Elendig kundeservice og dårlig kvalitet
Jeg kjøpte en beige bukse, den tålte ikke Vanish. Det ble en stor flekk i stoffet. Fikk brukt den en gang. Når jeg tok kontakt med kundeservice ble jeg avvist fullstendig med at det var min egen feil. De ba ikke engang om bilde. Når jeg svarte på avvisningen fikk jeg ikke svar. Kommer aldri til å handle der igjen, og vil ikke anbefale andre å gjøre det heller.








