Sacrill Arvostelua 

82
•
TrustScore 3/5 tähteä

3,0

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

I bought a course on vocal percussion from Alex Ostapenko ; "Konnakol: Language of Rhythm" There is no sign of the course now. I also bought an Ableton Live music DAW course - no sign of that now. I h... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

My experience with the brain biohacking course has been excellent. It helps me stay active and create new neural pathways, promoting my neuroplasticity. This is reflected in how I have been reconnecti... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I have purchased the oper your voice course with, Niya Anastasia Arkhangelskaya. This course goes straight to the point compared to other courses that talk more about the theory of singing, rather tha... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Ordered a course - brain biohacking - focus, memory, think faster - they also mentioned brain fog so as a menopausal woman j thought I would try it. I could not believe the painfully slow AI voice and... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Aikuiskoulutus

Yrityksen kirjoittama

Online learning platform with video courses taught by leading experts on relevant topics.


Yhteystiedot

3,0

Keskitasoinen

TrustScore 3/5 tähteä

82 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,0

Kaikki arvostelut

(82)

5 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Unwanted 7-day free trial

I bought one training from them and I automatically got a 7-day free trial subscription that I did not want. When the 7-day free trial went off they charged automatically 75euro and still don`t know what for if the subscription for 1 month is 21 dollars, there is no mentioning about the 75 euro on their website.

3. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Sacrill-logo

Vastaus yritykseltä Sacrill

Hi Alicia!

We're sorry you experienced an unexpected payment.

Unfortunately, I don't see your surname here on Trustpilot, so I am unable to assist you immediately with your situation.

Please, reach out to our Support Team via email (hello@sacrill.com) or WhatsApp (https://wtsp.cc/16468143040), so that we could sort this out and assist you.
Our clients' satisfaction is our top priority, so we'll do all possible to resolve this situation.

I would like to underline that the trial is not added automatically, it's optional and absolutely volunteer. At the stage of the purchase, customers are offered a free trial week access to all courses and Zoom-events. In this offer, we described all the details and terms of the trial. Plus, after adding a trial subscription, customers are notified about that on the website and via email. Within a week, you can easily disable the trial in the account setting or via our Support Team to avoid the payment.

Hope this helped to clarify a situation. We want things to be right between us and our customers.

Best regards,
Lina Kohl,
Customer Support Lead of Sacrill

Saanut 1/5 tähteä

I am really upset and feel scammed.

I am really upset. I didn’t agree to anything and suddenly I have been charged for a subscription! I emailed customer service and haven’t heard back. This is a total scam. DO NOT even go to check out the website which is all I did. I wanted to sign up for one course and tried to but it didn’t work and the next thing I knew was I got charged on my card. I am sorry but I find it really disgusting that I have to post a review to get them to answer.

3. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Sacrill-logo

Vastaus yritykseltä Sacrill

Hi, Tara!

We're sorry to know that you felt that way and had a frustrating experience with our platform.

It appears that you added a free trial week, granting you access to all courses while purchasing a course. At the stage of the purchase, you can dismiss this offer and continue only with the course. Trial subscription is optional and volunteer. Within a week, you can easily cancel the trial in the account settings or via our Support Team. If not cancelled, the trial renews into a monthly subscription, according to the Terms of Service.

Unfortunately, I couldn't find any emails or messages from you in our messaging channels. Also, we couldn't find a user with the name that you indicated on Trustpilot in our system.

Please, reach out to our Support Team via email (hello@sacrill.com) or WhatsApp (https://wtsp.cc/16468143040), so that we could sort this out and assist you.
Our clients' satisfaction is our top priority, so we'll do all possible to resolve this situation.

Best regards,
Lina Kohl,
Customer Support Lead of Sacrill

Saanut 1/5 tähteä

Horrible experience

Horrible experience. Don't buy any course since your credit card is being used for annual subscriptions without your actual consent.

2. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Sacrill-logo

Vastaus yritykseltä Sacrill

Hi, Sara!

We're sorry to know that you had a bad experience with us.

Apparently, while purchasing a course, you ticked the box and added a free trial week access to all courses. Our trial offer is volunteer, and your consent is needed to get the trial. This offer can be easily dismissed, and you can proceed with only one course. Besides, the trial subscription can be cancelled in the account settings or via our Support Team to avoid the upcoming payment. If not cancelled, the trial renews into a monthly plan according to the terms of the contract.

As I can see, you emailed us and our support manager replied to you regarding your refund request. We're waiting for your reply to get this sorted out!

Best regards,
Lina Kohl,
Customer Support Lead of Sacrill

Saanut 1/5 tähteä

Total scam

Total scam, I paid for 1 class and they charged me $79/mo for a subscription I never signed up for! Worst business model, and such charlatanism for a company selling “spiritual healing” it makes me sick.
Customer service never got back to my emails.

29. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Sacrill-logo

Vastaus yritykseltä Sacrill

Hi, Halley!

We're deeply sorry that we've made such an impression about our company.

It seems that while purchasing a course, you also ticked the box to get a free trial week granting you access to all courses. I want to underline, that the trial offer is optional and transparent. At the stage of the purchase, we notify about the trial and its terms several times, so that you could decide whether you want to proceed with a trial subscription or not. You can easily opt out of it and dismiss the offer while purchasing your course. Besides, within a week, you can cancel the trial in the account settings or via our Support Team. If the trial not cancelled, it renews into monthly plan according to the Terms of Service.

Unfortunately, I cannot see your surname here to find your account and check our communication with you.

Please, reach out to our Support Team via email (hello@sacrill.com) or WhatsApp (https://wtsp.cc/16468143040), so that we could sort this out? I want to do my best to make sure there are no misunderstandings between us and our customers.

Best regards,
Lina Kohl,
Customer Support Lead of Sacrill

Saanut 5/5 tähteä

I love the course I took on brain…

I love the course I took on brain biohacking by Victoria zimenkova. I taught my kids as well. We enjoy a lot doing together. Am grateful to tutor and sacrill website for offering such valuable courses. I am looking forward to learn more.

29. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Sacrill-logo

Vastaus yritykseltä Sacrill

Hi, Jayanthy!

Thank you for your positive feedback on our course and platform.

We're really glad that you liked the Brain Biohacking course by Victoria Zimenkova, which is one of the most popular courses on our platform ⭐️

I wish you productive and fruitful studies with your kids, thank you for choosing us 🙌

Best regards,
Lina Kohl,
Customer Support Lead of Sacrill

Saanut 5/5 tähteä

Great class

Great class

23. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Sacrill-logo

Vastaus yritykseltä Sacrill

Hi, Sharona!

Thank you for giving us 5 stars 😊

We're happy to know that you enjoyed the class. I hope, our courses will bring you even more positive emotions 🌸

Best regards,
Lina Kohl,
Customer Support Lead of Sacrill

Saanut 2/5 tähteä

Great class but I was charged twice for…

Great class but I was charged twice for it. Waiting for a response/refund. Will let you know.

22. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Sacrill-logo

Vastaus yritykseltä Sacrill

Hi, Jennifer!

We're really sorry you had this experience with double payment.

No worries, we have already refunded you the payment for the course on April, 24 and emailed you regarding the refund. It may take a few days for funds to settle. If the money does not arrive within indicated in the email time, please, contact us again, so that we could help you trace the refund.

We want things between customers and us to be right to be right, customers' satisfaction is our top priority. If you still need our assistance or have questions, do not hesitate to contact our support team via email (hello@sacrill.com) or WhatsApp (https://wtsp.cc/16468143040).

Best regards,
Lina Kohl,
Customer Support Lead of Sacrill

Saanut 5/5 tähteä

Love it

So far I’ve bought two courses and I love them both. Super unique and informative and to the point! Couldn’t get that information from anywhere else, love it, thanks 👌🏻

8. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Sacrill-logo

Vastaus yritykseltä Sacrill

Hi, Carolina!

Thank you for sharing your positive experience with us, we really appreciate this ❤️

We're delighted to know that you liked our courses. I'm glad that information in the courses was useful for you.

Thank you for choosing us. I wish you interesting and productive studies on our platform 😊

Best regards,
Lina Kohl,
Customer Support Lead of Sacrill

Saanut 1/5 tähteä

They deleted my account for no reason…

They deleted my account for no reason and I couldn't access content I paid for. After some mails, they reinstated it, but now at least one course has again disappeared from my account. This is scam!

7. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Sacrill-logo

Vastaus yritykseltä Sacrill

Hi, Norwin!

We're deeply sorry you had to go through this situation.

I've checked your emails from us. Turned out, it was a technical issue, which caused the problem with access. I apologize for the inconvenience caused.

I want to assure you that we do not delete our users' accounts.

Unfortunately, technical issues may happen on any platform or website, but we thank you for reaching out to, so we could resolve the issue and restore your access. I hope, we will be able to make a better impression of our company for you. We want to change things to the better, and we value your feedback and opinion ⭐️As I write this reply to you, access to all courses on your account has already been restored. Please enjoy them!

Do not hesitate to contact us again if you have any questions, our Support Team will kindly answer all your questions and assist you if you need our help.

Best regards,
Lina Kohl
Customer Support Lead of Sacrill

Saanut 1/5 tähteä

Same scammers from Full Of Mind

As most of the people commenting here, they are a team of SCAMMERS conducting multiple companies under different names (Sacrill, Full of Mind, Life Harmonix).

Just search the Facebook Groups "Full of Mind Scam" and "Sacrill Scam" and let's unite there to stop these scammers from robbing the spiritual community!!

5. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Sacrill-logo

Vastaus yritykseltä Sacrill

Hi, Uneha!

It's sad that we've made a bad impression about our company.

Unfortunately, I cannot find your account in our system and messaging channels to check what problem you might encounter.

Could you please reach out to our support team via email (hello@sacrill.com) or WhatsApp (https://wtsp.cc/16468143040), so we could sort this out? I want to do my best to make sure there are no misunderstandings between us and our customers.

Best regards,
Lina Kohl,
Customer Support Lead of Sacrill

Saanut 1/5 tähteä

Scam !

Scam !! Do something Sacrill, it's not normal to subscribe for one course and then be charged about 79USD/moth !!! for a membership I didn't ask or accepted being clearly informed !!! Everyone is complaining about the same here ! DO SOMETHING

29. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Sacrill-logo

Vastaus yritykseltä Sacrill

Hi, Olivia,

We're sorry that you had such a negative experience with our platform.

While purchasing a course, you have an option to tick the box to get a free trial, which renews into a monthly plan according to the terms of the contract. This trial is optional, at the stage of the course purchase you can easily opt out of it and stay only with one course. Once activated, It can be easily disabled in the settings or via our friendly Support team.

I can see that our Customer Service has already contacted you via email to resolve this issue.

Thank you for bringing this to our attention.

Lina Kohl,
Customer Support Lead of Sacrill

Saanut 1/5 tähteä

Extremely scammy

Extremely scammy. I purchased a single course and then without my knowing I was signed up for a $50 per month subscription.

I contacted their customer support to cancel the subscription and got absolutely no response. Total scam operation. You can get better courses elsewhere.

1. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Sacrill-logo

Vastaus yritykseltä Sacrill

Hello there!

We're sorry that you were not satisfied with our platform.

The payment for a subscription could occur if the customer decided to stay on a months' membership by not canceling the trial period. While purchasing your course, you have an option to tick the box to get a free trial, which renews into a monthly plan according to the terms of the contract. We also send multiple email notifications about the trial to each customer. You can easily disable the trial in the settings or via our Support team.

Unfortunately, I could not find an account without your name and surname to check your subscription status.

Please contact us again directly on WhatsApp at https://wtsp.cc/16468143040 or email us at hello@sacrill.com, as we're here to make things right and ensure your satisfaction. Your patience is appreciated, and we aim to improve your experience.

Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,
Lina Kohl
Customer Support Lead of Sacrill

Saanut 1/5 tähteä

Sono dei ladri

Sono dei ladri. NON COMPRATE NIENTE da questo sito!

31. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Sacrill-logo

Vastaus yritykseltä Sacrill

Hi, Clizia!

We're sorry that you have such an impression about our company.

As I see, you contacted us before. Your subscription has been cancelled, and the payment refunded according to our Refund Policies.

If there's anything else we can do for you, please, do not hesitate to contact us again. It is of great importance to us that our clients stay satisfied using our platform.

Best regards,
Lina Kohl
Customer Support Lead of Sacrill

Saanut 5/5 tähteä

Great customer service and prompt…

Great customer service and prompt response with technical support.

31. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Sacrill-logo

Vastaus yritykseltä Sacrill

Hi, Casa!

Thank you for rating us 5 stars and for your review.

We're a very happy to hear that you are satisfied with our Customer Service's work quality.

Providing fast and accurate assistance to our customers is our top priority.

I wish you interesting and exciting studies! ✨

Best regards,
Lina Kohl
Customer Support Lead at Sacrill

Saanut 1/5 tähteä

Buyer beware

Buyer beware! I had a horrendous experience with Sacrill. I signed up for what I thought was a one-time $10 course, only to find out later that they sneaked in an automatic subscription charging a whopping $79 every month! When I reached out to request a refund, they completely ignored my messages. This deceptive business practice is utterly unacceptable and shows a blatant disregard for their customers’ trust and financial well-being. Stay far away from Sacrill unless you enjoy being scammed and treated with disrespect. Zero stars for this shady operation.

13. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Sacrill-logo

Vastaus yritykseltä Sacrill

Hi, David!

Very sorry to know that you had experienced unexpected payment.

The payment might occur if you ticked the box while purchasing a course, agreeing to get a trial week access to all courses. If the trial is not cancelled, it renews into monthly subscription according to the Terms of Service. I want to underline, that trial is optional, and you can dismiss the offer and proceed only with the course.

Unfortunately, I do not see here your surname to check if you contacted us before and what your subscription status is. But rest assured, we never ignore our clients, your feedback is very important to us.

Could you please contact us directly on WhatsApp at https://wtsp.cc/16468143040 or email us at hello@sacrill.com, so our friendly Support Team could assist you in this situation?

We want the things between us and our clients to be right 🌸

Best regards,
Lina Kohl
Customer Support Lead of Sacrill

Saanut 5/5 tähteä

I loved this class

I loved this class! Thank you! I have studied yoga, dance, and natural healing. I could feel a lot of release and new energy in doing this experience It felt very nurturing. The teacher has beautiful energy and leads the class extremely well with grace, compassion and understanding. I highly recommend this. My intention is to incorporate in a daily practice for a several weeks .

20. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Sacrill-logo

Vastaus yritykseltä Sacrill

Hi, Elizabeth!

Thank you for your kind feedback!

We're really happy to know that you liked the course and that it brings you a lot of joy and positive emotions.

I hope, your experience with our platform will always be that great and will become a regular part of your life.

I wish you only enjoyable studies and fantastic classes ❤️

Best regards,
Lina Kohl
Customer Support Lead of Sacrill

Saanut 1/5 tähteä

SACRILL Bon Digital PTE

Beware when signing up for a course this Company is unreachable via email or whatsapp, course content does not load and refunds are impossible. There is no delivery on the promised 48hr response time. It's a complete scam!

3. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Sacrill-logo

Vastaus yritykseltä Sacrill

Hi, Kat!

We're truly sorry to hear about your frustrating experience with our platform.

I regret to say that, but there's no account in our system with your name and surname indicated on TrustPilot. Also, we did not receive any emails from you, thus, I cannot check what exactly went wrong.

I want to assure you, that we always respond to our customers, as it is very important for us to provide you with an excellent customer service. Just double-checked that our communication channels are working fine 👍

Please contact us directly on WhatsApp at https://wtsp.cc/16468143040 or email us at hello@sacrill.com, so our friendly Support Team could assist you and answer all your questions.

Best regards,
Lina Kohl
Customer Support Lead of Sacrill

Saanut 1/5 tähteä

Very bad and stupid!

Very bad and stupid! I just entered the site and registered my details and bought only one course for 18.89 euros. And even I can't see my purchase agreement on the site!!!! How come 79 euros have been deducted from my account? This is not true and your site has a problem. In addition, the course I bought is not of high quality at all, and even the person who teaches the course is not really fluent!

1. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Sacrill-logo

Vastaus yritykseltä Sacrill

Hi, Hajar!

Sorry to hear you had this unexpected payment.

It looks like you when purchasing a course, at the stage of payment, you also agreed to get a trial week access to all our courses by ticking a box. The trial offer is made as transparent as possible on our side, so our customers can easily dismiss it and proceed only with one course. Besides, cancel button is available in the settings to stop trial period and avoid the charge.

Also, I checked your account and see that the subscription payment has been refunded to you on March 2 after your email, the subscription is also cancelled, no further charges are planned.

If you still need our assistance, do not hesitate to contact us again, our Support team will be glad to help you and answer all your questions.

Best regards,
Lina Kohl
Customer Support Lead of Sacrill

Saanut 1/5 tähteä

Total scam

Total scam. Paid $20 for a video (video received) and they automatically signed me up for a subscription, although I was not notified. They took $90 from my account the following week

10. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Sacrill-logo

Vastaus yritykseltä Sacrill

Hi there!

We're sorry to hear that you were not satisfied with our service.

It appears that at the stage of the course purchase, you also ticked the box to get a trial week access to all courses. We require users to give a consent for the trial offer while purchasing a course, so you could decide whether you want to proceed with a trial or opt out of it. Also, the trial subscription can be easily disabled in the account settings or via our Support team. At the end of the trial expiration, it renews into monthly subscription, according to the terms of the contract.

Unfortunately, I cannot see your surname here to check if you contacted us before, but I want to assure you that our Support team is always ready to help you.

Please contact us directly on WhatsApp at https://wtsp.cc/16468143040 or email us at hello@sacrill.com.

Best regards,
Lina Kohl
Customer Support Lead of Sacrill

Saanut 5/5 tähteä

Good Customer Service

I bought Mana Movement course which was very disappointing as most the videos were in seated position, but I have to say that when I contacted them on their Instagram page, they answered me very quickly and gave me the possibility to change with another course. The website itself is legit is not the first course I am buying from them.

28. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Sacrill-logo

Vastaus yritykseltä Sacrill

Hi, Noa!

Thank you for the positive feedback!

Sorry to hear that the course didn't meet your expectations, but we're glad that we could find a way to resolve this situation. Also, we're delighted to know that you were satisfied with the work of our Support Team.

In case of any questions, do not hesitate to contact us again ❤️

We wish you exciting and joyful studies on our platform ✨

Best regards,
Lina Kohl
Customer Support Lead of Sacrill

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin