PLAYA Arvostelua 

179
•
TrustScore 4/5 tähteä

4,1

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 3/5 tähteä

Quick shipping, sized appropriately, lovely print. The shirt itself is less impressive, with no care label and fabric that looks and feels cheap. Definitely not worth the full price charged (in my opi... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I had been wanting to order but hadn't until now because I didn't want to deal with customs and import duties in Germany. After knowing that it's been taken care of by the merchant, I placed my first... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Had never heard of Playa London and was skeptical after seeing their advert via Instagram. However, liked the designs and ordered two shirts. I'm writing this review wearing the UK Dawn in Medium and... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Impeccable quality and design of the shirts. Amazing Turkish peshtemal. Quick delivery in environmentally friendly yet chic packaging. Even got discount and a Christmas gift for being one of their... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Vaateliike
  2. ja myös
  3. Rantavaatekauppa

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

The world's first peshtemal beach shirt brand. 100% organic cotton towelling beach wear. Globally inspired designs on Turkish peshtemal cotton.


Yhteystiedot

4,1

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

179 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,1

Kaikki arvostelut

(179)

0 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Excellent quality shirts

Excellent quality shirts, fast shipping to USA, and great communication with customer service. I placed an order right before a 40% off sale, so I contacted them on IG and they have retroactively applied the sale price within 24 hours. I read some of the negative reviews about customer service, and while I won't dispute these experiences, mine have been the opposite. I find some variability in the responsiveness of smaller companies that heavily market themselves on social media... but my overall experience with Playa has been great so far.

22. syyskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

STILL WAITING FOR REFUND AFTER A MONTH!!

Ordered 2 shirts, unfortunately they were too small so I returned them. Trying to get a refund has been a nightmare. I’m constantly having to send chaser emails to the customer service team to get status updates. It’s been over a month now since they received my return and they still haven’t refunded my money.

24. heinäkuuta 2023
PLAYA-logo

Vastaus yritykseltä PLAYA

Hi Russell, we're very sorry to hear about your experience with us. We can see that we issued a refund to you within 7 days of request, but as explained to you the card processor Stripe only processed one of the refunds. This took some time to investigate as it was a first time occurrence and we had to make sure we didn't issue a refund twice. A full refund was then issued to you shortly afterwards.
Sorry that you had to experience this delay!

PLAYA London

Saanut 3/5 tähteä

Super fast shipping and great quality…

Edit: the buttons on these shirts are sewn on very badly. Loose yarn on all that I thought wasn’t an issue, but I’ve lost a button in 3 uses and looks like more on the way, no excuse for that. Super fast shipping, overall I love the look and feel of these shirts. I bought the "At Home/ Day" and the "South Beach/ Atlantic," both in Medium. I'm 5'8" and 170 lbs with big shoulders....The At Home is a bit tighter fit but looks great, the South Beach fits perfect but is a bit longer/ more casual.

13. heinäkuuta 2023
PLAYA-logo

Vastaus yritykseltä PLAYA

Hi Nicholas, sorry to hear about the button issue. That isn't common at all. Please get in touch with our customer service and we'll issue you a replacement shirt.
Contact@playalondon.com

Thanks!

PLAYA London

Saanut 5/5 tähteä

Great experience

Great experience. The shirt is amazing.
The assistance regarding the size, delivery, change and refund very nice and amazing.
Top brand.

3. heinäkuuta 2023
Saanut 3/5 tähteä

No mention of customs tax in EU

Ordered two shirts with a value of 135 Euros, had them sent to Germany and was asked by customs to pay an additional 75 (!) Euros. Not Playa's fault (Brexit is to blame), but I wish they would have mentioned this somewhere on the website. Was a bad surprise and in the end I decided to refuse the delivery and have the items sent back. Playa's service team was friendly and understanding. They refunded the total amount. It's a shame -- the shirts look great and I was looking forward to wearing them to a beach wedding. Hope they find a solution to the customs issue.

9. kesäkuuta 2023
Saanut 5/5 tähteä

Great customer support

I didn't have the Luck to get my shirt because of import taxes between UK and France. However the customer support was great and very understandable.

26. huhtikuuta 2023
Saanut 3/5 tähteä

Buttons were poorly stitched on and one…

Buttons were poorly stitched on and one fell off before I ever wore the short.

21. huhtikuuta 2023
PLAYA-logo

Vastaus yritykseltä PLAYA

Hi Frank,

So sorry to hear you may have received a damaged shirt in transit. We are happy to organise a replacement for you. Just email us at contact@playalondon.com with your order number and we'll get it sent out for you.

Many thanks!
Alessandra

PLAYA London

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin