Vaultskin Arvostelua 

223
•
TrustScore 4.5/5 tähteä

4,7

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

I just got the NOTTING HILL Zipper Wallet and it is AMAZING!!! It is EXACTLY what I needed. Quality and well designed.. I can organize all of my cards finally. This wallet is the mother of wallet or... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

The dilvery time was very accurate, the service welcome and the product itself is just great. It is everything I’ve been looking for - minimalist, leather and compact. The only small issue I find is t... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

I ordered a "cognac" Notting Hill wallet a couple of years ago. I wanted a small (minimalist) wallet, but also wanted to be able carry 5-6 creditcards, insurance cards, frequent dining cards and... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 4/5 tähteä

Ordered a month ago and nothing has happened since. Edit: After review and email I was contacted promptly for a replacement order that arrived in a week and a half. Arrived in good condition. Zippe... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Asusteet

Yrityksen kirjoittama

Introducing Vaultskin, a fashion-plus brand. Vaultskin isn’t just fashion. It is gorgeously fashionable premium leather wallets and iPhone accessories with thoughtful design features and unique technology that keeps you several steps ahead of card-skimming criminals. Vaultskin looks exquisite. It provides unparalleled RFID protection. It feels beautiful and minimalist. Vaultskin is engineered elegance. The following pages show you our range, created by a symphony of designers, engineers, architects and technologists to be utterly unique and desirable.


Yhteystiedot

4,7

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

223 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 kuukauden sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,7

Kaikki arvostelut

(223)

38 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Good stuff

Great product, quick shipping

7. tammikuuta 2024
Vaultskin-logo

Vastaus yritykseltä Vaultskin

We're delighted to hear that you're satisfied with our product and the shipping speed. If you ever need assistance in the future, don't hesitate to reach out. We appreciate your support!

Saanut 5/5 tähteä

Notting Hill: Excellent Wallet and Great Customer Service

I ordered a "cognac" Notting Hill wallet a couple of years ago. I wanted a small (minimalist) wallet, but also wanted to be able carry 5-6 creditcards, insurance cards, frequent dining cards and my drivers license.

This wallet fits the bill! It is small, allows me carry what I want, and the zippered enclosure keeps my money secure.

Fast forward to a week ago. The 'pull tab' that releases the credit cards failed. I wrote to customer service, explained my situation, included my original order detail and a photo. Not a day later, they offered to send a replacement at their cost! And they shipped it overnight. THAT is excellent customer service and makes me a lifelong customer!

29. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Vaultskin-logo

Vastaus yritykseltä Vaultskin

Thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear that our Notting Hill wallet perfectly meets your needs and that you're pleased with our customer service. Providing quick and effective assistance is always our priority, and we're glad we could resolve the issue promptly for you. We look forward to serving you again!

Saanut 2/5 tähteä

I ordered the CITY wallet as I was…

I ordered the CITY wallet as I was advised this could hold a £50 GBP note UNFOLDED. This is not accurate and I have attempted to initiate a return based on the back of this only to be ignored (& they reject any return that hasn’t been authorised prior)

EDIT: I have since returned the item and received a full refund so for this I have amended to 2 star as I am dissatisfied I had to pay for the return based on their error.

26. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Vaultskin-logo

Vastaus yritykseltä Vaultskin

We apologize for the inconvenience you've experienced with your recent order of the CITY wallet. We understand your frustration and regret any miscommunication regarding its capacity to hold a £50 GBP note unfolded.

Regarding your attempts to initiate a return, we aim to respond to every email within 24-48 hours, although response times may vary, especially on weekends. We apologize if there has been a delay in addressing your concerns.

After checking, we saw that we have already issued a refund for your purchase after you informed us about the return. We hope this helps alleviate some of the frustration you've encountered.

If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to contact us directly.

Best regards,
Your Vaultskin Team

Saanut 1/5 tähteä

I'm frustrated and frankly quite…

I'm frustrated and frankly quite disappointed. I've been eagerly awaiting my order for over a month now, only to be met with a series of letdowns. The delivery date shifted twice, and despite it supposedly arriving yesterday, there's no sign of it. According to the tracking information, it claims to have been delivered, but here I am, empty-handed. The wallet might look amazing, but I can't vouch for it because it's nowhere to be found.

6. joulukuuta 2023
Vaultskin-logo

Vastaus yritykseltä Vaultskin

We sincerely apologize for the frustration and disappointment you've experienced with your order. We understand how important timely delivery is, and we regret that your experience did not meet your expectations.

Please know that we have very little to no influence on the shipping process once the order leaves our warehouse. However, we take full responsibility for ensuring your satisfaction.

We've already issued a refund for your purchase, and we hope this helps alleviate some of the inconvenience caused.

We appreciate your feedback, and we're committed to improving our services to serve you better in the future.

Best regards,
Your Vaultskin Team

Saanut 5/5 tähteä

Notting Hill Review

I own 2 of the Notting Hill. One in brown & one in black. LOVE them both. Exquisite craftsmanship. Soft supple leather. Will definitely stay a customer.

27. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Vaultskin-logo

Vastaus yritykseltä Vaultskin

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you love both of your Notting Hill wallets and appreciate the craftsmanship and quality of our products. Your satisfaction is our utmost priority, and we're delighted to have you as a loyal customer.

Saanut 5/5 tähteä

Wallet came on time

Wallet came on time, and was exactly what I wanted.

6. marraskuuta 2023
Vaultskin-logo

Vastaus yritykseltä Vaultskin

We're delighted to hear that your wallet arrived promptly and met your expectations! Thank you for choosing Vaultskin.

Saanut 5/5 tähteä

Amazing and fast!

We ordered a CHELSEA blue wallet and a MANHATTAN brown wallet, and the price-to-quality ratio is amazing, both are made of quality leather that feels nice in hand, fits cards well, and are not bulky or large, just what we were looking for.
Most problems came from CHELSEA wallet, after 4 months of use the main pocket got stretched, but that wasn't an issue since we have many cards, but unfortunately, the biggest problem was with the pull tab that is supposed to take cards out, it snapped. We then contacted customer support who promptly fixed all our issues and made everything up. All in all the product is amazing and even when any issues came up, Vault Skin was incredibly fast and polite in resolving everything. Definitely a place where we will be ordering from again.
Thank you!

18. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Vaultskin-logo

Vastaus yritykseltä Vaultskin

Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you're satisfied with the quality and functionality of our CHELSEA and MANHATTAN wallets. Your satisfaction is our priority, and we're glad we could promptly address and resolve the issues you encountered with the CHELSEA wallet.

We look forward to serving you again soon!

Saanut 5/5 tähteä

Great quality!

Beautiful wallet that is great quality and color! Purchasing was smooth sailing! Highly recommend!!

12. marraskuuta 2023
Vaultskin-logo

Vastaus yritykseltä Vaultskin

Thank you for your review! We're delighted to hear that you're pleased with the quality and color of your new wallet. Providing a seamless purchasing experience is our goal, and we're thrilled to know that you found it smooth sailing.

Saanut 5/5 tähteä

Fast shipment

Fast shipment, high quality product, i am satisfied

7. marraskuuta 2023
Vaultskin-logo

Vastaus yritykseltä Vaultskin

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you're satisfied with both the speed of shipment and the quality of our product. Ensuring a positive experience for our customers is always our priority.

Saanut 5/5 tähteä

A pleasure to deal with

Excellent website and service. The quality and presentation was superb. A lovely gift

12. lokakuuta 2023
Vaultskin-logo

Vastaus yritykseltä Vaultskin

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you had a great experience with our website and service. We strive to provide high-quality products and excellent customer service, and we're delighted that you found our presentation superb.

Saanut 5/5 tähteä

All good thanks

Quick delivery. My item arrived in a lovely box & was well packaged. It fits my phone perfectly & feels secure too. Really pleased with the overall quality and would be happy to recommend both the phone case & company to others

10. lokakuuta 2023
Vaultskin-logo

Vastaus yritykseltä Vaultskin

Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you had a positive experience with our quick delivery and packaging. It's great to know that your item arrived safely and that you're pleased with the overall quality of the phone case.

Saanut 5/5 tähteä

I had a zipper that broke on my wallet…

I had a zipper that broke on my wallet and ordered a new one to replace it. I decided to send a note to Vaultskin just to let them know about it and sent pictures. I keep the wallet in my car and never in my pocket and it was lightly used. Vaultskin sent me a free replacement and I was thrilled.

10. lokakuuta 2023
Vaultskin-logo

Vastaus yritykseltä Vaultskin

Thank you so much for sharing your experience with us! We're glad to hear that you reached out to us and that we were able to provide you with a free replacement for your wallet.

At Vaultskin, we always strive to ensure the satisfaction of our customers, and we're thrilled that we could assist you with resolving the issue promptly.

Saanut 5/5 tähteä

Quality

Mostly how well you stand behind your product and make things right...

6. lokakuuta 2023
Vaultskin-logo

Vastaus yritykseltä Vaultskin

We greatly appreciate your feedback! Ensuring our customers' satisfaction is our top priority, and we're committed to standing behind our products and making things right whenever needed.

Saanut 1/5 tähteä

I havent receive my order been two…

I havent receive my order been two months :(

3. syyskuuta 2023
Vaultskin-logo

Vastaus yritykseltä Vaultskin

We sincerely apologize for the extended delay in receiving your order. This is not the experience we want our customers to have. We understand your frustration, and we're committed to resolving this issue promptly.

To assist you better, could you please provide us with your order number via our email address (info@vaultskin.com)? This information will help us track your order and address the delay more effectively.

Feel free to let us know if have any additional details or concerns that you'd like to share with us, we're happy to help.


Best regards,
Your Vaultskin Team

Saanut 4/5 tähteä

NOTTING HILL Slim Zip

The wallet looks slick but not too fancy. Just a touch of "wealth". Came in a nice packaging. Very obscure. The only problem I find is when inserting paper money into the designated slot, it is quite troublesome because the strap is not flexible. A flexible strap would be a much more finer experience when inserting bills.

10. syyskuuta 2023
Vaultskin-logo

Vastaus yritykseltä Vaultskin

Thank you for your review! We appreciate your feedback.

We're glad to hear that you like the sleek design and the premium packaging of the wallet. Your input regarding the strap and the ease of inserting bills is valuable to us. We'll certainly consider this suggestion for future product improvements.

If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out to us. We aim to provide the best experience possible for our customers.

Best regards,
Your Vaultskin Team

Saanut 5/5 tähteä

Great Quality

Great Quality! Loved both of the wallets I ordered.

11. syyskuuta 2023
Vaultskin-logo

Vastaus yritykseltä Vaultskin

We're glad to hear that you're happy with your order!

Saanut 4/5 tähteä

City wallet for a European trip

Bought the City wallet in Cognac for a trip to Europe. Wallet worked very well for the limited number of cards and bills I wanted to carry. It fit well in a front pocket. I took off a star due to confusion over whether the order had been confirmed and would arrive on time. To its credit, Vaultskin wanted to ask me, a US customer, whether I’ll I understood that the City wallet wouldn’t accommodate US dollars; once I responded (yes), the company went radio silent, leaving me in the dark on whether the order was coming. So — quality of product very high; price was right; take the customer service up a notch.

3. syyskuuta 2023
Vaultskin-logo

Vastaus yritykseltä Vaultskin

Thank you for your review! We're delighted to hear that you found the City wallet to be a functional and stylish choice for your trip to Europe. We appreciate your positive feedback on the product itself.

We apologize for any confusion or communication gaps regarding your order. We'll definitely take your feedback to heart and work on improving our customer service to provide a better overall experience.

If you have any more questions or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out to us. We strive to provide both top-quality products and excellent customer service.

Best regards,
Your Vaultskin Team

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin