Ovago Arvostelua 

9 478
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,7

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Hi I'm from nyc .it was a wonderful experience dealing with your agent during booking. Her name is Oge she exceeded all my expectations . Throughout the booking process. She spoke very clearly ,conc... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 4/5 tähteä

I would give 5 star to Eddy but I had to give a 4 star just because Ovago wasn't able to help me get an alternate flight for a cancelled one which in turn will make our family endure an 11 hour la... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Very scammer intense! They really are doing what many are saying. I booked for a flight and they help the processing of the purchase for the flights and called me To say the price has changed by the... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Ozioma, the travel agent who assisted me deserves 5 stars and more. Going to Nigeria for the first time in a decade and I’m a nervous wreck. The first hurdle was securing a round trip ticket. I’ve... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Matkailusivusto
  2. ja myös
  3. Hotelli
  4. Lentojen hakusivusto
  5. Lentoyhtiön lipputoimisto
  6. Matkatoimisto

Tietoja yrityksestä Ovago

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

Image Placeholder

Ovago goes the extra mile in getting travelers to their destination, safely and securely.

We are an international online travel agency that provides the best travel services that help people from all over the world to purchase plane tickets at discounted and affordable prices.

Lightning fast Search
 
Lightning fast Search

From one-way flights to round-the-world trips, from any airline or any destination.

24/7 Reliable Support
 
24/7 Reliable Support

Our team of travel professionals are always at your service and ready to help.


Yhteystiedot

3,7

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

9 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 94 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,7

Kaikki arvostelut

(9 478)

126 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Badmus was patient and excellent.

Badmus was patient and excellent.

8. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Ovago-logo

Vastaus yritykseltä Ovago

Dear Susan,
Thank you for choosing us! We're delighted to hear that your booking experience with Badmus was excellent. Please know that we remain available in case you need anything further. Safe skies!

Faithfully yours,
Ovago

Saanut 5/5 tähteä

The best flight agent out there

The best flight agent out there! smooth and simple! Josie was a great help booking my flights!

7. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Ovago-logo

Vastaus yritykseltä Ovago

Dear Hamza,
Wow! Thank you for sharing your booking experience with Josie! It was truly our pleasure to assist you. If you need anything further, please don’t hesitate to reach out.We're always here to help!

Faithfully yours,
Ovago

Saanut 5/5 tähteä

Jubril was very patient, nice friendly and professional

Jubril was very patient, nice,friendly and professional to me.

3. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Ovago-logo

Vastaus yritykseltä Ovago

Dear Grace,
Awesome! Thank you for choosing us! It’s our pleasure to provide you with an excellent booking experience. Rest assured, your kind words will be shared with Jubril and the rest of the team. Wishing you a fantastic trip!

Faithfully yours,
Ovago

Saanut 5/5 tähteä

Korbin is super helpful!

Korbin is super helpful!

2. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Ovago-logo

Vastaus yritykseltä Ovago

Dear Jaydrek,
Thank you for booking with us! We're glad to hear that you found Korbin helpful. Please know that we're here for you 24/7 should you have any questions or concerns. Wishing you safe and pleasant travels!

Faithfully yours,
Ovago

Saanut 5/5 tähteä

First time experience

Well I will say so far so good it's been a pleasant experience and Badmus has been so helpful from day 1,and he is so explanatory and detailed about the packages with benefit,I hope I have pleasant experience all through my trip..then I will be back

1. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Ovago-logo

Vastaus yritykseltä Ovago

Dear Folajimi,
Thank you for the amazing feedback! We're delighted to hear that your booking experience with Badmus was excellent.Please rest assured that we're here for you in case you need any further assistance.Safe skies!

Yours sincerely,
Ovago

Saanut 5/5 tähteä

REVIEW ON GREYSON

The agents are very professional knowledgable and patient

30. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Ovago-logo

Vastaus yritykseltä Ovago

Dear Margie,
Thank you for choosing us! We're delighted to hear that you found our service team professional and that your experience with us was excellent. Please know that we're here for you 24/7. Wishing you a fantastic trip ahead!

Faithfully yours,
Ovago

Saanut 5/5 tähteä

Esobe was very professional

Esobe was very professional, polite , calm , patient and resourceful in assisting me in the purchase of my ticket

29. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Ovago-logo

Vastaus yritykseltä Ovago

Dear Bewaji,
Thank you so much for the wonderful review! We’re glad to hear that your booking experience with Esobe was excellent. Rest assured, your kind words will be shared with the entire team. If you have any questions, please feel free to contact us. Safe travels!

Faithfully yours,
Ovago

Saanut 1/5 tähteä

Thought I would save a little money, ended up costing me way more. Do not use Ovago!!!

I booked with this service for my first time leaving North America to travel overseas. I was traveling with my boyfriend, who booked separately and directly through the airlines. We ended up changing our travel dates and for him to change flights it was less than $200 through United. I had to email Ovago and was told it would cost $3,000 for the itinerary change! The original cost of the round trip was $1,686. I don’t even see how this is possible. I ended up booking a new flight through United for roughly $1,200. After completing the outgoing flight and arriving at my destination, I contacted them again to cancel my return trip, as I booked a new return because of their quoted price. They gave me a refund quote of $92.99 with $1593.66 as “non-refundable taxes and fees.” This literally makes no sense because where are the airline tickets priced into that?

This is an awful service. DO NOT USE. Book directly with the airlines.

24. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Ovago-logo

Vastaus yritykseltä Ovago

Dear Samantha,
Thank you for reaching out to us regarding your reservation. We appreciate the opportunity to further review your case and clarify what transpired. According to our records, you booked a roundtrip ticket and, prior to your scheduled departure, you requested to change your return flight. As all segments were confirmed and no major schedule changes were reported by the airline, the request was considered voluntary and therefore subject to the carrier’s policies.

In response, our team provided available flight options along with the associated airline fees. Unfortunately, the proposed changes were declined due to the significant fare difference. We understand your concern regarding the cost, and would like to clarify that in cases like this, the entire itinerary must be reissued, not just the return or inbound flight. As explained by our service team, the fare for the outbound flight at the time of your request was substantially higher, which contributed to the total quotation.

Our review of the booking history confirms that you utilized the outbound segment and later requested a voluntary refund for the unused return portion. While we understand this may be confusing, especially when only part of the ticket is used, it's important to note that voluntarily canceling the return flight does not necessarily qualify for a partial refund. Each airline ticket is governed by its own fare rules and restrictions, which we are obligated to follow. In this case, the ticket was non-refundable by nature, and only refundable taxes were eligible for reimbursement. We are pleased to confirm that the applicable tax refund has been processed to the original form of payment used at the time of booking.

We sincerely apologize if this experience did not meet your expectations. Please know that we remain committed to providing the best service possible and would be happy to assist you with any future travel needs.

Faithfully yours,
Ovago

Saanut 5/5 tähteä

Very helpful

4. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Ovago-logo

Vastaus yritykseltä Ovago

Dear Predicanda,
Thank you for your kind words! If you have any questions or concerns, please feel free to contact us at any time. Safe skies!

Faithfully yours,
Ovago

Saanut 5/5 tähteä

I gave them five stars because I…

I gave them five stars because I appreciate the effort and intentions on helping me out. Thank you for your support.

20. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Ovago-logo

Vastaus yritykseltä Ovago

Dear Jason,
Thank you for your rating! We truly appreciate it. Please know that our service team is more than happy to assist you should you require any further support. Have a safe trip!

Faithfully yours,
Ovago

Saanut 5/5 tähteä

Booking a flight home and found Ovago

Booking a flight home and found Ovago. Already had a great price. Then Reed jumped into the chat box and saved me even more. Quick and easy to book a flight on Aer Lingus

19. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Ovago-logo

Vastaus yritykseltä Ovago

Dear RHW,
Wow! Thank you for sharing this! We're truly happy to hear that you were able to book your reservation with us and that Reed provided you with additional discounts. Please know that we remain available in case you have any questions. Safe skies!

Faithfully yours,
Ovago

Saanut 5/5 tähteä

Ovago saved me $400 per ticket!

Ovago saved me $400 per ticket from the US to Kyrgyzstan! Great website. Would definitely book airfare with them again!

23. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Ovago-logo

Vastaus yritykseltä Ovago

Dear Eileen,
Thank you for the wonderful review! We're thrilled to hear you found the best deals with us. If you need any further assistance, please don't hesitate to reach out. Wishing you an amazing trip!

Faithfully yours,
Ovago

Saanut 5/5 tähteä

Greg was amazing

Greg was amazing. He assisted through the whole booking process. was easy to chat on line, and e mail. Thank you

16. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Ovago-logo

Vastaus yritykseltä Ovago

Dear Carine,
Thank you for leaving such an amazing review! We’re thrilled to hear that your booking experience with Greg was excellent. Please know that we’re available 24/7 in case you have any concerns or need further assistance. It was a pleasure serving you !safe travels!

Faithfully yours,
Ovago

Saanut 1/5 tähteä

I bought an air ticket through Avago

I bought an air ticket through Avago. And a day later I received an email from the airline. Stating the dates had changed. Also they added a day layover. I paid extra for a refund. I think Ethiopian airlines and ovago sell bogus airline tickets. They refused to give me a refund and their customer service was terrible.

5. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Ovago-logo

Vastaus yritykseltä Ovago

Dear Mimi,
Thank you for taking the time to share your feedback. We truly appreciate the opportunity to further review this matter. Following a thorough investigation, we confirmed that your reservation was made online, and no additional package was added aside from the flights. After the ticket was issued and confirmed, an involuntary schedule change was initiated by the airline. In such cases, carriers typically offer an alternative flight option. It appears that the option provided did not align with your preferences and was therefore declined.

In response, we reached out to the validating carrier and submitted a request for a full refund on your behalf.Please note that while the ticket was purchased through us or any travel agency, further actions such as refund requests or ticket reissuance are subject to the airline’s review and approval.

We sincerely apologize for the inconvenience this situation may have caused. Rest assured that we will keep you informed of any updates. Should you have any questions, please don’t hesitate to reach out to our service team. We're here to help.

Faithfully yours,
Ovago

Saanut 4/5 tähteä

I have an excellent experience

I have an excellent experience in working with Femmy. He was very honest and clear when it came to discussing fares, which gave me great confidence in the process. His attitude and customer service are outstanding.
I highly recommend Femmy to anyone looking for reliable,transparent and exceptional service when looking to book an air ticket.
Thank you Femmy, for your outstanding support.

6. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Ovago-logo

Vastaus yritykseltä Ovago

Dear Aaron,
This is fantastic! Thank you for sharing such wonderful feedback! We're delighted to hear that Femmy was able to provide you with an excellent booking experience.
Please know that you can always reach out to us if you have any questions or need additional support. Wishing you a lovely journey!

Faithfully yours,
Ovago

Saanut 1/5 tähteä

Bait and switch

Bait and switch, they give you a low price, then 20 minutes call you demanding more money for the flight. They shouldn't post fares they can't offer. Wasted my time.

6. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Ovago-logo

Vastaus yritykseltä Ovago

Dear Larissa,
Thank you for reaching out to us. According to our records, you initiated a booking online. However, while processing the reservation, we received a notification that the fare for your selected route had increased. As a result, an alternate flight option was offered, which was unfortunately declined.

We certainly understand your frustration and sincerely apologize if the experience felt like a bait-and-switch. Please allow us to clarify that travel agencies do not control airfare fluctuations. These changes can occur due to various factors such as seasonality, demand, or seat availability. While we regret that we were not able to meet your expectations this time, we sincerely hope to have the opportunity to serve you again in the future. Should you have any questions, please feel free to reach out.

Faithfully yours,
Ovago

Saanut 1/5 tähteä

Scam company

Scam company, be careful!
On January 15, 2025, we purchased two tickets to xxxx Airlines through Ovago.com. However, upon arriving at LAX three hours before our scheduled flight, we were informed by xxxx Airlines that we could not board because our tickets lacked passport numbers, rendering them invalid.

Immediately, we contacted Ovago support specialist to resolve the issue. Unfortunately, she was unable to add the required passport details, as she believed they were unnecessary for the reservation. In an effort to find a solution, we even arranged for her to speak directly with xxxx Airlines’ local manager, but the issue remained unresolved, and we were ultimately denied boarding. This completely disrupted our travel plans, forcing us to purchase new tickets and make costly adjustments to our itinerary.

Despite numerous attempts over three months to obtain a full refund, Ovago has continually misrepresented the facts—first by blaming us for missing the flight, then by stating that it was "the responsibility of the passenger" to enter passport details, while ignoring the fact that Ovago’s online booking system does not provide fields for customers to enter passport numbers. Given that this system failure directly resulted in the issuance of invalid tickets, Ovago bears full responsibility for this situation. However, Ovago has only offered to refund 15% of the ticket price from the airline, which is completely unacceptable and outrageous.

27. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Ovago-logo

Vastaus yritykseltä Ovago

Dear William,
Thank you for reaching out to us, as this gave us the opportunity to review the matter carefully. Based on the booking history, you were unable to board the flight due to passport concerns. We certainly understand your frustration; therefore, we reached out to the airline and requested all possible exceptions. It was noted that a full refund has already been issued to the original form of payment used during the booking process.

We appreciate you taking the time to share your valuable feedback. While we regret not meeting your expectations on this occasion, we truly hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Faithfully yours,
Ovago

Initial response
Dear William,
Thank you for reaching out to us, this gives us the opportunity to further investigate and verify what truly transpired. Could you please share your valid booking details with us? Alternatively, you may provide additional information by emailing us at claims@ovago.com. We look forward to hearing from you.

Faithfully yours,
Ovago

Saanut 5/5 tähteä

Excellent!

Emeka did an Excellent job!

30. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Ovago-logo

Vastaus yritykseltä Ovago

Dear Apedji,
This is fantastic! Thank you for booking with us and for sharing your experience with Emeka! We're thrilled to know that she did an amazing job. Rest assured, your kind words will be shared with the rest of the team. Please know that we’re available 24/7 in case you need anything else. Have a wonderful journey!

Faithfully yours,
Ovago

Saanut 1/5 tähteä

Risky for international travel

I would not risk booking with them for international travel. I knew better and I still booked with them instead of booking directly with the airline because I found it easier to book a multi-city trip. I was wrong.

I received an email that one of my flights had an issue. I called and found out my returning flight was cancelled and they said they’d have to refund me and could hold my money and put that towards another flight. I asked the agent if the full amount I paid would be applied to the new flight and was told yes.

The same agent then called me back and said he was wrong and that I wouldn’t be refunded for the “cancel for any reason” of “travel insurance.” He also said when they booked the new flight id have to purchase those things all over again. At this point I demanded a refund to my card.

In the end I lost over $400 due to those non-refundable fees even though the flight was cancelled due to an issue on their end. This is terrible service and had booked directly with the airline this would’ve never happened.

You may think you’re saving by booking with them but if the slightest thing happens they will not help you. It’s not worth it.

25. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Ovago-logo

Vastaus yritykseltä Ovago

Dear Sharkeisha,
Thank you for sharing your feedback. We appreciate all reviews, as they give us the opportunity to verify what happened and explore all possible resolutions. Based on the booking history, the itinerary was affected by involuntary schedule changes initiated by the carrier. In response, we requested alternate flight options; however, there has been an issue with availability. We’re pleased to confirm that a refund has been processed to the original form of payment used during the booking process.

Additionally, we noted that you purchased additional products such as Cancel for Any Reason, a support bundle, and third-party insurance. Please allow us to clarify that these products are non-refundable and non-transferable. For your reference, here is the link to the terms and conditions: https://ovago.com/en-us/terms-of-use/.

We understand your wish for a refund on these products and sincerely apologize if we haven’t met your expectations. We hope to have the opportunity to serve you again in the future.Should you have any questions, please feel free to contact us anytime.

Faithfully yours,
Ovago

Saanut 5/5 tähteä

Raavi was a great help

Raavi was a great help. She was patient and gave me many options to choose from. Im definitely rating her a 5. I will recommend my family and friends to Ovago and tell them to ask for Raavi.

27. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Ovago-logo

Vastaus yritykseltä Ovago

Dear Christian,
Thank you for booking with Raavi! We're thrilled to hear that she was able to provide you with several flight options. If you have any concerns, please feel free to contact us at any time. We wish you a fantastic trip!

Faithfully yours,
Ovago

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin