Originalpajamas Arvostelua 

201
•
TrustScore 1/5 tähteä

1,1

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

This company seems to use only AI as customer service. Since I ordered, I received over 30 automatic promo emails, but no live persons replied to my query ever. When I sent an email requesting help, I... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Ordered pjs on Dec 12,2024 Planned on being a Christmas gift -Its now Jan 7 2025 .Sent E-mails tried to call contact number (busy signal) No response .Should have checked reviews before ordering (les... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Everything your reading about this company is 10000% true. This is a highly sophisticated website. No true way to make contact with them. Ordered christmas pajamas December 4, i have received daily em... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Should've researched the company here first!! Received the order. Returning for the following reasons: 1) Material is grossly cheap and feel is that of a dollar store plastic rainsuit. Wif... Näytä lisää

1,1

Huono

TrustScore 1/5 tähteä

201 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

1,1

Kaikki arvostelut

(201)

17 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Betting this review doesn’t get…

Betting this review doesn’t get published…I ordered FLANNEL pajamas from Original Pajama but I got a summer weight cotton. These pajamas and this company are CRAP!!! This company is actually a Chinese company and the return address on the envelope is a storage unit. I have sent 2 emails….one requesting my order be cancelled because it took OVER A MONTH to receive them and just now asking someone to respond so I can get a refund!!!! I will NEVER order anything from Original Pajamas again. If they don’t respond this time, I will blast them all over social media!!

3. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Originalpajamas-logo

Vastaus yritykseltä Originalpajamas

Hi Catherine,
We’re very sorry to hear about the frustration you’ve experienced with your order. That’s not the experience we aim to provide, and we sincerely apologize for the delay and product mismatch. We’d like to make this right—could you please provide your order number and the email address used at checkout? We’ll review the issue urgently and follow up with you regarding your refund request. Thank you for your patience, and again, we’re sorry for the inconvenience.

Saanut 1/5 tähteä

Terrible experience trying to purchase matching pajamas

I purchased 17 matching pairs of pajamas for our family's 2024 holiday. They arrived in two packages over a couple of days, the design was not what I ordered and the smallest sizes were a completely different pajama. I requested a return label and was told they would not provide it and I needed to pay postage to ship them back to China. Through many emails the company then offered for me to keep the pajamas and they will issue a 20% credit. Original Pajamas then proceeded to say that the credit would not go through. I then asked for a check to be sent and am still waiting. This all started 5 months ago. Lesson learned, I will never purchase from Original Pajama Company again. Bought another 17 pairs of pajamas through Amazon, and we have a wonderful memory of 4 generations of family in matching pajamas!!

25. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Originalpajamas-logo

Vastaus yritykseltä Originalpajamas

Hi Cal,
We’re truly sorry to hear about the challenges you faced with your order—especially given the size and significance of it. We understand how frustrating it must have been to receive incorrect items and then experience further delays. This isn’t the level of service or communication we aim to provide. If you're still open to resolving this, please reach out with your order number and the email used at checkout so we can follow up appropriately. We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your feedback—it helps us do better.

Saanut 1/5 tähteä

I wish I could give Zero stars

I wish I could give Zero stars. Awful company! PJ’s came after Christmas when ordered in plenty of time. They say they’ll refund but require return to China, which costs more to send than the pajamas are worth. DO NOT BUY!

25. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Originalpajamas-logo

Vastaus yritykseltä Originalpajamas

Hi Gary,
We're very sorry to hear that your order arrived late and caused such frustration. We understand how disappointing it is when items don’t arrive on time, especially for the holidays. We do our best to communicate shipping timelines and refund policies clearly, but it’s clear we fell short here. If you’re open to it, please share your order number and email used at checkout so we can review your case and see how we can make things right. We truly appreciate your feedback.

Saanut 1/5 tähteä

Original Pajamas is a SCAM company and…

Original Pajamas is a SCAM company and DO NOT order from them ! They steal photos from legit company and uses them to lure buyers ...anyone who did receive PJ'S will find they are cheap and nothing like the photos ...

20. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Originalpajamas-logo

Vastaus yritykseltä Originalpajamas

Hi C H,
We're very sorry to hear that you feel this way. We take concerns about product quality and marketing very seriously. All of our product photos and listings are intended to accurately reflect the items we ship. If you received something that didn’t meet expectations, we’d like the opportunity to investigate. Please share your order number and the email used at checkout so we can look into this directly and work toward a resolution. Thank you for your feedback.

Saanut 1/5 tähteä

Poor product, comes from CHINA and won’t refund

It took this company FROM CHINA two months to get 4 pair of pajamas to me. Three were good one pair ridiculous!! They didn’t have tags on them. We’re 4 inches shorter than the other ones and had raw hems sewn. I asked for a refund or replacement and they said I’d have to pay for shipping back to China….which would at least be $20 at the cheapest!
And what is very fishy is all the emails I get back after I email “original pajamas” is from “Premier Trust Store”.
Do not buy from them!!!!!

20. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Originalpajamas-logo

Vastaus yritykseltä Originalpajamas

Hi Gloria,
We're very sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must have been to wait that long and receive inconsistent items. We always aim to deliver quality products and transparent service, so it’s disappointing to hear we fell short. We’d like to look into your order in more detail—could you please provide your order number and the email used at checkout? We’ll do our best to review the issue and offer a resolution. Thank you for bringing this to our attention.

Saanut 1/5 tähteä

BAD EXPERIENCE

BAD EXPERIENCE! Weeks have gone by with no notification about shipping my order. Instead, I’m being bombarded with emails to buy more! Really?? No response from customer service. My first time ordering will be my last from this site. I feel like I’ve been scammed :( my recommendation is steer clear of shopping here.

12. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Originalpajamas-logo

Vastaus yritykseltä Originalpajamas

Hi Lyndi,
We’re very sorry to hear about the delay and lack of communication around your order—that’s not the experience we want for our customers. We also apologize for the marketing emails at such a frustrating time. We’d really like to make this right. Please share your order number and the email address used at checkout so we can look into your shipment status immediately and ensure a resolution. Thank you for your feedback—it helps us improve.

Saanut 1/5 tähteä

BUYER BEWARE

I'm not one to post reviews, much less negative ones. However, I cannot ignore the blatant lack of professionalism and integrity in which this company operates. Rather than re-iterating the endless negative reviews, I simply confirm that they are valid based on the worst shopping experience I've ever had. The company uses the return shipping cost as leverage for their customers to have no choice but to accept poor quality, significant delays, and mis-leading advertisement.

28. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Originalpajamas-logo

Vastaus yritykseltä Originalpajamas

Hi AJ,
We're very sorry to hear that your experience left you feeling this way. We take your concerns seriously and regret that we didn’t meet your expectations. Our goal is always to provide clear policies and quality service, and it's disappointing to know we fell short. If you’re open to it, please share your order number and the email address used at checkout so we can review your situation in more detail and try to make things right. We value your feedback—it helps us improve.

Saanut 1/5 tähteä

WARNING!!

WARNING!!! DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY. IT IS A SCAM!! Ordered a set of maternity pajamas. They are advertised as cotton-they are not! They also sent me the wrong color. I ordered grey, they sent me pink… also took over a month to get them lol. They will reject your emails if you say “return” or “refund” in it and send it to the one they list for returns. I was able to get a different email because I asked why the product was taking so long to get. If you are able to get ahold of someone, they will only offer you a 20% refund or 50% refund in the form of a gift card. If you want to really return the item you have to pay for shipping back to China which cost more then the product. Anyways, PLEASE PLEASE PLEASE check the reviews for this website and do not order. I got screwed over and I am not happy. I hope the website gets shut down.

4. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Originalpajamas-logo

Vastaus yritykseltä Originalpajamas

Hi Ally,
We're very sorry to hear about the issues with your order and the frustration you've experienced. We understand how upsetting it is to wait for an item, only to receive the wrong product and feel unheard. We sincerely apologize if our responses were unclear or insufficient. We'd like to look into your case more closely and work toward a resolution. Could you please provide your order number and the email address used at checkout? Your feedback is important to us and helps us improve our service and communication.

Saanut 1/5 tähteä

READ THIS BEFORE YOU BUY... AND THEN JUST DON'T DO IT!

I can't believe I bought from this company without checking reviews! Before purchasing 4 sets of family Christmas pajamas, I asked them what the material was made of. They told me it was a cotton/poly blend. Also, there is no indication from the site that everything ships from China, and therefore takes 3-4 weeks to arrive. Upon receiving the merchandise, it was 100% polyester. I immediately contacted the company to find out how to return the items. To make a long story short, they finally authorized a return after I provided proof of their mistake, but told me I would have to pay return shipping, and that they would also deduct the original shipping. The cheapest shipping I could buy for the address they provided (in China) was over $50. Assuming that they would deduct a similar amount for their original shipping cost, I would end up with a few dollars for a $125+ purchase. I tried to dispute the charge iwth my credit card company, but they said as long as I still had the items in my possession, they couldn't do anything. Please spare yourself the pain and buy somewhere else.

4. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Originalpajamas-logo

Vastaus yritykseltä Originalpajamas

Hi Mark,
We’re truly sorry to hear about the experience you had with your order and the return process. We understand how disappointing it is when expectations aren’t met, especially during the holidays. We appreciate your detailed feedback—it highlights areas we clearly need to improve, particularly around product descriptions and return transparency. If you're willing, please provide your order number and the email used at checkout so we can review your case again and see how we might be able to help. Thank you for giving us the opportunity to do better.

Saanut 1/5 tähteä

ordered a month ago

I ordered from this site a week before Christmas and added express shipping. As of today, the shipment has still not arrived and the last note I had on the shipping status said it was in New York. The next time I checked it said that there was no tracking information available. When trying to e-mail the info email address it returns as undeliverable. Items were shipped from China

29. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Originalpajamas-logo

Vastaus yritykseltä Originalpajamas

Hi David,
We're very sorry to hear that your order hasn't arrived and that you've had trouble with both tracking and communication. That’s not the experience we want for any of our customers, especially when express shipping was selected. We'd like to urgently look into this—could you please provide your order number and the email address used at checkout? We’ll investigate the shipping issue right away and ensure you get a proper resolution. Thank you for your patience, and again, we sincerely apologize for the inconvenience.

Saanut 1/5 tähteä

By far the worst company I have ever…

By far the worst company I have ever purchased from. Avoid at all costs. Slow shipping, inferior product, and absolutely no response when asked how to make a return. Plus, at check out they actually have an option to leave a tip. Stay away

29. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Originalpajamas-logo

Vastaus yritykseltä Originalpajamas

Hi there,
We’re sorry to hear that your experience was so disappointing. We take your concerns seriously and regret that our product and communication didn’t meet your expectations. We'd like the opportunity to understand what went wrong and help make things right. If you’re open to it, please share your order number and the email used at checkout so we can review the issue directly. Thank you for your feedback—it helps us improve.

Saanut 1/5 tähteä

No one answers

No one answers . I never received the pajamas I ordered .

7. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Originalpajamas-logo

Vastaus yritykseltä Originalpajamas

Hi Karen,
We’re very sorry to hear that your order hasn’t arrived and that you've had trouble reaching us. This is not the experience we want for our customers. We’d like to resolve this as quickly as possible—could you please provide your order number and the email address used at checkout? We’ll investigate the issue immediately and follow up with a solution. Thank you for your patience.

Saanut 1/5 tähteä

FRAUD

My experience is exactly the same as Kevin's. This company is an absolute FRAUD and should be shut down. AVOID AT ALL COSTS!

21. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Originalpajamas-logo

Vastaus yritykseltä Originalpajamas

Hi Ma,
We’re very sorry to hear that your experience has led to this level of frustration. We take all concerns seriously and want to understand what went wrong so we can make it right. Please reach out with your order number and the email used at checkout, and we’ll investigate your case immediately. Thank you for your feedback—we’re committed to improving every customer’s experience.

Saanut 1/5 tähteä

I rate them a 0

I rate them a 0. I placed an order the first part of December. I never received my items. I have sent several emails without a response. The phone number does not work.
It is now June 2025. I still have not received my items. I called my local post office. They never received my package so therefore, it was never delivered to me. I sent several emails. You did nothing. The number you gave me was not a USPS tracking number. My post office found a USPS number. They said the package was stuck due to insufficient postage. I informed you of this. Had you done your part and tracked it appropriately, you would have seen it never arrived to its intended destination. You refused to give me a refund. I am out $150.00 USD. Order # 25463.

19. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Originalpajamas-logo

Vastaus yritykseltä Originalpajamas

Hi Sherry,
We’re very sorry to hear that you haven’t received your order and that our communication fell short. This is not the experience we want any of our customers to have. Please share your order number and the email address used at checkout so we can investigate this immediately and follow up with a resolution. We appreciate your patience and the opportunity to make things right.

Saanut 1/5 tähteä

Would give 0 stars if it was an option

Would give 0 stars if it was an option! Ordered a month before Christmas, didn't receive until after Christmas. Never got confirmation email, but they sure debited my account right away! Multiple emails to the company to return with no answer. Phone number doesn't work. What a waste!! And I had to buy other pjs on top of these that came late!! Never again....this place needs to be shut down

20. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Originalpajamas-logo

Vastaus yritykseltä Originalpajamas

Hi Melissa,
We're very sorry to hear about the issues you experienced—from delayed delivery to communication difficulties. That’s not the standard we strive for, especially during the holidays. We'd like to review your order and do what we can to make it right. If you’re willing, please provide your order number and the email used at checkout so we can investigate further. We truly apologize for the inconvenience and appreciate your feedback—it helps us improve.

Saanut 1/5 tähteä

Do not buy from these people

I bought a pair short set pajamas on December 2, 2034 for a Christmas gift. It was taking forever to be shipped and realized I was not getting them by Christmas so I emailed and asked to cancel the order. They had not been shipped at this time. It took two days to get a reply. They didn’t understand what I was asking. Three more emails and no answer. Then I finally got an offer to give me 20% refund and I could keep the pjs. I said no I want full refund. All of a sudden they were shipped. I finally got them two weeks after Christmas and they
are really cheaply made. I will never buy from them and encourage others to not buy either. They are a misleading website, stolen
pictures of nice looking pjs. So I’m out $39.00 and have a cheap pair

2. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Originalpajamas-logo

Vastaus yritykseltä Originalpajamas

Hi Diane,
We’re very sorry for the delays, miscommunication, and overall disappointment with your order. We understand how frustrating it must have been, especially with the holiday timing and concerns about product quality. We sincerely apologize for any confusion around cancellation and refund options. If you're open to it, please provide your order number and the email used at checkout so we can look into this further and see how we can make things right. Thank you for your feedback—it’s valuable and helps us improve.

Saanut 1/5 tähteä

I can't add anything to the horrible…

I can't add anything to the horrible reviews that this joint deserves. They took my money, were 1 month late in delivery, never cancelled my order after 7 emails telling them it was over, never answered the phone, never responded to emails.

When my $207 order was received (late) and I went to return it to China the shipping charge is $356 for 5 lbs.

7. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Originalpajamas-logo

Vastaus yritykseltä Originalpajamas

Hi Kevin,
We’re very sorry to hear about your experience—especially the delay, missed communication, and frustration with return costs. This is not the level of service we aim to provide, and we sincerely apologize for the inconvenience. We'd like to take another look at your case and see how we can help resolve this fairly. Please provide your order number and the email address used at checkout, and we’ll follow up promptly. Thank you for your feedback—it’s important and helps us improve.

Saanut 1/5 tähteä

If I can give it zero stars

If I can give it zero stars, I would I ordered a package in the beginning of December. It is now the middle of January. I’m just now receiving my package and the pajamas were wrong. I emailed customer service. You don’t get an answer from customer service at all. You have to keep bugging them.For the pajamas to be $26 to $40 something bucks a set they need better customer service.

15. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Originalpajamas-logo

Vastaus yritykseltä Originalpajamas

Hi Brittany,
We’re very sorry to hear that your order was delayed and that the pajamas were incorrect. We also apologize for the lack of timely support you experienced—that’s not the level of service we strive for. We’d like to help resolve this as quickly as possible. If you can provide your order number and the email used at checkout, we’ll review the situation and follow up promptly. Your feedback is appreciated and will help us improve.

Saanut 1/5 tähteä

Disgusted

My order finally came in .upon opening the package. It’s not even the correct order. So disgusted with this company and have not received any communication with them regarding this order.

13. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Originalpajamas-logo

Vastaus yritykseltä Originalpajamas

Hi Stephanie,
We’re very sorry to hear that you received the wrong order and haven’t heard back from us—that’s not acceptable, and we truly apologize. We’d like to resolve this immediately. Please provide your order number and the email address used at checkout so we can investigate and correct the issue as quickly as possible. Your frustration is completely understandable, and we appreciate your patience.

Saanut 1/5 tähteä

Don't waist your money

Ordered a pair for my wife for Christmas in October. They showed up January 11th and we're the wrong size. Good luck with customer service, because they have none, or at least none that will respond. Terrible company.

11. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Originalpajamas-logo

Vastaus yritykseltä Originalpajamas

Hi Tray,
We’re very sorry to hear about the delayed delivery and sizing issue with your order—especially since it was intended as a Christmas gift. We also apologize for the lack of communication you've experienced. Please send us your order number and the email address used at checkout so we can review your case and provide a resolution. Your feedback is important and will help us improve both service and response times moving forward.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin