Wearoldmoney Arvostelua 

64
•
TrustScore 1.5/5 tähteä

1,6

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Terrible. I placed an order for a wool coat on August 25, 2026. It is now September 5. Eight business days have passed, and I still haven’t received any information about the status of my order or the... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

1. Bestellung viel zu spät geliefert 2. Kommunikation absolut mangelhaft. 3. Ware weicht stark von den Bildern ab (Farben stimmen nicht ansatzweise) 4. Qualität passt nicht Fäden nicht geschei... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Ho ordinato uno dei maglioni 100% Lana Merino dall'Australia. Maglione molto bello e la tabella delle taglie in cui si indica altezza e peso si è rivelata ottima in quanto ero indeciso sulla taglia e... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Ein falsches Produkt wurde geliefert. Statt wie gewünscht das korrekte Produkt auf den Weg zu bringen. Wird penetrant versucht, die falsch gelieferte Ware etwas günstiger anzubieten. Nachdem dann noch... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Miestenvaateliike

Yrityksen kirjoittama

WEAROLDMONEY is a clothing boutique around old money vibes, a fashion trend that translates into an elegant, sober style and quality materials such as linen or cotton for pants, polo shirts, shirts. To become a man of this class, the old money style is the one to adopt in 2025


Yhteystiedot

1,6

Huono

TrustScore 1.5/5 tähteä

64 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 45 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 48 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

1,6

Kaikki arvostelut

(64)

21 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

è un sito truffa state attenti non vi…

è un sito truffa state attenti non vi arriverà mai nulla e butterete i soldi , è inutile che gli continuate a scrivere non risponderanno mai

24. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wearoldmoney-logo

Vastaus yritykseltä Wearoldmoney

Siamo sinceramente dispiaciuti per la sua esperienza negativa. La assicuriamo che non siamo un sito truffa e che il nostro team è disponibile per risolvere qualsiasi problema.
La preghiamo di scriverci a contact@wearoldmoney.com
con il numero dell’ordine, così potremo verificare e offrirle una soluzione il prima possibile.

Grazie per la comprensione.

Saanut 1/5 tähteä

Bloß nichts bestellen, das gibt nur Ärger!!

Leider muss man einen Stern geben, verdient hätten sie null. Der bestellte Pullover wurde ewig nicht verschickt. Dann habe ich hier gelesen, dass es öfters Probleme gibt und ich wollte stornieren. Sowohl die automatisch generierten Nachrichten als auch die E-Mails mit echten Menschen weigerten sich, meine Stornierung anzunehmen, obwohl ich vehement darauf hingewiesen habe, dass noch nichts verschickt ist und ich es auch nicht mehr haben will. Schließlich habe ich den PayPal Käuferschutz eingeschaltet, woraufhin mir dankeswerterweise schnell mein Geld zurück überwiesen würde. Jetzt aber ist der Pullover angekommen, er ist total ausgeleiert, stinkt und das Etikett ist abgeschnitten! Na toll, und was mache ich jetzt?? Ich will das Ding nicht haben!

19. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wearoldmoney-logo

Vastaus yritykseltä Wearoldmoney

Hallo,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen.
Wir bedauern aufrichtig, dass Ihre Anfrage nicht wie gewünscht bearbeitet wurde, und entschuldigen uns für die entstandenen Unannehmlichkeiten. Bitte seien Sie versichert, dass dies nicht dem Servicestandard entspricht, den wir anstreben.

Wir nehmen Ihr Anliegen sehr ernst und werden den Vorgang intern prüfen, um sicherzustellen, dass solche Situationen in Zukunft vermieden werden.

Nochmals entschuldigen wir uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten und danken Ihnen für Ihr Verständnis.

Das Weaoldmoney Team

Saanut 1/5 tähteä

scam website

scam website. Didn't ship after a month and when I tried to cancel the order they responded and never refunded. Took my payment service another month and more to get my money back.

1. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wearoldmoney-logo

Vastaus yritykseltä Wearoldmoney

Dear Niklas,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience and for the frustration caused by the delay in both the order and the refund process.

We would like to clarify that your order was cancelled prior to shipment, and a refund was indeed issued. We understand, however, that processing times with payment providers can sometimes extend beyond our control, which unfortunately may have led to the delay you described.

Please rest assured that we are continuously working to improve our systems and communication so situations like this are handled more smoothly in the future.

We sincerely apologize for the inconvenience you faced and appreciate your patience.

The Wear Old Money Team!

Saanut 1/5 tähteä

Scam company-#OM6036

#OM6036

The above information is my order number.

This is a “scam Company”. Don’t trust it. I ordered clothes from here but I haven’t received it when I tried to contact them. They are not responding to my emails. I spent £259 on these clothes and I mailed them numerous times but they didn’t respond a single time.

I think it is running by some dodgy scammers.
Beware, Don’t ever order any thing from here.

16. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wearoldmoney-logo

Vastaus yritykseltä Wearoldmoney

Dear Sachin,

We’re very sorry to hear about your experience and the frustration caused. We can confirm from Royal Mail tracking [link] that your order #OM6036 was successfully delivered on 13/09/2025. It seems there may have been an issue with communication, and we sincerely apologise if our replies did not reach you.

Please kindly double-check with your local Royal Mail office or neighbours in case the parcel was handed over directly. Our customer support team is also on hand to assist you further and ensure this is resolved for you.

We truly value your trust and want to make this right and will personally follow up and ensure you are satisfied.

Thank you for your patience and for giving us the chance to put this right.

The Wear Old Money Team!

Saanut 1/5 tähteä

Vorsicht 🚨 Fake Firma!!! Betrug

Vorsicht 🚨 Fake Firma. Versenden Temu Ware meine 300 Euro sind weg! Service 50 Emails gesendet und erhalten immer wieder wird man hingehalten oder Rabatte angeboten

5. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wearoldmoney-logo

Vastaus yritykseltä Wearoldmoney

Hello, this account is anonymous and cannot be identified in our system, which makes it impossible for us to provide any concrete assistance. Our goal is to resolve real customer issues, not to receive anonymous reviews that cannot be followed up.

Our customer service is available Monday to Friday from 9am to 6pm and usually replies within 24 hours. We never ship products from platforms such as Temu – we only work with our own trusted suppliers.

If you have a genuine order issue, please provide us with your order number so that we can step in quickly and find a proper solution. We never refuse refunds when the legal return conditions (14 days) are respected, and we even provide a dedicated return portal to make exchanges or refunds easier for our customers.

For any request: contact@wearoldmoney.com

Posting unfounded negative reviews helps neither you nor other customers.

Best regards, Wearoldmoney

Saanut 1/5 tähteä

Poor quality and sizing

Poor quality and sizing, ordered a suit for £221 and it is not worth £40, stated the material was polyester but that is not correct as it feels like paper, states that it is an american company with high quality material (false) but comes from china, no return options online as it is stating not eligible for a return…if you meed a refund please contact your bank as you will not get one

1. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wearoldmoney-logo

Vastaus yritykseltä Wearoldmoney

Dear Customer,

We would like to clarify that we never refuse refunds to our customers as long as the legal 14-day return conditions are respected. We have a dedicated return portal designed to make the process as easy as possible.

However, for customers in the UK, we have already encountered issues with certain tracking numbers provided by the carrier. In some cases, this prevents our system from confirming whether the order has been delivered or not, which can make the return portal unavailable.

If this happens, the best solution is to contact our customer service team directly by email. They will assist you and create the return request manually if needed. Our response time is between 24 and 48 hours.

Best regards,
Wearoldmoney

Saanut 2/5 tähteä

Tempo di consegna di circa un mese

Tempo di consegna di circa un mese. Taglia completamente sballata, ho acquistato una L era una via di mezzo tra un S e una M…mai più

3. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wearoldmoney-logo

Vastaus yritykseltä Wearoldmoney

Ciao Marco,

ci dispiace per l’esperienza che descrivi. Purtroppo non troviamo alcun ordine a tuo nome — potresti inviarci il numero d’ordine o l’email usata per l’acquisto così possiamo aiutarti al più presto? Grazie!

Il team di Wear Old Money!

Saanut 1/5 tähteä

Avoid this company

Dreadful quality. They have no shame selling poor excuses for men’s fashion. Avoid at all costs.

15. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wearoldmoney-logo

Vastaus yritykseltä Wearoldmoney

Dear Oliver,

We're sorry to hear you were disappointed with your purchase. We aim to provide high-quality products and clearly didn’t meet your expectations this time. Your feedback is being taken seriously and shared with our product development team. If you’d be open to it, we’d like to learn more about what specifically didn’t meet the mark, so we can improve. Please reach out to us directly – we’re always here to help.
Thanks again for bringing this to our attention.

The Wear Old Money Team!

Saanut 1/5 tähteä

SCAM!!!

The pictures on the site are totally different from what you get in person and good luck trying to get a refund. It’s not worth it. It’s a scam of a site basically sourcing clothes from China to whoever. The clothes have no quality in there. Just DONT buy anything from them!!!!

11. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wearoldmoney-logo

Vastaus yritykseltä Wearoldmoney

Hello Mr Kusi,

We’re truly sorry for the inconvenience caused. At the moment, there’s a technical issue affecting UK tracking numbers, which are not activating properly. Unfortunately, this is outside of our control, but please rest assured that our team is actively working on a fix.

Due to this issue, it’s possible that your order wasn’t properly recognized by our return portal and was mistakenly marked as “non-returnable,” even though you’re well within the 14-day return period.

Not to worry — you’re absolutely entitled to return your item. To proceed, please reach out to our customer support team at contact@wearoldmoney.com, including your order number. Our team will manually set up your return and send you a return label. We typically respond within 24 hours (monday to friday). In the meantime, we've already notified our support team, and they’ll follow up with you directly if we don’t hear from you.

We want to assure you that it was never our intention to prevent your return — this is purely a technical error that we're currently working to resolve.

If your issue has since been resolved, we’d be very grateful if you could update or remove your review, as it doesn’t reflect the level of service we aim to provide.

Thank you for your understanding,
The WearOldMoney Team

Saanut 1/5 tähteä

Ein falsches Produkt wurde geliefert

Ein falsches Produkt wurde geliefert. Statt wie gewünscht das korrekte Produkt auf den Weg zu bringen. Wird penetrant versucht, die falsch gelieferte Ware etwas günstiger anzubieten. Nachdem dann nochmal klargemacht wurde, man erwarte den Versand des korrekten Produkts, wird an eine andere Abteilung verwiesen von da nach einer Woche keine Reaktion.

3. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wearoldmoney-logo

Vastaus yritykseltä Wearoldmoney

Sehr geehrter Kunde,

Es tut uns sehr leid, dass es bei Ihrer Bestellung OM5483 zu einem Fehler und fehlenden Rückmeldungen kam. Das entspricht nicht unserem Standard. Wir haben Ihre Angelegenheit jetzt priorisiert und bereits eine neue Sendung für Sie veranlasst. Vielen Dank, dass Sie uns auf dieses Problem aufmerksam gemacht haben – wir sind dran, es schnellstmöglich zu lösen.

Ihr BoxHero Team

Saanut 1/5 tähteä

Awful sizing and won’t let me return…

Awful sizing and won’t let me return the item, waste of money.

23. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wearoldmoney-logo

Vastaus yritykseltä Wearoldmoney

Hello Mr Dulai,

We’re truly sorry for the inconvenience. There’s currently a technical issue with UK tracking numbers not activating properly, unfortunately this is out of our control, but we're actively working to fix it.

Because of this, your order may not have been recognized correctly by our return portal and was wrongly marked as "non-returnable", even though you are clearly within the 14-day return window.

Not to worry, you can absolutely return your item. Please contact our customer support team at contact@wearoldmoney.com, mentioning your order number. Our team will manually create your return request and send you the return label. We usually reply within 24 hours. In the meantime, our support team has been notified and will reach out to you directly if we don’t hear from you.

We want to clarify that it was never our intention to prevent your return : this is simply a technical issue we’re currently resolving.

If your situation is resolved, we would greatly appreciate it if you could update or remove your review, as it doesn’t reflect the experience we aim to provide our customers.

Thank you for your understanding,
The WearOldMoney Team

Saanut 1/5 tähteä

Precaución con esta página

El producto viene sin etiqueta. No coincide ni el modelo ni la talla, y cuando quieres hacer la devolución aparece bloqueada en su página.
Sólo responden a los correos con respuestas automáticas, que no solucionan nada.

2. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wearoldmoney-logo

Vastaus yritykseltä Wearoldmoney

Hola Jose,

Lamentamos mucho la experiencia que ha tenido. Queremos informarle que ya hemos respondido a su correo electrónico con una solución concreta. Le recomendamos revisar su bandeja de entrada (y la carpeta de spam, por si acaso), ya que nuestra respuesta no fue automática, sino enviada por nuestro equipo de atención al cliente.

Estamos aquí para ayudarle a resolver el problema con su pedido. Si no encuentra nuestro mensaje, por favor contáctenos nuevamente y estaremos encantados de asistirle lo antes posible.

Gracias por su comprensión.

¡El equipo de Wear Old Money!

Saanut 5/5 tähteä

Good Old Money Brand

I love about these leather loafers, linen pants and shirts is how they perfectly capture the essence of the "old money" aesthetic: timeless, chic, and refined. The attention to detail is evident in every stitch, and the leather is incredibly soft yet durable. Whether I'm dressing up for a formal event or going for a more casual look, these loafers always make me feel stylish and put-together
Fast delivery 5 days for me
100 % Recommanded

8. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wearoldmoney-logo

Vastaus yritykseltä Wearoldmoney

Dear Customer,

Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear that our leather loafers and linen pieces perfectly capture the timeless, chic “old money” aesthetic you love. We take great pride in our attention to detail and quality materials, so it means a lot to know you appreciate it. It’s fantastic that they work well for both formal and casual looks — that’s exactly what we aim for! We’re also glad your order arrived quickly. Your 100% recommendation truly inspires us to keep delivering the best. Looking forward to having you with us again soon!

The Wear Old Money Team!

Saanut 1/5 tähteä

Calidad pésima a precios carísimos

Pongo una estrella porque no puedo poner menos. La calidad de la ropa es pésimo, no sirve ni para disfrazarse. Zapatos de 100€ sin caja y arrugados, la atención al cliente pésima. Y para devolver hay que mandar muchos email y encima te descuentan 20€ de envío. Es un fraude de página. Las fotos no corresponden con lo que envían.

21. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wearoldmoney-logo

Vastaus yritykseltä Wearoldmoney

Hola Estrella,

Lamentamos sinceramente que su experiencia no haya estado a la altura de sus expectativas. Pedimos disculpas por los inconvenientes ocasionados y tomamos muy en serio sus comentarios. Trabajamos constantemente para mejorar la calidad de nuestros productos y servicios, y su opinión nos ayuda en ese proceso. Sentimos no poder hacer más en este caso, pero le aseguramos que seguimos comprometidos con ofrecer una mejor experiencia a todos nuestros clientes.

¡El equipo de Wear Old Money!

Saanut 1/5 tähteä

Pessima esperienza.

Pessima esperienza.
Mi è arrivato un articolo completamente diverso da quello ordinato, privo persino di etichetta, dopo un’attesa di 10 giorni. Non solo ho subito un evidente disagio, ma non mi è stata nemmeno data la possibilità di effettuare il reso – che, tra l’altro, sarebbe stato a mio carico.
Il servizio clienti è inesistente: nessuna risposta ai miei tentativi di contatto.
Se non riceverò riscontro a breve, valuterò di intraprendere azioni legali.
Sconsiglio vivamente l’acquisto da questo shop.

10. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wearoldmoney-logo

Vastaus yritykseltä Wearoldmoney

Salve,

Ci dispiace molto leggere la tua recensione e siamo sinceramente dispiaciuti per l'esperienza negativa che descrivi.

Vorremmo approfondire quanto accaduto e offrirti il supporto necessario per risolvere il problema. Ti chiediamo gentilmente di fornirci il numero dell’ordine o di contattarci direttamente all’indirizzo contact@wearoldmoney.com così da poter identificare il tuo caso e assisterti al meglio.

Il nostro team risponde regolarmente entro 24-48 ore a tutte le richieste, quindi ci preoccupa sapere che non sei riuscito/a a ricevere assistenza. Faremo subito le verifiche necessarie.

Siamo a completa disposizione per chiarire ogni aspetto e trovare una soluzione soddisfacente.

Il team di Wear Old Money!

Saanut 1/5 tähteä

Return policy

The pants I received were actually good quality and looked great no complaints there. The sizing chart did not match the actual fit the pants I ordered were way too short and tight even though I followed the guide. On top of that, I was shocked to learn that discounted items can’t be returned due to store policy. That’s extremely inconvenient and outdated. A return option should be standard especially when sizing is unreliable. I now have to either throw them out or try to resell them somewhere. It’s extremely frustrating and your return policy just feels outdated and unfair.

I might still order something from you in the future, but this experience left a bad taste. At least be more clear upfront that discounted items are FINAL SALE don’t hide that in the fine print

16. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wearoldmoney-logo

Vastaus yritykseltä Wearoldmoney

Dear Egor,

Thanks for your message. We're sorry the sizing didn’t work out — while our size guide is based on general measurements, there can occasionally be slight variations depending on the model. That said, it’s not a problem: we’ve checked your order, and your item is absolutely eligible for a size exchange.

Contrary to what you understood, items on sale can definitely be exchanged. You can go ahead and use our exchange portal — it’s working perfectly.

We encourage you to submit your exchange request now.
: https://wearoldmoney.com/a/service/returns?

And if everything goes smoothly — as it should — we’d be truly grateful if you’d consider updating or removing your Trustpilot review. Reviews have a real impact on us, and we’re doing our best to offer honest service and a smooth experience.

Thanks again for your order,
The WearOldMoney Team

Saanut 5/5 tähteä

I ordered four polo shirts from Wear…

I ordered four polo shirts from Wear Old Money. They are very well-made, comfortable and fit great! They fit is very flattering.

After I placed the order, I didn't receive a confirmation email. I have to admit I was afraid I might have gotten scammed, based on a number of negative Trustpilot reviews. However, when I contacted customer service, I received a prompt response and was given an estimated arrival date. The shirts arrived within about eight to 12 days as promised (shipping was free).

I ordered a number of polos recently from various makers. These are, by far, the nicest. They were on sale at $40, and I think they were well worth the money.

15. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wearoldmoney-logo

Vastaus yritykseltä Wearoldmoney

Dear Tim Vaccaro,

Thank you so much for your incredibly kind words — your feedback truly warms our hearts.
We also saw your comment on our website and it genuinely means a lot to us. As a small brand, positive reviews like yours help us tremendously to keep growing and improving.

Regarding the confirmation email, it sometimes happens that it lands in the spam folder.
We’ve double-checked on our side and our system is fully operational, but we’re grateful you reached out so we could assist you quickly.
Our Customer Service team is always here to help and to respond as fast as possible — it’s a priority for us.

We’re thrilled that you love your polos, and we would be honored to have you as one of our loyal customers for your future summer orders!

Thank you again for your trust and support, Tim. We look forward to serving you again very soon.

Warm regards,
The Wear Old Money Team

Saanut 1/5 tähteä

never ordered fake

1. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wearoldmoney-logo

Vastaus yritykseltä Wearoldmoney

Hello Samuel,

Thanks for your message. We’re unable to find any order under your name. If you believe you made a purchase through us, could you please provide your order number so we can look into it? If not, it’s possible there’s been some confusion with another brand. We’re here to help clarify anything!

The Wear Old Money Team!

Saanut 1/5 tähteä

I placed an order for a pair of…

I placed an order for a pair of sunglasses four weeks ago and have not received the package yet

15. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wearoldmoney-logo

Vastaus yritykseltä Wearoldmoney

Dear Customer,

We’re sorry to hear about your dissatisfaction. After reviewing your order, we can confirm that it was shipped on March 24th. Since we process orders on business days only, there can sometimes be a slight delay before dispatch, but your package is currently in transit and should arrive very soon.

We also noticed that the four-week delay you mentioned doesn’t quite reflect the actual timeline, as your order was shipped about two and a half weeks ago. That said, we completely understand the frustration of waiting, and we appreciate your patience.

Please feel free to check your tracking information for the latest updates. If you need any assistance, our customer service team is here to help.

Thank you for your patience and trust.

Best regards,
The WearOldMoney Team

Saanut 1/5 tähteä

ESTAFA

Hice un pedido de un jersey y te llega sin ninguna etiqueta de tallaje, se lo comentas porque no es tu talla y para que te hagan un abono y no te dan respuesta, sólo te responde el chat automático, y por email tampoco responden, a los chorizos se les cura COLGÁNDOLOS.

28. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Wearoldmoney-logo

Vastaus yritykseltä Wearoldmoney

Hola Ivan,

Lamentamos esta situación. Nuestro servicio de atención al cliente responde a todas las solicitudes en un plazo de 24 a 48 horas. No dude en enviarnos un recordatorio por correo electrónico si aún no ha recibido una respuesta.

Gracias por su paciencia,
El equipo de WearOldMoney

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin