Annelouiseboutique Arvostelua 

1 787
•
TrustScore 2/5 tähteä

2,1

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Still no refund despite sending my item back in December 2025. Awful service and despite all the promises customer service have made they still haven’t refunded me nor have they confirmed they’ve proc... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

I attempted to return a dress that was not suitable, however the returns portal was not working. I was advised to process my return using a different link but it did not work either. I was then sent... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

AWFUL EXPERIENCE- AVOID The dress arrived soiled (it had obviously not been checked before being sent back out). I alerted the company and it provided no resolution and is currently refusing... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

I had nothing but compliments on my dress at the century London, everyone was saying how beautiful it was , asking where I got it from , so I said from the best boutique called ALB check them out , th... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Vaateliike

Yrityksen kirjoittama

The contemporary London fashion label that exists to inspire confidence through strength in one’s femininity. Our Brand embodies elevated femininity and sophistication. We offer a collection of striking patterns and a strong sense of versatility. We want fashion to be affordable and great quality.


Yhteystiedot

2,1

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

2 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 67 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,1

Kaikki arvostelut

(1 787)

435 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

DO NOT ORDER FROM HERE

Extremely disappointed with Anne Louise Boutique. It has been over a month and I am still waiting for a refund that I was promised. Communication has been poor.

This whole experience has been frustrating, unprofessional, and stressful. Customers should not have to chase a company for weeks just to get money returned to them.

I would not recommend ordering from here based on my experience.

20. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Annelouiseboutique-logo

Vastaus yritykseltä Annelouiseboutique

We're sorry this has been your experience with us. This isn't the standard we hold ourselves to. Please email us at
hello@alblondon.co.uk and we'll get this resolved for you as quickly as possible.

Saanut 1/5 tähteä

I ordered a dress at the beginning of…

I ordered a dress at the beginning of April and have been told we are checking for an update and then hear nothing back. It makes me wonder if this site actually is legitimate. Be very wary being drawn in by lively dresses thst are likely not to be real, part with your good earned money to receive nothing. I am now going to take legal action. Very poor service

2. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Annelouiseboutique-logo

Vastaus yritykseltä Annelouiseboutique

We're sorry this has been your experience with us. This isn't the standard we hold ourselves to. Please email us at
hello@alblondon.co.uk and we'll get this resolved for you as quickly as possible.

Saanut 1/5 tähteä

2 months later-no correspondence

Ordered 20 march, 8 weeks later-no proper correspondence or delivery. Do not order from these…

20. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Annelouiseboutique-logo

Vastaus yritykseltä Annelouiseboutique

We're sorry this has been your experience with us. This isn't the standard we hold ourselves to. Please email us at
hello@alblondon.co.uk and we'll get this resolved for you as quickly as possible.

Saanut 5/5 tähteä

The most stunning dress I have ever…

The most stunning dress I have ever worn and got so many compliments on it! Will definitely be buying again!

15. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Annelouiseboutique-logo

Vastaus yritykseltä Annelouiseboutique

Thank you so much for your lovely feedback! We're so happy to hear you felt amazing in your dress and received so many compliments ✨

Saanut 1/5 tähteä

Its only been 9 days but after paying…

Its only been 9 days but after paying for delivery in 3/5 days you would at least expect tracking details.
This is for a family wedding abroad next week and despite contacting customer service several times still nothing....I was actually warned about this company but decided to go with my own opinion as I love the dress ....silly mistake this is not a way to run a business which is a shame as the dresses are beautiful

14. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Annelouiseboutique-logo

Vastaus yritykseltä Annelouiseboutique

We're sorry this has been your experience with us. This isn't the standard we hold ourselves to. Please email us at
hello@alblondon.co.uk and we'll get this resolved for you as quickly as possible.

Saanut 1/5 tähteä

AVOID, AVOID, AVOID!!


EDIT - the email address they have replied for me to get in touch with has returned my email as ‘undeliverable’!! I have taken a screenshot to show this, but am unable to upload it; here is the exact wording:

Sorry, we were unable to deliver your message to the following address.

MXRecord host unresolvable

If there was a zero star option, Anne Louise Boutique certainly deserve it. Order placed on 18th March, still not received. No customer contact number to call. WhatsApp and instagram msgs undelivered. Numerous emails sent requesting a full refund and no money has been received, just generic automated responses. Now no choice but to report to Trading Standards for failure to deliver goods within a reasonable timeframe and initiating a chargeback through my bank to return nearly £150! Do NOT use this company, everything is pointing to them being a scam!! AVOID, AVOID, AVOID!!

12. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Annelouiseboutique-logo

Vastaus yritykseltä Annelouiseboutique

We're sorry this has been your experience with us. This isn't the standard we hold ourselves to. Please email us at
hello@alblondon.co.uk and we'll get this resolved for you as quickly as possible.

Saanut 1/5 tähteä

Don't buy from here

Don't buy from here! Bought a dress end of March, paid next day delivery £5.95...its still not here! They respond with seems to be an AI response. I've even reached out to the founder on linkedin who said she'd help...but hasn't yet!

28. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Annelouiseboutique-logo

Vastaus yritykseltä Annelouiseboutique

Thank you for your review. We're so sorry to hear about your experience and would love the chance to put this right. Please
reach out to us directly at hello@alblondon.co.uk and our team will prioritise your case

Saanut 1/5 tähteä

Absolutely VILE company

Absolutely VILE company, stay clear of it! Whilst there customer service is incredibly fast and efficient in helping you purchase, if you return anything (which I did the following day due to sizing) they pretend there warehouse is still looking into it TWO WHOLE MONTHS later with still no view on when I’ll get my £100+ refund for an unworn dress! It’s actually sickening to me how they can not refund a dress that had a tracked delivery, was unworn with all labels still on of course, in this economy where people are struggling and they are still ‘looking into my refund’. Absolutely disgusting! Please be warned.

12. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Annelouiseboutique-logo

Vastaus yritykseltä Annelouiseboutique

We're sorry this has been your experience with us. This isn't the standard we hold ourselves to. Please email us at
hello@alblondon.co.uk and we'll get this resolved for you as quickly as possible.

Saanut 5/5 tähteä

Absolutely stunning dress

Absolutely stunning dress. Received lots of compliments. Same dress in blue ..sizing was detailed differently. Ie xs compared to size 6. Huge difference. Still awaiting refund which will hopefully be received soon.

29. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Annelouiseboutique-logo

Vastaus yritykseltä Annelouiseboutique

Thank you for your feedback. We’re so happy to hear that you loved the dress and received lots of compliments. We also appreciate you pointing out the sizing difference, and we understand how this could be confusing.

Regarding your refund, our team is currently processing it, and it should be received soon. Thank you for your patience and understanding.

Saanut 1/5 tähteä

Not received my items!

Paid next day delivery for 2 dresses and still not received them - keep asking when they will be posted and they keep saying next week. AVOID this company, like everyone else, they take your money and you don't get the items. I am going to go to my bank to do a chargeback.

UPDATE - emailed multiple times before and as per below and totally ignored. Spoke to them on instagram and they were patronising and belittling. Received one dress - cheap polyester and sent it back. NO refund for it and not received the second one.

5. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Annelouiseboutique-logo

Vastaus yritykseltä Annelouiseboutique

Thank you for your review. We're so sorry to hear about your experience and would love the chance to put this right. Please
reach out to us directly at hello@alblondon.co.uk and our team will prioritise your case.

Saanut 1/5 tähteä

The actual dress is lovely although…

The actual dress is lovely although when it arrived it didn’t fit as a small is a size 8 and I thought it was a 10 so I have gifted it to my Daughter as I could not go through the polava of dealing with this company again. Communication is appalling, which started with no confirmation email even though they had taken them money. They clearly did not have the item in stock and rather than be honest and refund your money they leave you hanging for 5 weeks. I requested a refund on numerous occasions but no joy there either. If you improve your communication and don’t take the money until the item is in stock you would be someone I would buy off again as the dress is really good quality but never again for me as it is too stressful. Be honest with people instead of sending holding emails so you don’t have to refund people and don’t take the money if the item is not in stock

20. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Annelouiseboutique-logo

Vastaus yritykseltä Annelouiseboutique

We're sorry this has been your experience with us. This isn't the standard we hold ourselves to. Please email us at
hello@alblondon.co.uk and we'll get this resolved for you as quickly as possible.

Saanut 5/5 tähteä

Beautiful dress

Beautiful dress, nice finish nice material and super flattering

2. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Annelouiseboutique-logo

Vastaus yritykseltä Annelouiseboutique

Thank you so much for your lovely review. We’re delighted to hear that you loved the dress, the material, and the flattering fit. Your feedback truly means a lot to us.

Saanut 3/5 tähteä

Beautiful dress, poor customer service.

The dress I have ordered was absolutely stunning and looked exactly like the pictures online — beautiful quality and worth the wait aesthetically. However, what really put me off ordering again was the delivery time and the very poor communication throughout the process. I placed my order on the 19th of March, hoping to have it in time for my Easter break in early April, but it only arrived on the 11th of April, after I had already returned. Had there been clearer updates and better communication, the experience would have been much more positive.

19. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Annelouiseboutique-logo

Vastaus yritykseltä Annelouiseboutique

Thank you for your honest feedback. We’re so glad to hear that you loved the dress and were happy with the quality and design. However, we sincerely apologize for the delay and the lack of communication regarding your order. We completely understand how disappointing it must have been for it to arrive after your Easter break.

Your feedback is truly appreciated, and we are continuously working to improve both our delivery times and customer communication to provide a better experience moving forward.

Saanut 5/5 tähteä

LOVE the dress!

I love the dress it is so well made and lovely quality. I think it will be perfect for me now and also later in life as I think it is timeless! Love it - was quite pricey but 100% worth it.

20. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Annelouiseboutique-logo

Vastaus yritykseltä Annelouiseboutique

Thank you so much for your lovely feedback. We’re so happy to hear that you love the dress and appreciate the quality and craftsmanship. It’s wonderful to know you see it as a timeless piece that you’ll enjoy for years to come.

Saanut 1/5 tähteä

AVOID. POOR SIZING AND TERRIBLE RETURNS AND CUSTOMER SERVICE

Firstly, the sizing is completely off! I am a UK size 6/8 with a 26" waist and the size 6 and size 8 both did not fit. Now what is worse, is the RETURNS". I am constantly given this message on the returns portal:

It looks like this order has not yet been shipped.
Please reach out to us at " " if you believe this is a mistake

I have emailed THREE times with no response.

AVOID THIS AWFUL COMPANY AT ALL COSTS!

9. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Annelouiseboutique-logo

Vastaus yritykseltä Annelouiseboutique

We're sorry this has been your experience with us. This isn't the standard we hold ourselves to. Please email us at
hello@alblondon.co.uk and we'll get this resolved for you as quickly as possible.

Saanut 1/5 tähteä

DO NOT ORDER

DO NOT ORDER! I placed an order with ALB on 18th February and, almost 3 months later, I still had not received my item or any reliable delivery information.

Each week I was told the order would be shipped “next week,” but it never arrived. Communication was poor throughout, and I repeatedly had to chase for updates myself. Despite seeing expected delivery dates appear on the website, no confirmation or meaningful explanation was ever provided.

What made the experience even more frustrating was the difficulty in getting clarity around a refund. After waiting months with no resolution, I eventually had to contact my bank to recover the money.

I can see from Trustpilot that other customers have experienced similar issues, which is disappointing. Based on my experience, I would not order from ALB again.

8. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Annelouiseboutique-logo

Vastaus yritykseltä Annelouiseboutique

We're sorry this has been your experience with us. This isn't the standard we hold ourselves to. Please email us at
hello@alblondon.co.uk and we'll get this resolved for you as quickly as possible.

Saanut 1/5 tähteä

Terrible service - 2 months waiting and no refund

Terrible service. Ordered on 19th March - now nearly 2 months later and my order is still "unfulfilled". 22 emails back and forth with the customer service and I get the same copy-paste response: "we apologize for the delay, we're waiting for confirmation from the warehouse". No timeline, no resolution, no refund offered.
This is not a delay - this is a company holding onto customer money while providing no goods or service.
Avoid until they sort out their fulfillment and customer service process.

8. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Annelouiseboutique-logo

Vastaus yritykseltä Annelouiseboutique

We're sorry this has been your experience with us. This isn't the standard we hold ourselves to. Please email us at
hello@alblondon.co.uk and we'll get this resolved for you as quickly as possible.

Saanut 1/5 tähteä

Ordered my dress back in March have…

Ordered my dress back in March have been emailing company since was advised over the last two weeks my dress would be sent the next week which it hasn’t. Emailed them again for them to advise they have had a lot of orders this month and there are delays, however I ordered my dress in March and paid £385. Disappointed this hasn’t been taken serious nor have they been forthcoming with communicating the delays unless I ask. Shocking!!

27. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Annelouiseboutique-logo

Vastaus yritykseltä Annelouiseboutique

We're sorry this has been your experience with us. This isn't the standard we hold ourselves to. Please email us at
hello@alblondon.co.uk and we'll get this resolved for you as quickly as possible.

Saanut 1/5 tähteä

I placed my order march 13 and still…

I placed my order march 13 and still didn't receive my order,I can not track my order, I contact them , costumer service was polite and fast but so far wasn't helpfull. So I'm a little bit disapointed and don't know if order will ever came.

13. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Annelouiseboutique-logo

Vastaus yritykseltä Annelouiseboutique

Thank you for your review. We're so sorry to hear about your experience and would love the chance to put this right. Please
reach out to us directly at hello@alblondon.co.uk and our team will prioritise your case.

Saanut 1/5 tähteä

Bought a dress in AUGUST last year

Bought a dress in AUGUST last year. Sent it back as it didn’t fit within the correct time frame. They’ve given me every excuse to not refund it and it’s not a cheap dress! It’s been almost a year now and they’re still promoting so it’s clearly not an issue with “moving warehouses” like they’ve claimed which is ridiculous anyway. If you’ve received the dress back which you have REFUND ME IT.

16. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Annelouiseboutique-logo

Vastaus yritykseltä Annelouiseboutique

We're sorry this has been your experience with us. This isn't the standard we hold ourselves to. Please email us at
hello@alblondon.co.uk and we'll get this resolved for you as quickly as possible.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin