URBAN MOOD STORE Arvostelua 

481
•
TrustScore 1.5/5 tähteä

1,5

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 2/5 tähteä

Not sure about the authenticity of the Stussy hoodie purchased. I found the material quite thin (which has raised my alarm radar). I bumped into someone wearing the same brand hoodie and the materia... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Ho effettuato un acquisto il 20 novembre 2025 un piumino nero ed ancora devo riceverlo( 24/12/25) , ho inoltrato notevoli mail per conoscere i tempi di consegna ed alla prima sono stata risposta che... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Refused to give me a refund, one month and still hasn't shipped. They give you a tracking number right away but then dont ship. Now all the reviews i read are that nothing is original, its all counter... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Do you purchase from this company. Ordered Stussy hoody on 20th November still hasn’t arrived. Got tracking details being delivered from China. Obviously not authentic. I have emailed four times now a... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Streetwear-kauppa

Yrityksen kirjoittama

THE URBAN MOOD | Streetwear Store


Yhteystiedot

1,5

Huono

TrustScore 1.5/5 tähteä

481 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

1,5

Kaikki arvostelut

(481)

62 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

DO NOT USE

DO NOT USE
I placed my order 12 November, order not delivered and tracking showing as not yet shipped. I emailed them to find out estimated delivery date, email could not be delivered due to mailbox being full. Emailed through website to ask for my order to be cancelled and refunded - no response. I have reported to my bank and Trading Standards.

9. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Order processing was very late and…

Order processing was very late and never shipped my itemss

4. marraskuuta 2024
URBAN MOOD STORE-logo

Vastaus yritykseltä URBAN MOOD STORE

Jungeun, we're truly sorry for the delay and the inconvenience caused. We’d like to resolve this for you as quickly as possible. Please reach out to us at info@urbanmood.es, or visit SUPPORT > TRACK MY ORDER on our website to check the status of your order. Thank you for your patience, and we’re here to help make things right!

Saanut 1/5 tähteä

Do not recommend

Ordered 3rd November. No communication no delivery and every time I check for delivery updates the date of delivery is changed. After reading other reviews I’m gutted I’ve lost £100 to these people! Clearly a scam.

3. marraskuuta 2024
URBAN MOOD STORE-logo

Vastaus yritykseltä URBAN MOOD STORE

Stacey, we're very sorry to hear about your experience, and we completely understand your frustration. Please know that this is not the experience we want for our customers. We encourage you to reach out to us at info@urbanmood.es, or you can check the status of your order under SUPPORT > TRACK MY ORDER on our website. Let us work on resolving this for you as soon as possible.

Saanut 1/5 tähteä

I haven't received the goods yet

I haven't received the goods yet, so not sure why you are asking for me to review?!

3. marraskuuta 2024
URBAN MOOD STORE-logo

Vastaus yritykseltä URBAN MOOD STORE

We're sorry for the confusion, Joanne. It seems the review request was sent before your order was delivered. Please check your order status under SUPPORT > TRACK MY ORDER on our website. If you have any concerns, feel free to email us at info@urbanmood.es, and we’ll gladly assist you.

Saanut 1/5 tähteä

NOT received order!!! …

Still not received my order and ordered 3rd Nov - sent numoerous messages to urban mood to find out where my order is and received NO communication at all! Money was taken and do not have the 3 items I bought!

3. marraskuuta 2024
URBAN MOOD STORE-logo

Vastaus yritykseltä URBAN MOOD STORE

We're really sorry to hear about your experience, Jemma. This is not the level of service we aim to provide. Please check the status of your order under SUPPORT > TRACK MY ORDER on our website. If the issue persists, don't hesitate to email us at info@urbanmood.es, and we'll resolve this for you as quickly as possible.

Saanut 4/5 tähteä

Questionable customer service but they delivered

Questionable customer service, but they delivered.

Customer service was not very responsive, and it took almost a month for my hoodie to be delivered. But it was delivered, the price was very good, and I’m happy with my purchase

5. marraskuuta 2024
URBAN MOOD STORE-logo

Vastaus yritykseltä URBAN MOOD STORE

Hi, thank you for sharing your experience with us. We’re sorry to hear that our customer service didn’t meet your expectations and that your order took longer than usual to arrive.

We're constantly working to improve our response times and delivery process to ensure a better experience for our customers. That said, we’re glad to hear you’re happy with your purchase and the price.

Thank you for trusting URBAN MOOD, and we hope to serve you again soon!

Saanut 1/5 tähteä

Refusing to give me a refund even…

Refusing to give me a refund even though the order has never been sent

7. joulukuuta 2024
URBAN MOOD STORE-logo

Vastaus yritykseltä URBAN MOOD STORE

We’re sorry to hear about this situation, Deb. If your order hasn’t been shipped, we’d like to look into this further for you. Please reach out to us at info@urbanmood.es or check the status of your order under SUPPORT > TRACK MY ORDER on our website. We appreciate your patience and hope to resolve this promptly.

Saanut 3/5 tähteä

Very good prizes, Bad Shipping

Very good prizes, easily ordered. But I have been waiting for my packege over a month and I have not recieved it yet to this day.

2. marraskuuta 2024
URBAN MOOD STORE-logo

Vastaus yritykseltä URBAN MOOD STORE

We’re sorry to hear about the delay with your package, Daniel. We aim to offer great prices, but delivery delays can sometimes happen, and we sincerely apologize for the inconvenience. Please check the status of your order in the SUPPORT > TRACK MY ORDER section on our website, or feel free to reach out to us at info@urbanmood.es so we can assist you further. Thank you for your patience!

Saanut 1/5 tähteä

Disappointing

Still waiting for my order to be delivered

3. marraskuuta 2024
URBAN MOOD STORE-logo

Vastaus yritykseltä URBAN MOOD STORE

We’re sorry for the delay with your order. We understand how frustrating this can be. Please check the status of your shipment in the SUPPORT > TRACK MY ORDER section on our website. If you need further assistance, don’t hesitate to email us at info@urbanmood.es. We’re here to help and appreciate your patience!

Saanut 1/5 tähteä

Will never use again

Ordered at the beginning of November, still not received (2nd December) Awful service and awful company

3. marraskuuta 2024
URBAN MOOD STORE-logo

Vastaus yritykseltä URBAN MOOD STORE

We’re sorry for the delay with your order. We understand how frustrating this can be. If you need further assistance, don’t hesitate to email us at info@urbanmood.es. We’re here to help and appreciate your patience!

Saanut 1/5 tähteä
URBAN MOOD STORE-logo

Vastaus yritykseltä URBAN MOOD STORE

We’re sorry for the delay with your order. We understand how frustrating this can be. If you need further assistance, don’t hesitate to email us at info@urbanmood.es. We’re here to help and appreciate your patience!

Saanut 1/5 tähteä

Ordered twice never received either

Ordered twice never received either

DO NOT BUY IT IS A SCAM!
Your reply is the exact I received from trying to email, then you just stop replying! It’s also the same thing every online warning about your company the public is complaining about.

2. marraskuuta 2024
URBAN MOOD STORE-logo

Vastaus yritykseltä URBAN MOOD STORE

We’re sorry for the delay with your order. We understand how frustrating this can be. If you need further assistance, don’t hesitate to email us at info@urbanmood.es. We’re here to help and appreciate your patience!

Saanut 1/5 tähteä

everything went wrong !!!

everything went wrong !!!
delay in delivering, answers of customer service, quality of goods, impossible to get refund !

3. marraskuuta 2024
URBAN MOOD STORE-logo

Vastaus yritykseltä URBAN MOOD STORE

Hi Elif. We’re sorry for the delay with your order. We understand how frustrating this can be. If you need further assistance, don’t hesitate to email us at info@urbanmood.es. We’re here to help and appreciate your patience!

Saanut 1/5 tähteä

I didn’t receive my things and now it’s…

I didn’t receive my things and now it’s more than one month ,,

3. marraskuuta 2024
URBAN MOOD STORE-logo

Vastaus yritykseltä URBAN MOOD STORE

Hi Hala. We’re sorry for the delay with your order. We understand how frustrating this can be. If you need further assistance, don’t hesitate to email us at info@urbanmood.es. We’re here to help and appreciate your patience!

Saanut 1/5 tähteä

Do not buy from this company

I placed my order on 3 November and STILL HAVE NOT RECEIVED IT! It is 1 December, a month of waiting! I have emailed the company 3 times to be tols there is a hold up. Of over a month??!! Terrible customer service. I am worried now that I won't receive the order. Terrible.

3. marraskuuta 2024
URBAN MOOD STORE-logo

Vastaus yritykseltä URBAN MOOD STORE

We’re sorry for the delay with your order. We understand how frustrating this can be. If you need further assistance, don’t hesitate to email us at info@urbanmood.es. We’re here to help and appreciate your patience!

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin