Minus 10 stjerner - ingen svar
Ingen svar på forespørgsel
Godt man ikke bestilte nogle ting her.
Hvorfor have en shop der ikke er svar fra!
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Ingen svar på forespørgsel
Godt man ikke bestilte nogle ting her.
Hvorfor have en shop der ikke er svar fra!
Butikken er frataget e-mærket (se e-mærkets hjemmeside).
Det siger vel alt...
Firmaet er under konkurs. Se CVR-registret.
Jeg bestilte & betalte en vare d. 01/12-2015, og har intet modtaget..
Har forsøgt flere gange at ringe samt sendt mails, men hører intet og tlf. nr. eksisterer ikke.
Bestilte d. 24/11 2015 og har intet fået - de svarer ikke på tlf og svarer ikke på e-mail. Pas på med dette " Firma" - Hvis de da eksisterer.
Kunne mange give minus stjerner, så gjorde jeg det!
Bestilte terrassedørs håndtag, der gik 8-10 dage før modtagelse. Lidt lang leveringstid, men jeg fik da et produkt.
Det viser sig så at Safetyshop har sendt forkert varenummer i forhold til det bestilte.
Så begynder hele farsen, tlf. nummer på deres hjemmeside er ikke i brug, 24 timers svar på email skriver de. Jeg har nu sendt 5 emails til begge deres email adresser, man hører ingenting fra dem.
De eneste de skulle var at sende det rigtige produkt frem, og vedlægge returlabel til at sende det forkerte produkt tilbage som de sendte.
Har nu handlet rigtig mange år, men har aldrig oplevet noget lignende fra en virksomhed. Fuldstændig amatør og uprofessionelt firma, skriver også det er "E-mærket", hold da helt kæft for et latterligt firma.
Køb intet herfra, du har kun en dårlig oplevelse
Jeg lavede en ordre den 16/10-2015, og da den stadig ikke er kommet (1-2 dage skrev de) forsøgte jeg at komme I kontakt med dem.
Det første telefonnummer 70238810 findes ikke og det andet er en telefonsvarer!
Jeg har også skrevet en mail, som jeg ikke har fået svar på.
Rigtig dårlig service - bestilte en vare slut sept. med leveringstid på 1-2 dage - er stadig ikke kommet og INGEN respons hverken på mail og telefonnummere virker ikke! Lad være med at handle med dem - fandt mit produkt hos en anden leverandør, som virkelig tager sig af sine kunder.
Find et andet sted at handle . Dårligere service skal man lede længe efter.
Kom fint igennem første gang , handlede for over 7K ...
Modtog vare 3 dage senere end lovet. En simpel fejl, som kunne rettes i telefon , MEN !!! - efter utallige opkald , en del mails (vi svarer inden 24 timer) har man efter 2 MÅNEDER , stadig ikke hørt noget.
TAK FOR INGENTING !!!!
Bestilte en gasalarm på deres hjemmesiden, men har intet hørt fra dem... Har sendt dem to mails, men intet svar...
Har nu bestilt en ny gasalarm fra en anden shop.
IKKE ANBEFALET AT BESTILLE HER :)
Har bestilt hos Sefetyshop tre gange.
Første gang kom varen som lovet
Anden gang bestilte jeg op til nogle helligdage, hvorefter jeg måtte tage kontakt to hverdage efter lovet leveringstid. Da varen endnu ikke var afsendt. Varen havde dog været i restordre hos deres leverandør.
Tredje gang. Bestilte jeg kl 17 og fik varen med posten allerede dagen efter.
Alt i alt en god oplevelse.
Havde udset mig nogle produkter jeg ville udvide min privat alarm med. Jeg tog telefonisk kontakt til Safetyshop og fik mig en behagelig snak med Bo som også fik vejledt mig til at vælge et andet produkt end det jeg først havde set på da det ikke passede godt til mine forventninger. Jeg bestiller herefter varerne på hjemmesiden en fredag eftermiddag og lørdag formiddag stod jeg med pakken i hånden, fantastisk!
Jeg har efterfølgende haft kontakt til Safetyshop igen da jeg fik blod på tanden med flere alarm "dimser" så nu skal jeg bare finde ud af hvad jeg vil have og så bliver det da helt sikkert dem som skal levere varen! :D
OPDATERING: Jeg endte med at få pengene retur for den returnede magnetkontakt, men i dag 05-01-2016, da jeg tænkte at handle der igen, opdagede jeg at firmaet ser ud til at være under konkurs.
10/2 bestilte jeg og har ringet 4 gange siden og skrevet 2 emails.
Intet svar på emails, men telefonen er rimelig at komme igennem på.
17/2 dellevering afsendt og jeg har lige fået at vide i dag, at den sidste af tingene kommer i næste uge.
Dvs. indtil videre tager det 3 uger at levere en vare, hvor der i skrivende stund stadigt står "Lagerstatus: Levering 1 til 3 dage" på hjemmeisden.
Det burde give 3 stjerner, men jeg topper op med 1 stjerne fordi Safetyshop er venlige, relativt nemme at komme i kontakt med og fordi Bo ringede tilbage til mig i weekenden - hvor butikken er lukket - og hjalp mig med opsætning.
OPDATERING:
------------------
10/3 blev sirenen puttet i posten, sammen med bl.a. en trådløs kontakt.
11/3 kontakter jeg safetyshop pr. email for at gøre opmærksom på at jeg vil returnere den trådløse kontakt.
23/3 kontakter jeg safetyshop pr. email for at gøre opmærksom på at de burde have modtaget den trådløse kontakt retur og for at oplyse det kontonummer som jeg gerne vil have returneret pengene til. Samtidigt beder jeg om en bekræftelse.
08/04 kontakter jeg safetyshop pr. email for at spørge hvornår der sker noget. Dags dato har jeg ikke modtaget 1 eneste ikke-autogenereret email fra Safetyshop. Man skal åbenbart ringe til dem hver eneste gang man vil have svar på noget, email bliver tilsyneladende ignoreret. Og jeg har endnu ikke fået nogle penge retur for den trådløse kontakt.
Jeg ændrer hermed antallet af stjerner i min anmeldelse.
Jeg købte en Iconnect 2 alarm hos Safetyshop og efter at have monteret anlægget, så løb jeg i nogle vanskeligheder med opsætningen af kommunikation fra anlægget og kunne ikke læse mig til det i diverse manualer.
Jeg skrev en mail (det var helligdag) og safetyshop ringede hurtigt tilbage og guidede mig gennem de problemer jeg havde med opsætningen på telefonen. Problemerne var få og konkrete så det tog ganske på minutter.
Kan anbefales - meget venlig betjening!
Jeg kunne ikke få min alarm til at fungere, og kontaktede Safetyshop, som tilbød at kigge på den. Jeg havde først mulighed for at montere alarmen 2 mdr. efter jeg havde købt den, og det viste sig at problemet var en kode der var blevet ændret fra leverandørens side i denne periode. Safetyshop fandt hurtigt ud af fejlen og programmerede den færdig uden beregning.
Super service :-)
Efter at have afgivet ordre en sen aften ringede han fra Safetyshop dagen efter for lige at checke at jeg var sikker på det var det rigtige jeg havde bestilt.
Det var nemlig en vare de sjældent solgte, men dog alligevel den rigtige for mig. Rigtig go' service at ringe for at være sikker på jeg fik det rigtige.
Han fortalte mig også at varen faktisk var prissat alt for lavt, men at jeg naturligvis ville få den til prisen jeg havde bestilt den til. Da jeg checkede prisen på hjemmesiden var den sat fra 837,- op til 1265,- Stadig billigt, men jeg var ekstra heldig.
På deres egen hjemmeside skriver de levering 1-2 hverdage. Jeg bestilte fredag eftermiddag, og forventede derfor levering Onsdag ugen efter. Da jeg ikke havde modtaget trackingnummer om onsdagen ringede jeg. Hos Safetyshop sagde de, at den ville blive sendt samme dag, så jeg havde den torsdag. Jeg modtog trackingnummer, men pakken var ikke sporbar dagen efter. Jeg ringede derfor igen, hvor de sagde at pakken blev sendt torsdag. Fredag middag modtog jeg pakken, noget senere end de ellers lover.
Varen lever op til det beskrevne.
Ros til Safetyshop: De tager telefonen med det samme!
Rigtig god service, hurtig levering og varen levede op til det forventede.
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.