Open Infra UK Arvostelua 

260
•
TrustScore 3/5 tähteä

3,0

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Zero star rating if I could. Like many other customers in Barnet, we have now been without internet for 10 days, and the issue is still not resolved. This has been an incredibly stressful and frus... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Terrible company with terrible service, no commitment or urgency. An outage for over 12 days and they've pushed back the date on 7 separate occasions, not to mention it's not even resolved yet. When t... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Richard came to our door explaining how it all operates, following up with his team leader jimmy. Once we signed up things moved very quickly for installation, the guys done an excellent job kept eve... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Linus explained what Open Infra are doing in Colchester - finally a company is making the effort to bring full fibre to our area. Linus was very polite and courteous and explained exactly how this all... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Internetpalvelujen tarjoaja

Yrityksen kirjoittama

Open Infra builds, manages and develops fibre infrastructure for households, businesses & municipalities in Sweden, Germany, USA, Norway & United Kingdom.


Yhteystiedot

3,0

Keskitasoinen

TrustScore 3/5 tähteä

260 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,0

Kaikki arvostelut

(260)

19 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Fast spped broadband and much more affordable…

Once there was enough take up in the area we got the new box installed outside our house. Initially had an issue with the router but after reporting it at 10pm, Faraz was in touch by 8am the next day to help out and by 2pm we had a new router delivered and via the App we were up and running. Thanks Faraz and the team. Speed is excellent and router is working across our whole house which is a 4 bed. Much more affordable than BT and much faster speed which is ideal as I work from home.

20. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Open Infra UK-logo

Vastaus yritykseltä Open Infra UK

Dear Lee,

Thank you so much for your kind feedback! We're thrilled to hear that you're happy with the speed and affordability of your broadband service.

We're especially pleased to know that Faraz was able to assist you promptly and ensure that your new router was set up quickly. It's great to hear that everything is working smoothly across your entire house, and that you're enjoying the improved speed, which is essential for your work from home.

Your satisfaction means a lot to us, and we're happy to have you as a customer. Should you need any further assistance in the future, please don't hesitate to reach out.

Best regards,
Ilshat
Customer Support

Saanut 1/5 tähteä

Beware

My contract said after 6 months I can cancel my service. In july 2024 I called starlight and told them I wanted to cansel my fiber service and for them to disconnect my line and I sept 23 2024 I followed up with a email. It's December and I am still getting invoices telling me I have I have outstanding invoices. I called Open Infra and also told them the same thing and they told me to disreguard the billing. I also emailed pinnacle pay Corp their payment partner to no avail. It's like talking to my self

23. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Open Infra UK-logo

Vastaus yritykseltä Open Infra UK

Dear Frank,

We would like to clarify that Open Infra in the UK does not work with a service provider named "Starlight."

To resolve this matter, we kindly advise that you contact the correct service provider directly.


Kind regards,
Faraz
Customer Support

Saanut 5/5 tähteä

10/10, one very happy customer!

It was a 1 year journey with Open Infra with some twists and turns (both negative and positive). From over selling the go live date on our road to over delivery once we were finally live, I have to give this company a lot of credit overall for just how far they went, at their own expense, in order to finally get us there. As for the quality of the service since being live, 10/10. 250MBS+ speeds and we have had literally a 15 minute outage in 1 year of heavy use. I could not have dreamed of these speeds or up time from another provider in my area.

I highly recommend these guys as they do deliver something really fantastic in the end, you just need to stay committed and they will deliver!

14. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Open Infra UK-logo

Vastaus yritykseltä Open Infra UK


Dear Fred,

Thank you so much for your detailed and thoughtful review! We are truly thrilled to hear that you are happy with the service and the journey you've had with us at Open Infra.

We understand that the road to getting everything in place can come with its challenges, but it’s wonderful to know that our team's dedication and commitment to over-delivering once we went live made a positive impact for you. Your feedback about the speeds and uptime is incredibly valuable to us, and we are proud to have met your expectations.

We greatly appreciate your recommendation and your patience throughout the process. Should you need any further assistance in the future, please don’t hesitate to reach out!

Best regards,
Faraz
Customer Service Team
Open Infra

Saanut 2/5 tähteä

Poor router provided & installation issues

The initial installation of wires damaged our property and was very suboptimal. This has now been rectified to our satisfaction. But not a great start.
We switched over to actually using the fibre solution when our Sky contract ran out in October.
What we've noticed is that the wireless strength of this router appears to be lesser than our old, standard Sky one. My phone often disconnects from the wireless network in a room that I had never had issue with on the Sky router and therefore ends up chewing up my data allowance without me realising it - very annoying. We've heard in our local WhatsApp group in Mill Hill of others having similar-sounding drop-out issues.
I've contacted Open Infra about this and their reply really surprised me. They only offer only SLA to the router and nothing about the router. Their initial response was "It is recommended to look at getting a better router or Mesh system suited for your property needs".
Challenging this and saying how disappointed I was that this is in a key way a drop in service from a non-fibre solution (Sky), they then said:
"The business model looks to provide reliable service to the property with no price increases.
​As such everything is focuses to the Black Nokia ONT and a Basic Fibre ready router"
I'm taking this "business model" as "we don't really prioritise your end-to-end solution" and are basically knowingly providing a router that is cheap, leaving it to the customer to buy a new one if they want reliability! Wouldn't care if the router was lesser than my old Sky one that I've had for many years.

One final thing - the support website only has "what type of problem is this" options in a language that isn't English - not very helpful for us or them!

UPDATE 9 Dec 24: No customer service agent has got in touch, despite their reply

20. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Open Infra UK-logo

Vastaus yritykseltä Open Infra UK

Dear Mr. Edwards,

Thank you for sharing your feedback with us. We are truly sorry to hear about the initial issues you experienced with the installation and the performance of the router. This is certainly not the experience we want our customers to have, and we apologize for any inconvenience caused.

We understand your frustration, and we want to assure you that we take your concerns seriously. A customer service representative will be reaching out to you as soon as possible to assist in resolving the matter and ensure a smooth experience moving forward.

Thank you for your patience and understanding. If you have any further questions or concerns in the meantime, please don’t hesitate to contact us.

Best regards,
Faraz
Customer Support Team


UPDATE:
We have tried to reach you by phone without success.
I have sent you a request via Trustpilot, so please provide your contact details through the request so we can get in touch with you.

Saanut 1/5 tähteä

Stay away they copy your signature !

Stay away they copy your signature !
Stay away and do not sign anything. They will copy your signature from installation page and paste on a contact, then force you to use their services even if you don’t want to at this time . They give no information, there is no transparency. The customer service is horrible and is not there to help you. They will not inform you about anything, give you misleading information and then send you invoice out of nowhere to pay. Horrible company! Why force people to be your customer?! If they don’t want to

21. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Open Infra UK-logo

Vastaus yritykseltä Open Infra UK

Thank you for your feedback.

We are fully aware of your situation, having engaged in numerous detailed conversations with you.

Your claim regarding the signature is entirely unfounded and a serious allegation.

Your signature is present on the installation and service agreement. This agreement, which was signed by you, outlines the terms for fibre installation and service provision. We have addressed this matter with you on multiple occasions.

For the sake of clarity:

- You signed the agreement.
- The contract has been sent to you on three occasions.
- As a gesture of goodwill, we offered to postpone your services until your current subscription ends.
- You personally scheduled the installation of the fibre equipment and connections.

We have also informed you that you are entitled to cancel the contract; however, as per the agreement, a termination fee applies due to the resources already invested in your setup.

We ask that you refrain from spreading false information and extend the same respect to our team that we have shown you.

Sincerely,
Open Infra

Saanut 1/5 tähteä

Scare-mongering an elderly lady down the phone

When the salesman came to my elderly mother's door and explained to her that the internet would be cheaper and faster, she had only one thing that she wanted, to know if she could get a landline with that deal. She was told that she would be able to.

Waited 6-8 months with no contact and nothing happening then they suddenly showed up one week said they would come and fix a small black box to the wall.
They did a terrible job, it is basically hanging off the wall, the placement was terrible above a plug socket which then made the plug socket completely unusable.

Then told us to wait for the internet service to go live , with no date given or idea when that may be.
About a month ago she received a phone call demanding £250 for the installation and that she no had told her that there was a cost.

Someone from Openinfra @Optyx called again demanding it and that she needed to cancel her contract with VirginMedia and connect the white router they sent and that she needed to pick a contract with Optyx.

The lady then informed her that there is no phone line and that shouldn't have been said.
My elderly mother said she doesn't want the services then as she needs a landline.

This women has now as of today 20/11/24 at 6pm called to say that she owes them £940 !!!!! that is to 1. remove the box from the wall .
2. to collect the router that is still in a box.
&
3. That she has signed a 3 year contract and that she needs to pay the contract out.

I know she hadn't signed a contract because as of the day the installation happened, I have dealt with all the contact from this and nothing has been produced, sent or signed for by anyone.!!!!

Reading previous messages from the company there is talk of them forging signatures to contracts.

Scare-mongering an elderly lady down the phone with threats !!!! Are you stupid ?!?

Anyone thinking about giving these people a go be warned with their tactics.
Take a look at the review from Camile K on the Optyx Trustpilot page this is clearly not the first time......

Anyone from either company sees this review I suggest you get this sorted immediately.

If that women from Openinfra @optyx is stupid enough to send a fraudulent document to her with a false signature we will see you in court.

20. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Open Infra UK-logo

Vastaus yritykseltä Open Infra UK

Thank you for your feedback.

We are confident that we can resolve this matter. Unfortunately, we cannot locate the agreement based on the details provided here. Please email info.uk@openinfra.com, referencing this feedback, old ticket number, and request to speak with a manager.

Sincerely,
Open Infra

Saanut 1/5 tähteä

Very disappointing, No communication at all

Ive had my external box and internal black Nokia box installed some time ago now, but every time I try and call your CS line for the next steps it keeps bouncing with 'We are closed for training".

I've even emailed you but nobody has bothered to respond or open my ticket.

I was also looking into other places I could contact and managed to get in touch with someone at 'Optyx Broadband'. After communicating through a few emails I found out theres apparently a fault in the line somewhere and an engineer needs to repair it! Its not a very good first impression at all and quite frankly makes me nervous to continue...

The contact at Optyx Broadband was actually quite nice and could tell from the photo i sent (of my Nokia box) that an engineer needed to visit, and they shared a booking link with me where I could book a slot for an engineer to visit...

The engineer never turned up! And then told me they were sending someone round on Saturday without confirming with me. But they didn't turn up. Starting to become a patten.

Don't bother sending anyone else, I won't be continuing with installation and as I haven't received any kind of service from you so ill be terminating and cancelling. You can come and take your equipment back.

Im in Colchester btw.

12. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Open Infra UK-logo

Vastaus yritykseltä Open Infra UK

Thank you for your review.

We responded to your ticket the day after receiving it and have since followed up with further communication to provide clarity.

We would greatly appreciate the opportunity to receive a response from you and work towards resolving this matter.

Thank you.

Sincerely,
Open Infra

Saanut 5/5 tähteä

Super fast at a great price

We went live in Colchester in Oct 24. We signed up with Open Ifra on Oct 23, but fully understood the local requirements to get a certain % of local homes also signed up before we could go live
The speed is super fast, the price is excellent.
Their hands on customer service is very different to anything we have experienced before. All of the members of their team that we have dealt with have been very friendly and helpful. They have been responsive to our phone calls too. With special thanks to Andreas , Paula & Max
Early days , but so far we are very pleased !

14. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Open Infra UK-logo

Vastaus yritykseltä Open Infra UK

Thank you for your kind review and for sharing your experience!

Sincerely,
Open Infra

Saanut 4/5 tähteä

Fibre cable problem - lack of customer service - problem solved

I'm rewriting this review after OpenInfra visited this morning and fixed the cabling issue I had. I'd been without internet since the weekend and their customer services were uncontactable by phone and uncontactable at all over the weekend (including by email).

Needless to say I was not impressed but on Monday they picked up the issue and sent their support guy out who identified a cable fault. However due to operational issues they were unable to fix the fault until today (Wednesday).

Now it's fixed we're back having wonderfully fast FTTP internet, which at the moment is something no other company can supply in my area.

Their MD, Tobias, was kind enough to get in touch which is really appreciated and offered compensation which I've declined.

They just need to improve their customer service which I think they will do as poor customer service will kill any business.

By a way of comparison, the only other internet service (apart from 5G which has its own issues) that I can get is FTTC (fibre to the cabinet) so it's restricted to around 40Mbps download speed and is asymmetric so the upload speed will be a lot lower. With OpenInfra I have their basic service which is 500Mbps both ways which is ample for me and it can go a lot higher in the future if ever needed.

We used to be with Virgin Media and even though their cable is still installed, OfCom are preventing them from taking on new customers because their backend infrastructure is so congested, that they can't supply anywhere near the speeds customers are paying for. It's actually the reason I moved away from them.

I'm giving OpenInfra 4 stars at the moment as they have work to do to improve their customer service experience. Once that's resolved they will get 5 stars from me.

2. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Open Infra UK-logo

Vastaus yritykseltä Open Infra UK

Thank you for your review and for sharing your experience. We always strive to be better!

Sincerely,
Open Infra

Saanut 5/5 tähteä

Really fast internet!

We signed up to openinfra when they knocked at our door in Colchester, which to be honest I wouldn’t normally do but the salesmen were both very engaging and the hope of fast internet was so appealing we signed up.

They were very clear that they needed to reach a critical mass of customers in the area before we would get our installation, which happened a few months ago and then went live a few weeks ago.

We were helped by openinfra staff who advised us on what we needed to do and advised us on a mesh system to spread the internet through the house. It’s a very fast service and have had no glitches and have been able to stream programmes seamlessly along with hooking up Alexa devices, cameras, numerous games consoles, computers and phones. They have come back several times to check that we are happy with everything. So far we’re very impressed.

23. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Open Infra UK-logo

Vastaus yritykseltä Open Infra UK

Thank you for your kind review and for sharing your experience!

Sincerely,
Open Infra

Saanut 1/5 tähteä

Do not use, zero customer service

When I say there is zero customer service from this company, I actually mean zero.
If you call the support line, which I have done on many occasions, there is a message always saying they are busy and you should mail customer service for a response in a few hours. That is Monday to Friday 9-5. Support is closed outside of these hours.
When I have had an email response it is always deflecting blame and asking me to carry out tests on the equipment when it is obvious nothing has changed from my side. They have never acknowledged an outage.
The internet itself is extremely unreliable.
We were better off on our old bt 100mb line.
There is no comparison to the level of support a proper organisation gives compared to open infra.
I am writing this on my phone while my internet has currently been off for over an hour.
Cue reply saying they mailed me several times and it was due to equipment or another excuse. It wasn’t.

1. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Open Infra UK-logo

Vastaus yritykseltä Open Infra UK

Thank you for your feedback; it helps us improve.

To ensure timely assistance, the ISP conduct troubleshooting tests before dispatching a Field Engineer. If you’ve submitted your test results and they show speeds below our guarantee, and customer service can't guide you, we typically schedule a visit within a few days.

Our support hours are 8-5, and additional resources are available on our website during evenings and weekends. Here, you’ll find updates on network issues and system restart instructions.

Since Trustpilot only provides your initials, we cannot locate your case. Please open a new case referencing this review so we can assist you promptly.

Sincerely,
Open Infra

Saanut 5/5 tähteä

The final installation has been…

The final installation has been excellent, really personal service from the guys, keeping in contact throughout the connections.

Always at the end of the phone to resolve any minor issue 💪🏻

Cheers Andreas & Eric really appreciate your help.

30. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Open Infra UK-logo

Vastaus yritykseltä Open Infra UK

Thank you for your kind review and for sharing your experience!

Sincerely,
Open Infra

Saanut 5/5 tähteä

Great service

Great service. Really happy. All concerned are so helpful. Highly recommenced

29. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Open Infra UK-logo

Vastaus yritykseltä Open Infra UK

Thank you for your kind review and for sharing your experience!

Sincerely,
Open Infra

Saanut 5/5 tähteä

Fabulous service

Fabulous service. I was sinking with my limited ability. I have never before had this level of service.

29. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Open Infra UK-logo

Vastaus yritykseltä Open Infra UK

Thank you for your kind review and for sharing your experience!

Sincerely,
Open Infra

Saanut 5/5 tähteä

Brilliant

The people at Open Infra are very friendly, very helpful and easy to speak to, Andreas and his team always respond and stop at nothing to help. The actual internet speed is lightening fast and extremely stable, I work from home many days a month so it needs to be. I can't reccomend enough. 10/10

28. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Open Infra UK-logo

Vastaus yritykseltä Open Infra UK

Thank you for your kind review and for sharing your experience!

Sincerely,
Open Infra

Saanut 5/5 tähteä

Colchester connection

Having had bad experiences with ALL comms related companies who service Colchester, we were initially suspicious about Open Infra but decided they couldn’t be any worse than all the others.
Due to extremely poor service from Sky, we were released from our broadband contract and having already signed up to Open Infra, they did an amazing job of installing our cables. The 2 installers who turned up at the house spend hours meticulously making sure the cables were hidden behind guttering and down pipes etc, we couldn’t have been more pleased with their attention to detail.
The router was later ordered and supposedly sent to us via a courier, but when it didn’t turn up, it was hand delivered by an Open Infra Community Liaison guy Andreas.
We later called on Andreas who was a tremendous help when it came to cabling up the new router and getting us live. He also helped to configure our mesh system too…great guy!
Everything is working so fast now and we couldn’t be more happier having made the change.
Highly recommended and well done Open Infra for a most refreshing service…although your customer service department doesn’t seem to answer the phone sadly.

23. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Open Infra UK-logo

Vastaus yritykseltä Open Infra UK

Thank you for your kind review and for sharing your experience!

Sincerely,
Open Infra

Saanut 1/5 tähteä

Literally no contact

Awful. Had someone come out to me after I left a bad review but then hasn't been back since as promised been another 3 weeks without contact. Absolutely disgusting customer service. I really don't know what to do anymore. All the bad reviews are true. Still waiting for Zack to come and refit a new router and boosters as promised. The service is poor. I don't think anyone is beyond the automated emails. Ghost town of a company

Reply to your response...
This is a plain lie. The most recent has been responded to since I left this 2nd review to get your attention...again this took some time! I am expecting someone tomorrow to refit a new router and boosters as scheduled. I will update on here when they have been...if they turn up.

13. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Open Infra UK-logo

Vastaus yritykseltä Open Infra UK

Thank you for taking the time to leave another review.

We have thoroughly reviewed your previous communications and can confirm that all of your tickets have been responded to. However, we truly regret if there has been any misunderstanding or if our responses did not fully meet your expectations.

Should you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us again either via email or phone.

Sincerely,
Open Infra

Saanut 1/5 tähteä

Was difficult to get them to connect it…

Was difficult to get them to connect it now it’s connected it drops constantly. Unreliable!

3. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Open Infra UK-logo

Vastaus yritykseltä Open Infra UK

Thank you for your review.

This should not happen if everything is installed correctly. We kindly ask you to contact your ISP to troubleshoot this problem.

Sincerely,
Open Infra

Saanut 1/5 tähteä

Terrible customer service

We have had our fibre connection setup and have been trying to contact OpenInfra to finalise our connection however contacting them has proven to be impossible. I have tried to call, but receive an automated message that tells me I can only email. When I email, there is no reply. We require a stable connection as my wife and I both work from home, however, I have no confidence we’ll have the support required if we were ever to face any issue, especially considering we are yet to start. I’ll also be filing a complaint to Ofcom as well as this is unacceptable.

23. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Open Infra UK-logo

Vastaus yritykseltä Open Infra UK

Thank you for your review. Your feedback is invaluable in helping us improve.

We apologise for any difficulty reaching us between 17th and 20th September due to company restructuring affecting our workforce. We understand this was inconvenient and regret any inconvenience caused.

Our commitment is to respond promptly to our customers. As of this week, our average response time is 3 hours and we look forward to the opportunity to assist you promptly.

All emails received during your complaint period have been addressed. If you still require assistance or if there are any issues outstanding, please contact us directly as we couldn't locate your details through Trustpilot.

We appreciate your understanding and patience.

Sincerely,
Open Infra

Saanut 5/5 tähteä

Big thank you for Jimmy and Erik

I would like to thank Jimmy and Erik Open Infra Engineer's for their prompt response in attending my home and addressing a hardware issue responsible for my lack of internet. Issue was resolved within 24hrs of
an incident being logged. Thank you very much, super happy customer.

21. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Open Infra UK-logo

Vastaus yritykseltä Open Infra UK

Thank you for your kind review and for sharing your experience!

Sincerely,
Open Infra

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin