Rito Arvostelua 

157
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,6

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 3/5 tähteä

De website werkte prima en het pakketje is hier gekomen maar maanden later omdat ze iets niet op vooraad hadden en dan niet de rest sturen maar je 3 maanden laten wachten ook al zeggen ze dat het maxi... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Ik zocht foam vloertegels om op mijn laminaat te leggen zodat m'n konijnen niet uitglijden 😆 bij deze hobbywinkel vond ik mooie, roze, dikke en ook nog eens voor de beste prijs! En bij meerdere afnam... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Bij de eerste bestelling van 1 kleur te weinig besteld. Gevraagd of een nabestelling van hetzelfde verfbad mogelijk was. Vlot een reactie per mail, het was geen probleem. Door het stellen van een vr... Näytä lisää

Saanut 3/5 tähteä

Het lijkt erop dat je bestelt bij een Nederlandse webshop, maar in werkelijkheid bestel je vanuit Denemarken. Je kan ook niet met iDeal betalen dus ik vermoed daarom weinig reviews hier. Product wa... Näytä lisää


Yhteystiedot

3,6

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

157 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 68 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 kuukauden sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,6

Kaikki arvostelut

(157)

74 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

De zending was incompleet

De zending was incompleet, ik heb dit gemeld , en ‘het werd onderzocht’ , maar ik heb nog steeds de ontbrekende bollen waarvoor ik heb betaald niet binnen. Heel vervelend.

31. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Rito-logo

Vastaus yritykseltä Rito

Hoi Sascha,

Het spijt me dat we niet op tijd hebben gereageerd om deze zaak op te lossen.

Ik kan bevestigen dat het ontbrekende garen nu naar je is verzonden, en ik heb je hierover ook een e-mail gestuurd ter bevestiging.

Als je nog vragen hebt, kun je altijd op de e-mail reageren.

Met vriendelijke groet,
Jeppe / Rito

Saanut 4/5 tähteä

Mooi assortiment met prima prijzen

Mooi assortiment met prima prijzen. Blijf het alleen wat lastig vinden om mijn eigen gegevens te vinden, je besteloverzicht en zo. Zou ik prettig vinden als dat makkelijker kan via de site

26. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Prices were good- customer service chaos

Prices were good- so I placed an order for various items, totalling over 180€.
I was told not everything was in stock and was I happy to wait about then days. I said yes. I was told it was ready for shipping two weeks later- and given a track and trace code. The package was not sent- after several days of seeing it was not on its way- I contacted them- and just got an automatic response about being busy- but they would contact me within 48 hours. I heard nothing. Once another 4days had passed I contacted them again. Again, automatic response about being very busy. I know finally have a real ‘human’ response about my order. They need payment 🤣 oh, please- they took so long my payment defaulted. If they had contacted me back when it was ‘ready to ship’ it would have been ok. But this is not. I cancelled my order. I will not put up with this level of disorganisation.

2. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I have had a very frustrating…

I have had a very frustrating experience with this company regarding a refund.

I made a purchase on November 16, 2025, but my package (tracking number: 2469665) never arrived at my address. Since then, I have sent seven emails requesting the refund, and to this date I still have not received my refund. The company has never provided a concrete date for when the payment will be made. The last confirmation I received was on a Friday, stating that the refund had been processed, which turned out to be false.

The problem is not only the delay, but the lack of transparency and clear communication from the company. I was never given proof of payment or a verifiable timeline, only repeated promises.

This prolonged situation has caused unnecessary stress and inconvenience. Unfortunately, based on my experience, I cannot recommend this company for shipping, refunds, or customer service.

16. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Rito-logo

Vastaus yritykseltä Rito

Hi Javiera,

I sincerely apologise for the experience you have had.

This is far from the kind of experience we want to give our customers, and together with our IT and finance departments, I will ensure that a similar case does not happen again.

I have sent you an email confirming that the refund has been completed. If you have any questions, please feel free to reply to the email.

Best regards,
Jeppe / Rito

Saanut 5/5 tähteä

Top strijkkralen

Ruime keus, goede prijs. Erg fijne strijkkralen van hama midi. Wij kochten 24 kleuren,elk 1 kleur per zakje en een mooie sorteerdoos.

16. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Geen pakket, en geen geld terug!

In oktober besteld, pakket niet ontvangen, zou nogmaals verstuurd zijn niet ontvangen.. zou mijn geld al 3x terug krijgen, nog steeds niet ontvangen!!!

Update:
Heb 9 Januari eindelijk mijn geld terug gehad van de bestelling alleen de verzendkosten niet!
Besteld onder de naam Deborah Zandstra

9. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Rito-logo

Vastaus yritykseltä Rito

Hallo Deborah,

Ik heb je bestelling niet kunnen vinden door in ons systeem op je naam te zoeken. Daarom heb ik je gevraagd om je ordernummer door te sturen.

Zodra ik je ordernummer heb ontvangen, zal ik zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Ik moet zeggen dat het erg vreemd klinkt dat je je pakket ondanks meerdere pogingen niet hebt ontvangen en ook geen terugbetaling hebt ontvangen.

Ik hoor graag van je, zodat deze zaak zo snel mogelijk kan worden opgelost.

Met vriendelijke groet,
Jeppe / Rito

Saanut 1/5 tähteä

Bestelling niet aangekomen

Hallo, ik wilde eigenlijk nog wat breien voor de kerst. Mijn bestelling is echter tot nu toe nog niet aangekomen .
Ik heb de bestelling 10 dagen voor de kerst besteld.
Met vriendelijke groet,
Hoop dat nog wat komt
S. Lieck

15. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Rito-logo

Vastaus yritykseltä Rito

Hallo,

Omdat je geen contactgegevens of ordernummer hebt opgegeven, kan ik niet zien om welke bestelling het gaat. Als je deze gegevens naar info@rito.nl
stuurt, zal onze klantenservice je helpen.

Met vriendelijke groet,
Jeppe / Rito

Saanut 1/5 tähteä

Geen pakket

Ik heb voor ca €100 wol gekocht. Het zou in een pakketautomaat van dpd bezorgd worden . Dat is een week geleden gebeurd maar ik het geen code gekregen om op te halen. Al verschillende mailtjes gestuurd maar nog steeds geen code! DPD zegt dat Rito voor de code moet zorgen. Rito zegt dat ze er een aan zal vragen bij postnl(????) Ik ben benieuwd of dit nog goed gaat komen!

22. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Rito-logo

Vastaus yritykseltä Rito

Hallo Anneke,

Het spijt me dat je dit hebt meegemaakt. Wij versturen elke dag pakketten naar klanten in Nederland waarbij de levering normaal gesproken probleemloos verloopt, dus het is vervelend om te horen dat jij dit hebt ervaren.

Ik kan zien dat onze klantenservice het probleem heeft opgelost door een nieuw pakket naar je te sturen.

Ik hoop dat de producten aan je verwachtingen voldoen. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen via info@rito.nl

Met vriendelijke groet,
Jeppe / Rito

Saanut 1/5 tähteä

Geen contact over levering

Er is geen telefonisch contact te krijgen met de Nederlandse agent en de levertijd 3-6 dagen wordt niet nagekomen.

17. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Rito-logo

Vastaus yritykseltä Rito

Hallo,

Het spijt me dat het niet mogelijk was om ons telefonisch te bereiken. We zijn overgestapt naar een andere provider en daarbij zijn er problemen geweest om ons telefoonsysteem correct te laten werken.

Aangezien u uw ordernummer niet hebt vermeld, kan ik niet zien om welke bestelling het gaat. Als u reageert op mijn verzoek om uw ordernummer door te geven, zal ik de zaak zo snel mogelijk onderzoeken.

Ik hoop van u te horen.

Met vriendelijke groet,
Jeppe / Rito

Saanut 3/5 tähteä

Wachttijd

Op de website was artikel op voorraad, waardoor ik niet verwachtte dat ik daar 1 werkweek op moest wachten.

14. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Rito-logo

Vastaus yritykseltä Rito

Hallo,

Aangezien u uw ordernummer niet hebt vermeld, kan ik niet zien om welke bestelling het gaat. Als u reageert op mijn verzoek om uw ordernummer door te geven, zal ik de zaak zo snel mogelijk onderzoeken.

Ik hoop van u te horen.

Met vriendelijke groet,
Jeppe / Rito

Saanut 5/5 tähteä

Fijne site

Fijne site ! En de bezorging ook binnen een paar dagen in huis . Ga hier zeker vaker bestellen .

8. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Prima

Wanneer je iets bij Rico bestelt, weet je dat de levering iets langer dan gemiddeld duurt. Ze zijn, ik denk daarom, iets goedkoper dan hun concurrenten. Ik ben helemaal tevreden met ze!

8. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Tevreden

Goede kwaliteit en gunstige prijzen. Bezorging duurde wat langer dan verwacht, maar daar is rekening mee te houden.

6. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin