Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

2,8

Keskitasoinen

TrustScore 3/5 tähteä

17 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Aldrig varit med om dålig servis

Jag har betällt lite varor från dom det stog min adres när jag betallade sen så stämde inte adresen när jag får kvittot. Pratade med dom o dom sa att jag kunde betalla 250 kr till för att få det till min adres. När jag har redan betallat frakt. O jag förklara för en så så blir man avbruten o denna person pratar över en. Då sa jag att jag vill prata med chefen. Jag förklara vad som har hänt o att folk använder mitt nummer för att betälla. Då börjar den här peronen att skratta. Tycker det är oki. Väldigt dålig sörvis.

Sista gången jag beställer saker.

8. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Jag är supernöjd med de snabba…

Jag är supernöjd med de snabba leveranserna och de bra priserna på märkesgrejer, jämfört med andra butiker.
Men jag tycker dem behöver se över sortimentet och rensa ut skräpet som tex märken som ekan och sobo, det är ovärdigt att kränga dessa produkter för kvaliten är så otroligt dålig. Tycker det är bra om det finns lite udda billiga märken men dem behöver testas innan man säljer dem.

30. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Största bluffmakarna online

Största bluffmakarna online. Otroligt otrevliga, och försöker skylla på dig som kund! Hur svårt skulle det bara att koppla in en slang till en syresten? Tror ni att jag använde 70000 bar för att syresätta stenen? Hela syrestenen exploderade och hade sönder mitt akvarium. Riktigt oseriöst företag, som säljer billiga kopior.

12. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Kundservice under all kritik

Kundservice under all kritik. Vägrar ersätta uppenbart defekt vara och skyller på kunden "handhavandefel". Avråder alla från att handla där.

5. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Beställ inte härifrån

Beställ inte härifrån! Jag beställde 1500 ml malfoder, fick hem knappt 1000 ml, de skyller på att det skulle packat sig under transport,(hårda wafers). Trots att det är omöjligt då inget tomrum fanns i förpackningarna. Andra gången detta företag inte tar ansvar för sina produkter. Mycket dåligt bemötande, vägrar kompensera eller rätta till. kommer aldrig handla där igen.

28. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 3/5 tähteä

Dom tyckte ja jaga dom.

Jag är en liten kund, men känner många akvarister o affärer o dess ägare. Fick en led list som va trasig 99 kr. Skrev in och ringde. Men jag hade inte beskrivitpå det sättet som dom krävde. Va tvungen o skriva test 1 fungerar inte
Test 2 fungerar inte
Test 3 fungerar inte. Ringde igen men dom hade mycket o göra och den som tar hand om testerna va inte på sammaställe som den som svara så dom kunde inte samarbeta. Till slut ringde min sambo som inte är kanske lika uthållig som mig. Hon fick till svar ja jagat dom med 3 telefonsamtal. O att ledden aldrig varit helt död vid leverans till kunder tidigare. Min sambo o den på kundtjönst argumentetade o hon slängde på luren o skicka 99 kr till mig direkt. O blocka mig o även min sambo. Nu kommer det bli blockning från 3 st stor kunder som är affärer som handlat hos dem. O även blockning från alla mina akvarie vänner. 50 st ungefär. Följer mottot blockat är blockat. (Konstigt för när ja haft kontakt medägaren en man förut inga konstigheter)

1. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Såg nu också att Ni hade "slätat över

Såg nu att Ni hade "slätat över" Kevin Grauengaard också! 😁👍 Kevin har gjort sitt inom akvaristiken..
Han säljer dåligt för han är i blåsvädret hela tiden 🤣🤣🤣🤣
Det är ingen som köper räkor av honom & han förstår inte varför 🦐

23. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Snabb och enkel webbutik att handla i

Snabb och enkel webbutik att handla i. Transparent och inte minst billigare än här i Danmark. Snabb och säker leverans, något vi värdesätter här i Danmark. Stort tack till Akvarieimporten, vi kommer definitivt att handla hos dig igen.

Vänliga hälsningar
Angel

5. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Vägrar retur

Köpte doppvärmare för 10-25 liter, 20-33 grader. Akvariet är 18 liter, rumstemperaturen 21 grader.
Testade den över 3 dygn, doppvärmaren orkade aldrig över 23 grader, jag ville returnera eftersom den inte hållit vad den lovat enligt spec.
Akvarieimporten tycker att det är miljön som felar. Jag kan förstå om jag försöker värma en utomhuspool på antarktis, men specifikationerna på doppvärmare är ju satta utefter normal rumstemperatur och bör klara att kräma ur sig mer än 2 grader.
Jag har inte haft problemet med andra doppvärmare i samma akvarium, men eftersom den lyser så är den ju inte "trasig" och jag litar verkligen inte på att de skulle tycka det var nåt fel på den om jag skickar in för kontroll, vilket då bara blir ännu fler omkostnader för mig.

Akvarieimporten tycker nu att produkten är använd och kan inte heller returneras, jag anser att den är funktionstestad eftersom en doppvärmare måste stoppas i vatten för att undersökas. (Galet, jag vet! /s)

Flera mail fram och tillbaka med kundservice som inte alls är intresserade att lösa en retur.
Massor av krångel och irritation för mig som kund som behövt de pengarna för att köpa en ny doppvärmare någon annan stans.

Har man inga problem är det säkert en bra butik och ganska snabb kundkontakt, jag var positivt inställd först, men de är inte lösningsorienterade för fem öre om produkten inte överensstämmer med vad de marknadsför.

Det finns andra akvariebutiker. Välj en bättre.

17. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

rötter

jag beställde diverse rötter till akvariet i olika storlekar , billigt bra o kom hem snabbt , fina bitar fick jag !

29. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Varning för detta företag

Varning för detta företag. Trasig produkt ersätts inte enligt svensk lag. Tror de kan komma undan ansvaret trots att garantin ska gälla. Handla inte här. Vi går vidare med detta till ARN.

20. helmikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Åk hit

Billiga produkter och väldigt snabb leverans
Trevlig personal i butiken

29. marraskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin