2Call.nl Arvostelua 80

TrustScore 4/5 tähteä

4,0

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Telefoon via Bol.com gekocht bij deze verkoper die vanaf het begin kuren had. Hierover geklaagd bij 2call, kwamen met allemaal oplossingen, zoals een andere lader enz. Uiteindelijk gevraagd om on... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Er leek een probleem te zijn na het terugsturen van een telefoon. De lader was vergeten mee terug te sturen . Ik gaf aan alleen maar een kabeltje te hebben gekregen. Dit leek in eerte instantie niet m... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Via bol.com een Samsung gekocht die kapot ging binnen de twee jaar. Naar de reparatieservice van Samsung gestuurd maar werd onherstelbaar verklaard. Via bol.com in contact gekomen met 2call.nl. Uits... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Recent een iPad Air 2020 besteld bij 2Call. Snelle en accurate levering. Omdat het een U.S. model bleek te zijn bij levering (geen probleem) wel even contact gezocht met 2Call klantenservice inzake Ap... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Matkapuhelinkauppa

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

Levering binnen 24 uur en GEEN verzendkosten. Bekijk al onze aanbiedingen met diverse gratis GSM toestellen, sim only abonnementen.


Yhteystiedot

4,0

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

80 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Telefoon via Bol.com gekocht bij deze…

Telefoon via Bol.com gekocht bij deze verkoper die vanaf het begin kuren had.
Hierover geklaagd bij 2call, kwamen met allemaal oplossingen, zoals een andere lader enz.
Uiteindelijk gevraagd om ontbinding van de overeenkomst. Hierop kwam een reactie dat het toestel opgestuurd kon worden ter reparatie. Gaan we nu niet meer doen.
Advies aan anderen: Hier niet kopen. Zou Bol eigenlijk moeten adviseren.

25. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Helaas moet ik een ster geven

Helaas moet ik een ster geven. Op 18 Jan 2024 een mobiel gekocht via bol.com.
Tot nu toe heel ontevreden over de mobiel en daarmee 2call.
Al in de eerste week heb ik contact opgenomen omdat de mobiel snel leeg is.
Vind 2call normaal. Zelfs als ik deze bijna niet gebruik.
Dan gaat mobiel geluid maken en licht op tijdens opladen waarop ik 2 call gevraagd heb wat dat is, of wel nieuwe mobiel is.
Ze verkopen alleen nieuwe, begrijpen niet wat geluid is.
Toen werd de mobiel een tikkende tijdbom zo klinkt het. Eerste keer snachts ik schrok me rot. Verder overdag want nam mobiel niet meer mee naar bed.
Weet contact met 2call die geven aan dat ws aan lader ligt of iets in de mobiel. Dat lijkt zo te zijn.
Heb uitgelegd dat ik mobiel bij bed heb
met een reden. Dan het opladen blijft erg langzaam maakt niet uit welke lader ik gebruik.
Wat nu gebeurt is dat als ik bel met de mobiel, deze gewoon gesprek af breekt. Gebeurt regelmatig.
Als ik een mail opstel precies hetzelfde staat deze ineens in concep uit zichzelf.
Wanneer ik ap gebeurt dat ook regelmatig.
Het is ronduit slecht.
De reacties van 2 call zijn slecht. Kan deze opsturen voor reparatie. Deze mobiel functioneert niet. Vanaf 18 Jan al niet. Aangegeven dat ik mijn geld terug wil.
Doen ze niet. Contact opgenomen met bol.com die zou er achteraan gaan. Die geven aan bij klachten moet u contact opnemen met bol.com. we horen er van hen niets van. Terug gebeld moet alles opschrijven. Bij deze die ik dat. Beide partijen neemt de verantwoordelijkheid niet. Mobiel van €145,- euro echt te gek voor woorden.

25. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Weinig betrouwbaar

Per 04/05/2022 "nieuwe" Samsung Active Watch 2 gekocht , dewelke werd aangeprezen en geschikt als zwemhorloge. Per 02/2024 geeft toestel geen teken van leven meer : "dood". Bij Samsung merkt men een eerdere registratie op per 01/2021 (! ) en weigert men herstelling. We worden teruggestuurd naar 2Call.nl waar men owv "waterinfiltratie" herstelling of vervanging onder garantie weigert (zwemhorloge???) . Vraag is of dit wel de nieuwe horloge was waarvoor men die verkocht heeft : weinig betrouwbare firma : afblijven !

14. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
2Call.nl-logo

Vastaus yritykseltä 2Call.nl

Beste heer, mevrouw, jammergenoeg is waterschade niet gedekt onder de garantievoorwaarden. U heeft de watch bijna een jaar gebruikt, waarna hij defect is gegaan. Lijkt me niet dat wij dan niet betrouwbaar zijn. Maar we kunnen altijd kijken voor een coulance aanbieding. Neemt u contact op met ons en verwijs naar deze reactie.

Saanut 1/5 tähteä

İk had 4 maanden terug bij 2call een…

İk had 4 maanden terug bij 2call een telefoon gekocht hij ging vanzelf uit contact met 2call moest het sturen na 2 weken terug weer het zelfde probleem dus weer gestuurd weer na 2 weken telefoon teruggekregen alleen deze keer was het een heel ander telefoon met veel gebruiks sporen krassen en een ander imei dus weer telefonisch gebeld uitgelegd dat het niet mijn telefoon is volgens hun is het wel de telefoon wat ik hun opgestuurd had
İk weet tog hoe mijn telefoon eruit zag zonder krasjes zag er heel nieuw uit
2call heeft deze telefoon mij aangesmeerd
İk raad de mensen om niet via hun wat te kopen ik ben er niet tevreden

24. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 3/5 tähteä

Conformiteitsbeginsel?

Na het verlopen van de fabrieksgarantie met 5 dagen is mijn Samsung smartwatch kapot gegaan. 2Call.nl vond het heel vervelend voor mij maar stuurt me met een kluitje in het riet. Ik moet zelf de fabrikant maar benaderen (bij mijn weten dient de verkoper dat te doen, niet de klant). Het conformiteitsbeginsel wordt niet toegepast, de redelijke verwachting lijkt mij, is dat dit product toch veel langer dan 2 jaar mee gaat. Het is niet de moeite waard om meer dan drie emails naar de verkoper te sturen waar ze wel op reageren maar alle argumenten wegwuiven. Ik schrijf maar wat recensies en ga over tot de orde van de dag.
UPDATE: Na publicatie van dit review werd ik door 2Call.nl weer benaderd met de mededeling dat ze graag het garantietraject met Samsung wilde regelen. Het duurde even maar het horloge is inderdaad onder garantie gerepareerd, het contact met 2Call.nl verliep nu wel uitstekend. De medewerker MvS was zeer behulpzaam. Het aantal sterren heb ik verhoogt van 1 naar 3 maar zonder de eerste moeizame contacten had dit bedrijf 5 sterren verdiend.

10. tammikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Telefoon niet nieuw.

Nieuwe telefoon besteld. Blijken de samsung seals verbroken te zijn. Verkoper geeft aan dat er soms nieuwe stickers overheen geplakt worden. Maar op deze manier kan ik niet controleren of de telefoon daadwerkelijk nieuw is of niet. Retour gestuurd.

11. lokakuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
2Call.nl-logo

Vastaus yritykseltä 2Call.nl

Beste heer, mevrouw,
Bedankt voor uw reactie. U heeft inderdaad een nieuwe telefoon besteld. U heeft deze geretourneerd omdat u vermoed dat de seals verbroken waren. Echter hebben wij geen verbroken zegels aangetroffen. De telefoon was nieuw. Maar het bedrag is inmiddels aan u geretourneerd en gaan er vanuit dat u nu tevreden bent.

Saanut 5/5 tähteä

Naar tevredenheid.

Recent een iPad Air 2020 besteld bij 2Call. Snelle en accurate levering. Omdat het een U.S. model bleek te zijn bij levering (geen probleem) wel even contact gezocht met 2Call klantenservice inzake Apple garantie voor gecertificeerde stekker. Vriendelijk contact gehad met medewerker 2Call en “probleem” naar alle tevredenheid opgelost. Zou zonder twijfel weer bij 2Call bestellen.

25. toukokuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Ik heb een telefoon van samsung…

Ik heb een telefoon van samsung gekocht,4 week geleden
Vanaf dag 1 staat het scherm steeds vast,en verschijnt er steeds iets in beeld en dan moet hij uitgezet worden en dsn doet hij het weer.
Voor de telefoon was de medewerker aardig.
Heb foto's gemaakt van de beeldscherm,er zat geen enkele kras op, was er heel zuinig op! Hun reactie was,aangezien er gebruikerssporen opzitten wordt hij gemaakt en ontvangt u geen nieuwe! Schandalig! Gebruikerssporen met 2,5 week oude telefoon?
Ik heb hun geschreven maar na 5 dagen geen enkele reactie terug gekregen,niet bepaald klantvriendelijk.ik dacht: dan ga ik nu toch de recensie schrijven!
Je mag toch verwachten van eenTelefoon van 237 euro dat deze goed is.wil eigenlijk nog foto's erbij doen,dit lukt niet...

31. maaliskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
2Call.nl-logo

Vastaus yritykseltä 2Call.nl

Beste mevrouw Sterenborg,
Uw telefoon had gebruikssporen en kon daardoor niet door ons omgeruild worden. We hebben deze laten herstellen en vanwege de vervanging van het display heeft u nu inderdaad een toestel zonder krassen. We hopen dat het zo weer is opgelost en wensen u veel plezier verder met uw telefoon.

Saanut 4/5 tähteä

Gewoon Goed

Ik heb mijn Samsung Galaxy Note 5 hier donderdag om 18.59 besteld. 1 minuut voor de "voor 19.00 besteld morgen in huis" norm.
En ik had hem smorgens om 9.00 uur in de handen.

Dus kortom gedaan wat ze beloven.

30. kesäkuuta 2016
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Tevreden over deze aankoop en levering

Na levering bleek klein accessoire volgens mij te ontbreken. Na contact is dit direct opgelost en binnen twee dagen was alles compleet. Fantastisch de belofte nagekomen, hetgeen niet vaak meer voorkomt !. Dit wekt vertrouwen voor volgende aankopen.

HaLo

18. kesäkuuta 2016
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Prima afhandeling

De bestelde Lumia werd na betaling keurig de volgende dag geleverd met de aankondiging van morgen wordt het bestelde bezorgd en avonds een mail met de bezorgtijd, en in de opgegeven tijd is ook geleverd, klasse

5. tammikuuta 2016
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin