ADV. Arvostelua 

367
•
TrustScore 4/5 tähteä

4,2

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

The website is easy to manage, the shipping was free, and the package tracking was simple! You never know how hard it's going to be to order from a site like this, but it was top notch!

Saanut 5/5 tähteä

I am beyond happy with how these fit and sound. The audio quality is noticeably better than the stock tips, and these custom inserts finally allow the Beyerdynamic DT 70 IE to perform exactly as d... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

When I lost an earbud and asked if ADV offers replacements, they said no but gave me 20% off + free shipping on my next purchase! I bought another pair because they're so perfect. Clear, responsive an... Näytä lisää

Saanut 4/5 tähteä

Ordered Eartune Fidelity U for my IER Z1R. Best tips with this IEM after trying lots of eartips. Solved the recessed mids problems with some songs, especially male vocals. Hearing more elusive detail... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Hifi-myymälä

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

We are the makers of truly audiophile earphones, headphones and speakers designed for musicians, using only the premium materials and the latest technologies.


Yhteystiedot

4,2

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

367 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 85 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaaminen kestää yleensä yli kuukauden

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,2

Kaikki arvostelut

(367)

44 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 3/5 tähteä

Fine product, faulty logistics.

The product is good and works as advertised, but I ordered two three-packs and only got one. I've sent a request to address this to the support team, and I'll be happy to update this review when they make it right.

Edit 1: 2 stars has become three stars. Support has reached out to me to say that they'll fix the problem right away.

Edit 2: The missing product is on its way. Still three stars for now, will hit four when the product has arrived safely!

30. kesäkuuta 2023
ADV.-logo

Vastaus yritykseltä ADV.

Hi Benjamin, a shipment to you regarding your completion of the order is en route.

Saanut 5/5 tähteä

very fast shipment

very fast shipment. The XL foam for AirPods worked for me, whereas other brands were falling out while hiking.

26. kesäkuuta 2023
ADV.-logo

Vastaus yritykseltä ADV.

Glad to hear it Timothy!

Saanut 4/5 tähteä

Twice now the buds have not charged in…

Twice now the buds have not charged in the case. I make sure the case is charged as I think I'm only getting one charge out of it. Otherwise these are good,

25. toukokuuta 2023
ADV.-logo

Vastaus yritykseltä ADV.

Hi George,

We're not exactly sure why you might be experiencing such problem. Please get in touch with our team at support@adv-sound.com so that we can sort this out for you!

Kind regards,
Jane from customer service
ADV.

Saanut 5/5 tähteä

These are my favorite earphones now

These are my favorite earphones I own. They got here very fast. Bluetooth connection is great

25. toukokuuta 2023
ADV.-logo

Vastaus yritykseltä ADV.

Thank you so much, it's awesome to hear!

Saanut 5/5 tähteä

It is an audio business.

Made an audio product, advertised it via email that I subscribed to, sold it to me, and delivered a quality package that delivers what it says it does.

24. toukokuuta 2023
ADV.-logo

Vastaus yritykseltä ADV.

Yes! Thank you for the review!

Saanut 5/5 tähteä

Wish I’d seen them sooner.

I couldn’t believe the difference these tips made in the sound quality of my Second Gen AirPod Pros.

The the sound quality, volume, bass and noise reduction all very noticeably better. Plus the improved seal makes them much more secure. They stay tight and secure when running and biking. And for the first time i can wear they kayaking. I always feared one would fall out right into the water, but not anymore.

If you’re unsure of the size, I’d go with the large. The memory foam like material can be squeezed, then expands in your ear to give that improved seal. The price is a huge bargain for the increased quality of sound you get.

26. toukokuuta 2023
ADV.-logo

Vastaus yritykseltä ADV.

We love hearing this, thank you for sharing Steven!

Saanut 5/5 tähteä

Freaking Fantastic

Best sound company out there. Custom ear tips are the bomb and they have serious audiophile product to fit any budget. I snap up everything I can afford the moment it hits market. Give them all your money.

24. toukokuuta 2023
ADV.-logo

Vastaus yritykseltä ADV.

You've made our day Benjamin, thank you!

Saanut 5/5 tähteä

A+++!!!

Love the pink color and the memory foam material. These feel much more comfortable and stay in your ears longer than the silicone ones that come with the airpods.

24. huhtikuuta 2023
ADV.-logo

Vastaus yritykseltä ADV.

Thank you so much Samantha, glad to hear!

Saanut 5/5 tähteä

The ear impressions are really comfortable

The ear impressions are really comfortable and I can wear them for a long time. They really enhance the sound by blocking noise. I would like to have received more detailed instructions to insert the custom buds into my ears. I had to use trial and error to figure out the optimal way to insert them.

29. maaliskuuta 2023
ADV.-logo

Vastaus yritykseltä ADV.

Thank you Miguel!

We have forwarded your experience to our team so that we can improve and implement an informative guide for our future customers.

Kind regards,
Jane from Customer Services

Saanut 2/5 tähteä

Negative Experience, Model 3 Custom

Customer support has long lead times before providing repetitive canned responses, ultimately leading to no resolution for poorly fitting custom IEM tips, as well as intermittent earbud sound cut. They have not taken responsibility over product quality issue in the 3 weeks since initial contact. I’ve withheld my review long enough to assure that it is in fact an issue being ignored, and other consumers should be informed of this experience.

23. maaliskuuta 2023
ADV.-logo

Vastaus yritykseltä ADV.

Hello Michael,

Thank you for letting us know and we truly apologize for the poor experience you have had. We do want to make it right by you and our team has sent you an email. Kindly help check your inbox and we look forward to hearing from you.

Thank you,
Jane from Customer Service

Saanut 1/5 tähteä

DO NOT BUY!

DO NOT BUY!! Cheap quality and horrible customer service.

27. maaliskuuta 2023
ADV.-logo

Vastaus yritykseltä ADV.

Hello Joshua,

We're very sorry to hear your experience. Could you kindly let us know on which communication platform our team has conversed with you? We were not able to find any history from our email or store chat, and if there were any missed messages we would like to extend our sincere apologies and address any problems you might be experiencing. We will also send you an email. Kindly lookout for an email coming from the address, support@adv-sound.com.

Thank you,
Jane from Customer Services

Saanut 2/5 tähteä

These are not as comfortable as the…

These are not as comfortable as the apple ones. kept falling out of my ears. Tried all tip sizes

29. maaliskuuta 2023
ADV.-logo

Vastaus yritykseltä ADV.

Hi Brandon,

Thank you for letting us know your experience. If you haven't already, please squeeze the foam tips first, then insert them into your ears and hold until the memory foam expands to the shape of your ears. If large size is still not giving you a tight seal, you may need an XL size. Please get in touch with our team at support@adv-sound.com so that we can help.

Best regards,
Jane from Customer Services

Saanut 4/5 tähteä

Nice replacement

Nice replacement, but wish the memory foam was a tad thicker to make it more comfortable. Overall a major upgrade from the out of the box Apple ear tips.

22. maaliskuuta 2023
ADV.-logo

Vastaus yritykseltä ADV.

Thank you for the review Todd,

We see that you have purchased a mix-sized pack. If you are finding that you need a slightly larger size for your ears, we do have XL size available as well. Please feel free to get in touch with us at support@adv-sound.com for more information.

Best regards,
Jane from customer services

Saanut 1/5 tähteä

Hello

Hello, I bought the first M5-TWS “Jet Black” headphones in September 2022, they worked for me for about 1 month, then the left earphone stopped holding a charge, that is, after a full charge, it started working for 5-10 minutes and was completely discharged. I wrote to support about this, they kindly sent me a new pair of headphones, M5-TWS “Accent Red” I was happy, but they worked well for exactly 1.5 months, and then the same problem appeared with the right earbud, about 3 minutes of work and complete discharging. I wrote to the support service about this, and they sent me a new pair of M5-TWS “Accent Red” earbuds again, I received them the day before yesterday, yesterday I opened them, and no matter how I tried, the right earbud does not hold a charge at all, not a single minute. now I have 3 pairs of non-working headphones, 3 pairs cost about $450 but play for $0
+ support stopped responding to me (

9. maaliskuuta 2023
ADV.-logo

Vastaus yritykseltä ADV.

Hello Yevgeniy,

We're very sorry to hear about your experience. Our team will reach out to you to offer a full refund.

Thank you,
Jane from Customer Services
ADV.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin