Thehouseful.com Arvostelua 

121
•
TrustScore 4.5/5 tähteä

4,3

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

This was my second order from The Houseful, which pretty much speaks for itself. The Capri tableware set I bought is absolutely beautiful, but also quite robust and very usable as everyday crockery.... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

As soon as I saw her, I just had to have the Shy Face vase and I wasn’t disappointed. Received an excellent dispatch email, and then she arrived perfectly packaged. This was definitely NOT one of... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

I placed a very specific order where I chose exactly which plates and bowls I wanted in exact colors that I wanted. Instead I was sent one darker bowl than the one I selected. They did not contact me... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

After receiving my items I ordered from The Houseful I couldn’t be happier. I bought a few products including the Japanese face vase and I have to say I am very impressed with the quality. I didn’t wa... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Kodintarvikeliike
  2. ja myös
  3. Sisustusliike

Yrityksen kirjoittama

THEHOUSEFUL is an online designer boutique dedicated to treasure hunting across the world in search of original and unique home accessories.


Yhteystiedot

4,3

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

121 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,3

Kaikki arvostelut

(121)

2 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Don't trust their policies

I bought the 12 piece dinner service (x3) and the majority of the items arrived chipped or otherwise damaged. They were not damaged in transit and instead were sent out in this state. I immediately raised my concerns and was dismissed and told to pay to return them. They should not have been sent out in that condition in the first place. They claim to have all sorts of consumer protection policies but they won't do anything when there's a problem.

**

Just updating to say that this company has blocked me on Facebook to try to silence me and are attempting to charge me to return their broken plates whilst simultaneously withholding some of my money. I will be £100 out of pocket by the end of this because they sent out broken pottery.

***
Editing again on 13/10 to confirm that they were not "small dots" in the pottery and instead were significant chips and gouges. Seller expected me to pay to return their substandard items. Under UK regs, the seller is responsible for the return costs but they refused to pay. I am now pursuing action relating to their breach.

22. syyskuuta 2025
Thehouseful.com-logo

Vastaus yritykseltä Thehouseful.com

Dear Helen,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We carefully reviewed your order and confirmed that you purchased 36 plates from our Capri collection.

After receiving them, you contacted us regarding small dots on the underside of the plates. As we explained, these minor markings are a natural result of the glazing process when the plates are removed from the kiln. They are purely cosmetic (at the back of the plate), do not affect durability or usability, and are commonly found in decal ceramics.

Nonetheless, we offered you the option to return the items for a full refund if you were unsatisfied with this explanation.

Rather than accepting this resolution, you chose to file a chargeback with your payment provider. After independently reviewing the case, they also advised you that the appropriate solution was to return the items for a refund.

We appreciate the opportunity to clarify this once more and thank you again for sharing your perspective.

Kind regards,
THEHOUSEFUL

Saanut 1/5 tähteä

I placed a very specific order where I…

I placed a very specific order where I chose exactly which plates and bowls I wanted in exact colors that I wanted. Instead I was sent one darker bowl than the one I selected. They did not contact me to inform me the selected bowl was out of stock in that color and let me choose if I wanted to proceed. Instead they sent a darker one without approval. Since then they have not acknowledged my request to return the item (14 day return window) and are ignoring my emails. Strongly suggest you don't buy from them.

9. elokuuta 2025
Thehouseful.com-logo

Vastaus yritykseltä Thehouseful.com

Dear Iram,

Thank you for sharing your valuable feedback.

We’re sorry to hear that the shade you received was darker than expected. Our team will review your order and get in touch with you as soon as possible to assist further.

Thank you,
Thehouseful Team

Saanut 5/5 tähteä

A little piece of italy

Beautiful dishes bringing a little bit of Italy to my dining table !! Fast delivery and customer service was excellent. Would definitely recommend and will be buying more in the future. Thank you

23. toukokuuta 2025
Saanut 5/5 tähteä

Capri collection is amazing

I ordered plates from the Capri collection.
The package arrived very quickly. The colour of the plates was stunning and the quality was excellent.
Emanuele in the customer service was amazing.

7. huhtikuuta 2025
Saanut 5/5 tähteä

Plates look incredible

Plates look incredible! Perfect service and delivery.

5. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Thehouseful.com-logo

Vastaus yritykseltä Thehouseful.com

Hi Maria, Thank you very much for your kind words! We are very thrilled you love the plates. We hope to see you back soon. Thehouseful Team

Saanut 5/5 tähteä

Prompt service and beautiful plates

Prompt service and beautiful plates

10. marraskuuta 2024
Thehouseful.com-logo

Vastaus yritykseltä Thehouseful.com

Hello Doaa, we are really happy to learn about your satisfaction with our service and plates! We hope to see you back soon! Thehouseful Team

Saanut 5/5 tähteä

Quality product and fast delivery

Quality product and fast delivery. Thank you.

30. syyskuuta 2024
Thehouseful.com-logo

Vastaus yritykseltä Thehouseful.com

Hello Deborah, thank you so much for taking the time to leave as a good review! We hope to see you back soon! Thehouseful Team

Saanut 1/5 tähteä

Do not use for sending a gift

I sent a set of Amali plates as a gift (selected by Bride & groom) and made the error of assuming delivery would be secure & thus did not realise there was a problem until the bride contacted me to say it hadn’t been received thus I informed the seller of a problem at 32days rather than within the expected 28day window. The parcel was clearly lost during delivery but as courier is FedEx no photo to confirm delivery is provided & no insurance. The seller considers the issue is with FedEx & me (for the delay in informing them of the loss) and takes no responsibility for the loss. No discount/voucher offered for the necessary repurchase of the gift (I asked and they have declined)- so all the financial loss carried by the buyer whilst they make a profit twice!

19. kesäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Thehouseful.com-logo

Vastaus yritykseltä Thehouseful.com

We would like to clarify the details of this situation, which has been carefully reviewed. The order in question was reported missing after a significant delay—well over a month after delivery was completed. Unfortunately, this extended timeframe makes it challenging to address such issues effectively. To ensure we can help promptly, we encourage customers to report any missing parcels within days or weeks, rather than months.

Our logistics partner, FedEx, does have measures in place for parcel issues, but without timely notification, it limits the options for resolution, including insurance or compensation. While we understand the frustration, the delay in reporting prevents us from taking further action.

We always strive to provide the best service and recommend reaching out to us as soon as possible should any issue arise with an order.

Warm regards,
THEHOUSEFUL Team

Saanut 5/5 tähteä

Gorgeous item, excellent service

Gorgeous and high quality linen tablecloth and scented soaps, great communication and delivery, delighted with purchase, will use again.

22. heinäkuuta 2024
Thehouseful.com-logo

Vastaus yritykseltä Thehouseful.com

Dear Louise,

Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you're delighted with your linen tablecloth and scented soaps. It's great to know that you were satisfied with the quality and our service.

We look forward to welcoming you back again soon!

Thehouseful Team

Saanut 5/5 tähteä

Fantastic designs

Fantastic designs, lovely colours and an even better service

13. heinäkuuta 2024
Thehouseful.com-logo

Vastaus yritykseltä Thehouseful.com

Dear Sarah,

Thank you for the kind words! We're so glad you love the designs and colors. Providing excellent service is our top priority, and we're thrilled that it made your experience even better. We can't wait to serve you again!

Thehouseful Team

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin