Sanrico Arvostelua 

237
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,3

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

The chisel bits have a very small base where they insert into the tool. During operation, the bit becomes loose within a few minutes and eventually falls out. This prevents secure retention of the bi... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Heureux de ma commande de mèches pour le métal. Reçu rapidement malgré une erreur dans mon adresse (ma faute), corrigé par le support par e-mail. Pas encore testé ces outils mais déjà satisfait du su... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

En déc. 2024 mon colis a été écarté due à la grève des Postes au Canada. J'ai communiqué avec James chez Sanrico et expliqué ma situation. Sanrico on fait enquête et on m'a répond qu'on me ferait pa... Näytä lisää

Saanut 4/5 tähteä

Customer service has been great in tracking my original package. I made a mistake entering incorrect zip code. The package went round and round via USPS. Finally returned to Sanrico. They indicate t... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Sorvaustuotteet
  2. ja myös
  3. Kuvanveistäjä
  4. Käsityökauppa
  5. Metallipaja

Yrityksen kirjoittama

We are a family owned and operated business that prides itself on offering quality products at a great price.


Yhteystiedot

3,3

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

237 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,3

Kaikki arvostelut

(237)

2 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

That free adapter offer to get a good review is a scam from Sanrico.

This company strong arms to get good reviews. Example. I wasn’t told I needed an adapter for the power ball, and upon reading other complaints, this was typical. I could not use it without paying more for the adapter. Screw that. So they offer it for free…only if I give a 4 or 5 star review. F them. That’s dishonest and probably illegal. Trustpilot is aware these asshats from Sanrico do this and now you are as well if you are reading this. My earlier 4 star review was just to get the damned adapter. Which I have now. Lol. F U you Sanrico. I played ya at your own game. Never EVER going to buy ANYTHING from them again, plus I will bad mouth them on other social media, as that’s what they have coming to them for being dishonest in dealing with people. Screw ‘em.

17. heinäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Sanrico-logo

Vastaus yritykseltä Sanrico

Dear Barry Sisco,

We are suprised to see you have modified your comment after all our efforts. We have tried our best to give you the satisfaction you deserve and solve this issue.
To promote transparency that may be useful to readers on Trustpilot we will sum up your experience with us below :

You ordered a powersphere on 06/06 WITHOUT AN ADAPTER and received it on the 23rd of june. Please check our link here : https://sanrico.com/products/powersphere-grinder-attachment?_pos=1&_sid=6808d5bcd&_ss=r

It is clearly mentioned under the price "powsersphere" or "powersphere + adapter".

You contacted our Customer Service Team on july 13th after receiving your package. Our refund policy mentionned on our website allows a customer to return his product and ask for a refund 15 days after receiving a package.

As a result we couldn't process to your refund. However, we sent you a link in order to get your adapter that you did not purchase in the first place. YOU REFUSED.

Despite your week late we offered to ship you an adapter for free and paid for shipping and suggested you to post a review regarding our company.

In your first email after we told you that you did order an adapter you said you did not want it because: "it will extend the ball away from the grinder base, making it unwieldy." You're now saying that your earlier 4 star review "was just to get the damned adapter". Do you want the adapter or not?

We feel sorry, surprised and disappointed about your behaviour, despite our best intentions and our efforts to improve the situation which makes us think that you might be one of our competitors.

Best regards,
Your Sanrico Team

Saanut 5/5 tähteä

I give Sanrico 5 stars because they…

I give Sanrico 5 stars because they went above and beyond what they needed to do to satisfy me. The best part about the order is that I read it wrong and was 100 % my mistake and they made it right at no cost to me. I'm a very SATISFIED customer. Thank You Jeff

16. heinäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Sanrico-logo

Vastaus yritykseltä Sanrico

Dear Jeff,

Thank you so much for this great 5-star review. We will make sure to share it with the rest of our team! Don't worry your new shipment is on its way!

Best Regards,

Your Sanrico Team

Saanut 5/5 tähteä

Prompt response. I appreciate it.

Received timely shipment of powersphere, but wife forgot to order adapter. Customer service kindly allowed me to order needed part although they do not normally sell separate. Many thanks.

5. heinäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Sanrico-logo

Vastaus yritykseltä Sanrico

Dear John,

Seeing that you had a 5-Star experience is the best thing we could hope for! Your review means a lot to us. Thank you for choosing Sanrico!

Best Regards,
Your Sanrico Team

Saanut 4/5 tähteä

I had ordered the bit but I didn’t…

I had ordered the bit but I didn’t realize I needed to order the adapter as well. When I reached out to the company, they were excellent at sending out the adapter to me. Their customer service is excellent

25. kesäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Sanrico-logo

Vastaus yritykseltä Sanrico

Dear Denise,

We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review!

Thank you!

Best regards,

Your Sanrico Team

Saanut 5/5 tähteä

great customer service

Had issues with the shipping company.
Sanrico where great getting to the bottom of it all and made sure i received item within a reasonable time. Excellent customer service and would not hesitate using again

25. kesäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Sanrico-logo

Vastaus yritykseltä Sanrico

Dear Dennis,

Seeing that you had a 5-Star experience is the best thing we could hope for! Your review means a lot to us. Thank you for choosing Sanrico!

