able to ship your order from the EU once the stock transfer had been completed.

At that stage, you requested to cancel your order and receive a refund rather than wait for fulfilment from the EU warehouse. As the parcel was already in transit within the postal system, we were unable to process the refund immediately until the order had been returned to us.

We fully understand your frustration and are very sorry for the inconvenience and delays you experienced throughout this process. This is not the standard we aim to provide, and we regret that your experience fell short of expectations.

We appreciate your feedback and will be reviewing this internally to improve our fulfilment and communication processes moving forward.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin