Ostin myös silmälasien lisäksi aurinkolasit vahvuuksilla. Aurinkolasien sangat olivat liian pitkät minulle. Huomasin sen, kun valmiit lasit taivutuksesta jälkeen olivat päässäni ja kun käänsin päätän... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Luotu tekoälyllä viimeaikaisten arvostelujen perusteella
Kahdet silmälasit yksien hinnalla! Tutustu laajaan kehys-, linssi- ja piilolinssivalikoimaamme!
Yhdistynyt kuningaskunta
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Trustpilotissa on kyse ihmisistä. Tämä yritys voi käyttää lisäksi tekoälyavusteista työkaluamme, joka auttaa vastausten laatimisessa.
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Menimme ilmaiseen näöntarkastukseen Porin Specsaversiin ja samalla tilaamaan pienellä budjetilla silmälasit. Myyjä yritti lähes väkisin tyrkyttää maksullista silmänpohjakuvausta ja linsseihin kaikenmaailman pinnotteita/ohennuksia tms (nämä kaikki minulle turhia) Kun tuli maksamisen aika, kerroin hyödyntäväni specsaversin korotonta ja kulutonta osamaksua. Tämä ei kuitenkaan onnistunut, koska myyjä kertoi että heillä on tilikauden päätös! jolloin osamaksu ei onnistu. Melko harhaanjohtavaa mainontaa televisiossa ym kanavissa, jossa tätä ei mainita sanallakaan. Asiakaspalvelu kuittaa palautteeni vedoten väärinkäsitykseen tai kommunikaatiovirheeseen!! Asiakas on siis kenties kuullut tai ymmärtänyt väärin selvää suomen kieltä?!?!?!? Palautteen antamisen jälkeen saan viestin, jossa kerrotaan että osamaksu onnistuu sittenkin! Asian tiimoilta olin yhteydessä myös kuluttaja-asiamieheen. Viimeinen asiointini tässä optikkoliikkeessä!

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Palveleva henk.kunta ja kohtuulliset hinnat.

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Hyvä tehokas harjoittelija. Kohtelias, monipuolinen. Osasi mielestäni ammattinsa hyvin.

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Hyvät tarjoukset, ystävällinen palvelu ja asiantuntijat.
Informaatio selkää. Mahdollisuus ostoihin ns. osamaksulla/luotolla. Sijainti.

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Olimme varanneet Keravan Specsaversiin tyttärelleni ajan ilmaiseen näöntarkastukseen. Naisoptikko yritti saada meidät ottamaan myös muita, maksullisia tutkimuksia. Hän ei kuitenkaan kertonut maksullisuudesta, ennenkuin kysyin. Kun kieltäydyin, näki optikon kasvoilta närkästymisen. Näöntarkastuksen jälkeen optikko kertoi tyttäreni tarvitsevan nuorisomonitehot. Hän ei kuitenkaan viitsinyt mainita, ettei tarvetta monitehoille edes varsinaisesti ollut. Optikko oletti meidän ostavan lasit samantien, mutta kokeilemisen jälkeen tyttäreni halusi vielä miettiä. Kysyin optikolta, emmekö saa mitään lomaketta mukaamme. Optikko totesi tulosten tulevan Kantaan. Jälkikäteen katsoin sivuilta, että näöntarkastukseen kuuluu myös silmälasireseptin saaminen. Pyysin tätä asiakaspalvelun kautta ja he ohjasivat viestini optikolle. Hän ei kuitenkaan edelleenkään suostunut antamaan reseptiä eikä edes tallentamaan sitä Kantaan. Aluksi optikko väitti, ettei voi kirjoittaa määräystä muiden valmistajien linsseille, koska "ei tiedä niiden toimintaperiaatteita". Hän kuitenkin toi esille, että resepti on heillä olemassa kyseisiin laseihin.
Vetosin kuluttajaneuvontaan yhteyden ottamiseen sekä Näe ry:n Optisen alan kuluttajaoikeudellisiin käytänteisiin siitä, että resepti tulee antaa asiakkaalle - huolimatta siitä onko näöntarkastus maksullinen vai ei. Kyseenalaistin myös sen, ettei optikko ollut tuonut esille muita vaihtoehtoja, vaikka tulosten perusteella tyttäreni ei edes tarvitse monitehoja, joita käytetään koko ajan. Tämän jälkeen optikko lähetti lyhyen "suosituksensa" eri vaihtoehdoista, mikä ei edelleenkään ole resepti ja hän sen varmasti itsekin tietää! Haluamme edelleen saada tuon alkuperäisen reseptin mikä tyttären henkilötietoihin on tallennettu, riippumatta siitä käytämmekö sitä vai ei!
Aivan käsittämätöntä, että optikko suuttui, kun emme ostaneet laseja samantien heiltä ja osoitti sen jälkeen meille mieltänsä! Sähköpostiviestit häneltä olivat suorastaan vittuilevia, täysin ala-arvoista asiakaspalvelua. Jos häntä näin paljon ottaa päähän ilmaiset näöntarkastukset, ettei hän suostu tietosuojalain mukaisesti antamaan asiakkaalle tietoja, joita asiakkaasta itsestään on järjestelmään tallennettu - niin suosittelen vaihtamaan paikkaan, jossa tarkastukset eivät ole ilmaisia!
Olen ollut asiakaspalveluun myös puhelimitse yhteydessä ja sieltä on luvattu hoitaa asia optikon kanssa, toivon mukaan näin vielä käy. Ja että saamme vihdoin tytärtäni koskevat tiedot, joita olemme nyt monen kertaan pyytäneet!
Päivitys 23.1.26 Kukaan ei edelleenkään ole hoitanut asiaa, joten todella surkeaa toimintaa myös Specsaversin asiakaspalvelun osalta.

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
minulle ei tullut tekstiviesti kun lasit oli valmis,pitkään jälkeen itse kävin kysymässä onko minun tilaus valmis?

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Minulla on aina alusta saakka ollut hyvä kokemus Specseveristä

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Käsittämättömän tyly ja tökerö 'asiakaspalvelija' Keravan Specsaversissa. Olivat lähestyneet alaikäistä tytärtäni " ilmaisella" näöntarkastuksella ja lapsi oli varannut ajan. Lähdin toki mukaan.
"Ilmainen" näöntarkastus tarkoitti kuitenkin sitä, että meidän olisi pitänyt ostaa heiltä silmälasit. Valikoima oli huono, eikä tyttö löytänyt mieleisiään laseja. Tässä vaiheessa olin kommentoinut myyjä-optikolle jo sitä, että mikä ilmainen näöntarkastus se on kun on ostettava lasit heiltä. Silmälasimääräys ei kuulemma muualla käy. Myyjä otti nokkiinsa, eikä palvellut meitä enää. Lapsellista toimintaa asiakaspalvelijalta!
Tiedustelin sitten, mitä näöntarkastuksessa löytyi, vastaus oli : "Löytyihän sieltä yhtä sun toista". Ei mitään kommenttia siitä oliko miinusta, plussaa,hajataittoa ym
Että sydämellinen kiitos Keravan Specsaversin vuoden asiakaspalvelijalle, onnistuit paskamaisella asenteellasi pilaamaan minun ja 16- vuotiaan tyttäreni päivän aivan totaalisesti.

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
OCt kuvausta tuputetaan, vaikka ei ole tarvetta sille. Ainut mitä työntekijät osaavat on lisämyynti ja rahastus.

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Palvelu oli iloista, ystävällistä ja ammattitaista. Rauhallista. Hyvät tarjoukset ja valikoimat 👍🫶!

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Ystävällinen palvelu. Edulliset hinnat. Suosittelen.

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Ystävällinen optinen myyjä, optikko oli nuori ja "väkisin" määräsi monitehot, ei kysynyt haluanko. Vuosia pärjännyt yksitehoilla eikä lähelle näkemisessä ongelmia, mutta nyt on kaikessa ongelma näillä monitehoilla.

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko

Vastaus yritykseltä Specsavers Optikko
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.