Best Regards,

Your Sanrico Team

Saanut 4/5 tähteä

I purchased the powerplane woodcarving…

I purchased the powerplane woodcarving disk. I am a little disappointed in the durability. Despite damage to 2 of the blades I can still use it with satisfying results. I will purchase again.

24. kesäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Sanrico-logo

Vastaus yritykseltä Sanrico

Dear Jacqueline,

Thank you so much for your positive rating!

Please note that our customer service team is here anytime to assist you. We have noticed that you never contacted us regarding your two blades.

Best Regards,

Your Sanrico Team

Saanut 3/5 tähteä

Delivery issues

I ordered three items in early May 2021 and received one in about three weeks. The other two did not show up for a long time. I repeated the order of the other two and sent a few emails to get feedback on delivery expectations. the response was unsatisfactory claiming one item was delivered mid May.
The overall ordered came within two days apart by June 20th. I am satisfied with the product but concerned with the delivery and the extra effort needed to track the order.

Ahmed Shazly

21. kesäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Sanrico-logo

Vastaus yritykseltä Sanrico

Dear Ahmed,

We are sorry to hear about your disappointment with us and we would like to apologize for your recent experience.

You placed 2 orders in early may (05/03), and one on the 29th of may. You received your first order on the 19th of may and your 3rd order on the 16th of june.

Regarding your second order, we have checked to find out the reason why your shipment was delayed. The product was expected to be delivered as the same time as your first order but the shipment got lost in transit due to an error from our carrier. We have fixed the issue before you contacted us and shipped a new package. Your package was delivered on the 19th of june. However, we do regret any inconvenience caused due to the delay. Generally, such delays never happen.

Best Regards,

Your Sanrico Team

Saanut 5/5 tähteä

Excellent customer service

Excellent customer service! I mistakenly ordered my power sphere without the adapter and contacted them about my issue. Within a day they had created a link for me to order the adapter only. Thank you Sanrico!

18. kesäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Sanrico-logo

Vastaus yritykseltä Sanrico

Dear Brandon,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating - it's much appreciated!

Best Regards,

Your Sanrico Team

Saanut 5/5 tähteä

I ordered the low temp aluminum welding…

I ordered the low temp aluminum welding rods. I got a little nervous when the tracking said it had been delivered but I did not receive anything. I checked the web site under FAQ and found the answer I was looking for so it seemed to me this was not that unusual to them. I waited several days as it said but still a no show with my order. I contacted them and explained the issue. They returned my email fairly quick and got to work tracking down what happened to my order. After about 2 days my order showed up. I sent an email to give them the heads up I got my order. All is good. International mail can be quirky sometimes. Would I do business with them again? Yes.

15. kesäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Sanrico-logo

Vastaus yritykseltä Sanrico

Dear Dwight Girard,

Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating. I will share it with our entire team!

Best regards,

Your Sanrico Team

Saanut 1/5 tähteä

The saga continues

The saga continues. Sanrico has not refunded my money, as they stated they would. Rather, they repeatedly tried to get me to change my review by offering first a gift card and the adapter, and then a refund, if and only if I first modified my review, presumably to their satisfaction. I refused on the grounds that what I said in my review was true: buyers should beware for the reasons stated. I then said I would return the two items I had ordered. The website says easy returns. But of course that is also not true. Sanrico replied that is was too late - which of course was technically true since the parts took so long to arrive and then they wasted even more of my time with their attempts to get me to change my review. I don't usually take the time to write reviews, but in this case I felt it necessary to warn others so as to save them the frustration and disappointment I have experienced. Anyway, I am done with Sanrico. Should they reply to this post, I would suggest taking their response with a grain of salt.

11. kesäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Sanrico-logo

Vastaus yritykseltä Sanrico

Dear Randy Peerenboom,

We are suprised to see you have posted a second review regarding your order 33513.

We are absolutely sorry about this situation as we have tried our best to give you the satisfaction you deserve and solve this issue.

To promote transparency that may be useful to readers on Trustpilot we will sum up your experience with us below :

You ordered a powersphere on 03/31 and received it two weeks later. You contacted our Customer Service Team one month after receiving your package because you did not order the adapter.

Our refund policy mentionned on our website allows a customer to return his product and ask for a refund 15 days after receiving a package. Despite your two weeks late we offered to ship you an adapter for free. You keep refusing this offer and replied by posting a second review.

Despite our best intentions and our efforts to improve the situation you keep refusing to communicate with us. We feel sorry, surprised and disappointed about your behaviour, which makes us think that you might be one of our competitors.

Best regards,

Your Sanrico Team

Saanut 1/5 tähteä

Their customer service is non-existent

Their customer service is non-existent. I wrote multiple emails and they did not reply so I asked to return the product and they did not reply either. They don't provide a phone number so emails are the only way to communicate with them and if they choose not to reply there is nothing you can do.

8. kesäkuuta 2021
Sanrico-logo

Vastaus yritykseltä Sanrico

Dear Smadar,

We would like to apologize for the troubles and frustration that you experienced lately.

You placed an order for your powersphere on april 21th and received it on may 3rd. (you contacted us asking either for a refund or an adapter, we REPLIED and sent you a link ON THE SAME DAY and you bought the adapter). According to our terms and conditions you have 15 days to return your product, in your case it was until the 18th of may).

In the meantime, you ordered an adapter on may 10th and received it on may 20th. After receiving your adapter you noticed that it did not fit your grinder. You had all the INFORMATIONS in the link we sent you before ordering. As explained by email, we can only refund your adapter. On a commercial basis we agreed on letting you keep the adapter and refund this item. We are still waiting on your answer.

Best regards,

Your Sanrico Team

Saanut 5/5 tähteä

First time I ever dealt with this…

First time I ever dealt with this company. Very satisfied with my purchase, and I did have a small issue, so I contacted the company. They responded to my issue within 24 hours, and went above and beyond what I was expecting to help me out. I was very impressed with their customer service, and in the future if I need a woodworking tool, this will be the first website/company I check.

4. kesäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Sanrico-logo

Vastaus yritykseltä Sanrico

Dear P Modesto,

We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review!

Thank you!

Best regards,

Your Sanrico Team

Saanut 5/5 tähteä

Little brother

I was quite pleased with the service.Sanrico went above and beyond allowing me to purchase a tool not normally available to Canadians. I will recomend Sanrico any time. Thanks

4. kesäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Sanrico-logo

Vastaus yritykseltä Sanrico

Dear Gerard,

Thank you so much for this 5-star review. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us.

Best Regards,

Your Sanrico Team

Saanut 5/5 tähteä

I got exactly what I ordered in a…

I got exactly what I ordered in a timely fashion. The tools are well made and do exactly what they are intended to do. Thanks!

3. kesäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Sanrico-logo

Vastaus yritykseltä Sanrico

Dear Casey,

Thank you so much for taking the time to share your experience at Sanrico. Your opinion is valued greatly and it helps us maintain excellent standard of service to our customers.

Best Regards,

Your Sanrico Team

Saanut 5/5 tähteä

Happy Customer

In the past I have ordered various items from Sanrico without any problems. My last order for a Profile Tool got somehow lost in transit. I contacted the Customer Service Department about it how got things sorted out and rectified very quickly for me. For that reason, I give them full marks. Well done.

3. kesäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Sanrico-logo

Vastaus yritykseltä Sanrico

Dear Hans Pokorra,

Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating, it's much appreciated! Your new shipment is on its way!

Best Regards,

Your Sanrico Team

Saanut 5/5 tähteä

Sanrico made it right

I apparently ordered my PowerSpere under the wrong link and I did not get the needed adapter. They responded quickly and provided me a link to order at a discounted price. I was happy with their response.

1. kesäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Sanrico-logo

Vastaus yritykseltä Sanrico

Dear Grant,

Thanks so much for giving us your take on how we are doing. We're glad that customers like you are having a great experience at Sanrico!

Best Regards,

Your Sanrico Team

Saanut 4/5 tähteä

I didn't know I needed an adapter

I didn't know I needed an adapter. They are supposed to be sending one. Hopefully I will get it promptly then will probably have a great review of them. Customer service was good.

1. kesäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Sanrico-logo

Vastaus yritykseltä Sanrico

Dear Laura,

Thank you for your review. The entire team in Sanrico really appreciate it. Your adapter is on its way!

Best Regards,

Your Sanrico Team

Saanut 4/5 tähteä

I am really looking forward to seeing…

I am really looking forward to seeing my husband use this amazing tool. It makes the perfect birthday present for a woodworker. Really happy that they could fix my own shipping mistake easily. Thanks

27. toukokuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Sanrico-logo

Vastaus yritykseltä Sanrico

Dear Yasenta Sen'Gerni,

The team here at Sanrico is thrilled to receive such great rating and comment! Thank you!

Best Regards,

Your Sanrico Team

Saanut 5/5 tähteä

Received my sphere on time

Received my sphere on time . Had questions about it and customer service got back to me with in one day. Happy with response and shall do business with them again.

26. toukokuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Sanrico-logo

Vastaus yritykseltä Sanrico

Dear Stephen,

Seeing that you had a 5-Star experience is the best thing we could hope for! Your review means a lot to us. Thank you for choosing Sanrico!

Best Regards,

Your Sanrico Team

Saanut 5/5 tähteä

I have good news with the new team at sanrico I received my order 10 days after my review I thank yourdered sqare drills orde no…

I have ordered sqare drills order no 8670 in the 8th month 2020 and received a confirmation of payment and purchase but no shipping information or anything from sanrico except I day automated promises by James

26. toukokuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Sanrico-logo

Vastaus yritykseltä Sanrico

Dear William,

Seeing that you have modified your review for a 5-Star experience is the best thing we could hope for! Your review means a lot to us. Thank you for choosing Sanrico!

Best Regards,

Your Sanrico Team

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin