Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Yrityksen tiedot


Yhteystiedot

2,0

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

18 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Svindlere..

Jeg bestilte & betalte en vare d. 01/12-2015, og har intet modtaget..
Har forsøgt flere gange at ringe samt sendt mails, men hører intet og tlf. nr. eksisterer ikke.

6. tammikuuta 2016
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Useriøs og professionel firma

Kunne mange give minus stjerner, så gjorde jeg det!
Bestilte terrassedørs håndtag, der gik 8-10 dage før modtagelse. Lidt lang leveringstid, men jeg fik da et produkt.
Det viser sig så at Safetyshop har sendt forkert varenummer i forhold til det bestilte.
Så begynder hele farsen, tlf. nummer på deres hjemmeside er ikke i brug, 24 timers svar på email skriver de. Jeg har nu sendt 5 emails til begge deres email adresser, man hører ingenting fra dem.
De eneste de skulle var at sende det rigtige produkt frem, og vedlægge returlabel til at sende det forkerte produkt tilbage som de sendte.
Har nu handlet rigtig mange år, men har aldrig oplevet noget lignende fra en virksomhed. Fuldstændig amatør og uprofessionelt firma, skriver også det er "E-mærket", hold da helt kæft for et latterligt firma.
Køb intet herfra, du har kun en dårlig oplevelse

31. lokakuuta 2015
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Pas på med dem her!

Jeg lavede en ordre den 16/10-2015, og da den stadig ikke er kommet (1-2 dage skrev de) forsøgte jeg at komme I kontakt med dem.

Det første telefonnummer 70238810 findes ikke og det andet er en telefonsvarer!

Jeg har også skrevet en mail, som jeg ikke har fået svar på.

21. lokakuuta 2015
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

USERIØS VIRKSOMHED!

Rigtig dårlig service - bestilte en vare slut sept. med leveringstid på 1-2 dage - er stadig ikke kommet og INGEN respons hverken på mail og telefonnummere virker ikke! Lad være med at handle med dem - fandt mit produkt hos en anden leverandør, som virkelig tager sig af sine kunder.

8. lokakuuta 2015
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

DÅRLIG SERVICE !!!!!

Find et andet sted at handle . Dårligere service skal man lede længe efter.
Kom fint igennem første gang , handlede for over 7K ...
Modtog vare 3 dage senere end lovet. En simpel fejl, som kunne rettes i telefon , MEN !!! - efter utallige opkald , en del mails (vi svarer inden 24 timer) har man efter 2 MÅNEDER , stadig ikke hørt noget.
TAK FOR INGENTING !!!!

3. lokakuuta 2015
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

Blandet erfaring

Har bestilt hos Sefetyshop tre gange.

Første gang kom varen som lovet

Anden gang bestilte jeg op til nogle helligdage, hvorefter jeg måtte tage kontakt to hverdage efter lovet leveringstid. Da varen endnu ikke var afsendt. Varen havde dog været i restordre hos deres leverandør.

Tredje gang. Bestilte jeg kl 17 og fik varen med posten allerede dagen efter.

Alt i alt en god oplevelse.

21. toukokuuta 2015
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Serviceminded og hurtig levering

Havde udset mig nogle produkter jeg ville udvide min privat alarm med. Jeg tog telefonisk kontakt til Safetyshop og fik mig en behagelig snak med Bo som også fik vejledt mig til at vælge et andet produkt end det jeg først havde set på da det ikke passede godt til mine forventninger. Jeg bestiller herefter varerne på hjemmesiden en fredag eftermiddag og lørdag formiddag stod jeg med pakken i hånden, fantastisk!

Jeg har efterfølgende haft kontakt til Safetyshop igen da jeg fik blod på tanden med flere alarm "dimser" så nu skal jeg bare finde ud af hvad jeg vil have og så bliver det da helt sikkert dem som skal levere varen! :D

23. huhtikuuta 2015
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

KONKURS (Misvisende leveringstid, intet svar på email-henvendelser.)

OPDATERING: Jeg endte med at få pengene retur for den returnede magnetkontakt, men i dag 05-01-2016, da jeg tænkte at handle der igen, opdagede jeg at firmaet ser ud til at være under konkurs.

10/2 bestilte jeg og har ringet 4 gange siden og skrevet 2 emails.
Intet svar på emails, men telefonen er rimelig at komme igennem på.

17/2 dellevering afsendt og jeg har lige fået at vide i dag, at den sidste af tingene kommer i næste uge.
Dvs. indtil videre tager det 3 uger at levere en vare, hvor der i skrivende stund stadigt står "Lagerstatus: Levering 1 til 3 dage" på hjemmeisden.
Det burde give 3 stjerner, men jeg topper op med 1 stjerne fordi Safetyshop er venlige, relativt nemme at komme i kontakt med og fordi Bo ringede tilbage til mig i weekenden - hvor butikken er lukket - og hjalp mig med opsætning.

OPDATERING:
------------------
10/3 blev sirenen puttet i posten, sammen med bl.a. en trådløs kontakt.

11/3 kontakter jeg safetyshop pr. email for at gøre opmærksom på at jeg vil returnere den trådløse kontakt.

23/3 kontakter jeg safetyshop pr. email for at gøre opmærksom på at de burde have modtaget den trådløse kontakt retur og for at oplyse det kontonummer som jeg gerne vil have returneret pengene til. Samtidigt beder jeg om en bekræftelse.

08/04 kontakter jeg safetyshop pr. email for at spørge hvornår der sker noget. Dags dato har jeg ikke modtaget 1 eneste ikke-autogenereret email fra Safetyshop. Man skal åbenbart ringe til dem hver eneste gang man vil have svar på noget, email bliver tilsyneladende ignoreret. Og jeg har endnu ikke fået nogle penge retur for den trådløse kontakt.

Jeg ændrer hermed antallet af stjerner i min anmeldelse.

24. helmikuuta 2015
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

God kundeservice!

Jeg købte en Iconnect 2 alarm hos Safetyshop og efter at have monteret anlægget, så løb jeg i nogle vanskeligheder med opsætningen af kommunikation fra anlægget og kunne ikke læse mig til det i diverse manualer.

Jeg skrev en mail (det var helligdag) og safetyshop ringede hurtigt tilbage og guidede mig gennem de problemer jeg havde med opsætningen på telefonen. Problemerne var få og konkrete så det tog ganske på minutter.

Kan anbefales - meget venlig betjening!

30. joulukuuta 2014
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

venlig og perfekt service

Jeg kunne ikke få min alarm til at fungere, og kontaktede Safetyshop, som tilbød at kigge på den. Jeg havde først mulighed for at montere alarmen 2 mdr. efter jeg havde købt den, og det viste sig at problemet var en kode der var blevet ændret fra leverandørens side i denne periode. Safetyshop fandt hurtigt ud af fejlen og programmerede den færdig uden beregning.

Super service :-)

29. syyskuuta 2014
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Ringede for at være sikker på jeg fik det rigtige - go' service

Efter at have afgivet ordre en sen aften ringede han fra Safetyshop dagen efter for lige at checke at jeg var sikker på det var det rigtige jeg havde bestilt.
Det var nemlig en vare de sjældent solgte, men dog alligevel den rigtige for mig. Rigtig go' service at ringe for at være sikker på jeg fik det rigtige.
Han fortalte mig også at varen faktisk var prissat alt for lavt, men at jeg naturligvis ville få den til prisen jeg havde bestilt den til. Da jeg checkede prisen på hjemmesiden var den sat fra 837,- op til 1265,- Stadig billigt, men jeg var ekstra heldig.

30. tammikuuta 2014
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 3/5 tähteä

Levering langsommere end lovet

På deres egen hjemmeside skriver de levering 1-2 hverdage. Jeg bestilte fredag eftermiddag, og forventede derfor levering Onsdag ugen efter. Da jeg ikke havde modtaget trackingnummer om onsdagen ringede jeg. Hos Safetyshop sagde de, at den ville blive sendt samme dag, så jeg havde den torsdag. Jeg modtog trackingnummer, men pakken var ikke sporbar dagen efter. Jeg ringede derfor igen, hvor de sagde at pakken blev sendt torsdag. Fredag middag modtog jeg pakken, noget senere end de ellers lover.

Varen lever op til det beskrevne.
Ros til Safetyshop: De tager telefonen med det samme!

30. syyskuuta 2013
Oma-aloitteinen arvostelu

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin