Offpeakluxury Arvostelua 

209
•
TrustScore 3/5 tähteä

2,9

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 2/5 tähteä

We received a voucher to use on offpeakluxury. The site worked well allowing us to find and select a package for our chosen date. Unfortunately, even though it accepted the voucher code and said it wa... Näytä lisää

Saanut 2/5 tähteä

The standard of facilities and general upkeep of the hotel had declined considerably since our last stay Hotel is in need of urgent maintenance and repair work. Eg When you arrive at the hot... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

They have gone into liquidation owing thousands and thousands of pounds to hotels that guests have already stayed at. They also offered a 10% discount without telling the hotels, making it cheaper to... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

We received a voucher as a gift, when we called to make a booking I was so pleased with the experience, a warm welcome, they made sure the dates were exactly as required, they helped us to book an ext... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Matkatoimisto
  2. ja myös
  3. Hotelli

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

Luxury Breaks: Offpeakluxury offers short hotel luxury breaks at the finest luxury country hotels and boutique townhouses in the UK and Ireland


Yhteystiedot

2,9

Keskitasoinen

TrustScore 3/5 tähteä

209 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 16 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,9

Kaikki arvostelut

(209)

54 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Anne-Marie

Anne-Marie. Pure and simple. Totally efficient, extremely helpful and left me with a feeling that nothing was too much trouble. As well as that, the confirmation came through almost immediately. Meeting and beating customer expectations is very rare in this day and age. Thank you.

21. marraskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I booked a spa break for my daughter’s…

I booked a spa break for my daughter’s birthday with Off Peak Luxury and when the hotel advised that the spa facilities would be unavailable , I contacted OPL to cancel. I was told I would be charged a £35 cancellation fee. I have been left out of pocket for a mis-sold product. Avoid like the plague.
Update: Off Peak Luxury DID NOT tell me that the spa was closed at all; I told them. I was offered a voucher but I was not offered an alternative stay for the dates we had booked. Appalling customer service.

22. lokakuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Offpeakluxury-logo

Vastaus yritykseltä Offpeakluxury

We are disappointed that you have left us a one star review.

I am very sorry that the spa facilities were not available during your stay, which was due to essential maintenance at the hotel. We made you aware of this as soon as the hotel notified us, but I'm afraid this was beyond our control.

We did offer to look for an alternative hotel for you and also offered a voucher for the full amount of your stay, both of which you declined. As the spa is a complimentary part of your package, our usual cancellation terms do apply.

We can only apologise for the inconvenience caused.

Regards
Offpeakluxury

Saanut 1/5 tähteä

Terrible. No regard of customer service.

Looked to use OPL for the first time; on paper there are decent hotels and overall packages.

We booked a short getaway in the hopes of getting away before a new birth in our family. To our joy (and surprise) the baby came earlier meaning we were unable to travel. On such news we tried contacting both the hotel and OPL (approx 45hrs to check-in) where there was no consideration or cooperation for trying to accommodate a change (NO request for refund made). All we were looking for was a change in date. Neither took responsibility, and both kept INSISTING it was up to the other party to approve a change. As a customer it was not want you expect for customer service.

What was most concerning was the instant, defensive and non-customer serviced orientated response. Neither had regard or willingness to hear the situation.

There are many other providers out there - highly recommend you not risk it and book elsewhere.

Good luck and best regards.

29. syyskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Offpeakluxury-logo

Vastaus yritykseltä Offpeakluxury

We are disappointed to receive a 1 star review.

You booked a package that clearly stated that the booking is non refundable in the event of cancellation (this is stipulated by the hotel). A change of date is at the hotel's discretion. We contacted the hotel on a few occasions to ask if they could allow a date change, of which we advised you, because the hotel could not allow this you decided to call them directly where they told you the same. You did keep calling through to us, but unfortunately as we advised the decision lies with the hotel at that short notice. In the end you changed the name on the booking.

It is advised that if you decide to book a non refundable package then the appropriate travel insurance perhaps should be taken out prior, so you are covered in the event you need to cancel or change the date at such short notice.

Regards,
Offpeakluxury

Saanut 5/5 tähteä

The staff have been really helpful and…

The staff have been really helpful and friendly. It's our first time booking through them and won't be the last! Really impressed by their organisation and communication. Looking forward to our stay now

27. syyskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Spoilt for choice customer…

Lovely hotels and excellent customer service.

We stayed at Dumbleton Hall and it was beautiful. Off Peak Luxury helped find us the hotel and it was just what we wanted.
The agents there are all friendly and helpful and nothing is too much to ask.
They also have very fair cancellation terms which we liked as well.
Will definitely use them again for a UK break.
Thank you!

6. elokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 3/5 tähteä

Not an off peak luxury venue

We have just returned from a one night stay at the Manor of Groves . We appreciate we were on an off peak luxury bargain break, but that was no excuse for the fact that the stay was not a pleasant experience and was far from luxury. The only positive was the 3 course menu, which was excellent.

The Room

Firstly our room was described as standard. It had no resemblance to the pictures as shown with the offer. Room 16 was very confined and stuffy all windows were frosted to hid any view. Our disappointment was compounded when we retired to our room for a bit TV viewing to find that the TV in the room did not work despite the duty manager trying to source the problem. We were initially offered another room only to be told later that the hotel was fully booked.

Seating area for guests outside the Conservatory

On our arrival we wanted to relax in your gardens. We were directed to the Terrace at the rear of the hotel. Considering there has been weeks of intense heat we were surprised that seating was made up of uncomfortable picnic tables and the umbrellas provided little shade at that time of day. Our intended relaxation was accompanied by loud pipe music in the garden. We requested several times for the music to be turned down. It was only on the third attempt that this occurred. In search of a more comfortable place, we moved a couple of metal chairs from a table with no shade, onto the grass by the Arbour as did another couple.

In an attempt to find a more comfortable and relaxing area we went to the grass area outside the Spa only to find scruffy broken rattan furniture which was equally uncomfortable.

Scruffy and dirty was a recurring theme in the accommodation part of the hotel

The corridor and stairs to our bedroom had very chipped and damaged paintwork. Carpet was dirty and in several places torn. This is not what one expects in a luxury hotel

Previous complaints

On checking out we expressed our disappointment and gave our reasons. The receptionist confirmed that there had been previous complaints from Guests. We then spoke to the duty manager and she told us that next week renovations would start We found this quite insulting and disappointing in that you are prepared to sell these breaks knowing that the accommodation is below the standards associated with Off peak Luxury. As we left the hotel we met another couple that had a similar if not worse experience than us and were also about to complain.
In Summary
We find the whole situation totally unacceptable . We feel let down and disappointed by the whole experience . We feel it was totally unfair on the pleasant young receptionist who had to deal with this and other’s complaints. As an exercise in promoting. the business in this way it does not encourage guests to return and does not give the hotel a luxury reputation.

We have subsequently received an email apologising, but that's it.

18. elokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Offpeakluxury-logo

Vastaus yritykseltä Offpeakluxury

Dear Mr Jones

We are truly sorry to hear that you had a disappointing time at the Manor of Groves.

I am sorry that you felt the rooms were dated and not as expected. All imagery and information is provided to us by the hotel.

However, I am pleased though to hear that you had a lovely meal during your stay.

If you wish to discuss your stay further with us, then please do contact us.

All the best
Offpeakluxury

Saanut 1/5 tähteä

No after care service

I’d like to say initially that we have booked several holidays via Off Peak Luxury over the years & been pleased with the hotels we booked.
However, this year we booked Rose in Vale hotel in Cornwall & we’ve never been so disappointed.
We complained to the hotel directly about very poor food choice, limited quality & range, non useable pool & very poor room servicing to no avail. The manager of the hotel was extremely discourteous & the old adage of the customer is always right was totally absent.
I took up the case with the customer service department of Off Peak Luxury, confidently expecting them to investigate my complaints.
Although the service team forwarded my emails to the hotel, we felt they took the side of the hotel in question despite our previous exemplary relationship with Off Peak Luxury.
We felt totally let down by Off Peak Luxury because we are both pensioners & Rose in Vale was expensive but we wanted to treat ourselves. We felt we were badly treated both by the hotel & Off Peak Luxury, it felt as though they had taken our money & we’re not interested in the very poor experience we were subjected to.
Suffice to say, after many years of booking through OPL, we will no longer book holidays using this company & we won’t be recommending it to others either.

23. heinäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Offpeakluxury-logo

Vastaus yritykseltä Offpeakluxury

Dear Mr & Mrs Gillon

It is disappointing that you left us a 1 star review.

As you mention, you have used our company many times and have always been happy with the service provided, and the hotel choices.

Your initial complaint to us was that the menu lacked available options to choose from, and the only available options on the menu were burgers and fish.

We immediately looked into this with the hotel and came back to you straight away after we had spoken with them.

After speaking with the hotel we confirmed you had been offered the same menu as advertised on our website along with specials they run everyday. There are 7 main courses on the menu to choose from, along with 2 or 3 specials also offered each day.

The management at the hotel even offered to make something specifically for you that wasn't on the menu, that may be more to your liking. The offer though was declined by yourselves.

Also, please note that the outdoor pool was available to use and is solar heated. We advertise, as per the hotel's request, that it is usually open between mid-May and mid September.

Also, the hotel service rooms every 2 days, although if you require anything to be replenished before then they are always on hand to assist.

We are sorry that the outcome was not to your satisfaction on this occasion.

Kind Regards
Offpeakluxury

Saanut 1/5 tähteä

Show no compassion and not helpful

We were due to stay at Mar Hall hotel near Glasgow on the 28th April 2022 and booked our stay with a gift voucher purchased by our son from offpeakluxury.
On the morning of our stay, we came down to find our dog seriously unwell and subsequently had to have him put to sleep later on that morning.
We were totally distraught and couldn’t continue with our stay that night.
We had also booked flights up that morning from Heathrow to Glasgow for our stay and British Airways were brilliant in issuing us with a voucher to use at a later date, however when I called offpeakluxury to cancel our reservation at Mar Hall they were not so helpful. They showed no compassion and just said that because I was cancelling within 48 hours there was nothing they could do and to check our travel insurance which didn’t cover loss of pet anyway.
We didn’t want a refund, just the chance to stay at the hotel another time.
They didn’t look at our situation on an individual basis and use any discretion in helping us out at a very upsetting time. After what we went through that morning that would have gone a very long way.
Beware booking through them if your plans have to change at the last minute even for something so completely devastating.
In response to the reply below,
On the morning I lost my dog and had to contact offpeakluxury I was extremely upset and was not able to face a confrontational phone call with the customer service advisor. It has taken me weeks to come to terms with our loss and even consider contacting them again to see if they could reconsider our case. A little more sympathy would have been very nice.

16. kesäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Offpeakluxury-logo

Vastaus yritykseltä Offpeakluxury

Dear Natasha

We are disappointed to see that you have left us a one star review.

I can see that you did contact us on the morning of your stay regarding your dog, and I can see from the call log that my colleague was very sympathetic.

The terms, which were accepted at the time of your booking, are that within 48 hours of checkin, no amendments can be offered.

My colleague did advise you to contact your travel insurance which you were happy to do. We did not hear from you until one month later when you advised us that your travel insurance would not cover the stay. We feel it is then unfair for you to publish this review.

Unfortunately a month after your stay has taken place, there is nothing we can offer.

We are of course truly very sorry to hear about the loss of your dog.

Regards
Offpeakluxury

Saanut 5/5 tähteä

5 stars not enough

Excellent friendly service; the lady was most knowledgeable and helpful and we look forward to our three night break at Billesley Manor hotel. Hopefully it, and Stratford on Avon, will not disappoint. Breakfast included plus one evening meal and a bottle of wine at a very reasonable price. Will review again after the event but sounds good so far.

12. kesäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Off Peak ruined Anniversary

Please don't use Off Peak book direct with the hotel our recent experience ruined ou 20th Wedding Anniversary. After arriving at the hotel diffusers placed around the hotel brought on an asthma attack although efforts were made to help we had to leave the hotel to help relieve this. Off Peak refused a refund initially but after complaining again a lesser amount in vouchers were offered. Staff at the hotel led us to believe because our contract was with Off Peak it reduce our potential to resolve the matter. Shame on you Off Peak no refund then partial in vouchers, your customer services ruined our Anniversary!! Following a reply from Off Peak, they have not got the facts right flowers and spa products were offered because of the hotels inability to provide the treatments booked. As for notifying the hotel about an asthma condition, really !! no one we've spoken to has found a need to do this. The reaction was one not known of. Off Peak managed to make contact to take our payment of £700 which was paid promptly !!!

29. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Offpeakluxury-logo

Vastaus yritykseltä Offpeakluxury

Thank you for your review.

We are disappointed to receive a one star review as we were not made aware at any point of your wife's medical condition and we went above and beyond to try to resolve your issue whilst you were at the hotel.

If we had been made aware upon booking or prior to your arrival we would, of course, have made the hotel aware of her condition.

My colleague tried to call you on several occasions to resolve the matter but was unable to reach you.

We learned from the hotel that you had decided to leave, we also understand they removed the diffusers and offered a room move to ensure your wife was more comfortable. They also informed us that they had provided complimentary flowers and spa products as a gesture of goodwill.

We have been more that generous offering you a voucher for the remaining nights you decided not to stay, this voucher can be used against any hotel package on our website, this is something we were not obliged to do.

We have tried to reach you on several occasions regarding the voucher offer but again we were unable to get through.

Kind regards
Offpeakluxury

Saanut 1/5 tähteä

Awful experience

We purchased a voucher for my parents 60th Birthday pre covid and was unable to use for approx 18months whilst hotels were closed etc.

My mother and father suffered serious I’ll health and it was extended to the end of December 2021.

I called in December and explained that due to on-going medical issues I would not be able to make a booking before March 2022 and I was told to call back before the end of March.

Subsequently tried to book and they have told me the voucher is invalid and expired at the end of December.

Basically calling me a liar and that I did not speak to them in December as there is no record of this.

£450 paid and after two horrendous two years my parents were so looking forward to this.

I am now seeking legal advise.

Customer service has been horrendous.
No understanding or sympathy whatsoever.

Response read ‘this is the directors final decision and the voucher is now void’!

27. maaliskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Offpeakluxury-logo

Vastaus yritykseltä Offpeakluxury

Dear Mr Poole

As mentioned, we extended all vouchers due to the pandemic and your voucher was already extended free of charge for an additional 12 months.

We advised you via email in October that your voucher would expire on 31st December and to contact us once you had a date in mind.

We received no further correspondence from you until March 2022 which was via telephone.

We have searched our call records for your mobile number and have no trace of your number calling us in December.

As stated on your voucher, this is subject to the terms which includes the following; all Tokens and Vouchers must be redeemed by their expiry date (as advised by the Company) and will expire thereafter. No late redemptions will be accepted under any circumstances whatsoever.

I am very sorry that we are unable to assist any further.

Kind regards

Offpeakluxury

Saanut 5/5 tähteä

Fantastic service

I have booked numerous holidays with off peak leisure, and have never been disappointed. The hotels they use are always to a high standard. The eateries have always offered delicious food, friendly staff and excellent service. If you want to be spoilt this is the company you need to book your holiday with. Off peak leisure offer some superb deals, and the staff are always friendly, efficient and informative, I would never use any other company to book my UK 🇬🇧 holidays, because I would not get this level of service or quality hotels and value for money.

26. maaliskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Fabulous company

Having used Offpeakluxury on numerous occasions for luxury mini breaks in the UK I can’t fault the professional service which OPL provides always going the extra mile to make your experience feel very special I wouldn’t use anyone else 5 Stars all the way

26. maaliskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Proceed with Caution!

Booked a "Luxury" break a the Corus Hotel in Hyde, Park London as a birthday celebration. Room and Brasserie pictures were in accurate - Brasserie isn't located in the conservatory. Chef leaves at 7.45pm sharp even though OPL allowed me to make a dinner reservation at 8pm. Passed all blame on to Hotel, although OPL have since amended their web site. Hotel failed to resolve and only offered me a discount for next stay. Why would I want to do that? Make sure you check fine print before booking.

23. maaliskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Offpeakluxury-logo

Vastaus yritykseltä Offpeakluxury

Thank you for your review, although we are disappointed to receive a two star review as we have gone above and beyond to resolve this for you.

Dining times at hotels are a request only and are not guaranteed. The hotel allocates a dining time as close to your requested time, so I'm sorry that the 30 minute difference made such an impact to your stay.

Hotels are responsible for keeping the information on our website up to date and at no point have we passed any blame onto the hotel.

The hotel has offered a discount from your meal for the inconvenience caused which you have accepted.

I'm sorry to hear that you do not wish to take their additional offer of a discounted return stay and I'm sorry to hear that your stay did not meet your expectations on this occasion.

Kind Regards
Offpeakluxury

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin