Spinsup Arvostelua 

61
•
TrustScore 2.5/5 tähteä

2,5

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Yeah I can't put up with this casino anymore. They absolutely manage to rig their system so that you win a little bit (enough to keep you fully engaged) and then suddenly EVERY SINGLE GAME jus... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Very slow time for withdrawals not sure they giving the withdrawal money or not too slow not recommended.i have waited 3 days straight for withdrawals to get confirmed but still showing pending.

Saanut 3/5 tähteä

As of now I had only had positive experience with this site. Friendly and helpful people in the chat, good bonus offers and huge variety of providers. Only downside is a little long withdrawal time.... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Spinsup has been my first experience ever using an online Casino and I have been completely blown away by the website, support, online chat operators, winnings, prompt payment and assistance from staf... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

Yrityksen kirjoittama

Step into the enchanted world of SpinsUp, where the magic of the circus intertwines seamlessly with the thrill of online casinos. Our captivating platform boasts an array of the most popular local payment methods, all backed by our unwavering 24/7 customer support. Delight in promoting our exclusive loyalty program, granting your players access to daily, weekly, and monthly cashback rewards. Immerse yourself in the enchanting magic of SpinsUp today and experience firsthand how every spin is a spellbinding adventure.


Yhteystiedot

Tiedoksesi

2,5

Välttävä

TrustScore 2.5/5 tähteä

61 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 81 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,5

Kaikki arvostelut

(61)

20 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Tolles Casino

Tolles Casino, kann ich persönlich nur empfehlen :-)

8. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Spinsup-logo

Vastaus yritykseltä Spinsup

Liebe FlotteSchnecke,

vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie ein tolles Erlebnis in unserem Casino hatten. Ihre Empfehlung bedeutet uns sehr viel! Wenn Sie in Zukunft Vorschläge oder Feedback haben, zögern Sie bitte nicht, uns zu kontaktieren. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder zu sehen! 🎉

Mit freundlichen Grüßen,
Das SpinsUp-Team

Saanut 1/5 tähteä

Soviel eingezahlt und nur kleine…

Soviel eingezahlt und nur kleine gewinne.Das aller letzte nur abzocke.

28. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Spinsup-logo

Vastaus yritykseltä Spinsup

Lieber Siba,

vielen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns leid zu hören, dass Ihre Erfahrung nicht so lohnend war, wie Sie gehofft hatten. Da Gewinne aufgrund der Natur von Glücksspielen unvorhersehbar sein können, verstehen wir, wie frustrierend es sein kann, wenn die Ergebnisse nicht den Erwartungen entsprechen.

Wir sind stets bemüht, allen Spielern eine faire und angenehme Erfahrung zu bieten. Wenn Sie Hilfe benötigen, kontaktieren Sie uns bitte unter vip@spinsup.com.

Wir danken Ihnen für Ihre Zeit und hoffen, dass wir Ihnen in Zukunft ein besseres Erlebnis bieten können.

Mit freundlichen Grüßen,
Das SpinsUp Team

Saanut 1/5 tähteä

Miserabel keine Gewinne spiele stürzen…

Miserabel keine Gewinne spiele stürzen ab Support nicht erreichbar.
Dama nv Gruppe sollte verboten werden

29. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Spinsup-logo

Vastaus yritykseltä Spinsup

Lieber Manu,

Vielen Dank, dass Sie uns Ihre Rückmeldung zukommen lassen!

Es tut uns leid zu hören, dass Sie solche Erfahrungen gemacht haben. Anliegen wie Spielabstürze und Probleme mit dem Support nehmen wir sehr ernst und arbeiten kontinuierlich daran, unsere Plattform zu verbessern. Sollten Sie offen dafür sein, bitten wir Sie, sich direkt an unser Support-Team unter vip@spinsup.com zu wenden, damit wir Ihnen bei der Lösung der aufgetretenen Probleme helfen können. Ihr Feedback ist uns wichtig, und wir sind hier, um zu unterstützen.

Mit freundlichen Grüßen,
Ihr SpinsUp-Team

Saanut 1/5 tähteä

Finger weg hier bekommt man keine Auszahlung Betrüger Casio

Betrug Casio keine Auszahlung

27. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Spinsup-logo

Vastaus yritykseltä Spinsup

Lieber Todor,

Vielen Dank, dass Sie Ihr Feedback mit uns teilen!

Nach Überprüfung Ihres Kontos stellen wir fest, dass Ihre letzte Auszahlungsanfrage über 25 EUR abgelehnt wurde, da gemäß unseren Allgemeinen Geschäftsbedingungen Einzahlungen ohne Bonus (oder wenn der Bonus storniert wurde) mindestens dreimal umgesetzt werden müssen, bevor eine Auszahlung möglich ist.

Zusätzlich mussten wir den üblichen Verifizierungsprozess Ihres Kontos abschließen. Bitte beachten Sie, dass die Verifizierung ein gängiges Verfahren in allen Casinos ist. Sobald dieser abgeschlossen ist, sollten zukünftige Auszahlungen schnell und reibungslos ablaufen.

Falls Sie Unterstützung bei der Verifizierung Ihres Kontos benötigen oder weitere Fragen haben, zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren. Wir sind gerne für Sie da!

Wir freuen uns darauf, dies für Sie zu klären.

Mit freundlichen Grüßen,
Ihr SpinsUp-Team

Saanut 5/5 tähteä

What an amazing online casino!

Spinsup has been my first experience ever using an online Casino and I have been completely blown away by the website, support, online chat operators, winnings, prompt payment and assistance from staff. The casino’s vip manager Jacko is just the most wonderful, kind and caring man. I cannot recommend Spinsup highly enough! Beyond incredible! A+++

1. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Spinsup-logo

Vastaus yritykseltä Spinsup

Dear Jen,

Thank you so much for your incredible review! We're absolutely thrilled to hear that your experience with us has been so positive and that we could exceed your expectations in every way.

If there’s ever anything we can do to make your experience even better, please don’t hesitate to reach out.

Thank you once again for your wonderful feedback, and we look forward to continuing to provide you with a fantastic gaming experience!

Sincerely,
The SpinsUp Team

Saanut 1/5 tähteä

This is a fake casino don’t give them…

This is a fake casino don’t give them your card details be safe

1. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Spinsup-logo

Vastaus yritykseltä Spinsup

Dear Sean,

Thank you for your feedback!

We take your concerns very seriously and are committed to providing a safe and secure experience for all our customers. We prioritize the security of our players' personal and financial information. If you have encountered any issues or have any concerns, we would appreciate the opportunity to address them directly. Please reach out to us at vip@spinsup.com so we can investigate and assist you further.

Best regards,
The SpinsUp Team

Saanut 1/5 tähteä

It's a shame that you can't reactivate…

It's a shame that you can't reactivate a bonus that has been started, with the technical standards this shouldn't be a problem. 👎👎

10. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Spinsup-logo

Vastaus yritykseltä Spinsup

Dear Consumer,

Thank you for your feedback. We understand your frustration regarding the inability to reactivate a bonus once it has been started. While we strive to provide the best possible experience, some limitations are in place to ensure fairness and consistency for all players.

We’re constantly working to improve our platform, and your input is valuable. If you have any further concerns or suggestions, please don’t hesitate to reach out to us. We’re here to help and appreciate your understanding.

Best regards,
The SpinsUp Team

Saanut 1/5 tähteä

One star is too much - SCAM - FRAUD


**One star is too much. This place is a scam.**

After depositing 5,000 euros, I tried to withdraw 700 euros. This didn’t work because they claimed my payment methods didn’t work. That’s impossible since my payment methods work perfectly fine for everything else. When I asked what I should do, they just told me to try again. Now I have to wait another three days, and after those three days, the withdrawal will predictably be rejected again. Do not play here. This place is a scam, and I will report them to the authorities.

9. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Spinsup-logo

Vastaus yritykseltä Spinsup

Hello there,

Thank you for your feedback. We're very sorry to hear about the issues you've encountered with your withdrawal, and we understand how frustrating this situation must be for you.

Please be assured that we take your concerns very seriously. Our goal is to provide a secure and fair gaming environment for all our players, and we apologize if your experience did not reflect that.

The issues you mentioned regarding the payment methods are not typical, and we would like to investigate this further to find a solution for you. Our support team is here to help, and we encourage you to contact us directly on vip@spinsup.com so that we can resolve this issue as quickly as possible.

We sincerely apologize for the inconvenience and any frustration this has caused. We value your business and hope to rectify this situation to your satisfaction.

Thank you for bringing this to our attention, and we are committed to resolving this matter promptly.

Best regards,
The SpinsUp Team

Saanut 5/5 tähteä

One of the best online casinos I used…

One of the best online casinos I used always helpful allways easy to get in contact and give some great rewards

7. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Spinsup-logo

Vastaus yritykseltä Spinsup

Hi Martin,

Thank you for your feedback.

We are dedicated to ensuring the best possible experience for our customers and are excited to keep delivering on our promise. Wishing you all the best for the future!

Warmest regards,

The SpinsUp Team

Saanut 1/5 tähteä

Grösste Verarschung hatte 20 Freispiele…

Grösste Verarschung hatte 20 Freispiele und konnte bis au 1000 Euro bonusguthaben spielen, danach haben die mir alles beschlagnahmt und tun so als waere nichts. Schlechteste betruegerischte casino finger weg !!!!!

5. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Spinsup-logo

Vastaus yritykseltä Spinsup

Hello Thanh,

Thank you for your feedback!

Please keep in mind that when you are playing with a free spins bonus, there is a maximum win amount as per our Bonus Terms & Conditions.

I would like to advise you to check it here on our website: https://www.spinsup.com/bonus-terms-and-conditions

In order for us to check your case in more details, please do not hesitate to contact us at vip@spinsup.com and we will do our best to assist you accordingly!

Best regards,
The SpinsUp Team

Saanut 1/5 tähteä

This casino has worse RTP- Return To…

This casino has worse RTP- Return To Player I would avoid this scam! casino.

23. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Spinsup-logo

Vastaus yritykseltä Spinsup

Dear Gothic_Academia,

Thank you for sharing your thoughts. We’re sorry to hear that you’ve had concerns about the RTP (Return to Player) at our casino.

While RTP represents the theoretical long-term return on a game, it’s important to remember that outcomes are random, and winning is absolutely possible. Many of our players have enjoyed significant wins, and we’re committed to providing a fair and transparent gaming experience.

If you have any specific concerns or would like us to review your experience, please don’t hesitate to reach out at vip@spinsup.com. We’d love the opportunity to assist you and demonstrate that winning is very much achievable with us.

Thank you for your feedback, and we hope to improve your experience in the future.

Best regards,
The SpinsUp Team

Saanut 1/5 tähteä

Keine Auszahlung möglich!!!

Keine Auszahlung möglich!!!! Scam!!!!

16. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Spinsup-logo

Vastaus yritykseltä Spinsup

Lieber Bommel,

Vielen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns leid, dass Sie unzufrieden sind. Ich möchte Ihnen versichern, dass wir großen Wert auf Fairness und Transparenz legen. Alle Auszahlungen werden gemäß unseren AGBs durchgeführt.

Sollten Sie Probleme mit einer Auszahlung gehabt haben, wenden Sie sich bitte an uns unter vip@spinsup.com. Wir werden uns umgehend darum kümmern. Ihr Vertrauen ist uns wichtig, und wir sind gerne für Sie da.

Herzliche Grüße,
Ihr SpinsUp Team

Saanut 1/5 tähteä

Aller letzte laden

Aller letzte laden. Alles manipuliert. Du kannst nichts gewinnen, vorallem wenn du mit Bonus spielst . Nicht mal ein Stern wert. Mafia

10. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Spinsup-logo

Vastaus yritykseltä Spinsup

Lieber B Fantastic,

Vielen Dank, dass Sie Ihre Gedanken mit uns geteilt haben. Es tut uns leid zu hören, dass Sie sich so fühlen. Ich möchte Ihnen versichern, dass alle unsere Spiele darauf ausgelegt sind, fair und mit Integrität zu arbeiten und regelmäßig geprüft werden, um den Branchenstandards zu entsprechen.

Wir verstehen, wie frustrierend es sein kann, wenn das Glück nicht auf Ihrer Seite ist. Ihre Erfahrung ist uns wichtig, und wir würden uns freuen, wenn wir Ihre spezifischen Anliegen genauer prüfen könnten. Bitte zögern Sie nicht, unser Support-Team zu kontaktieren – wir werden unser Bestes tun, um Ihnen zu helfen.

Mit freundlichen Grüßen,
Ihr SpinsUp Team

Saanut 1/5 tähteä

Appalling. They should be ashamed of themselves.

I have a question - why are online casinos so greedy? People lose - it’s (disappointingly) expected by the player, but we hope for some fun and entertainment. Surely they could make our time playing last a little longer. They end up with all our money anyway!! The level of greed of these online casinos is appalling. I lost a LOT in a few hours playing on this site and I was mostly playing $1 bets. The problem was, you could go over 250 games without a payout that matched your bet. I would like to know their return to player ratio, as I have NEVER played games with such poor returns. When I eventually got bonus games it payed nothing. If you played 250 games at $1 = $250, and typically got back less than $30. Insulting to the player.

7. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Spinsup-logo

Vastaus yritykseltä Spinsup

Dear djs,

Thank you for sharing your feedback with us. We understand that it can be discouraging when it feels like you're losing quickly, but It's important to remember that gambling is inherently unpredictable, and sometimes losses can occur in streaks.

While it's natural to want to win, it's also important to approach gambling as a form of entertainment, where both wins and losses are part of the experience. We would like to assure you that the chances of winning at our casino are fair, and many customers win every day.

All our games operate on a random number generator (RNG) system to ensure complete randomness and fairness. This system is carefully maintained and regularly reviewed to uphold industry standards and ensure every player has a fair chance of winning.

We take claims of unfair practices very seriously and are committed to maintaining transparency and trust with our players. If you have any specific concerns or would like more information on how our games work, please feel free to reach out to us.

Thank you for your understanding and for giving us the opportunity to address your concerns.

Sincerely,
The SpinsUp Team

Saanut 1/5 tähteä

Do not expect a decent casino

Slow live chat, hardly existant at times..

Ultra Slow withdrawals. (72hrs).

Very Low withdrawal limits per day if you win ($2000 max withdrawal per day)..

No responsible Gambling tools available on the casino accounts.
Cant even set basic limits in the settings menu and live chat as mentioned are slow to respond and sometimes are not online so can't have them set any limits or pause the accounts.

Not a worthwhile casino, not recommended if you hope to win something decent or play high stakes.

2. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Spinsup-logo

Vastaus yritykseltä Spinsup

Hello Burning_Under,

Thank you for taking the time to share your detailed feedback. I’m sorry to hear that your experience with our casino didn’t meet your expectations. We genuinely value your input, as it helps us improve our services.

Our Live chat is open 24/7. Sometimes there might be a slight delay in accepting your chat as the agents might not be able to pick up the chat immediately due to many ongoing chats. However, we would like to assure you that we are doing our best to assist accordingly as fast as possible.

As for the withdrawals, we understand that waiting can be a bit frustrating. To ensure the security and accuracy of your transaction, our withdrawal process involves several steps. These include verifying your identity and processing the payment through our system. Please rest assured that the withdrawal requests are being handled as quickly as possible, and your funds are safe.

If you would like to set limits to your account, you can always contact us via Live chat or email and we will make sure to assist you as fast as possible.

We apologize for any inconvenience you’ve experienced and appreciate your feedback. If there’s anything specific we can do to address your concerns or assist you further, please don’t hesitate to reach out to us.

Thank you for bringing these issues to our attention. We’re committed to making improvements and providing a better experience for all our players.

Best regards,
The SpinsUp Team

Saanut 1/5 tähteä

I would recomend no one to play on this…

I would recomend no one to play on this site! Its all pure scam! I deposited 200$ and Max won at starlight princess 1000 that payed, 15.000 dollars! And they spnt give me any of the money back. Ive tried withdrawing the money in induvidals amounts but still they just rejects all My withdrawls. Ive tried over 40 withdrawls but they all Gets rejected!

24. kesäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Spinsup-logo

Vastaus yritykseltä Spinsup

Hello Jonas,

Thank you for sharing your experience with us. We're truly sorry to hear about the issues you've encountered. We take all feedback very seriously and want to address your concerns directly.

Regarding your withdrawals, we understand how frustrating it must be to have them repeatedly rejected. Please know that we have strict protocols in place to ensure the security and fairness of all transactions. We have checked and you were informed via email about the rejection reasons - the withdrawal amount need to be equal or less than the limits as per our Terms and Conditions.

However, as we see you withdrew great amounts successfully with us, congratulations! 😊

In case you need any assistance, please do not hesitate to contact us!

Best regards,
The SpinsUp Team

Saanut 3/5 tähteä

Very Long withdrawal time

22. kesäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Spinsup-logo

Vastaus yritykseltä Spinsup

Hello Rolli,

Thank you for taking the time to share your feedback with us.

We understand that waiting for your withdrawal can be frustrating, however, we always aim to process withdrawals within 72 hours (ideally faster but it can depend on our team's capacity).

Our withdrawal process involves several important steps, including identity verification and payment processing to ensure the security and accuracy of each transaction.

Please also note that once we release the funds, it is over to the payment provider to process and international transactions may take a bit longer.

If you have any further concerns or need assistance, please do not hesitate to contact us at vip@spinsup.com. We are here to help.

Best regards,
The SpinsUp Team

Saanut 1/5 tähteä

No recommendation

Good afternoon. This project unfairly accused me of having a multi-account, blocked my account and confiscated my winnings of $ 40. Moreover, they also said that maybe I don't have it, but the administration made such a decision, and there's nothing to talk about further. But the problem is that I don't have a multi account... In general, I hope to figure out this situation and get my winnings. And at the moment, I do not recommend playing in this project to anyone.

16. kesäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Spinsup-logo

Vastaus yritykseltä Spinsup

Dear Fart Ya,

We are sorry to hear about your recent experience and understand your frustration. While we do not accept multiple accounts, we are always willing to find a resolution and ensure you have a positive experience with us.

Could you please send your account details to vip@spinsup.com so we can contact you directly and investigate this matter further? We are committed to resolving this issue and clarifying the situation.

Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,
The SpinsUp Team

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin